...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

ESE Entertainment globalnym partnerem Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA) Odebrane

FIA_Rally_Star

Międzynarodowa Federacja Samochodowa (FIA) podpisała umowę partnerską z ESE Entertainment i Digital Motorsports, która związana jest z rozwojem i aktywnościami marketingowymi dotyczącymi projektu FIA Rally Star. Celem przedsięwzięcia organizowanego w ponad 50 państwach jest wyłonienie najzdolniejszych kierowców, którzy otrzymają szansą na strat w Rajdowych Mistrzostwa Świata (FIA WRC). Projekt skierowany jest do osób w wieku od 17 do 26 lat. Rywalizacja promowana jest hasłem #RallyAtHome. Projekt FIA Rally Star wystartował na początku 2021 roku i potrwa do 2025 roku.

W najbliższy weekend w dniach 25-26 września 2021 na Torze Modlin rozegrany zostanie polski finał FIA Rally Star. Dwudniowa rywalizacja wyłoni reprezentantki i reprezentantów Polski na zawody europejskie. Zawody finałowe organizowane są przez Polski Związek Motorowy a ambasadorami polskiej odsłony projektu zostali Kajetan Kajetanowicz, Gosia Rdest i Leszek Kuzaj.

Uczestnicy krajowych finałów mieli możliwość wybrania ścieżki rywalizacji. Tradycyjnej rywalizacja motorsportowej „Slalom Samochodowy” oraz e-sportowej „Wyzwanie Digital”. Platformą rywalizacji była gra WRC 9 z dodatkiem FIA Rally Star DLC. Zawody na Torze Modlin wyłonią reprezentacje Polski na europejski finał, który rozegrany zostanie w 2022 roku. Po finale europejskim kolejnym z etapów rywalizacji będzie finał światowy. Następny krok to szkolenie i wspieranie przez FIA przyszłych gwiazd Rajdowych Mistrzostw Świata. Głównym założeniem projektu jest udział najlepszego uczestnika w cyklu Mistrzostw Świata (FIA WRC) w sezonie 2025.

W FIA wszyscy rozumieją, że świat się zmienia, potrzebujemy innowacyjnych projektów dedykowanych następnej generacji zawodników i fanów sportów motorowych. FIA stawia na integrację – na każdym poziomie – w poszukiwaniu 'The Next One’. Cieszymy się, że możemy nawiązać współpracę z ESE i Digital Motorsports przy FIA Rally Star. ESE i Digital Motorsports znajdują się w samym sercu esportu, gier i symulatorów wyścigowych i są doskonale przygotowane do wprowadzenia Rally Star na rynek na całym świecie.

Yves Matton, Dyrektor Rajdowy FIA

Globalna współpraca z FIA związana z FIA Rally Star to konsekwencja działań ESE w Polsce i w Europie związana z promocją esportu i gamingu w obszarze simracingu. W 2020 i 2021 roku firma jest partnerem marketingowym oficjalnych Mistrzostw Polski w Digital Motorsporcie organizowanych przez Polski Związek Motorowy i Ragnar Simulator. Projekt sponsorowany jest przez Porsche Polska, a zawody rozgrywane są pod marką Porsche Esports Sprint Challenge Poland. W 2020 roku firma realizowała także projekty simracingowe dla KIA Polska, PKN Orlen oraz Autodromu Jastrząb.

Jędrzej StęszewskiJesteśmy bardzo dumni że Digital Motorsports stają się częścią wizji FIA dotyczącej wszechstronnego, powszechnie dostępnego programu poszukiwania młodych talentów. FIA Rally Star to przełomowy krok w prowadzeniu młodych kierowców do realizacji ich marzeń. FIA zachęca do pionierskiego rozwoju w sektorach cyfrowym i esportowym, które są kluczowe dla zaangażowania nowych pokoleń i będą odgrywać coraz większą rolę w osiąganiu różnorodności i prawdziwej dostępności dla wszystkich w motorsporcie.

Jędrzej Stęszewski, Dyrektor Operacyjny ESE Europe


Źródło: ESE Entertainment

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Z #RallyAtHome do rajdówki. Dystrybutor marki JBL w Polsce partnerem projektu FIA Rally Star

wirtualna kierownica

Dystrybutor marki JBL w Polsce został partnerem projektu FIA Rally Star, którego organizatorami są Polski Związek Motorowy razem z Międzynarodową Federacją Samochodową FIA.

Celem przedsięwzięcia rozgrywanego w ponad 50 państwach jest wyłonienie najzdolniejszych kierowców WRC. Projekt skierowany jest do młodych osób w wieku od 18 do 26 lat. Rywalizacja promowana jest hasłem #RallyAtHome. Ambasadorami polskiej odsłony projektu są Kajetan Kajetanowicz, Gosia Rdest i Leszek Kuzaj.

Projekt FIA Rally Star daje możliwość wybrania ścieżki rywalizacji motorsportowej „Slalom Samochodowy” oraz esportowej „Wyzwanie Digital”. Platformą rywalizacji jest gra WRC 9 z dodatkiem FIA Rally Star DLC.

Jako dystrybutor produktów JBL w Polsce zawsze chętnie wspieraliśmy i wspieramy przedsięwzięcia związane z marketingiem sportowym. E-sport to dla nas stosunkowo nowy obszar aktywności marketingowej, ale także biznesowej ze względu na nową serię słuchawek i głośników dedykowanych graczom JBL Quantum. Dlatego zdecydowaliśmy się wesprzeć projekt FIA Rally Star, który łączy świat sportu i esportu.

Magdalena Michulec z firmy Suport, dystrybutora produktów JBL w Polsce

W każdej z rund eliminacji uczestnicy są klasyfikowani globalnie, jednak ze względu na partnerstwo i zaangażowanie w projekt Polskiego Związku Motorowego, w sześciu rundach prowadzona jest dodatkowo „polska ścieżka eliminacji” zapewniająca awans do finału krajowego organizowanego przez PZM.

Finał rywalizacji esportowej rozegrany zostanie na Torze Modlin w dniach 25-26 września 2021. Najlepsze uczestniczki i najlepsi uczestnicy rywalizować będą na symulatorach firmy Ragnar. Dwudniowa rywalizacja wyłoni reprezentantkę i reprezentanta Polski na zawody europejskie.

FIA Rally Star to już kolejny innowacyjny projekt organizowany i wspierany przez Polski Związek Motorowy. W poprzednich latach promowaliśmy kampanię „Girls on Track”, w ubiegłym roku w czasie pandemii COVID -19 zaangażowaliśmy się w promocje i wspieraliśmy Mistrzostwa Polski w Digital Motorsporcie, a dziś FIA Rally Star z dedykowaną ścieżką rywalizacji kobiet oraz rywalizacji e-sportowej jest zwieńczeniem naszego wcześniejszego zaangażowania i pokazuje zarazem, jak otwarte na nowe grupy odbiorców oraz innowacje jest środowisko motorsportu.

Michał Sikora, Prezes Polskiego Związku Motorowego

W tym samym czasie, 25-26 września rozegrane zostaną dwa finały rywalizacji motorsportowej „Slalom Samochodowy”, z których do europejskich kwalifikacji awansuje po dwie najlepsze reprezentantki i reprezentantów. Po finale europejskim kolejnym z etapów rywalizacji będzie finał światowy. Następny krok to szkolenie i wspieranie przez FIA przyszłych gwiazd Rajdowych Mistrzostw Świata. Głównym założeniem projektu jest udział najlepszego uczestnika w cyklu Mistrzostw Świata (FIA WRC) w sezonie 2025.

W części Wyzwania Digital za organizację odpowiedzialna będzie firma Ragnar Simulator, promotor PZM Mistrzostw Polski Digital Motorsport, działania marketingowe związane z zaangażowaniem marki JBL Polska koordynuje ESE Entertainment, organizacja esportowa związane z digital motorsportem, partner marketingowy Mistrzostw Polski Digital Motorsport.

JBL Polska wspólnie z ESE Entertainment przygotowali 4 konkursy promujące projekt FIA Rally Star. W każdym z nich do wygrania będą profesjonalne słuchawki gamingowe JBL Quantum 100, dzięki którym usłyszysz od najcichszych kroków do najgłośniejszej eksplozji. JBL QuantumSOUND Signature czyni każdą scenę wyjątkową, a każdego gracza lepszym. Więcej informacji dot. słuchawek znajduje się na stronie JBL.
Śledźcie social media PZM, to właśnie tam będzie można wziąć udział w konkursach!

https://www.facebook.com/pzmpl
https://www.instagram.com/official_pzm/
https://twitter.com/OfficialPZM

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Rywalizacja w grze, na symulatorze i za kierownicą profesjonalnej rajdówki… ruszył projekt FIA Rally Star

FIA Rally Star Kajetan Kajetanowicz

Organizatorami projektu FIA Rally Star są Polski Związek Motorowy razem z Międzynarodową Federacją Samochodową FIA. Celem przedsięwzięcia rozgrywanego w ponad 50 państwach jest wyłonienie najzdolniejszych kierowców WRC. Projekt skierowany jest do młodych osób w wieku od 18 do 26 lat. Rywalizacja promowana jest (hasztagiem)#RallyAtHome. Ambasadorami polskiej odsłony projektu są Kajetan Kajetanowicz, Gosia Rdest i Leszek Kuzaj.

Projekt FIA Rally Star daje możliwość wybrania ścieżki rywalizacji motorsportowej „Slalom Samochodowy” oraz esportowej Wyzwanie Digital”. Platformą rywalizacji jest gra WRC 9 z dodatkiem FIA Rally Star DLC. W każdej z rund eliminacji uczestnicy są klasyfikowani globalnie, jednak ze względu na partnerstwo i zaangażowanie w projekt Polskiego Związku Motorowego, w czterech rundach prowadzona jest dodatkowo „polska ścieżka eliminacji” zapewniająca awans do finału krajowego organizowanego przez PZM.

Do finału krajowego awansuje po 15 uczestników z każdej eliminacji. Dodatkowo wśród finalistów jedno miejsce zarezerwowane jest dla najlepszej uczestniczki.

W pierwszej rundzie wirtualnych eliminacji, rozegranych w dniach od 13 do 18 marca 2021 roku, wystartowało ponad 20 graczy z Polski. Do tej pory najlepszy wynik naszego reprezentanta to 3.miejsce w eliminacjach globalnych. Kolejne rundy eliminacji esportowych rozpoczną się 27 marca, 10 kwietnia 24 kwietnia 2021 roku. Szczegółowe informacje o przebiegu rywalizacji oraz regulamin są dostępne na stronie www.pl.fiarallystar.com

FIA rally star 2021
Źródło: ESE Entertainment

Finał rywalizacji esportowej rozegrany zostanie na Torze Modlin w dniach 8-9 maja 2021. Najlepsze uczestniczki i uczestnicy rywalizować będą na symulatorach firmy Ragnar Simulator, promotora PZM Mistrzostw Polski Digital Motorsport. Dwudniowa rywalizacja wyłoni reprezentantkę i reprezentanta Polski na zawody europejskie.

FIA Rally Star 2021
Źródło: ESE Entertainment

W tym samym czasie rozegrane zostaną dwa finały rywalizacji motorsportowej, „Slalom Samochodowy”, z których do europejskich kwalifikacji awansuje po dwóch najlepszych reprezentantów i reprezentantek. Po finale europejskim, kolejnym z etapów rywalizacji będzie finał światowy. Następny krok to szkolenie i wspieranie przez FIA przyszłych gwiazd Rajdowych Mistrzostw Świata. Głównym założeniem projektu jest udział najlepszego uczestnika w cyklu Mistrzostw Świata ( FIA WRC) w sezonie 2025.

PZM ma nadzieję na wyłonienie prawdziwych 6 talentów, które będą reprezentować Polskę w finale europejskim w czerwcu tego roku.

W części Wyzwania Digital za organizację odpowiedzialna będzie firma Ragnar Simulator, promotor PZM Mistrzostw Polski Digital Motorsport, działania marketingowe związane z zaangażowaniem sponsorów koordynuje ESE Entertainment, organizacja esportowa związane z digital motorsportem, partner marketingowy Mistrzostw Polski Digital Motorsport.


Źródło: ESE Entertainment

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF