ESE Entertainment ze złotem w konkursie MUSE Creative Awards 2022

SkillzVault_2022

Stowarzyszenie branży kreatywnej International Awards Associate (IAA) opublikowało wyniki pierwszego konkursu MUSE Creative and Design Awards 2022. Do konkursu zgłoszonych zostało ponad 6000 projektów reklamowych z całego świata, w kategoriach głównych: MUSE Creative Awards i MUSE Design Awards.

Skillz Vault

ESE Entertainment wyróżnione zostało złotą statuetką w kategorii MUSE Design za kampanię Social Media SkillzVault zrealizowaną dla marki Bitcoin Vault.

SkillzVault był międzynarodowym turniejem esportowym dedykowanym młodym talentom w grze mobilnej PUBG. Wydarzenie zorganizowane zostało w pięciu krajach: Korei Południowej, Japonii, Chinach, Wietnamie oraz Brazylii. Rywalizacja turniejowa trwała łącznie 125 dni, a produkcja konentu związanego z turniejem zajęła 47 dni, w którą zaangażowane zostało około 40 osób. Na potrzeby marketingowe projektu powstało ponad 140 filmów i blisko 80 animacji, a Social Media projektu wygenerowały około 540 postów na platformach takich jak: Facebook, Instagram, Twitter czy TikTok. Warto dodać, że turniej rozgrywany był w Azji i Ameryce Południowej w całości został wyprodukowany w Polsce w studiach w Gdańsku i Warszawie.

ESE Entertainment było głównym organizatorem projektu, odpowiedzialnym za strategię turnieju i realizację wydarzenia na poszczególnych rynkach oraz wdrożenie projektów wspierających wydarzenie w tym kampanię NFT. Partnerami zaangażowanymi w projekt były: Agencja VYRAL odpowiedzialna za rywalizację turniejową i produkcję kontentu, Agencja Converters odpowiedzialna za kampanię reklamową wydarzenia oraz Agencja Next Level odpowiedzialna za kampanie Social Media projektu.

To wielki zaszczyt zostać docenionym przez najlepszych w branży kreatywnej. Turniej realizowany dla marki Bitcoin Vault był innowacyjnym i kompleksowym projektem, który połączył światy blockchain i gier. Projekt był trudny, ponieważ był realizowany na trzech kontynentach w czasie pandemii COVID. Jesteśmy wdzięczni Bitcoin Vault za zaufanie, a naszym partnerom za profesjonalizm i elastyczność.

Jędrzej Stęszewski, Dyrektor Operacyjny ESE

SkillzVault, oprócz wprowadzenia marki Bitcoin Vault na rynek gamingowy, miał on również na celu edukowanie graczy i osób zainteresowanych turniejem o kryptowalutach i ich zastosowaniu. Kolejnym zjawiskiem, które jest coraz bardziej popularne, są tzw. NFT, czyli unikatowe cyfrowe tokeny (jak na przykład grafiki), które mogą zostać zakupione tylko przez jedną osobę i zyskują na wartości wraz z upływem czasu. Bitcoin Vault idąc z duchem czasu, zdecydował się na zaimplementowanie takiego rozwiązania do SkillzVault, co z kolei spotkało się z dużym zaangażowaniem ze strony społeczności.

Znaczna część tego sukcesu należy się zespołowi ESE Entertainment oraz partnerom za ogromną i bardzo profesjonalną pracę na rzecz tego unikatowego przedsięwzięcia. Organizatorzy SkillzVault doskonale połączyli dwie grupy docelowe: graczy i entuzjastów kryptowalut, a wyniki kampanii SkillzVault potwierdzają, że decyzja była trafna

Konrad Mroczek, Marketing Manager w Bitcoin Vault

MUSE Awards, jest konkursem otwartym, do którego projekty mogą zgłaszać przedstawiciele branży kreatywnej z całego świata. Gospodarzem nagród MUSE jest International Awards Associate (IAA), której celem jest promowanie najlepszych kampanii promocyjnych i reklamowych w branży kreatywnej. Dzięki powołaniu jury złożonego z doświadczonych profesjonalistów, IAA zapewnia bezstronność i kryteria oceny oparte na standardach branżowych. Misją konkursu MUSE Awards jest wyróżnienie i nagradzanie projektów, które mogą posłużyć jako benchmarki w swojej dziedzinie.

W tegorocznej edycji konkursu łącznie pracowało 37 jurorów. Wśród nich znaleźli się: Mark Turner, dyrektor kreatywny Kre8ive Partners; Misak Terzibasiyan, właściciel i założyciel UArchitects; Jiaru Lin, starszy projektant opakowań w firmie Tom Ford Beauty, 3D; założycielka CHAMPARTE, Catherine Yu; dyrektor zarządzający / współzałożyciel LR Seoul, Joon Kwon; zastępca dyrektora kreatywnego w MullenLowe, Renato Barreto; dyrektor artystyczny w VML Y&R São Paulo, Felipe Paganoti; dyrektor kreatywny BEAMY, Ronn Lee; dyrektor artystyczny w Mother New York, Kushal Birari; oraz przewodniczący Asia MarTech Society, Ken Ip.

Z kolei prace konkursowe zostały zgłoszone przez agencje i podmioty realizujące kampanie dla klientów jaki i samych klientów. Wśród zgłoszonych i nagrodzonych projektów znalazły się m.in. Mazarine NY, Lounge Group, Fiverr, Thinkwell Group, Crunchyroll, Refik Anadol Studio, Zulu Alpha Kilo, Kin i CraneMorley; GEMDALE GROUP, Beliris, Hongkong Land, Donahue Schriber Realty Group, Inc, Bureau of Public Works of Shenzhen Municipality, Beijing Enterprises Group Company Limited, Diageo, MVM, Grey Goose, Warner Bros., The Pokémon Company, Pan Pacific LONDON, IBM, Mailchimp, Mercedes-Benz oraz Porsche Hungária.

Zespół na IAA był pod wrażeniem prac, które zostały zgłoszone do 2022 MUSE Awards. Poziom wyrafinowania, doskonałe wykonie i produkcja kampanii naprawdę reprezentowały to, co najlepsze w branży kreatywnej i projektowej. IAA wyraża uznanie dla wszystkich uczestników za poświęcenie się ich rzemiosło, a w szczególności dla nagrodzonych projektów poszerzających granice kreatywności i projektowania.

Thomas Brandt, rzecznik prasowy IAA


źródło: ESE Entertainment

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

ESE podpisuje list intencyjny w sprawie przejęcia Frenzy Sp. z o.o. producenta esportowego kanału Polsat Games

ESE FREZNY

ESE Entertainment Inc., firma notowana na Toronto Stock Exchange (TSXV:ESE) podpisała list intencyjny w sprawie przejęcia Frenzy sp. z.o.o - spółki medialnej i technologicznej zajmującej się międzynarodową realizacją wydarzeń esportowych i gamingowych. Ponadto firma posiada również profesjonalny, mobilny i zautomatyzowany sprzęt telewizyjny, dzięki któremu może produkować programy typu reality show. Głównymi źródłami przychodów firmy są produkcja telewizyjna, organizacja imprez i esportowych rozgrywek ligowych oraz realizacja kampanii reklamowych dla klientów. Założycielem i większościowym właścicielem Frenzy Sp. z.o.o jest Piotr Żak, Członek Rady Nadzorczej Cyfrowego Polsatu S.A., jednej z największych platform cyfrowych w Europie i największej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Zgodnie z postanowieniami listu intencyjnego, ESE nabędzie 100% akcji Frenzy Sp. z.o.o, przy czym za 50% akcji ESE zapłaci w gotówce a pozostałe 50% zostanie wypłacone w akcjach ESE w okresie dwóch lat od zamknięcia transakcji, pod warunkiem osiągnięcia po zamknięciu transakcji określonych przez obie firmy celów przychodowych. Umowa przewiduje również, że zarządzenie aktywnościami biznesowymi i projektami po zamknięciu transakcji pozostanie w gestii kadry zarządzającej Frenzy.

Poprzez przejęcie wiodącego na rynku zespołu produkcyjnego i technologicznego Frenzy, ESE wzmocni swoją globalną ofertę i dostarczy ne rozwiązanie 360 dla branży gier i esportu. ESE uzyska możliwość realizacji na najwyższym światowym poziomie projektów na skalę globalną, niezależnie od ich wielkości, branży czy szerokości geograficznej. To przejęcie pozwoli nam również na bezpośrednie rozszerzenie naszych relacji z konglomeratem medialnym, jakim jest Grupą Polsat Plus. Cieszymy się, że Piotr Żak, założyciel Frenzy, będzie pomagał nam w rozwoju firmy i zapewni strategiczne wsparcie ze strony Grupy Polsat.

Konrad Wasiela, CEO ESE.

Jestem bardzo zadowolony mogąc ogłosić, że Frenzy podpisało list intencyjny, aby połączyć siły z ESE i wnieść wkład w jej globalny, spójny ekosystem. Zbudowaliśmy bardzo solidną markę i rozwijamy się międzynarodowo. Wierzę, że dzięki połączeniu biznesowemu z ESE, Frenzy będzie w stanie rozwijać się jeszcze szybciej i ugruntować swoją pozycję na dynamicznym i rosnącym rynku esportowym.

Piotr Żak, założyciel i większościowy udziałowiec Frenzy


Źródło: ESE Entertainment

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

ESE Entertainment globalnym partnerem Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA) Odebrane

FIA_Rally_Star

Międzynarodowa Federacja Samochodowa (FIA) podpisała umowę partnerską z ESE Entertainment i Digital Motorsports, która związana jest z rozwojem i aktywnościami marketingowymi dotyczącymi projektu FIA Rally Star. Celem przedsięwzięcia organizowanego w ponad 50 państwach jest wyłonienie najzdolniejszych kierowców, którzy otrzymają szansą na strat w Rajdowych Mistrzostwa Świata (FIA WRC). Projekt skierowany jest do osób w wieku od 17 do 26 lat. Rywalizacja promowana jest hasłem #RallyAtHome. Projekt FIA Rally Star wystartował na początku 2021 roku i potrwa do 2025 roku.

W najbliższy weekend w dniach 25-26 września 2021 na Torze Modlin rozegrany zostanie polski finał FIA Rally Star. Dwudniowa rywalizacja wyłoni reprezentantki i reprezentantów Polski na zawody europejskie. Zawody finałowe organizowane są przez Polski Związek Motorowy a ambasadorami polskiej odsłony projektu zostali Kajetan Kajetanowicz, Gosia Rdest i Leszek Kuzaj.

Uczestnicy krajowych finałów mieli możliwość wybrania ścieżki rywalizacji. Tradycyjnej rywalizacja motorsportowej „Slalom Samochodowy” oraz e-sportowej „Wyzwanie Digital”. Platformą rywalizacji była gra WRC 9 z dodatkiem FIA Rally Star DLC. Zawody na Torze Modlin wyłonią reprezentacje Polski na europejski finał, który rozegrany zostanie w 2022 roku. Po finale europejskim kolejnym z etapów rywalizacji będzie finał światowy. Następny krok to szkolenie i wspieranie przez FIA przyszłych gwiazd Rajdowych Mistrzostw Świata. Głównym założeniem projektu jest udział najlepszego uczestnika w cyklu Mistrzostw Świata (FIA WRC) w sezonie 2025.

W FIA wszyscy rozumieją, że świat się zmienia, potrzebujemy innowacyjnych projektów dedykowanych następnej generacji zawodników i fanów sportów motorowych. FIA stawia na integrację – na każdym poziomie – w poszukiwaniu 'The Next One’. Cieszymy się, że możemy nawiązać współpracę z ESE i Digital Motorsports przy FIA Rally Star. ESE i Digital Motorsports znajdują się w samym sercu esportu, gier i symulatorów wyścigowych i są doskonale przygotowane do wprowadzenia Rally Star na rynek na całym świecie.

Yves Matton, Dyrektor Rajdowy FIA

Globalna współpraca z FIA związana z FIA Rally Star to konsekwencja działań ESE w Polsce i w Europie związana z promocją esportu i gamingu w obszarze simracingu. W 2020 i 2021 roku firma jest partnerem marketingowym oficjalnych Mistrzostw Polski w Digital Motorsporcie organizowanych przez Polski Związek Motorowy i Ragnar Simulator. Projekt sponsorowany jest przez Porsche Polska, a zawody rozgrywane są pod marką Porsche Esports Sprint Challenge Poland. W 2020 roku firma realizowała także projekty simracingowe dla KIA Polska, PKN Orlen oraz Autodromu Jastrząb.

Jędrzej StęszewskiJesteśmy bardzo dumni że Digital Motorsports stają się częścią wizji FIA dotyczącej wszechstronnego, powszechnie dostępnego programu poszukiwania młodych talentów. FIA Rally Star to przełomowy krok w prowadzeniu młodych kierowców do realizacji ich marzeń. FIA zachęca do pionierskiego rozwoju w sektorach cyfrowym i esportowym, które są kluczowe dla zaangażowania nowych pokoleń i będą odgrywać coraz większą rolę w osiąganiu różnorodności i prawdziwej dostępności dla wszystkich w motorsporcie.

Jędrzej Stęszewski, Dyrektor Operacyjny ESE Europe


Źródło: ESE Entertainment

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Mistrzostwa Polski Digital Motorsport zbliżają się do kluczowych rozstrzygnięć

Blisko 40 tysięcy okrążeń, ponad 400 zawodników i pierwszy w historii Mistrz Polski w Digital Motorsporcie. Transmisja w kanale Eleven Sports 1.

Oficjalne Mistrzostwa Polski w Digital Motorsporcie rozgrywane jako Porsche Esports Sprint Challenge wkraczają w decydującą fazę rywalizacji. Już dziś możemy poznać pierwszego w historii polskiego motorsportu Mistrza Polski w Digital  Motorsporcie. Cykl został oficjalnie wpisany do kalendarza Polskiego Związku Motorowego. Organizatorem i promotorem mistrzostw jest Ragnar Simulator, a patronem – Porsche Polska. Partnerem marketingowym jest organizacja esportowa ESE Entertainment.

Dominik Blajer z zespołu DV1 Triton Racing może już w środę zdobyć tytuł Mistrza Polski Digital Motorsport. Przed piątą rundą serii Porsche Esports Sprint Challenge Poland ma aż 86 punktów przewagi nad drugim w tabeli Mateuszem Tyszkiewiczem z teamu Actina Pact. W dwóch wyścigach każdej rundy można zdobyć maksymalnie 79 punktów (50 za pierwszy wyścig, 25 za drugi i po 2 pkt premii za najszybsze okrążenie), wystarczy więc, że Blajer utrzyma swoją przewagę i będzie mógł świętować zwycięstwo jeszcze przed ostatnią rundą na Torze Poznań.

Zapowiada się niezwykle emocjonujące ściganie na wirtualnym torze Autodrom Most! Bardzo możliwe, że już dziś poznamy pierwszego w historii Mistrza Polski w Digital Motorsporcie. Dominik Blajer ma bardzo dużą przewagę punktową i jest o krok od tytułu. Niemniej poczekajmy na wyścigi, ponieważ sport jest nieprzewidywalny i wszystko może się jeszcze wydarzyć. Zapraszam do oglądania transmisji w kanale Eleven Sports 1

Radek Turek, Ragnar Simulator

Do tej pory kierowcy startujący Porsche Esports Sprint Challenge Poland ścigali się już na wirtualnych obiektach Silesia Ring, Slovakiaring, Salzburg Ring i Hungaroring. Kierowane przez nich Porsche Cayman GT4 Clubsport pokonały ponad 40 tysięcy okrążeń! Na stronie mistrzostw zarejestrowało się blisko 400 zawodników.

Mistrzostwa zakończą się 9 września na Torze Poznań. Zwycięzca całej rywalizacji będzie nagrodzony tytułem Mistrza Polski, pierwsza trójka klasyfikacji generalnej dostanie zaproszenie do udziału w programie Porsche on Track w ramach Porsche Experience w Porsche Experience Center Silesia Ring.

Simracing (Digital Motorsport) to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dyscyplin esportu, od ponad 2 lat wspierana jest przez Międzynarodową Federację Samochodową (FIA), która współpracuje z wydawcami gier wyścigowych oraz zachęca lokalne organizacje do wspierania rywalizacji esportowych. Przełomową decyzją FIA było uznanie rywalizacji w grach wyścigowych, jako jednej z dyscyplin w których członkowie FIA mogą organizować zawody w randze mistrzostw kraju. Używamy określenia Digital MotorSport, bo tak oficjalnie określana jest rywalizacja esportowa w grach wyścigowych. Strategia FIA związana z promocją i rozwojem Digital Motorosportu realizowana jest w Polsce przez Polski Związek Motorowy, który jako jeden z pierwszych z członków FIA (239 organizacji zrzeszonych) ogłosił Mistrzostwa Krajowe w Digital Motorsporcie.

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie przygotowywania kompleksowych strategii z zakresu marketingu oraz komunikacji w sporcie. Odpowiadał za marketing i biura prasowe przy wydarzeniach rangi Mistrzostw Świata czy Europy. Współpracował z międzynarodowymi federacjami sportowymi. Międzynarodowa Unia Kolarska (UCI), Międzynarodowa Federacja Hokeja na Lodzi (IIHF), Międzynarodowa Federacja narciarska (FIS) oraz UEFA. Odpowiadał za komunikacje eventów z udziałem największych klubów piłkarskich w Europie: Real Madryt, Juventus Turyn, Borussia Dortmund Benfica Lizbona AS Monaco i Szachtar Donieck. Z FC Barceloną współpracował przy wydarzeniach sportowych oraz esportowych w Polsce. W 2018 roku był konsultantem największego ogólnopolskiego badania esportu, realizowanego przez firmę Kantar Media. W ESE Europe współtworzył projekt Rocketmania, międzynarodową ligę esportowa dla organizacji z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Prowadził szkolenia z zakresu mediów i Social Media dla związków sportowych oraz Instytutu Sportu.

Michał Mango

ESE Entertainment partnerem marketingowym Porsche Esports Sprint Challenge Poland

Porsche Esports Sprint Challenge Poland to oficjalne Mistrzostwa Polski w Digital Motorsporcie. Kierowcy rywalizują w wirtualnych samochodach Porsche Cayman GT4 Clubsport. Impreza widnieje w oficjalnym kalendarzu Polskiego Związku Motorowego, jej organizatorem i promotorem jest Ragnar Simulator, a patronem – Porsche Polska. Partnerem marketingowym pierwszej edycji mistrzostw została organizacja esportowa ESE Entertainment.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że logo organizacji ESE pojawi się na samochodach marki Porsche oraz torach w grze Assetto Corsa, na których rywalizować będą najlepsi polscy simracerzy .

Konrad Wasiela, CEO ESE Entertainment

Strategicznym partnerem projektu została marka Porsche, która silnie związana jest z motorsportem i rywalizacją sportową. Marka Porsche w przeszłości organizowała już między innymi globalne zawody Porsche Esports Supercup.

Kryzys pandemii koronawirusa i związane z nim ograniczenia przyspieszyły jednak rozwój tej formy rywalizacji motorsportowej. Porsche zawsze cechowała odwaga w przecieraniu nowych szlaków, dlatego cieszymy się, że możemy być patronem nowej imprezy w kalendarzu motorsportowym w naszym kraju .

Marek Sworowski, dyrektor marketingu Porsche Polska

Simracing to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dyscyplin esportu, od ponad 2 lat wspierana jest przez Międzynarodową Federację Samochodową (FIA), która współpracuje z wydawcami gier wyścigowych oraz zachęca lokalne organizacje do wspierania rywalizacji esportowych. Przełomową decyzją FIA było uznanie rywalizacji w grach wyścigowych, jako jednej z dyscyplin w których członkowie FIA mogą organizować zawody w randze mistrzostw kraju. Używamy określenia Digital MotorSport, bo tak oficjalnie określana jest rywalizacja esportowa w grach wyścigowych. Strategia FIA związana z promocją i rozwojem Digital Motorosportu realizowana jest w Polsce przez Polski Związek Motorowy, który jako jeden z  pierwszy z członków FIA (239 organizacji zrzeszonych) ogłosił Mistrzostwa Polski w Digital Motorsporcie.

Kierowcy od dawna wykorzystują symulatory w swoich treningach. Jednak dziś, dla Polskiego Związku Motorowego, esport staje się kolejną, samodzielną dyscypliną. Cieszymy się, że możemy połączyć światową legendę motoryzacji, jaką jest Porsche, z liderami branży esportu, jakimi są Ragnar Simulator oraz ESE Entertainment.

Michał Sikora, Prezes Polskiego Związku Motorowego

Celem działań realizowanych przez ESE Entertainment jest przede wszystkim promocja wydarzenia, w którym po raz pierwszy simracer otrzyma oficjalny tytuł Mistrza Polski i zostanie zaproszony na oficjalną Galę Polskiego Związku Motorowego podsumowującą sezon w motorsporcie, na której medale i wyróżnienia otrzymują najlepsi zawodnicy rywalizujący w dyscyplinach motorowych i cyklach organizowanych przez Polski Związek Motorowy.

Do promocji wydarzenia ESE Entertainment pozyskało partnerów mediowych wydarzenia, takich jak onet.pl oraz radio sportowe Weszło.FM. W ramach współpracy z onet.pl realizowana będzie kampania reklamowa promująca wydarzenie. Radio Weszło.FM, we współpracy z ekspertami z ESE Entertainment, przygotowało dedykowaną projektowi audycję pod nazwą Wirtualny Pit Stop (#wirtualnypitstop). Audycja w całości poświęcona będzie rywalizacji o tytuł Mistrza Polski w ramach Porsche Esports Sprint Challenge Poland.

Fot. ESE Entertainment

Zaangażowanie ESE Entertainment w projekt Porsche Esports Sprint Challenge Poland wynika przede wszystkim ze strategii organizacji, która zakłada realizację projektów esportowych oraz gamingowych, w ramach których łączymy świat wirtualnej rywalizacji ze światem rywalizacji sportowej . Potwierdzeniem słuszności naszej wizji jest bardzo duża popularność dyscypliny w okresie pandemii. Ze względu na brak możliwości rywalizacji w klasycznym motorsporcie, w zawodach simracingowych startowało wielu kierowców Formuły 1 czy innych prestiżowych cyklów wyścigowych .

Michał Mango, Head of Strategy ESE Entertainment

Rywalizacja w ramach Porsche Esports Sprint Challenge Poland potrwa do września 2020 roku. Składa się z 6 rund rywalizacji, z których dwie rozegrane zostaną na polskich torach – Silesia Ring i Tor Poznań. Pomimo, iż stawką cyklu wyścigów jest tytuł Mistrza Polski, to rywalizacja ma charakter otwarty i udział w niej może wziąć każdy. Więcej szczegółów na stronie organizatora.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF