Tag
Forum IAB
Podnoszenie jakości jest wspólnym celem branży reklamy cyfrowej, dlatego IAB Polska po wielu miesiącach intensywnych prac oraz konsultacjach z najlepszymi ekspertami rynku, zainaugurowało autorski Program poprawy jakości QUALID. Jego…
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu? [BRIEF PATRONUJE]
W badaniu przeprowadzonym przez IAB Polska, co drugi internauta zadeklarował, że pandemia koronawirusa zmniejszyła jego poczucie bezpieczeństwa. Ostatnie miesiące nie tylko zachwiały globalną gospodarką, ale również bezpowrotnie zmieniły…
Najpierw zmieniamy technologię, a później technologia zmienia nas – 3 kluczowe inspiracje prosto z…
Tegoroczne Forum IAB, podzielone na 3 bloki tematyczne – Nowy marketing, Człowiek, Technologia – odbyło się pod hasłem „Powrót do przyszłości”. Niezaprzeczalnie motywem przewodnim wydarzenia, podczas którego wygłoszono ponad 100 prelekcji,…
Forum IAB 2018: to człowiek i jego emocje muszą być w centrum zainteresowania branży marketingowej
Branża marketingowa powinna na nowo skupić się na konsumencie. Po zachłyśnięciu się technologiami nadszedł czas, by w centrum uwagi postawić człowieka, jego emocje i potrzeby - to przecież on decyduje czy produkt lub rozwiązanie zaistnieją…
Badacze sztucznej inteligencji – Kevin Warwick i Aleksandra Przegalińska gośćmi specjalnymi…
Prelekcje poświęcone interakcji człowiek-maszyna i sztucznej inteligencji otworzą pierwszy dzień 12. edycji FORUM IAB. Do agendy wydarzenia dołączyły wystąpienia badaczy sztucznej inteligencji - Kevin Warwick, emerytowany profesor…
Jak to jest przegrać przetarg, czyli agencyjny „chleb powszedni”
Przegrywanie przetargów jest wpisane w agencyjny los. Nie sposób po prostu wygrać każdego tematu, który trafia do agencji. Najlepsze firmy na rynku śrubują w tym zakresie statystyki, ale i tak musimy liczyć się z tym, że czasami trzeba…
O powrocie do wartości i emocji oraz roli technologii we współczesnym marketingu na Forum IAB 2018
Czego chcą współcześni konsumenci? Co ma big data do emocji? Jak zintegrować narzędzia i wykorzystać technologię, by służyła budowaniu zaufania i prawdziwych relacji? O automatyzacji, sztucznej inteligencji, ale przede wszystkim o powrocie…