...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

#POMAGRAJMY – seria podcastów o graniu i pomaganiu Fundacji DKMS

#POMAGRAJMY to cykl podcastów dostępnych na platformie Spotify oraz YouTube. Projekt ma na celu edukację słuchaczy na temat idei dawstwa szpiku oraz zachęcenie ich do rejestracji online i wsparcia działań Fundacji DKMS. Opracowana spójna koncepcja projektu przybliża tę istotną tematykę osobom, które są fanami gamingu i mogą stać się potencjalnymi Dawcami.

Wszystkie audycje poprowadzi „medialny głos” Fundacji w Internecie – Karol Paciorek – dziennikarz, YouTuber, ale przede wszystkim świetny rozmówca. Jego działania można kojarzyć z kanałów Lekko Stronniczy oraz Imponderabilia. Gospodarz programu wraz z gośćmi będzie podejmować rozmowy na temat tego, co dla Fundacji jest najważniejsze – o niesieniu pomocy innym i przyjmowaniu jej oraz wielu innych aspektach związanych pośrednio z działalnością Fundacji. Równolegle pojawią się tematy kluczowe dla środowiska gamingowego – rozmowy o ulubionych  grach, historie genezy wielkich Gamerów i źródła inspiracji, które nimi kierowały. Te spotkania online pozwolą razem przeżywać wspomnienia i wartości, nie tylko gamerów, ale po prostu ludzi. Nie bez powodu rozmowy są długie – wszystko po to, by jak najlepiej poznać gości i dać im szansę na pokazanie się z zupełnie nowej strony.

Gośćmi serii #POMAGRAJMY będą wszyscy ci, którym gaming jest bliski – gamerzy, youtuberzy, influencerzy gamingowi, sportowcy z zamiłowaniem do gier, a także streamerzy. Jako pierwsi w programie pojawili się Patryk „Rojo” Rojewski, Norbert „DIS” Gierczak i Łukasz „ZMASLO” Zmysło. Na rozmowę został także zaproszony Andrzej Dziedzic, który przybliża swoją walkę z chłoniakiem limfoblastycznym, by odbiorcy poznali doświadczenia osób, które czekają na zgodnego Dawcę szpiku.

Chcemy poruszyć środowisko gamerów i streamerów, którzy mogą zaszczepić wśród swoich odbiorców chęć zarejestrowania się jako potencjalny Dawca szpiku czy wsparcia Fundacji np. formą przekazania darowizny na przebadanie kolejnych Dawców. Środowisko gamingowe bardzo chętnie angażuje się w projekty charytatywne również dlatego, że  mają do dyspozycji doskonałe narzędzie – streamy z bardzo łatwą formą możliwości wsparcia finansowego, która  poprzez formę  digital  jest całkowicie naturalna dla ich środowiska. Uznaliśmy, że warto zwrócić uwagę na tych ludzi, zapytać o doświadczenia u źródła i pokazać działania często podejmowane na ogromną skalę, a nie zawsze widoczne.Gamerzy to potężna pod względem liczebności społeczność, która nie raz nas zaskoczyła swoim zaangażowaniem i na pewno zaskoczy niejedna historią podczas wywiadów. Liczymy jednocześnie na to, że uda nam się dotrzeć do nowej grupy osób, które mogą ratować życie jako Dawcy szpiku.

Marlena Dudzic, Fundacja DKMS

Twórcy zapraszają do słuchania i oglądania na kanałach Fundacji DKMS materiałów, które poruszają niejedno serce! Nowe odcinki podcastów będą pojawiać się co 2 tygodnie pod poniższymi linkami: YouTube i Spotify.

Za koncepcję projektu, jego realizację oraz dystrybucję  odpowiada agencja gamingowa Fantasyexpo, z którą Fundacja DKMS współpracuje już od dłuższego czasu. Wspólnie zrealizowali serię streamów charytatywnych, na których zbierane były środki na działalność Fundacji. Kreacje zostały przygotowane przez agencję Novem.

Na potrzeby kampanii powstał także dedykowany landing page, z poziomu którego można przejść do dwóch działań, czyniących z nas #POMAGRACZY – zarejestrowania się jako potencjalny Dawca szpiku oraz przekazania darowizny, która pokryje koszt przebadania kolejnych zarejestrowanych osób. Akcję można śledzić w mediach społecznościowych Fundacji DKMS, prowadzącego Karola Paciorka oraz gości programu.

Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze esportu oraz gamingu i nie tylko. Skutecznie potrafi łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.

Justyna Oracz

Dzień Dawcy Szpiku w Wedlu

W Polsce co godzinę ktoś słyszy diagnozę – nowotwór krwi, a co roku 800 Pacjentów zostaje zakwalifikowanych do przeszczepienia szpiku od Dawcy niespokrewnionego, co pokazuje, jak istotne społecznie jest wyzwanie, które podjęliśmy jako społeczność. Liczymy na to, że kolejne akcje planowane przez nas w ramach rozwoju społecznej odpowiedzialności Wedla zyskają równie duże poparcie – mówi Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej firmy Wedel. 

W akcji uczestniczyło 10 wolontariuszy, którzy po przeszkoleniu przez eksperta z Fundacji DKMS rejestrowali współpracowników jako potencjalnych Dawców szpiku kostnego i krwiotwórczych komórek macierzystych. Wśród zarejestrowanych osób nie zabrakło członków Zarządu firmy. Wielu pracowników, entuzjastycznie przyjęło inicjatywę, ponieważ od wielu lat są już potencjalnymi Dawcami szpiku. Inni zdecydowali się wykorzystać możliwość zaoferowaną przez firmę. 

Dla wielu chorych przeszczepienie krwiotwórczych komórek macierzystych jest jedyną szansą na życie. Dawcą może zostać każdy ogólnie zdrowy człowiek pomiędzy 18 a 55 rokiem życia, ważący powyżej 50 kg i nieposiadający znacznej nadwagi. Co roku zaangażowanie organizacji i firm przyczynia się do wzrostu liczby potencjalnych Dawców zarejestrowanych w bazie Dawców komórek macierzystych, a tym samym do zwiększenia szansy na przeżycie pacjentów chorych na nowotwory krwi. W polskich bazach zarejestrowało się już ponad 1 700 000 osób. To – pod względem liczebności – drugi w Europie i czwarty na świecie, po amerykańskim, niemieckim i brazylijskim, rejestr.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF