Tag
feedback
Dlaczego feedback (informacja zwrotna) jest owiana tak złą sławą i postrzegana tak bardzo stereotypowo? Co powinniśmy zrobić, by feedback stał się narzędziem, które będzie pomagać ludziom, zamiast ich stresować i demotywować? Jakie cechy…
Czego pracownicy potrzebują od szefa w sytuacji kryzysu?
Przechodzenie przez kryzys może być dużo łatwiejsze wtedy, gdy jako szefowie nie tracimy z oczu perspektywy naszych pracowników, gdy potrafimy dawać im poczucie spokoju, dbamy o transparentną komunikację, dotrzymujemy umów oraz jesteśmy…
NPS, czyli dzielenie się dobrymi praktykami
Jak sprawić, by klienci wypełnili ankietę zamieszczoną na stronie? Nad tym problemem głowi się wiele firm. Chociaż istnieją różne narzędzia, to jednak tylko niektóre zapewniają sukces. Jednym z nich jest NPS, czyli krótka ankieta online,…
Jak zwracać uwagę pracownikowi, by nie stracił motywacji do działania?
Odważne stawianie czoła problemom jest kompetencją wymaganą od szefa. Ważne, aby zwracać uwagę skupiając się na problemie, wskazać drogi wyjścia oraz rozmawiać na osobności.