Polska Liga Esportowa rozszerza rozgrywki o kolejne tytuły!

Polska Liga Esportowa ma przyjemność zakomunikować podjęcie wspólnych działań z Polskim Związkiem Piłki Nożnej w ramach gry PRO EVOLUTION SOCCER, dla amatorów ścigania przewidziano natomiast odrębny turniej w grze F1.

Polska Liga Esportowa, której turniej w Counter – Strike:Global Offensive przedstawia wysokie statystyki oglądalności na polskiej scenie ligowej, poszerza listę tytułów o gry z kategorii sportowej.

Po otrzymaniu oficjalnej licencji Valve na prowadzenie rozgrywek, co w przypadku turniejów regionalnych jest nie lada wyzwaniem, PLE pokusiło się o kolejny sukces – uzyskało zielone światło od japońskiego dewelopera KONAMI, oraz polskiego dystrybutora CENEGA, na organizację rozgrywek w eFootball Pro Evolution Soccer. Niebawem wystartują kwalifikacje do turnieju w grze, która świętuje w tym roku swoje 25-cio lecie.

PRO EVOLUTION SOCCER, to tytuł z długą tradycją, który gracze w Polsce od lat stawiają na wysokim miejscu symulatorów piłki nożnej. Produkt uzyskał wiele licencji, dzięki czemu dostajemy możliwość rozegrania Mistrzostw Świata ze wszystkimi oficjalnymi elementami FIFA. To gra, która dla wielu zawodników będzie świetną okazją do sprawdzenia swoich umiejętności na wirtualnym boisku, łącząca sport tradycyjny z nowoczesną rozgrywką.

Radosław Wójcik, Head of Communication & PR w Polskiej Ligi Esportowej

Ośmiu najlepszych zawodników wyłonionych w procesie kwalifikacji będzie rywalizować o pulę nagród wysokości 5000 złotych, a dodatkowo, zwycięzca oprócz nagrody finansowej otrzyma zaproszenie na udział w finałach kwalifikacji do reprezentacji Polski, po których poznamy pełny skład kadry w sezonie 20/21.

Dla tych, którzy od piłki nożnej wolą szybką jazdę, PLE przygotowało odrębny turniej PLE.GG F1 Cup . W ramach rywalizacji obejrzymy 12 wirtualnych wyścigów, które wyłonią najlepszego kierowcę bolidów w Polsce. Realizm, trójwymiarowa oprawa i dbałość o każdy detal rozgrywki, pozwoli zarówno kierowcom jak i kibicom poczuć się jak na prawdziwym torze.

Wiernie odtworzone trasy oraz dostępność wszystkich aktualnych kierowców i zespołów obecnego sezonu podkręci tempo wyścigu. Zawodnicy rywalizować będą o 5000 złotych. Podczas transmisji F1 w Polskiej Lidze Esportowej specjaliści przeanalizują tory, na których ścigać się będą kierowcy, w tym nową odsłonę “ Hanoi Circuit”, zapewnią dawkę historycznej wiedzy wyścigowej, uwzględnią anegdoty i smaczki świata FORMUŁY 1.

Polska Liga Esportowa w nowej odsłonie wystartowała z początkiem lipca 2020. Jednym z inwestorów projektu jest były zawodnik NBA – Marcin Gortat. Realizowany turniej CS:GO dzieli się na dwie ligi: LOTTO Dywizję Profesjonalną oraz Dywizję Mistrzowską, w której osiem najlepszych polskich zespołów rywalizuje o 100 000 złotych.

Sponsorem Strategicznym Polskiej Ligi Esportowej jest legalny bukmacher – eWinner. Jako Partner Główny Polskiej Ligi Esportowej oraz Partner Tytularny Dywizji Profesjonalnej występuje Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO. Partnerem Polskiej Ligi Esportowej jest również ESPOT pop-up gaming concept na warszawskim powiślu, skąd odbywają się dodatkowe nagrania.

Transmisje rozgrywek można oglądać na kanale twitch.tv/PLE_GG oraz w środy i czwartki, równolegle na telewizyjnym kanale Polsat Games oraz w Internecie na platformach Twitch i YouTube.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wyzwanie F1 2020 – seria wyścigów promujących najnowszą edycję gry dobiegła końca

Trzy rajdy na wirtualnych torach Formuły 1 okazały się być ogromnym sukcesem, gromadząc wielu widzów zarówno przed monitorami, jak i ekranami telewizorów, dostarczając najlepszych emocji miłośnikom sportów motorowych.

Od momentu startu Wyzwania F1 2020 minęły trzy tygodnie. Począwszy od 12 lipca w każdą niedzielę odbywały się wirtualne wyścigi, które dostarczały wielu emocji zarówno widzom zgromadzonym przed odbiornikami, jak i kierowcom biorącym udział w zawodach.  Zawodnicy ścigali się kolejno na komputerowych odpowiednikach torów w Styrii, Hungaroring oraz UK Silverstone. Tory, które są dobrze znane fanom sportów motorowych już dawno zostały wiernie odzwierciedlone korzystając ze skanowania laserowego, aby dokładnie odwzorować ich wygląd, a także odległości czy pochylenia terenu. Dzięki temu wrażenia przy oglądaniu zmagań wirtualnych są mocno zbieżne z tymi, które towarzyszą widzom przy tradycyjnych wyścigach.

Rywalizacja w produkcji Codemasters odbywała się na podobnych zasadach jak prawdziwe Grand Prix. Istnieją jednak małe różnice. Przede wszystkim, wirtualne wyścigi trwają o 50% krócej niż ich realne odpowiedniki, uszkodzenia samych bolidów są wyłączone, a ich osiągi wyrównane. Dodatkowo, na wirtualnych torach każdy jedzie na własne konto – dobór drużynowy nie ma tutaj znaczenia. Pozornie mogłoby się wydawać, że takie uproszczenie odbiera sporą część realizmu, jednakże gdy ogląda się na żywo wirtualne przejazdy, emocje sięgają zenitu tak samo jak przy “prawdziwym” wyścigu F1. Należy mieć na uwadze, że za kierownicą każdego z bolidów siedzi prawdziwy kierowca, który jak w realnym wyścigu decyduje o stylu jazdy, wyprzedzaniu czy zjazdach do pit stopu. Wszystkie decyzje mają istotny wpływ na końcową klasyfikację. Który z rajdowców poradził sobie zatem najlepiej? Bezkonkurencyjnym liderem klasyfikacji generalnej jest Patryk Krutyj, reprezentujący barwy Mercedesa, który dwukrotnie sięgnął po złoto.

W sumie w Wyzwaniu F1 2020 wzięło udział 27 kierowców. Wśród nich znaleźli się influencerzy, zawodowi simracerzy z devils.one Triton Racing, zawodnicy esportowi, streamerzy, redaktorzy esportowi, a także Gosia Rdest – pierwsza i jedyna obecnie Polka startująca w W Series. Mistrzowska obsada co tydzień przyciągała przed ekrany wielu widzów zainteresowanych oglądaniem wirtualnej F1. Wyścigi można było oglądać za pośrednictwem 3 platform – Twitch, Facebook oraz w telewizji na kanale Gametoon.  W sumie wirtualne zmagania oglądane były przez ponad 61,5 tys godzin, a treści w social mediach dotyczące tego eventu online wygenerowały blisko 1,5 mln zasięgu.

Za realizację Wyzwania F1 2020 w całości odpowiadała agencja gamingowa Fantasyexpo, która specjalizuje się w organizacji esportowych i gamingowych produkcji, zarówno online jak i offline. W tym roku z powodzeniem przygotowała również dla platformy nSport+ serię wyścigów simracingowych DTM&GT3 Series Canal+. Projekt został zrealizowany na zlecenie Koch Media Poland, polskiego wyłącznego dystrybutora gry F1 2020, a także wszystkich innych tytułów od brytyjskiego studia Codemasters. F1 2020 jest dostępne w sprzedaży w wydaniu pudełkowym na PlayStation 4, Xbox One oraz PC w dwóch wersjach: Edycji Siedemdziesięciolecia oraz Edycji Deluxe Schumacher.

Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze esportu oraz gamingu i nie tylko. Skutecznie potrafi łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.

Justyna Oracz

Influencerzy do bolidów! Premiera gry F1 2020

Polscy influencerzy przez trzy kolejne weekendy lipca będą ze sobą rywalizować w wyzwaniu przygotowanym przez F1® 2020!

Światło dzienne ujrzała nowa odsłona Formuły 1 od Codemasters. Jedną z największych atrakcji w F1® 2020 będzie tryb Mój Zespół, w którym wcielimy się jednocześnie w rolę kierowcy oraz dyrektora całego zespołu. Nie tylko będziemy mogli sprawdzić swoje umiejętności za kółkiem, ale również przyjdzie nam podejmować strategiczne decyzje, jak np. wybór kolegi do zespołu, silnika do bolidu, czy decydować o przepływie finansów.

Hasło towarzyszące tegorocznej premierze to “Pościgajmy się razem”, które odnosi się do dodanego nowego trybu – podzielonego ekranu. Pozwala on ścigać się dwóm osobom na jednym ekranie, dokładnie tak jak zapamiętaliśmy to z gier retro. Fani internetowej rozgrywki ponownie mogą liczyć na wyścigi przez sieć, w których może wziąć udział do 20 kierowców.  W związku z tym, aby pokazać jak świetną formą rozrywki może być wspólna gra w  F1® 2020, polscy entuzjaści cyfrowej rywalizacji, a dokładniej dziennikarze, rajdowcy i osoby ze świata gamingu, przez trzy kolejne tygodnie lipca zasiądą za kierownicą wirtualnych bolidów!

12, 19 oraz 26 lipca łącznie 20 osób spróbuje się wcielić w rolę kierowcy bolidu królowej motorsportu. Wśród uczestników znajdą się takie osoby jak PAGO, Gosia Rdest, Saju, KromkaChleba, HS i inni! W każdą niedzielę wezmą udział w jednym wyścigu, a na koniec wyłonimy jednego mistrza, który otrzyma miano najszybszego nadwiślańskiego influencera. Rywalizację zawodników będzie można oglądać na żywo w telewizji na kanale Gametoon.

Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze esportu oraz gamingu i nie tylko. Skutecznie potrafi łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.

Justyna Oracz