...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

FIFA postawi na e-sport

Fifae

Międzynarodowa Federacja Piłki Nożnej coraz bardziej angażuje się w e-sport. W tym tygodniu wprowadzono nowy model partnerstwa, który łączy piłkę nożną kobiet, mężczyzn i e-sport.

FIFA już od kilku miesięcy toczy spór z EA, która może zakończyć się odebraniem im praw wizerunkowych. Organizacja chce poszerzyć swój zasięg w świecie gamingu, w tym celu uruchomiona została FIFAe mająca na celu usprawnić funkcjonowanie turniejów e-sportowych i tego co się dzieje dookoła nich.

Zgodnie z informacjami, nowy model partnerstwa FIFA ma na celu zapewnienie większej liczby opcji dla firm w zakresie łączenia się z globalną piłką nożną, przy wykorzystaniu marki FIFA i wspieraniu jej rozgrywek. Nowa struktura będzie obejmować specjalny program, który zapewni partnerom FIFAe pozycję premium we wszystkich rozgrywkach e-sportowych. Oznaczać to będzie większą chęć sponsorów na zainteresowanie się sceną profesjonalną popularnej gry piłkarskiej, która od przyszłego roku może zmienić wydawcę.

Nowy model pozwoli naszym partnerom tworzyć bardziej dopasowane programy i aktywacje marketingowe, które są bezpośrednio zgodne z ich strategicznymi celami biznesowymi i połączą ich z najbardziej namiętnymi fanami na świecie w najbardziej angażującym sporcie na świecie

zarząd FIFAe

Nowy model partnerstwa zapewni również partnerom FIFAe szerokie globalne prawa komercyjne we wszystkich turniejach drużyn narodowych na pionie e-sportowym. Ponadto sponsorzy otrzymają globalne prawa aktywacyjne związane z rozgrywkami FIFAe.

Adam Daniluk