Tag
event
O tym, jak pandemia zmieniła (i nadal zmienia) świat, napisano już wiele. Każdy niemal aspekt naszego codziennego funkcjonowania ucierpiał z jej powodu. Obecnie więcej nam nie wolno niż wolno, ale natura istot żyjących jest taka, że starają…
Business Fashion Environment Summit – pierwsza konferencja o zrównoważonym rozwoju w regionie…
Business Fashion Environment Summit to pierwsza konferencja w Europie Środkowo-Wschodniej, poświęcona zrównoważonemu rozwojowi w biznesie i modzie. 22 września 2020 roku w Muzeum Polin w Warszawie światowi eksperci i aktywiści spotkają się…
Kulisy pracy event managera, czyli jak przygotować ofertę dla Klienta?
Praca Event Managera składa się z wielu elementów. Samo przygotowanie odpowiedniej oferty dla Klienta wymaga często znacznie więcej czasu, niż może się to teoretycznie wydawać. A ponieważ zawsze najtrudniej jest zacząć, nie można zapominać,…
Reklama to nie wszystko – jak skutecznie wypromować agencję eventową?
Agencje eventowe mierzą się ze szczególnym problemem reklamowania swoich usług, aby mogły wyróżnić się na tle innych firm. Ale ponoć nic tak nie rozkręca firm jak rosnąca konkurencja, prawda?
Eventy online – eventy przyszłości?
O tym, że epidemia COVID-19 „uziemiła” tradycyjne eventy i wymusiła przeniesienie ich do świata digital nie trzeba nikomu przypominać. Jednak pandemia i związane z nią izolacja, czy restrykcje, kiedyś w końcu się skończą – bo muszą.
Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli 5 sposobów na uniknięcie eventowej wtopy
Są koszmarem każdego event managera. Śnią nam się po nocach albo nie dają zasnąć tuż przed realizacją. Jeśli zapytać nas o znienawidzone prawo, większość zapewne wskaże Prawo Murphy’ego. Choć niektórych wpadek nie da się uniknąć,…
Jak zorganizować eko event?
O ekologii słychać teraz na każdym kroku, a nasza świadomość w tym temacie stale rośnie. Segregujemy śmieci, używamy toreb wielokrotnego użytku, rezygnujemy z butelek plastikowych, a nawet inwestujemy w bajery typu drewniana szczoteczka do…
Event w czasie kwarantanny – jakie marketingowe techniki zastosować by zgromadzić uczestników przed…
W typowych warunkach na wydarzenie, które branżowo nazywamy eventem, składa się kilka czynników. Najważniejsze z nich to: organizator, czyli podmiot który za sprawą spotkania chce osiągnąć jakiś cel (społeczny lub marketingowy), grupa…
Weź udział w DIMAQ DAY i poszerz kompetencje w obszarze digital marketingu
DIMAQ DAY to wydarzenie, podczas którego kompleksowo pokażemy najskuteczniejsze obecnie możliwości promocji online dla Twojej firmy. Podczas dwunastu praktycznych wystąpień dowiesz się m.in. jak tworzyć kreatywny content w kanałach social…
Event kreujący zdrowy styl życia – kluczowe cechy
W promocji produktów, usług, a także popularyzacji określonych wartości, powszechnie cenionych, bardzo często wykorzystywane są eventy. Jednak wiele z nich, nawet tych organizowanych cyklicznie i będących coraz silniejszymi markami,…