Tag
fmcg
W pierwszej połowie 2021 roku nastroje konsumentów stopniowo wracają do poziomu sprzed pandemii. Kilka trendów może jednak pozostać z nami na dłużej. Jednym z nich jest stopniowe ograniczanie kupowania mięsa oraz częstsze wybieranie jego…
Sprzedaż detaliczna artykułów nieżywnościowych w Europie spadła o 3 procent. Polska na 4-procentowym…
Pomimo iż rok 2020, naznaczony wpływem pandemii COVID-19, stanowił ogromne wyzwanie dla detalistów, segment handlu artykułami z kategorii FMCG potrafił zdyskontować fakt ogólnokrajowych lockdownów. W 27 krajach UE odnotowano średni…
Cyfrowe gazetki promocyjne – wartościowe dane dla marek FMCG
Aż 75% konsumentów przegląda gazetki promocyjne sieci handlowych. O ile wersje papierowe są zarządzane przez daną sieć to cyfrowe odpowiedniki agregowane przez portale zakupowe i aplikacje mobilne pozwalają na zbieranie danych bezpośrednio…
Customer Data Platform ( CDP i CRM ) dla branży FMCG i Pharma OTC
Obecnie w branży FMCG i OTC bardzo często działania poszczególnych marek są zupełnie niezależne. Powoduje to, że brand managerowie pracują z różnymi agencjami, a zebrane w aktywacjach konsumenckich dane nie są efektywnie wykorzystywane.
Dane z paragonów drogą do lojalnego klienta FMCG?
Dane – w działaniach marketingowych nieustannie ich szukamy. W tym artykule pokażemy, ile korzyści z danych pochodzących z paragonów czerpać może branża FMCG i dlaczego są dla niej tak kluczowe.
Innowacje w obszarze IT zaczynają się od konsumentów
Innowacje to bez wątpienia ważny element strategii biznesowej. Procter & Gamble od lat w nie inwestuje, tworząc produkty, których zadaniem jest poprawa jakości życia konsumentów, usprawniając swoje procesy technologiczne, produkcyjne…
73% europejskich graczy regularnie je lub pije podczas gry
Do takich wniosków doszło Newzoo badając zwyczaje konsumenckie graczy w Ameryce Północnej, Europie Zachodniej oraz Azji. Gracze są świętna grupą docelową dla marek FMCG.
Triumf marki E.Wedel w konkursach FMCG
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko®, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki…
Każdy może być marketerem w branży FMCG?
Często można spotkać się z opinią, że marketerem może zostać każdy. Zawód ten kojarzony jest z prostą, przyjemną i kreatywną pracą, która nie wymaga specjalnych umiejętności. Czy aby na pewno?
POLOmarket z najlepszym magazynem konsumenckim na rynku FMCG
POLOmagazyn, kulinarno-lifestylowy magazyn wspierający wizerunek sieci POLOmarket oraz jej marki własne, otrzymał złotą statuetką w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards. Pismo zostało wyróżnione w kategorii Content…