Tag

femvertising

Kobieta – klucz do marketingu?

8 marca to z pozoru idealna okazja dla marketerów w celu dotarcia do kobiet i postawienia ich w świetle reflektorów. Zastanówmy się jednak: czy zaplanowanie działań na dzień, w którym płeć żeńska jest bombardowana z każdej strony…

Who run the world…? GIRLS!

Jak powinna wyglądać komunikacja marketingowa skierowana do kobiet, o czym należy pamiętać, czego unikać i jakie marki robią to dobrze? Poznaj najważniejsze tipy dotyczące femvertisingu i przykłady Girl Power w reklamie.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej