...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

FACEIT uruchamia platformę reklamową

FACEIT ads

Firma FACEIT uruchomiła FACEIT Ads. Nowa platforma reklamowa jest skierowana do marek, które chcą dotrzeć do odbiorców konkurencyjnych gier.

Platforma FACEIT liczy ok. 23 milionów użytkowników na całym świecie. Firma chce wykorzystać wiedzę i doświadczenie zdobyte przy kierowaniu tak dużym projektem.

Nowy oddział będzie dążyć do zapewnienia markom przestrzeni reklamowej na platformie FACEIT. Firma będzie również działać jako konsultant dla marek, które chcą dotrzeć do odbiorców gier. Pomimo że reklamy nie są niczym nowe na platformie, to z pewnością powołanie całego działu doradców już jest.

 

Adam Daniluk

FACEIT łączy siły z GUCCI

faceit x gucci

Organizator turniejów e-sportowych FACEIT poinformował o nadchodzącej kolaboracji z luksusową marką Gucci.

FACEIT i Gucci będą wspierać rozwój graczy w ich karierze w FACEIT i FACEIT Pro League. Firmy będą również pracować nad wzmocnieniem obecnych gwiazd, które są pozytywnymi wzorami do naśladowania w społeczności.

Michel Attisani, współwłaściciel FACEIT

Nie ma jeszcze informacji, jak konkretnie będzie wyglądała współpraca z luksusową marką.

Gucci jest jednym z największych domów mody na świcie, charakterystycznego loga i połączenia kolorów, nie da się pomylić z nikim innym. O burzliwej historii rodu, powstaje film „Dom Gucci”, którego premiera odbędzie się w listopadzie bieżącego roku, a jedną z głównych ról ma zagrać m.in. Lady Gaga.

Nie jest to pierwsza współpraca GUCCI z marką e-sportową. W zeszłym roku pojawiły się luksusowe zegarki sygnalizowane logiem Fnatic, oraz plecak powstały we współpracy z 100 Thieves.


Autor: 

Adam Daniluk 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF