...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Leszek Trela dołącza do WP brand studio

Leszek Trela

Od kwietnia 2021 roku do Wirtualnej Polski dołączył Leszek Trela, który objął stanowisko Head of Creative & Content. Wzmocni on zespół WP brand studio i będzie zaangażowany we współtworzenie i realizowanie strategii jego rozwoju.

Leszek zajmie się planowaniem i realizacją strategii kontentowych dla klientów Wirtualna Polska Media. Będzie inicjował procesy kreatywne w rozwiązaniach dla klientów, zajmie się optymalizacją procesu tworzenia i dystrybucji treści. Przejmie też odpowiedzialność za zarządzanie pracą zespołów strategów kontentu oraz redakcji reklamy natywnej.

Leszek ma wieloletnie doświadczenie w planowaniu oraz realizacji kompleksowych projektów kontentowych i niestandardowych. Jego strategiczne podejście do storytellingu oraz naturalna skłonność ciągłego poszukiwania okazji do efektywnego wykorzystania społecznych i biznesowych trendów w komunikacji reklamowej sprawiają, że jest idealnym partnerem na drodze dalszego rozwoju WP brand studio.

Ewelina Binzer, Dyrektor WP brand studio

W czasach przyspieszonego rozwoju cyfrowego doświadczenia, kampanie kontentowe to jeden z najważniejszych sposobów na komunikację z digitalowym konsumentem. Obszar ten aktualnie potrzebuje najwięcej innowacji i sprawności w szybkim i precyzyjnym reagowaniu. WP brand studio to miejsce, w którym marka skorzysta najwięcej na zachodzących zmianach.

Leszek Trela

Leszek Trela od 10 lat zdobywał doświadczenie w wielu dziedzinach marketingu, m.in.: marketingu digitalowym, influencer marketingu, e-sporcie, produkcji wideo, product placement, sponsoringu, oraz produkcji eventów.
Specjalizuje się w łączeniu nowoczesnych rozwiązań online ze sprawdzonymi narzędziami marketingu offline. Poprzednio pracował w Omnicom Media Group oraz Mediacom Warszawa, gdzie zajmował się przygotowywaniem strategii oraz realizacją działań dopasowanych do potrzeb klientów. Planował kampanie dla takich firm jak: Seat, Skoda, Danone, Procter & Gamble, Dell czy GlaxoSmithKline.


Źródło: Wirtualna Polska Holding S.A.

 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Ewelina Binzer dyrektorem WP brand studio

Ewelina Binzer

Wewnętrzną agencją content marketingową Wirtualnej Polski pokieruje Ewelina Binzer. Jako dyrektor ma zapewnić dalszy rozwój WP brand studio, poszerzyć ofertę o nowe produkty oraz realizować projekty przygotowywane zgodnie z potrzebami marek.

Brand Studio znam »od podszewki«. Zespół tworzą zdolni, kreatywni i zaangażowani ludzie. Stawiam na ten potencjał, ten już odkryty, jak i ten jeszcze wymagający doszlifowania. To w połączeniu ze sprawną współpracą z zespołami WPM jest gwarancją dalszego, jeszcze szybszego rozwoju w kierunku realizacji najskuteczniejszych projektów dla naszych klientów.

Ewelina Binzer, dyrektor WP brand studio

Do jej obowiązków będzie należeć dalszy rozwój WP brand studio, m.in. przez poszerzanie oferty o nowe, skuteczne produkty oraz planowanie i realizację projektów wykorzystujących kompleksowe rozwiązania dla marek, od strategii content marketingowych opartych o nowoczesny storytelling przez natywne formaty reklamowe, dopasowane do poszczególnych branż i etapów ścieżki zakupowej, aż do produkcji i dystrybucji treści do odbiorców.

Ewelina Binzer z Wirtualną Polską związana jest od 14 lat. W tym czasie pracowała jako dyrektor realizacji działań niestandardowych WP brand studio, przez ponad 8 lat była dyrektorem akcji specjalnych, e-commerce i produktów płatnych.

Wcześniej, przez 2 lata Ewelina Binzer była związana z firmą Broker.fm, do której w tamtym czasie należała Interia.pl. Tam realizowała kampanie dla klientów domów mediowych oraz klientów bezpośrednich. Pracowała również w Wirtualnej Polsce w dziale Business Developement, zajmowała się współpracą z klientami korporacyjnymi.

Dotychczas dyrektorem WP brand studio był Jan Buze, który z końcem czerwca odszedł z WP.
WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych.


Źródło: informacja prasowa Wirtualnej Polski 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF