...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Pierwsza kampania telewizyjna w historii marki ASSECO, zrealizowana przez Timecode Film Production (wideo)

Timecode

Od początku września trwa telewizyjna kampania reklamowa Asseco pod hasłem „Asseco – lider cyfryzacji w Polsce”. Asseco to największa, polska firma informatyczna, która od 30 lat dostarcza zawansowane rozwiązania IT do kluczowych sektorów gospodarki i jest obecna na 60 rynkach na całym na świecie. Timecode Film Production jest partnerem 11. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na realizację kampanii na taką skalę w telewizji i internecie. Asseco, jako lider cyfryzacji w Polsce ma ugruntowaną pozycję na rynku i to właśnie chcieliśmy podkreślić w spocie. Od 30 lat dostarczamy rozwiązania IT dla kluczowych sektorów gospodarki. Cyfryzacja procesów biznesowych jest obecnie jednym z najważniejszych działań i obszarem rozwoju większości firm oraz instytucji. Wychodząc szeroko z przekazem reklamowym, chcieliśmy pokazać, że mimo, iż zmiana procesów z tradycyjnych na cyfrowe dotyczy biznesu czy administracji, to poprzez konkretne produkty czy usługi elektroniczne wpływa na jakość życia każdego z nas.

Artur Wiza, Wiceprezes Zarządu Asseco Poland

Idea kreatywna spotu powstała we współpracy ze scenarzystą Mateuszem Zimnowodzkim i łączy w warstwie wizualnej dwa światy: wirtualny – stworzony na podstawie ilustracji Magdaleny Koźlickiej oraz rzeczywisty – dzięki udziałowi dwójki aktorów wkomponowanych w animowaną scenografię.

Spot w całości wyprodukował Timecode Film Production. Za reżyserię i zdjęcia odpowiedzialny był duet Aurelia Frydrych -Zdanowska i Paweł Zdanowski, a prace nad animacją i post-produkcją prowadzili Grzegorz Jankowski i Michał Grochalak z działu graficznego Timecode. Produkcję spotu nadzorowały Agnieszka Piłat i Lida Pęza – producentki Timecode.

Ogromnie się cieszymy, że Asseco zdecydowało się wybrać Timecode Film Production do produkcji swojej pierwszej kampanii telewizyjnej. Chętnie służyliśmy pomocą przy dopracowywaniu szczegółów spotu. Od wielu lat Timecode produkuje zarówno reklamy realizowane w tradycyjnej technice filmowej, jak i wszelkiego rodzaju animacje. Dzięki temu mamy duże doświadczenie w pracy w każdej z tych technik i mogliśmy też je sprawnie ze sobą połączyć.

Filip Tomann, Executive Producer w Timecode Film Production

Od początku września 30-sekundowe spoty oraz billboardy sponsorskie są emitowane w największych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD.

Kampania będzie prowadzona również w internecie z wykorzystaniem mediów społecznościowych i performance marketingu.


Źródło: Timecode Film Production

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Rok wielu emocji, czyli co Polacy oglądali na Netflix

mezczyzna oglada Netlix na laptopie je popcorn

Co Polacy oglądali najchętniej w mijającym roku? Netflix właśnie to podsumował - lista filmowych gatunków jest obszerna, a wachlarz emocji, które towarzyszyły polskim widzom, jeszcze szerszy. Jak się okazuje, na ekranach królowały przede wszystkim dramaty, produkcje komediowe oraz kino dla najmłodszych. Polacy z entuzjazmem odkrywali także nowości z całej gamy innych kategorii dostępnych na Netflix.

Rok wielu emocji co oglądali Polacy na Netflix
źródło: Netflix

Coraz bardziej lubimy fantazjować

Najciekawszym zaskoczeniem był ogromny, bo o niemal 500%, wzrost zainteresowania filmami fantasy. Choć nikogo nie powinno dziwić, że w tym pełnym emocji roku Polacy chętnie sięgali po kino, pozwalające na chwilę oderwać się od rzeczywistości, jaką znamy.

Pomogły nam w tym m.in. produkcje Oryginalne Netflix – jeśli chodzi o fantasy dużą popularnością cieszyły się np. seriale Przeklęta czy Locke & Key. Dobrze się składa, gdyż rok 2021 również zapowiada się ciekawie dla kategorii fantasy – trwają już prace nad drugim sezonem Wiedźmina.

Zapragnęliśmy romantyzmu

Ostatni rok to także wzrost popularności historii miłosnych. W porównaniu z 2019 oglądalność romansów na Netflix jest teraz ponad trzy razy większa. Czyżby, jak śpiewali Beatlesi, “All you need is love”? Popularnością cieszyły się takie tytuły jak The Kissing Booth 2, Zakochany bogacz czy Miłość gwarantowana. Te pogodne, momentami zabawne, ale też chwytające za serce produkcje dostarczały Polakom nie tylko bardzo potrzebną dawkę pozytywnych emocji, ale także wiele rozwiązań na “domowe” randki.

Młoda para która się przytula
Źródło: Freepik

Oglądaliśmy w rytmie muzyki

Musicale – to kolejna kategoria, którą odkryli Polacy w tym roku. Rozśpiewane produkcje porwały nas zarówno fabułą okraszoną szczyptą magii, jak i chwytliwymi piosenkami. M.in. dzięki takim tytułom jak Grease, Sweeney Todd, The Eddy z Joanną Kulig czy produkcji Oryginalnej Netflix z Rachel McAdams – Eurowizja, muzyczne historie kończą 2020 rok z ponad trzykrotnym wzrostem zainteresowania.

Przeżywaliśmy też mocniejsze historie

Poza odkrywaniem nowości, Polacy pozostali wierni swoim gustom – i tak wciąż najczęściej wybieranym w Polsce gatunkiem, zarówno wśród filmów jak i seriali, jest szeroko rozumiany dramat. Kategoria okazywała się bezkonkurencyjna – w miesięcznych rankingach wiodła prym przez cały rok.

W 2020 roku Netflix znacząco poszerzył bibliotekę produkcji tego typu – filmy obyczajowe, polityczne, społeczne czy melodramaty to tylko namiastka treści, spośród których mogliśmy wybierać. Cieszy fakt, że wśród najpopularniejszych w tym roku reprezentantów gatunku, znalazło się sporo lokalnych tytułów – wśród nich stworzony w Polsce serial oryginalny Netflix W głębi lasu oraz filmy Jak zostałem gangsterem, Boże Ciało, Proceder i Zabawa Zabawa. Globalnym hitem – także niezwykle popularnym w Polsce – okazał się miniserial Gambit Królowej z polskim akcentem, czyli Marcinem Dorocińskim w roli szachowego mistrza.

Artyści podczas występowania na scenie
Źródło: Freepik

Oglądaliśmy razem

Wśród najczęściej wybieranych przez Polaków gatunków znalazły się także komedie oraz produkcje dla dzieci/kino familijne – na podium jest miejsce dla obu kategorii, ale jak się okazało to Dzieciak rządzi. Tytuły przeznaczone dla młodszych użytkowników dominowały przez większą część roku, szczególnie w okresie letnim.

Dzieci oglądające film
Źródło: Pexels

Niewątpliwie jest to zasługa imponującej bazy treści licencjonowanych oraz tegorocznych premier wysokiej jakości produkcji oryginalnych Netflix, w tym Wyprawa na Księżyc, Park Jurajski: Obóz Kredowy czy SpongeBob Film: Na ratunek. 2020 przyniósł także udoskonalone funkcje ochrony rodzicielskiej, dzięki którym korzystanie z serwisu przez najmłodszych stało się nie tylko łatwiejsze, ale i bezpieczniejsze.

Było nam do śmiechu

Jeśli zaś chodzi o komedie – poza tym, że oglądaliśmy ich dużo, to znacznie częściej po “wesołe tytuły” sięgaliśmy w zimowych miesiącach (początek roku to szczególnie dobry czas dla tej kategorii – może to efekt szampańskich nastrojów panujących w czasie karnawału?).

Wśród ulubionych komedii pojawiły się oryginalne produkcje Netflix – perypetie specjalistki od marketingu Emily w Paryżu, serial o dojrzewaniu Sex Education czy opowieść o niefortunnej pomyłce Niewłaściwa Missy.

Szukaliśmy dreszczyku grozy i przygód!

Podczas miesięcy jesienno-zimowych użytkownicy chętnie wybierali także horrory. Wygląda na to, że im mniej przyjazna aura na zewnątrz, tym chętniej szukamy nie tylko tytułów, które rozweselą w czasie jesiennej pluchy, ale także mrocznych historii, które wzbudzą gęsią skórkę nie tylko z zimna, ale i ze strachu. Jednym z horrorów, który cieszył się największą popularnością wśród polskich widzów był rodzimy tytuł W lesie dziś nie zaśnie nikt – został on premierowo udostępniony w serwisie, także użytkownicy Netflix mogli obejrzeć go jako pierwsi w Polsce.

Horror dynia pod prześcieradłem
Źródło: Pexels

Co ciekawe, w cieplejszych miesiącach – jak kwiecień, lipiec i sierpień – swój złoty okres przeżywały filmy akcji. W tym roku poziom adrenaliny podnosiły Polakom takie tytuły jak Tyler Rake Ocalenie z Chrisem Hemsworthem czy The Old Guard z Charlize Theron. Chętnie sięgano także po kolejny sezon emocjonujących przygód nietuzinkowego rodzeństwa z The Umbrella Academy.

Odkrywaliśmy świat

Rok 2020 nie mógł nas powstrzymać od podróżowania. Polacy chętnie oglądali lokalne produkcje z różnych zakątków świata. Kierunków było sporo, a ciekawych historii i bohaterów jeszcze więcej. Nasze serca zdobyła np. historia spektakularnych rabunków w Madrycie. Dom z Papieru utrzymywał się na naszej top liście aż przez 122 dni! Fenomen serialu sięgnął dużo dalej – patrząc na poczynania Profesora i jego ekipy, Hiszpanię również chętnie “odwiedzali” mieszkańcy także 91 innych krajów.

Podróżnik podczas wspinaczki na górę
Źródło: Pexels

Wśród popularnych kierunków ekranowych podróży znalazły się także takie kraje jak Stany Zjednoczone (Ostatni taniec – aż 50 dni w TOP 10), Meksyk (Mroczne pożądanie – 42 dni) czy Rosja (Ku Jezioru – 37 dni). Odkrywaliśmy też kulturę Dalekiego Wschodu – ponad trzykrotnie wzrosło zainteresowanie koreańskimi produkcjami, a anime oglądało ponad 150% więcej Polaków niż w 2019 roku.

Poznawaliśmy świat także dzięki szerokiej bibliotece filmów dokumentalnych na Netflix. W tym roku oglądaliśmy ich ponad dwa razy więcej! Wśród tematów, które najbardziej interesowały Polaków (oczywiście poza dokumentem na temat Domu z Papieru) znalazły się także Dylemat Społeczny czy Tajemnice grobowca w Sakkarze.


Źródło: Netflix Polska

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Bo liczy się content – content video

Według ekspertów każdy z nas, każdego dnia, może być wystawiony na działanie od 4 do nawet 10 tysięcy przekazów reklamowych [1]. Mimo iż, według prognoz w 2020 roku prawie 28% internautów będzie korzystać z blokowania reklam na urządzeniach służących do łączenia się z siecią [2], co roku wydatki na reklamę internetową rosną. Rok 2019 ma być tym, w którym budżety na digital przerosną całkowite budżety reklamowe na media tradycyjne, czyli telewizję, radio i prasę łącznie [3]. Czy tak się faktycznie stanie – przekonamy się już niebawem.

Obecnie na reklamę online przeznacza się niemal każdą dostępną w Internecie przestrzeń. Marki muszą zatem walczyć z ogromną konkurencją, aby przebić się do świadomości potencjalnych klientów, przyciągnąć ich uwagę i zatrzymać ją na dłużej. To właśnie wpłynęło na tak dynamiczny rozwój content marketingu w ostatnich latach – mówi Damian Defratyka z we killed tv.

Content zyskał na znaczeniu i jest obecnie postrzegany jako ta forma promocji, która nie tylko przyciąga uwagę, ale też, dostarczając wartościowe treści, związuje konsumentów z marką, wpływa na zwiększenie rozpoznawalności oraz na wzrost sprzedaży, ale przede wszystkim sprawia, że stają się oni jej naturalnymi ambasadorami. Od lat prognozuje się, że wśród wielu możliwych formatów, jakie oferują obecnie media, video będzie wiodącą formą tworzenia contentu – do 2022 roku filmy mają generować nawet 82% ruchu konsumentów w Internecie.

Rozwój video i jego rosnące wykorzystywanie w strategiach marketingowych wydają się być oczywistymi krokami, biorąc pod uwagę oddziaływanie contentu wizualnego na odbiorcę, który jest przyswajany dużo bardziej skutecznie, niż sam tekst. Z materiału, w którym tekst został zestawiony ze zdjęciem, człowiek jest w stanie po trzech dniach odtworzyć 65% informacji, w porównaniu do zaledwie 10% informacji z materiału składającego się wyłącznie z tekstu. W przypadku video ten współczynnik jest jeszcze wyższy, bowiem przyswojonych zostaje aż 95% informacji. Stoją za tym również inne statystyki:

  • 60% ludzi deklaruje, że woleliby oglądać film online, niż w telewizji;
  • Użytkownicy spędzają 88% więcej czasu na stronie, na której jest video;
  • 87% firm używa materiałów video w marketingu, w porównaniu do 63%, które robiły to w 2017 roku;
  • 70% marketerów uważa, że video konwertuje lepiej, niż jakiekolwiek inne medium.

Facebook, jako największa obecnie platforma social mediowa, już od lat jest w czołówce miejsc, w których marki starają się pozyskać swoich klientów. Obecnie 30% marketerów uważa, że Facebook jest tym kanałem, który generuje największe zaangażowanie. Twórcy platformy z kolei już jakiś czas temu zadeklarowali, że stawiają na materiały video, wprowadzając co jakiś czas nowe produkty i opcje w tym formacie. Potwierdzają to kosztowne współprace z influencerami i celebrytami, którzy w swoich kanałach mieli promować ten format, jak również zmiany w algorytmie, wpływające na jakość i ilość materiałów video wyświetlanych konkretnemu użytkownikowi. Facebook walczy również z największym dotychczas serwisem video, YouTube, zmieniając chociażby sposób wyświetlania udostępnionych stamtąd materiałów.

W jaki sposób video konwertuje w konkretnych przypadkach? Co, zdaniem marketerów, jest najtrudniejsze w przygotowaniu angażującego contentu video, który użytkownicy będą chcieli obejrzeć od pierwszej do ostatniej sekundy? O czym pamiętać podczas produkcji video do social mediów? Zapraszamy Państwa do pobrania dokumentu „Bo liczy się content – content video” przygotowanego przez grupę mediową we killed tv, pod patronatem magazynu Brief. 

Dokument dostępny tutaj: White Papier | we killed tv

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Letni Festiwal „KULTURA Z Pałacem w tle” Pałac w Jabłonnie

W historycznej i unikalnej scenerii Pałacu w Jabłonnie zorganizowana zostanie 1- sza edycja Letniego Festiwalu pod nazwą „Kultura z Pałacem w tle”. Od 30 czerwca do 25 sierpnia 2019 roku w wybrane weekendy lata odbędą się darmowe, plenerowe koncerty muzyczne i kino letnie. To jedyne i wyjątkowe wydarzenie kulturalne organizowane w Pałacu w Jabłonnie skierowane jest do szerokiej publiczności lokalnej, warszawskiej, ale również turystów odwiedzających Warszawę i przebywających nad jeziorem Zegrze w czasie wakacji.

Ideą Letniego Festiwalu „Kultura z Pałacem w tle” jest upowszechnienie kultury muzycznej i filmowej ogólnodostępnej dla każdego. Tłem do wydarzenia jest zabytkowy XVIII-wieczny Pałac w Jabłonnie, którego otoczenie otworzy się dla publiczności chętnej na spędzenie czasu na świeżym powietrzu w gronie rodzinnym i przyjaciół, podczas letnich weekendów. Tworząc tradycję Letniego Festiwalu miejsce stanie się popularyzatorem kultury w otoczeniu historii. Architektura parku i obiektu idealnie łączą wartości kulturalne z duchem historii, który pozostał w Pałacu. Miejsce już teraz jest licznie odwiedzane przez lokalną społeczność i otwarte na każdego nowego gościa.

W programie Letniego Festiwalu zaplanowane są koncerty muzyczne o różnorodnym repertuarze. Od piosenki polskiej i francuskiej po hity światowej instrumentalnej muzyki latynoamerykańskiej, przeboje muzyki jazzowej, latynoskiej czy country. Wystąpią artyści dobrze już znani a także wschodzące gwiazdy polskiej sceny muzycznej.

Pałac w Jabłonnie należy do Polskiej Akademii Nauk, której misja jest działanie na rzecz upowszechniania i promowania Nauki, kultury i sztuki , ogólnodostępnej dla ludzi. Dlatego organizujemy ten Festiwal, który będzie promować i upowszechniać kulturę muzyczną  i filmową. Chcemy być popularyzatorem Kultury w otoczeniu historii, na terenie powiatu legionowskiego i poprzez Festiwal przyciągnąć ludzi do historycznego 18 – wiecznego Pałacu, letniej rezydencji Królewskiej króla Stanisława Augusta Poniatowskiego pokazać Pałac szerszej publiczności, zapoznać z jego historią, oraz do  zabytkowego 42 – hektarowego parku w stylu angielskim z aż 54 drzewami pomnikami przyrody co jest unikatem w skali Polski.  – komentuje Katarzyna Molęda, Dyrektor Pałacu w Jabłonnej – Spełniamy marzenia i oczekiwania mieszkańców, którzy w okresie letnim nie mieli  odpowiedniej oferty kulturalnej. Mamy ambicje stworzenia wydarzenia kulturalnego na dobrym poziomie, chcemy pokazać ze latem poziom artystyczny wydarzeń kulturalnych nie musi spadać, stad świadomy dobór repertuaru muzycznego i filmowego

Otwarcie Letniego Festiwalu „Kultura z Pałacem w tle” odbędzie się w niedzielę 30 czerwca o godzinie 17.00. Rozpocznie go koncert „Piosenka jest dobra na wszystko” w wykonaniu Chrisa Schittulli i Bogdana Hołowni. Będą to największe przeboje polskiej i francuskiej piosenki, w tym piosenki z „Kabaretu Starszych Panow” po francusku. Po koncercie planowana jest potańcówka w pałacowym parku.

Chris SCHITTULLI – francuski wokalista, śpiewak bel canto, ambasador francuskiej piosenki w Polsce i polskiej po francusku. Jest współzałożycielem francuskiej grupy muzycznej DIVINO, znanej z repertuaru pop-opera.

Bogdan HOŁOWNIA – jeden z najwrażliwszych polskich pianistów jazzowych. Współpracował z Davem Clarkiem, Skippem Haddenem, George Zoncem, Larrym Kohutem, Grażyną Auguścik, Michałem Urbaniakiem i Urszulą Dudziak. 

Wydarzenie dostępne na profilu Pałacu w Jabłonnie na FB https://www.facebook.com/events/1708532232583621/

 

Program koncertów Letniego Festiwalu „Kultura z Pałacem w tle”

  • 30 czerwca – niedziela, godz. 17.00 koncert, potańcówka

Koncert „Piosenka jest dobra na wszystko”

Wykonawcy: Chris Schittulli i Bogdan Hołownia

  • 14 lipca – niedziela, godz. 17.00 koncert, potańcówka

Koncert „W rytmie tanga i latino”

Wykonawcy: Trio: Michał Jung, Łukasz Parchta, Paulina Poławska  

  • 11 sierpnia -– niedziela godz. 17.00 koncert, potańcówka

Koncert „Akustycznie i klimatycznie”

Wykonawca: Gośka Andrzejewska, Pan Klimatyczny, Kimmi Kennsonen

  • 25 sierpnia -– niedziela godz. 17.00 koncert, potańcówka

Koncert „Jazz, latin, country, cieple rytmy dobre na wszystko”

Wykonawca: Duet  Shandy & Eva

Letni Festiwal „Kultura z Pałacem w tle” to również Kino Letnie przed Pałacem. Będzie to cykl spotkań z filmami o tematyce historycznej jak również hity kinowe i przeboje musicalowe. Chcemy zachęcić do oglądania filmów i spędzenia czasu w plenerze całe rodzinny. Tłem do projekcji filmów jest piękny Pałac w Jabłonnie przypominający o dziedzictwie historycznym tego miejsca. 

Program Kina Letniego:  

  • 5 lipca 2019 – piątek, godz.21.00 – rozpoczęcie Kina Letniego 

  Repertuar: filmBohemian Rhapsody

  • 19 lipca 2019 –- piątek, godz.21.00

   Repertuar: musical „Rain Man” 

  • 1 sierpnia 2019 – czwartek, godz.21.00

   Repertuar: film „Kamienie na szaniec”

  • 14 sierpnia 2019 –- środa, godz.21.00 

Repertuar: musical „Green Book”

  • 25 sierpnia –  – niedziela godz. 20.00 – zakończenie Kina Letniego

Repertuar: musical „Lala land” 

 

Partnerami strategicznymi Letniego Festiwalu „Kultura z Pałacem w tle” są:

Urząd Gminy Jabłonna

GAZ System

 

#poczujnaszahistorie

#kulturazpalacem

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

12. festiwal Filmów Rosyjskich „Sputnik nad Polską”

12. Festiwal Filmów Rosyjskich „Sputnik nad Polską” odbędzie się w dniach 8 – 18 listopada 2018 r. w warszawskich kinach Luna, Elektronik i Iluzjon. Na repliki festiwalu zaprosimy widzów do kin w całej Polsce od listopada do marca 2019 roku.

Myślą przewodnią 12. Sputnika będzie szeroko pojęta sztuka. Teatr, taniec, literatura, muzyka, malarstwo, rzeźba, sztuka cyrkowa, iluzja…to motywy, które będą towarzyszyć nam podczas 12. edycji festiwalu. Do programu włączymy sekcję tematyczną „Ale sztu(cz)ka!” oraz ekranizacje znakomitych rosyjskich pisarzy w „Filmowej czytelni”. Program tegorocznego festiwalu będzie także nawiązywał do ludowych baśni i legend, które wciąż żywo funkcjonują w rosyjskich wierzeniach oraz tradycjach. Odkryjemy przed widzami świat rusałek, leśnych nimf, kikimor, znachorek i utopców!

Trzonem programu będą tradycyjnie dwa programy konkursowe: Konkurs Filmów Fabularnych i Konkurs Filmów Dokumentalnych. Tytuły z sekcji konkursowych wezmą również udział w głosowaniu na Nagrodę Publiczności. Nowe rosyjskie produkcje, w tym blockbustery ostatniego roku zgromadzimy w „Kalejdoskopie Nowego Kina”. Nie zabraknie retrospektyw wybitnych, cenionych na całym świecie twórców rosyjskich. Pragniemy także uczcić pamięć wspaniałych kobiet, reżyserek – Kiry Muratowej oraz Wiery Głagolewej. Sekcja „The best of Sputnik” pozwoli nadrobić zaległości z poprzednich lat, prezentując najlepsze tytuły minionych edycji. Po raz kolejny we współpracy z Festiwalem Kina Rosyjskiego w Wyborgu otworzymy widzom „Okno na Europę: program koprodukcji”. Fanów filmów krótkometrażowych zaprosimy na blok „Krótko mówiąc”, prezentujący etiudy najlepszych szkół filmowych w Rosji. „Mały Sputnik” zaproponuje kinomanom repertuar w 3 grupach wiekowych: bajki dla najmłodszych, duże kino dla maluchów, a także filmy dla młodzieży i całych rodzin.

Projekcjom towarzyszyć będą liczne wydarzenia kulturalne: koncerty, wystawy, spektakle, debaty i warsztaty. Mieszkańców Warszawy zaprosimy m.in. na koncert rosyjskiego duetu „Aigel”, w którym minimalistyczne elektroniczne dźwięki z mocnymi tekstami łączy kazańska poetka, wokalistka Ajgel Gajsina oraz muzyk elektroniczny Ilja Baramija. Ciekawym akcentem wizualnym z pewnością będzie wystawa „Soviet bus Stops” kanadyjskiego fotografa Christophera Herwiga, który, podróżując przez kilkanaście lat po 14 krajach byłego Związku Radzieckiego, stworzył galerię starych sowieckich przystanków, nierzadko będących prawdziwymi dziełami sztuki. 12. Sputnik zaoferuje także warsztaty – gry na drumli, kaligraficzne oraz kulinarne kuchni buriackiej. Wraz z Akademią Fotografii zorganizujemy konkurs fotograficzny oraz wystawę pokonkursową „Sztuka życia codziennego”.

 

www.sputnikfestiwal.pl

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

PZU wspiera młodych filmowców!

konkurs

PZU jest jednym z głównych partnerów tegorocznej edycji prestiżowego konkursu dla młodych reżyserów Papaya Young Directors. Uczestnicy zgłaszają swój pomysł na film promujący markę sponsorów konkursu. Młodzi reżyserzy walczą o nagrodę główną w wysokości 30 tysięcy złotych, oraz dwie kolejne - pierwsza to 20 tysięcy, druga 10 tysięcy.

Warunkiem uczestnictwa w konkursie Papaya Young Directors, organizowanym przez Papaya Films, jest napisanie eksplikacji reżyserskiej filmu, na podstawie briefu przygotowanego przez partnera. Następnie najlepsze eksplikacje zostaną zrealizowane i ocenione przez jury. Konkurs skierowany jest do studentów, absolwentów szkół filmowych oraz  młodych reżyserów.

Udział w Papaya Young Directors może być świetnym początkiem kariery zawodowej. Mamy nadzieję, że uczestnicy konkursu zaprezentują pomysły na filmy reklamowe, które pokażą Grupę PZU w sposób niestandardowy i ciekawy. PZU przeszło ogromną transformację –  od tradycyjnej instytucji
po nowoczesną grupę finansową. Wartości, którymi się kierujemy, to przede wszystkim innowacyjność, uczciwość i troska. Chcemy pomagać naszym klientom odpowiedzialnie brać przyszłość w swoje ręce. Chcielibyśmy, aby zgłoszone prace opierały się na emocjonalnych historiach, które pokażą coś więcej niż tylko produkt. Jest to również szansa na przełamanie dotychczasowego spojrzenia na markę, ponieważ będzie ona tworzona oczami artystów, którzy mogą być również naszymi potencjalnymi klientami. Liczymy na to, że reklamy nas zaskoczą.

Konkurs startuje 1 lutego 2018 roku, termin nadsyłania prac upływa 2 marca. Ogłoszenie wyników oraz premiera filmów odbędzie się podczas gali finałowej konkursu, która odbędzie się 13 czerwca
w Centrum Sztuki Współczesnej, Zamek Ujazdowski.

Cztery edycje konkursu w liczbach:

-> 3000 eksplikacji reżyserskich;
-> 68 zrealizowanych filmów;
-> 25 sponsorów,
-> ponad 100 jurorów

Szczegóły oraz harmonogram konkursu dostępne na: http://www.papayayoungdirectors.com/

Bądź kreatywny, łam schematy, zaskocz nas swoim pomysłem!

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF