Vogue Polska z nową redaktorką naczelną

Ina_Lekiewicz

Ina Lekiewicz, fotografka i dyrektorka kreatywna od lat pracująca na rynkach międzynarodowych, stanie na czele „Vogue Polska”. Z magazynem po ponad trzech latach żegna się Filip Niedenthal.

K.-Jordan-KulczykIna Lekiewicz uosabia to, czego luksusowy magazyn o modzie dzisiaj potrzebuje. Jej portfolio i doświadczenie to najlepszy dowód na to, że odnajduje się w najnowszych światowych trendach, a także w pełni rozumie jakie możliwości daje praca w branży mody. Silna pozycja Vogue na polskim rynku i wizja na dalszy rozwój tytułu, z którą przychodzi do nas Ina, pozwala nam patrzeć w przyszłość z entuzjazmem i ekscytacją. Cieszę się, że wybór nowej redaktorki naczelnej podziela Anna Wintour, Global Editorial Director Vogue, która z ramienia Condé Nast osobiście zaakceptowała kandydaturę Iny.

Katarzyna Jordan Kulczyk, wydawca „Vogue Polska”

Ina Lekiewicz, mieszkająca od 8 lat w Londynie, posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży modowej. W ostatnich latach z sukcesem rozwijała swoje portfolio jako fotografka, dyrektorka kreatywna i reżyserka, pracując dla światowych marek i międzynarodowych edycji Vogue. Do jej klientów należą między innymi Erdem, Preen, Gucci, Alexa Chung, Harrods, Net-a-Porter, Browns, Farfetch, Moda Operandi, Madewell, Anthropologie, H&M i Zara, a także „Vogue Ukraine”, „Vogue Turkey”, „Vogue Portugal”, „Vogue Mexico”, „W” czy „Numero”. Jako specjalistka w dziedzinie mody i komunikacji wizualnej prowadziła wykłady na Uniwersytecie Warszawskim, Condé Nast School of Fashion, Istituto Marangoni i mastered.com.

To dla mnie zaszczyt i wyzwanie. „Vogue Polska” kryje w sobie olbrzymi potencjał i niesamowite możliwości. Cieszę się, że dołączę do świetnego i prężnie działającego zespołu. Mam autorską wizję, która wykorzystując walory „Vogue Polska” pozwoli nieustanie go rozwijać i w nieodległej perspektywie utrwalić jego miejsce w światowej czołówce magazynów o modzie.

Ina Lekiewicz

Jestem podekscytowany tym, że Ina zostanie nową redaktorką naczelną „Vogue Polska”, współpraca z nią to przyjemność. Jej talent do opowiadania historii poprzez film i fotografię jest niesamowity. Nie mogę doczekać się jej wizji Vogue Polska.

Erdem Moralioglu, brytyjski projektant mody

Z „Vogue Polska” żegna się dotychczasowy redaktor naczelny magazynu Filip Niedenthal. – Jestem niezmiernie dumny z tego, czego wspólnie dokonaliśmy z całym zespołem Vogue Polska. To grupa fantastycznych i bardzo zdolnych ludzi. Móc stworzyć z nimi polską edycję Vogue’a to dla mnie niesłychany zaszczyt, i bardzo ważny etap w życiu zawodowym. Teraz przyszła chwila na nowe wyzwania – wyjaśnia Filip Niedenthal. – Życzę Inie powodzenia. Rolą naszego magazynu było zawsze pokazywanie świata mody i kultury, ale także zabieranie głosu w ważnych sprawach społecznych. Redakcja Vogue Polska niejednokrotnie udowadniała, że potrafi inspirować swoich czytelników i być dla nich przewodnikiem po trendach i stylu. Nie mam wątpliwości, że tak pozostanie.

K.-Jordan-KulczykPrzez ponad trzy lata „Vogue Polska” zdobył silną pozycję nie tylko na rynku polskiej prasy luksusowej, ale także wśród światowych edycji magazynu. Niedawno odnowiliśmy licencję na kolejnych pięć lat. „Vogue Polska” rozwija się dynamicznie, mamy świetne wyniki, jeśli chodzi o sprzedaż zarówno wydań papierowych, jak i ciągłe wzrosty użytkowników Vogue.pl, odnotowujemy rosnące wpływy ze sprzedaży reklam. Filip Niedenthal przyczynił się do tego sukcesu. Bardzo mu za to dziękuję i wierzę, że w przyszłości nasze drogi jeszcze nieraz się spotkają.

Katarzyna Jordan Kulczyk, wydawca „Vogue Polska”

Pierwszym numerem zredagowanym przez Inę Lekiewicz będzie tegoroczny September Issue, który ukaże się na rynku 26. sierpnia 2021 roku.

Ostatnie projekty autorstwa Iny Lekiewicz:
– zdjęcia: https://we.tl/t-CZObbIN9Y2
– reżyseria: https://youtu.be/n-i1RVj-tso oraz https://youtu.be/r5BGws_-BeI


Źródło: Vogue

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF