...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Wyjątkowy Dzień Dziecka z Jarkiem “pashaBiceps” Jarząbkowskim

Tegoroczny Dzień Dziecka dla uczniów szkół podstawowych w Nasielsku zapowiada się wyśmienicie. Jarosław “pashaBiceps” Jarząbkowski postanowił wyjść ze szczególną inicjatywą w swojej rodzinnej miejscowości i zorganizować dzień pełen sportowych i esportowych atrakcji. W akcji pod nazwą “pashaBiceps & friends” wezmą udział trenerzy, specjaliści oraz znani goście ze świata esportu. Wesprzeć akcję postanowił także burmistrz Nasielska obejmując wydarzenie swoim patronatem.

1 czerwca każdego roku, to szczególny dzień dla wszystkich dzieci. Dzień Dziecka jest ich świętem, które dorosłym ma w sposób szczególny przypominać o istocie praw dzieci oraz o potrzebie dbania o ich bezpieczeństwo i rozwój w obliczu wielu zagrożeń. Obecne czasy stawiają liczne wyzwania dla dzieci i młodzieży – pandemia, lockdowny, nauka zdalna, hejt, dyskryminacja czy w końcu konflikt zbrojny w sąsiednim kraju – z tym wszystkim muszą na co dzień mierzyć się nieletni, którzy coraz częściej potrzebują profesjonalnej pomocy. Nie każdego jednak stać na psychologa, zajęcia sportowe z trenerem, czy wyjazdy.

Potrzeby nasielskiej młodzieży nie są obojętne wyjątkowemu obywatelowi tego miasteczka — Jarkowi Jarząbkowskiemu, który 4 czerwca przygotowuje dzień pełen atrakcji, mających na celu pomoc w inspirowaniu i motywowaniu młodych ludzi do przezwyciężania codziennych problemów. Popularny esportowiec i streamer znany jako “pashaBiceps” pokazał już swoje niebywałe podejście do młodzieży podczas obozów sportowo-esportowych Pasha Gaming Camp w minionym roku. Kilkuset uczestników każdego dnia brało udział w zajęciach ogólnorozwojowych, lekcjach sztuk walki, treningach esportowych czy sesjach z psychologiem sportu. Obozy cieszyły się ogromną popularnością, a tegoroczne 300 miejsc wypełniło się w ciągu 4 minut. Uczniowie nasielskich podstawówek będą więc mieli niebywałą okazję, by na jeden dzień zaznać bardzo aktywnego życia pod okiem swojego idola.

Jarosław “pashaBiceps” Jarząbkowski, który jest dumą dla całego Nasielska, nigdy nie zapomniał o swoich korzeniach. Utrzymuje bardzo dobre relacje również z władzami miasta, a burmistrz Bogdan Ruszkowski obiecał wsparcie i patronat nad wydarzeniem, by zapewnić dla dzieci dodatkowe atrakcje oraz upominki. Tak jak i podczas obozów pashaBiceps może liczyć na wsparcie partnerów – Actina, Steelseries i Manto, którzy dostarczą niezbędny do realizacji sprzęt. Wśród trenerów i specjalistów pojawią się m.in. Dawid Nowak, który poprowadzi zajęcia z boksu tajskiego oraz Urszula Klimczak, która podejmie temat hejtu w internecie i innych zagrożeń w sieci podczas sesji coachingowej. Trenerzy, specjaliści oraz goście wezmą udział w wydarzeniu nieodpłatnie.

Wydarzenie “pashaBiceps & friends” odbędzie się na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 im. Stefana Starzyńskiego w Nasielsku w dniu 4. czerwca 2022 r.


źródło: Fantasyexpo

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

GAM3RS_X prezentuje ramówkę H1 ’22

GAM3RS_X

W wyniku dynamicznego rozwoju oraz w odpowiedzi na potrzeby klientów, ze struktur Fantasyexpo wyodrębniony zostaje zespół gamingowo-esportowy, w efekcie tworząc nowy brand “GAM3RS_X”. Team będzie kontynuował działania w sferze esportu i gamingu w Polsce oraz Europie, a już dziś G_X prezentuje swoją “ramówkę” na pierwsze półrocze 2022.

antasyexpo ma nieoceniony wkład w rozwój polskiej branży esportowej. W ciągu ostatnich dziewięciu lat agencja zorganizowała kilkadziesiąt turniejów LAN-owych, kilkaset wydarzeń online oraz była odpowiedzialna za polskie transmisje z najważniejszych międzynarodowych eventów m.in. Mistrzostw Świata w CS:GO i League of Legends. Zespół, który przez minioną dekadę tworzył ww. projekty, niejednokrotnie wyznaczając nowe standardy w polskim esporcie, staje się fundamentem nowego brandu w grupie Fantasyexpo – GAM3RS_X

W pierwszym półroczu 2022 GAM3RS_X rozpocznie “formatowanie gamingu i esportu”. Pod tą tajemniczą nazwą kryje się pięć monumentalnych projektów skupiających się zarówno wokół gier należących do kanonu cyfrowej rywalizacji, jak również tytuły wybijające się z esportowej klasyki. Otwiera to zupełnie nową przestrzeń marketingową dla marek endemicznych oraz nieendemicznych, które z sukcesem będą mogły rozwijać swój wizerunek nowoczesnej firmy i wejść w świat nieograniczonych możliwości gamingu. 

Fani “tradycyjnego” esportu znajdą w ramówce transmisję z Mistrzostw Świata w CS:GO – PGL Major Antwerp 2022 oraz ich kwalifikacji – turniejów RMR, całość odbędzie się na przełomie kwietnia i maja.  Podobnie jak pod koniec 2021 roku, G_X nabyło prawa do relacjonowania turnieju w ośmiu krajach: Polsce, Litwie, Łotwie, Czechach, Słowacji, Estonii, Bułgarii oraz Rumunii. Ponadto, zespół odpowiedzialny za GAM3RS_X  po latach wróci do organizowania drużynowych zawodów w League of Legends, również w formie LAN-owej! 

W szpiglu przede wszystkim znajdą się formaty własne, łączące świat cyfrowy z rzeczywistością i angażujące różne społeczności, które we krwi mają zakorzenioną rywalizację. Virtual Cycling Challenge skupi się na miłośnikach kolarstwa oraz wirtualnych wyścigach, zapewniając im przestrzeń do konkurencji nawet w sezonie zimowym. Virtual Dancer dotrze do miłośników tańca dzięki serii eventów w największych miastach w Polsce, angażując “generację Z” za pomocą wyzwań na najpopularniejszej platformie w tej grupie wiekowej – TikToku. Natomiast wydarzenie Game Jam Booster, czerpiące garściami z koncepcji hackatonu, wesprze rozwój utalentowanych programistów, jednocześnie umożliwiając markom wyjątkową widoczność w wirtualnym świecie, stworzonym i rozwijanym przez młodych twórców. 

Gaming i esport zarówno na świecie jak i w Polsce, ma coraz mocniejszą pozycję, dlatego wiele firm dostrzega w tym obszarze ogromny potencjał marketingowy. Lata doświadczeń i znajomość branży doprowadziły nas do stworzenia GAM3RS_X, dzięki któremu jesteśmy w stanie dostarczać markom profesjonalne i innowacyjne rozwiązania z obszaru cyfrowej rywalizacji, crossując świat realny z wirtualnym. Naszym celem jest stałe budowanie świadomości, że gaming to obszar nieograniczonych możliwości, pozbawiony barier, a odpowiednio zaimplementowany w strategie marketingowe pozycjonuje marki jako nowoczesne. W GAM3RS_X bawimy się esportem i formatujemy gaming na nowo, a ja mocno wierzę w team, który będzie tworzyć te niezapomniane projekty łączące lifestyle z gamingiem i esportem!

Karolina Diakowska, Managing Director of GAM3RS_X

Branża gamingowa nie zatrzymuje się i dalej rozwija na wielu płaszczyznach. Uważam, że jest jeszcze bardziej obecna w naszym codziennym życiu niż kilka lat temu. Dlatego w GAM3RS_X chcemy zaprezentować innowacyjne podejście do cyfrowej rywalizacji udowadniając, że gaming może być dla każdego – niezależnie od wieku, płci, zainteresowań, czy niepełnosprawności – dla nas nie ma żadnych barier. To przełoży się na kilka bardzo interesujących formatów gamingowych, ale oczywiście także chcemy zadbać o zapalonych miłośników esportowych, dostarczając im wysokooktanowych emocji m.in. poprzez transmisję BLAST Premier, ale nie tylko. O jednej rzeczy na pewno już słyszeliście!

Bartosz Wilczek, Head of Esports of GAM3RS_X

Wszystkie formaty własne mają charakter cykliczny i będą pojawiać się w kolejnych ramówkach. GAM3RS_X ma w planach rozwój obecnych i tworzenie nowych formatów, które zostaną ogłoszone już w najbliższych miesiącach jako “Ramówka GAM3RS_X na H2 ‘22”.


źródło: Fantasyexpo

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Valorant już w arrMY! Pierwsze miejsce w Polsce zrzeszające graczy i trenerów stało się faktem

riot_arrmy_valorant

Projekt arrMY staje się nowym domem dla społeczności Valoranta w Polsce. Od dziś użytkownicy mają możliwość korzystania z market place’u zawodników i drużyn, by móc w niedalekiej przyszłości wziąć udział w rozgrywkach arrMY, bądź innych zawodach organizowanych przy współpracy z Riot Games, skierowanych do graczy o różnym poziomie umiejętności.

Nad rozwojem zawodników i zespołów sprawować pieczę będzie wykwalifikowana kadra trenerska, która na początku lutego zacznie wdrażać metody treningowe sprawdzone w innych grach FPS. W pierwszych fazach treningowych szkoleniowcy tworzyć będą 10-osobowe ekipy, które następnie podzielone zostaną na 2 drużyny po 5 graczy. Trenerzy obserwować będą ich rywalizację podczas kilkugodzinnej rozgrywki. Ta zakończona zostanie indywidualnymi rozmowami, w których przekazane będą dalsze wskazówki dotyczące rozwoju.

Jest nam niezmiernie miło widzieć kolejny projekt mający na celu rozwój sceny esportowej Valorant. Jak wszyscy widzimy, z każdym rokiem polska scena zyskuje na znaczeniu i staje się coraz większa, a projekt arrMY dokłada kolejną cegiełkę w kierunku jej dalszego rozwoju. arrMY zdążyło już pokazać, że jest to miejsce pozwalające tworzyć silne zespoły rywalizujące o najwyższe miejsca więc nie możemy się już doczekać pierwszych spotkań!

Grzegorz Szabla, Senior Brand Manager EE, Riot Games

Pierwsze mecze wystartują już niebawem – dokładne daty rozgrywek są w trakcie ustalania z Riot Games. Już teraz trwa faza rejestracji do turniejów i lig. W serwisie zorganizowane będą dwie ligi: Open oraz Rising. Do pierwszej z nich zapisy będą otwarte, a liczba miejsc nieograniczona. W drugiej zaś wystąpią najlepsze zespoły, które awansują z otwartych kwalifikacji. Na zwycięzców czekać będzie spora liczba esport dolarów, czyli wirtualnej waluty obowiązującej w serwisie arrMY, za którą będzie można zakupić przedmioty oraz usługi w platformowym sklepie. Pula nagród wszystkich rozgrywek zostanie ujawniona niebawem.

Przed nami nowy rozdział projektu arrMY. Do naszego repertuaru została dodana nowa gra – Valorant, w której będziemy chcieli uruchomić wszystkie struktury, które udało nam się zbudować podczas poprzednich rozgrywek. Zapraszamy wszystkie osoby, które rywalizują w tytule od Riot Games. Znajdziecie u nas rozgrywki dla każdego szczebla umiejętności – na czele z w pełni zautomatyzowaną Ligą Open. Będziemy dążyć do stworzenia największej bazy graczy Valoranta w Polsce, by ułatwić im znajdowanie drużyn, jak i pojedynczych kolegów do gry. Sceno Valoranta – nadchodzimy i nie możemy się doczekać!

Kuba „Kubik” Kubiak, Koordynator Projektu arrMY

Pojawienie się Valoranta w arrMY to dla graczy przede wszystkim szansa, aby zaistnieć na e-sportowej scenie. Projekt ten stworzy bowiem ekosystem podobny do tego, który podbił serca zawodników CS:GO. Jego podstawowymi wartościami są rozwój indywidualności, jak i całych drużyn. Może to przyczynić się do wzrostu całego rodzimego ekosystemu zamiłowanego w produkcji Riot Games.

Projekt arrMY Valorant jest szansą nie tylko dla wcześniej zbudowanych piątek, które grają ze sobą od jakiegoś czasu. To również miejsce, w którym mogą powstawać zupełnie nowe ekipy. Ci, którzy mieli problemy ze znalezieniem partnerów do gry, odnajdą ich właśnie tutaj, dzięki specjalnej funkcji przygotowanej do szukania drużyn i zawodników.


 

Adam Daniluk

Finały Mistrzostw Świata w Heroes III już w najbliższy weekend!

Heroes 3 Mistrzostwa Świata

W dniach 14-16 stycznia odbędzie się finał pierwszych Mistrzostw Świata w Heroes III, które współorganizują CD-Action oraz portal H3.gg. W decydującym starciu spotka się dwójka Polaków.

Finał pomiędzy Szopa666 oraz Arytmetycznym rozegrany zostanie według zasady best-of-three, z czego pierwsza mapa poprowadzona zostanie na szablonie Mt_Firework, druga mapa będzie 6lm10a, zaś decydująca w razie potrzeby będzie Nostalgia. Przed każdym spotkaniem odbędzie się losowanie, podczas którego gracze zdecydują m.in. o wyborze miasta startowego, kolorze rozgrywania tur, bohaterze oraz premii początkowej. Przypomnijmy, że ulubionym zamkiem Szopy666 jest Necropolis, zaś jego rywal preferuje Castle i z pewnością gracze będą celować w te wybory.

Każdemu z zawodników przysługiwać będą dwa restarty. Możliwy jest także restart techniczny mapy, jeśli sędzia uzna, że wygenerowana mapa nie spełnia wymogów danego szablonu. Każda gra będzie toczyć się do momentu, w którym jeden z graczy uzna swoją przegraną, oceniając że sytuacja na mapie nie daje szans na dalsze skuteczne prowadzenie rozgrywki. Do takiej sytuacji może dojść po utracie znacznej ilości armii, stracie kluczowego bohatera, czy utracie większości miast ważnych z punktu widzenia taktycznego.

Finał Mistrzostw Świata Heroes 3 transmitowany będzie w dniach 14-16 stycznia na kanale NVIDIAGeForcePL. W piątek relacja rozpocznie się o godzinie 16:00, zaś w dni weekendowe start zaplanowany jest na godzinę 13:00. Organizatorem wydarzenia jest CD-Action wraz z H3.gg. Partnerami finału Mistrzostw Świata w Heroes III zostały marki Predator, NVIDIA oraz GOG.com. Historyczne starcie zostanie przeprowadzone w krakowskim studiu telewizyjnym Fantasyexpo, z profesjonalnym komentarzem i analizą.


źródło: Fantasyexpo

Adam Daniluk

Charytatywne streamy na rzecz fundacji DKMS

DKMS Fantasyexpo

W dniach 11-12 stycznia odbędzie się kolejna edycja charytatywnych streamów na rzecz Fundacji DKMS organizowanych przez agencję Fantasyexpo w ramach #POMAGRAJMY.

Streamerzy i influencerzy gamingowi ponownie połączą siły, by wesprzeć szczytny cel. W noworocznym wydarzeniu na ekranie monitorów zagoszczą między innymi: RandomBruceTV, kotwicz91, AgraveiN, SirMisiek oraz Galenaris.

Celem noworocznego streamu charytatywnego jest zebranie funduszy na działania statutowe Fundacji DKMS, czyli pokrycie kosztów rejestracji i badania potencjalnych dawców szpiku (koszt przebadania jednej osoby to 180 zł), na inicjatywy w ramach Programu Rozwoju Polskiej Transplantologii i Wsparcia Pacjentów Cierpiących na Nowotwory Krwi, a także edukację i szerzenie idei dawstwa szpiku w Polsce. Podczas transmisji niezwykle pomocne jest zaangażowanie twórców internetowych. Ponownie streamować będą oni w formule 2-godzinnych bloków.

Wtorek (11.01.2022)

14:00 – 16:00 AuntieBlu
16:00 – 18:00 kotwicz91
18:00 – 20:00 LinekTV
20:00 – 22:00 RandomBruceTV

Środa (12.01.2022)

14:00 – 16:00 Piotr Przytuła
16:00 – 18:00 Galenaris
18:00 – 20:00 AgraveIN
20:00 – 22:00 SirMisiek

Stream rozpocznie się 11 stycznia o godzinie 14:00 i potrwa do północy dnia następnego. Transmisja dostępna będzie w serwisie Twitch, na kanale ESPORT NOW (twitch.tv/esportnow)

Misją Fundacji DKMS jest znalezienie dawcy dla każdego Pacjenta na świecie potrzebującego przeszczepienia komórek macierzystych szpiku. Fundacja działa w Polsce od 2008 roku jako niezależna organizacja non-profit. Agencja Fantasyexpo od wielu lat angażuje się w działalność charytatywną. Akcja podejmowana we współpracy z Fundacją DKMS nie jest jedyną, w przeszłości agencja wspierała również Szlachetną paczkę czy NVIDIA Charity Stream. Jest też pomysłodawcą i realizatorem kampanii #GamingBezBarier, która ma na celu aktywizację osób głuchych w świecie gamingu.

Adam Daniluk

Otwarte Mistrzostwa Świata w Heroes 3

Fantasyexpo Heroes 3

Mistrzostwa Świata w kultowej grze Heroes of Might and Magic 3 odbędą się już w styczniu. Po raz pierwszy polskie firmy przygotują turniej w Heroes 3 na tak dużą skalę.

Polska scena Heroes 3 obok rosyjskiej jest tą najbardziej aktywną. To właśnie na naszym rynku działa portal H3.gg, który angażuje się w rozwój sceny e-sportowej. W Polsce doświadczenie w organizacji tego typu eventów jest niemałe. Mistrzostwa krajowe odbyły się już trzy razy. W tym roku H3.gg zdecydowało się pójść o krok dalej i stworzyć turniej o zasięgu międzynarodowym. Do rozgrywek przystąpiło blisko 1000 zawodników z przeróżnych państw, nawet tak odległych jak Irak, Japonia czy Brazylia.

Za transmisję odpowiadać będzie agencja Fantasyexpo, która poprowadzi wydarzenie ze swojego krakowskiego studia. W organizację zaangażowało się także CD-Action. Kultowe czasopismo dla graczy obecnie publikuje treści na nowopowstałej stronie internetowej. Obie firmy wraz z portalem H3.gg, postarają się stworzyć turniej na jak najwyższym poziomie. Wydarzenie odbędzie się w dniach 14-16 stycznia 2022 roku. Oprócz transmisji z profesjonalnym komentarzem zaplanowane są także liczne atrakcje dla fanów. Przed samym finałem odbędą się dodatkowo 3 showmatche dla społeczności, które przybliżą zasady rozgrywki oraz pozwolą zapoznać się z jedną z finałowych map. Wielką niewiadomą nadal jest obsada komentatorska i goście zaproszeni do studia, których organizatorzy będą ujawniać niebawem.

Adam Daniluk

Polska transmisja BLAST Premier Final

BLAST ESPPORT NOW

Sezon 2021 dobiega końca. 14 grudnia rozpoczął się ostatni turniej BLAST Premier Final. Zagrają na nim najlepsze drużyny bieżącego roku.

BLAST Premier World Final 2021 to turniej będący zwieńczeniem całorocznego cyklu turniejowego Counter Strike: Global Offensive, w którym wystąpią zespoły najlepiej prezentujące się na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy, czyli Natus Vincere, Team Vitality, G2 Esports, Gambit, Heroic, Ninjas in Pyjamas, Astralis oraz Team Liquid. Drużyny będą walczyć o pulę nagród wynoszącą milion dolarów. Turniej odbywa się w dniach 14-19 grudnia, startując codziennie o godzinie 16:30. Rozgrywki przeprowadzone zostaną według drabinki podwójnej eliminacji, a mecze będą miały charakter best-of-three.
Polską transmisję tworzy Fantasyexpo, a jej partnerami zostały firmy LOTTO oraz Logitech G. Transmisję z rogrywek można obejrzeć na kanale ESPORT NOW na platformie Twitch.tv.

 

Adam Daniluk

Polska transmisja BLAST Premier Fall Finals z dobrymi wynikami!

BLAST Premier Fall

Zakończyło się kolejne wydarzenie z serii BLAST. Pięciodniowy turniej w Konpenhadze wygrała organizacja NaVi.

Zwycięska organizacja zdobyła nagrodę pieniężną w wysokości 200 tys. dolarów. Natus Vincere na ten moment nie mają sobie równych. Tej jesieni wygrali już drugi duży turniej. Najlepszym graczem turnieju został Oleksandr „s1mple” Kostyliev, nie pozostawiając złudzeń, kto dominuje na świecie.

Wydarzenia ze stajni BLAST zawsze wyróżniają się na tle konkurencji wysoką jakością produkcji. Fenomenalna oprawa audio-wizualna, brak problemów technicznych, świetne drużyny i LAN-owa atmosfera zachwyciły zarówno widzów w Royal Arenie, oraz tych którzy śledzili rozgrywki w internecie.

W trakcie wydarzenia na kanale ESPORT NOW pojawiło 205 000 unikalnych widzów, którzy wygenerowali blisko pół miliona wyświetleń i trzy miliony oglądanych minut. W szczytowym momencie rozgrywki śledziło 2900 widzów. Za organizację turniejów odpowiadała agencja gamingowa Fantasyexpo.

Adam Daniluk

Monte Snack ponownie z turniejem dla graczy!

Monte Snack

Turniej Monte Snack #BRB cieszący się dużą popularnością w 2020 roku doczekał się kolejnej edycji.

W turniejach organizowanych przez Monte w zeszłym roku wzięło udział piętnaście tysięcy osób. W turnieju może wziąć każdy, bez względu na swoje doświadczenie ani poziom gry.

Po świetnym odbiorze w roku 2020 firma Zott zdecydowała się zorganizować serię turniejów tej jesieni. Gracze ponownie będą mogli sprawdzić się w turniejach League of Legends, Fortnite,  Brawl Stars czy Clash Royale. Nie zabraknie nowości. Przygotowany specjalny konkurs sprawdzający umiejętności kreatywne w grze The Sims. Zorganizowany zostanie także projekt dla komentatorów – Monte Snack #BRB Casters Academy. W zeszłym roku wzięło udział w nim pona 400 uczestników. Część z nich realizuje obecnie zlecenia casterskie.

Zaangażowani są również influencerzy. Pojawią się między innymi Nervarien, ReZigiusz, Fusialka, Jacob, Dżejdżejka czy Sitr0x, za których dobór odpowiedzialne są agencje GetHero oraz Fantasyexpo, która również opracowała cały mechanizm gamingowy.

Wszystkie informacje odnośnie rozgrywek Monte Snack #BRB znajdziesz pod adresem www.montesnack.pl.

Adam Daniluk

PGL Major Stockholm 2021 rekordowym turniejem CS:GO

PGL Major

Tegoroczny Major nie tylko przypomniał fanom o fenomenie CS-a, ale również go pogłębił bijąc kolejne rekordy oglądalności!

Counter Strike nigdy nie umrze. Za każdym razem musi przypomnieć o swojej obecności z ogromnym hukiem. Nie inaczej było i tym razem. PGL Major 2021 zakończył się jednym z najbardziej emocjonujących finałów w historii, który był idealnym zwieńczeniem „święta Counter Strike’a”. Spełnione oczekiwania fanów pokazują także liczby. PGL Major Stockholm 2021 był najchętniej oglądanym turniejem CS:GO w historii. Finał pomiędzy Na’Vi, a G2 Esports w szczytowym momencie globalnie oglądało 2 748 850 widzów, dwukrotnie przebijając poprzedni wynik, ustanowiony podczas ELEAGUE Major 2017 (1 331  781 widzów). Według serwisu echarts.com zajął 7 miejsce w Top 10 najpopularniejszych wydarzeń e-sportowych w historii.

Agencja gamingowa Fantasyexpo nabyła prawa do transmisji w ośmiu europejskich krajach – Polsce, Litwie, Łotwie, Czechach, Słowacji, Estonii, Bułgarii oraz Rumunii. Tak szeroki zakres działań oznacza, że Fantasyexpo realizowało transmisję na największej liczbie rynków na świecie. Z wymienionych państw najaktywniejsza była polska społeczność. Na transmisji Piotra „izaka” Skowyrskiego, tworzonej przy współpracy z FRENZY, w kluczowym momencie zebrało się 67 206 osób. Łącznie na polskich transmisjach w serwisie Twitch pojawiło się blisko 700 000 unikalnych widzów. Wygenerowali łącznie 4,2 mln wyświetleń, przy 1,3 mln oglądanych godzin. Łącznie transmisje, do których wykupiło prawa Fantasyexpo wygenerowały ponad 6,3 mln wyświetleń.

PGL Major dane

Major to w e-sportowym świecie synonim kibicowskiego święta, a turniej organizowany w Sztokholmie bezsprzecznie spełnił pokładane w nim oczekiwania. Fascynujące historie, ogromne emocje, wyjątkowe akcje i ekscytujące mecze zapiszą się w naszej pamięci na długo. Widzowie w Polsce dali jasny sygnał, że byli niesamowicie głodni CS-a na najwyższym poziomie. Cieszę się więc, że rozgrywki mogli śledzić nie tylko na kanale Izaka, ale również w telewizji Polsat Games. Jako FRENZY byliśmy w produkcyjnym centrum wydarzeń i wraz z Fantasyexpo zadbaliśmy o najwyższy poziom realizacji polskiej transmisji. PGL Major Stockholm 2021 to kolejne wydarzenie, które udowodniło, że łącząc siły, można zajść bardzo daleko. Jestem przekonany, że to nie ostatnia nasza współpraca i patrzę w przyszłość z entuzjazmem.

– Marcin Kilar, Dyrektor Zarządzający FRENZY

 

 

źródło: Fantasyexpo

 

Adam Daniluk