...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Business Market Night Edition

Już dziś poznamy nowe strategie i trendy biznesowe na 2023 rok!

 

Przed nami długo wyczekiwana III edycja ogólnopolskiej konferencji Business Market organizowanej przez Fundację Think!. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych w Polsce, które od lat przyciąga uwagę liderów oraz przedsiębiorców chcących poszerzyć swoją wiedzę i poznać nowe trendy rynkowe. W tym roku na konferencji wystąpi wielu znakomitych prelegentów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami oraz udzielą cennych wskazówek, jak rozwijać siebie, swoje pomysły oraz swoją firmę.

Spotkania z wyjątkowymi osobowościami

W nowoczesnej przestrzeni warszawskiej Elektrowni Powiśle o godzinie 16:30 wystartuje wydarzenie pełne inspiracji. To doskonała okazja dla przedsiębiorców, menedżerów, marketerów i innych osób zainteresowanych rozwojem biznesu, aby zdobyć nowe spojrzenie na prowadzenie działalności – wzbogacone o świeże trendy, nowoczesne narzędzia i praktyczne wskazówki ekspertów. W programie tylko aktualne i zaskakujące tematy, m.in. Sztuka walki bez walki – refleksje na temat prowadzenia biznesu w nowych czasach, Największe mity Social Media, 3 filary szczęścia w biznesie, Pułapki myślenia – czy możemy ufać naszej głowie podejmując decyzje finansowe, Najprostszy sposób na biznes online.

Wśród prelegentów, którzy pojawią się na scenie Business Market, znajdą się m.in.:
Wojciech Ławniczak – Co founder Very Human Services, strateg, projektant, inwestor, Y Dzięgielewski – znany jako Iluzjonista Y i twórca agencji social mediowej Y Advertising, Robert Łężak – mentor, coach, dr Katarzyna Sekścińska – psycholog, ekonomistka z Wydziału Psychologii UW, Michał Kanarkiewicz – szachista i doradca strategiczny, Anna Ledwoń-Blacha – Co-Founder & Creative Director More Bananas, Łukasz Kępiński – CEO Tears of Joy, Aleksandra Sidorowska – Social Media Manager, Zwyciężczyni Make TikToks Contest.

I Ty możesz wystartować ze swoim pomysłem

W ramach konferencji wystąpi także Piotr Kwiatkowski, co-founder Kubota, który poprowadzi panel z uczestnikami i uczestniczkami Programu Rozwoju Przedsiębiorczości na temat ich sukcesów oraz motywacji do podejmowania wyzwań.

Podczas wydarzenia będzie również okazja do rozmów z mentorami i mentorkami współpracującymi z Fundacją Think! – doświadczonymi przedsiębiorcami, którzy podzielą się dobrymi praktykami biznesowymi i spostrzeżeniami na temat wyzwań stojących przed firmami w dynamicznych i zmiennych czasach. Natomiast w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni wystawienniczej przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie zaprezentują swoje produkty i usługi.

Rozwijamy ludzi i biznesy

Business Market to wydarzenie dla wszystkich osób, które lubią i chcą przekuwać swoje pomysły w działanie, niezależnie, czy prowadzą własny biznes, czy pracują dla kogoś. Hasło tegorocznej edycji: „ROZWIŃ SIEBIE, ROZWIŃ POMYSŁ, ROZWIŃ BIZNES” najlepiej oddaje cel wspólnej inicjatywy Fundacji THINK! i środowiska biznesowego. Naszą misją jest wspieranie rozwoju kompetencji XXI wieku – szczególnie przedsiębiorczych. Tworzymy przestrzeń do wymiany doświadczeń i dobrych praktyk – w ramach Programu Rozwoju Przedsiębiorczości już ponad 1300 osób skorzystało z różnych form wsparcia, powstało też ponad 120 nowych firm. Wynik ten cieszy – właśnie tego nasza gospodarka potrzebuje, aby się rozwijać. Organizowana przez nas konferencja to kolejne takie proprzedsiębiorcze działanie. Jestem przekonana, że i w tym roku Business Market będzie miejscem inspirującego spotkania ludzi chętnych do dzielenia się wiedzą i dobrą energią płynącą z networkingu – mówi Anna Bichta, prezeska Fundacji.
Szczegółowa agenda wydarzenia oraz bilety na konferencję dostępne na stronie: www.businessmarket.com.pl.

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Think! Partnerem głównym jest Fundacja Citi Handlowy im. L. Kronenberga.
Partnerzy konferencji
Be About I Hybrid Agency
Dobrze Online
Holiday Inn Resort Warszawa Józefów
Kubota
More Bananas
Akademia Coachingu i Mentoringu Norman Benett
True Leader
Tears of Joy
Very Human Services
WP Law Kancelaria Prawna Woźniccy & Partners sp.j.
Partnerzy akademiccy
Samorząd Studentów Uniwersytetu Warszawskiego
Samorząd Studentów WZ UW
Patronami medialnymi III edycji ogólnopolskiej konferencji Business Market są: Gazeta Finansowa, Home & Market, Sukces Jest Kobietą, Dzień Mężczyzny, Marketing w Praktyce, Brief.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Generacja Z wchodzi do biznesu bez kompleksów. BUSINESS MARKET II edycja już 21 kwietnia

Młodzi przedsiębiorcy spotkają się podczas Business Market już 21 kwietnia w nowoczesnych przestrzeniach E-spotu w warszawskiej Elektrowni  Powiśle.

 

Generacja Z wchodzi do biznesu bez kompleksów i ze świetnymi pomysłami na nowoczesne usługi i produkty. Co nie oznacza jednak, że młodzi przedsiębiorcy nie potrzebują wsparcia na początku działalności gospodarczej. O tym, jak pomagać młodej przedsiębiorczości w Polsce będziemy rozmawiać podczas Business Market 2022 już 21 kwietnia br. w nowoczesnych przestrzeniach E-spotu w warszawskiej Elektrowni  Powiśle.

Rzeczywistość wokół nas zaskakuje i nieustająco się zmienia. Pandemia, kolejne niespodziewane wydarzenia powodują jednak, że niezauważalnie, przekroczyliśmy tipping point (punkt zwrotny). Wszystko przemawia za tym, że dziś nie ma już powrotu do starego porządku biznesowego. Pokolenie GenZ wchodzi w świat biznesu w niełatwym czasie, ale jednocześnie stoją przed nim ogromne szanse na rozpoczęcie innowacyjnych przedsięwzięć. Podczas konferencji pokażemy, jak dostosować praktyki zarządzania do nowych realiów i jak działać mimo dużej niepewności. Młodzi przedsiębiorcy podzielą się doświadczeniem i wiedzą tych właścicieli młodego pokolenia, którzy realizują z powodzeniem swoje plany, a ich firmy rosną i zdobywają kolejnych klientów. Będziemy rozmawiać o aktualnych wyzwaniach związanych z trudną sytuacją gospodarczą oraz  z kryzysem uchodźczym.

Jest to wydarzenie dedykowane wszystkim aktywnym w biznesie, szczególnie młodym, rozpoczynającym lub planującym rozpoczęcie działalności biznesowej. Młodzi przedsiębiorcy są głównymi prelegentami i uczestnikami.

Już 21 kwietnia 2022 w formule hybrydowej odbędzie się II edycja konferencji Business Market.  Uczestnicy zapoznają się z dobrymi praktykami w biznesie, a w trakcie części networkingowej będą mieli szansę zadać pytania ekspertom i nawiązać interesujące relacje biznesowe. Poruszymy najważniejsze obszary biznesu – marketing, sprzedaż, finanse, strategię, rozwój i przywództwo. Tematem przewodnim konferencji to „Jak budować biznes elastyczny –  odporny na zmiany i turbulencje”.

“W ostatnich tygodniach jeszcze mocniej poczuliśmy jak ważne jest działanie razem… Trudne okoliczności wyzwalają w nas niesamowitą energię do działania, pomagania. Robimy to spontanicznie, czasem całkiem prywatnie, a czasem pociągając za sobą całe organizacje i zespoły. Czas turbulencji to także czas niezwykłej inwencji. Przedsiębiorcy reagują szybko, wychodzą naprzeciw potrzebom, tworzą się nowe inicjatywy, produkty i usługi. Biznes  musi dalej funkcjonować aby pomagać, a przedsiębiorcy zwinnie reagować na zmienne warunki. Podczas konferencji będziemy wymieniać się doświadczeniami i wiedzą, poznamy historie biznesów, które powstały na bazie pasji i mocnych wartości – wierzymy, że będą one inspiracją do działania, pokonywania trudności i realizowania marzeń”

Anna Bichta, Prezes Fundacji Think, organizator konferencji Business Market

Agendę wydarzenia wypełniają młodzi praktycy biznesu i eksperci z wieloletnim doświadczeniem. Na scenie konferencji pojawią się m.in. laureaci licznych rankingów doceniających młode biznesy, m.in. Urszula Ośmiałowska i Anna Bieluń z Ministerstwa Dobrego Mydła, Piotr Wawrysiuk z PsiBufet. Zaprosiliśmy także znanych i lubianych przez młodą publiczność prelegentów: Piotra Baczyńskiego, Tomasza Palaka, Annę Ledwoń-Blachę, Michała Pykę czy Nadię Harris. Porozmawiamy o tym, jak budować zespół doskonały i jak z nim pracować zdalnie, w jakim kierunku zmierza e-commerce i nowoczesne technologie, jak budować markę oraz jak robić biznes w internecie bez armii prawników.

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Think!, która od 2007 roku skutecznie wspiera wszechstronny rozwój kompetencji zawodowych i społecznych XXI wieku. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspierają nas eksperci Citi Handlowy, Fundacja Citi Handlowy im. L. Kronenberga oraz partnerzy wspierający:  AEDMAX, Dobrzeonline, Edubroker, Samorząd Studentów Wydziału Zarządzania UW, BeAbout. Patronami mediowymi są: BRIEF, Marketer +, MyCompany.

Bezpłatne wejściówki można pobrać na stronie wydarzenia: https://www.businessmarket.com.pl/

 

 

 

AGENDA KONFERENCJI:

15:00-15:15   OTWARCIE KONFERENCJI

15:15 – 15:35 TRANSFORMACJA BIZNESU PRZYSPIESZA. JAKIE TRENDY TECHNOLOGICZNE ZDECYDUJĄ O POWODZENIU TWOJEGO BIZNESU, PIOTR BACZYŃSKI ZAŁOŻYCIEL I CEO IMMERSION ImmersionVR

15:35 – 15:45 ROZMOWA SCENA MAŁA: MŁODE MARKI #PRP: LESZEK PYRKA / NATALIA STANIŃSKA -JOGANIKA

15:45 – 16:05 PRZYSPIESZENIE W E-COMMERCE. O CZYM MUSISZ PAMIĘTAĆ PLANUJĄC BIZNES JUTRA, MICHAŁ PYKA, WSPÓŁZAŁOŻYCIEL I WICEPREZES AEDMAX

16: 05-16:15 ROZMOWA SCENA MAŁA: MŁODE MARKI #PRP: PAULINA DOBROWOLSKA – DIETETYK

16:15 – 16:35 BUDOWANIE STRATEGII MARKI W INTERNECIE,  ANNA LEDWOŃ-BLACHA, Cofounder More Bananas

16:35 -16:55 ROZMOWA SCENA MAŁA: MŁODE MARKI #PRP: KAMIL SPISAK – SPISAK.COM- STUDIO FOTOGRAFII / ZUZANNA NOWACKA – Zuzanowacka.design, CERAMIKA

16:55 – 17:25 PANEL DYSKUSYJNY: Biznes w zmianie – wyzwania i możliwości

URSZULA OŚMIAŁOWSKA, ANNA BIELUŃ – WSPÓŁZAŁOŻYCIELKI I CEO MINISTERSTWO DOBREGO MYDŁA,

PIOTR WAWRYSIUK – ZAŁOŻYCIEL I CEO PSIBUFETET, KAROLINA BORNER – FOUNDER I CEO VOCALY PRO,

17:25 – 17:55 PRZERWA KAWOWA I NETWORKING (30 min)

17:55 – 18:15 JAK NIE POTKNĄĆ SIĘ O PRAWO ROBIĄC BIZNES W INTERNECIE? TOMASZ PALAK, Radca prawny i bloger

18:15-18:25 ROZMOWA SCENA MAŁA: MŁODE MARKI #PRP: AGATA ROGOŃ – KT DESIGN, GRAFIKA /SZYMON GOTOWSKI – Pan Szymon, PRACOWNIA

EDUKACYJNA

18:25 – 19:10 PANEL DYSKUSYJNY Siła MENTORINGU – co może zmienić w Twoim życiu mentor?

19:10 – 19:30 BIZNES TO LUDZIE – Praktycznie o współpracy ponad granicami. Budowanie wielonarodowych zespołów, Moderuje: NADIA HARRIS – WSPÓŁZAŁOŻYCIELKA REMOTESCHOOL.NET I REMOTEWORKADVOCATE.COM

19:50 – 20:00 PODSUMOWANIE

20:00 – 21:00 POCZĘSTUNEK I NETWORKING

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wychodzenie z kryzysu i odnalezienie się w nowej rzeczywistości. Eksperci zapraszają na konferencję wspierającą biznes po pandemii [BRIEF PATRONUJE]

Business Market

Pandemia nauczyła nas nieustannego adaptowania się do nowych warunków oraz zmian dotychczasowych strategii i planów. Dla przedsiębiorców był to czas pełen wyzwań. Wielu z nich nadal zmaga się z licznymi przeszkodami na drodze rozwoju. Konferencja ma zmienić postrzeganie nowej rzeczywistości i wzmocnić biznes w czasie wychodzenia z kryzysu.

20 maja 2021 r. w formule online odbędzie się I edycja konferencji Business Market – wydarzenia dedykowanego przedsiębiorcom i wszystkim aktywnym w biznesie. Uczestnicy będą mogli wysłuchać 13 inspirujących prelekcji, a podczas siedmiogodzinnej sesji networkingowej porozmawiać oraz zadać pytania znanym i cenionym ekspertom. Konferencje to świetna okazja do spotkań z setkami przedsiębiorców oraz dzielenia się swoim doświadczeniem i dobrymi praktykami. W merytoryczny i praktyczny sposób będą omawiane najważniejsze obszary biznesu – marketing, sprzedaż, finanse, strategię, rozwój i przywództwo. Tematem przewodnim konferencji będzie „Wychodzenie z kryzysu i odnalezienie się w nowej rzeczywistości”.

Agendę wydarzenia wypełniają wystąpienia praktyków biznesu z wieloletnim doświadczeniem. Na wirtualnej „scenie” pojawią się m.in. Olga Kozierowska, Wojciech Herra, Oliwia Bosomtwe, dr Maciej Kawecki, Greg Albrecht i Agnieszka Wnuk. Porozmawiamy o tym, jak sprzedawać nie będąc handlowcem, jak skutecznie promować biznes na LinkedIn oraz w jaki sposób wyróżnić się w facebookowym tłumie. Uczestnicy konferencji dowiedzą się również, jak dopasować ofertę do popandemicznych realiów, w jaki sposób wyróżnić się na najistotniejszych kanałach sprzedaży oraz dlaczego w nowych czasach cyberbezpieczeństwo biznesu jest tak istotne.

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Think!, która od 2007 r. wspiera wszechstronny rozwój kompetencji zawodowych i społecznych XXI wieku. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się Allegro i Bank BNP Paribas – Partnerzy Główni konferencji. Pozostali partnerzy: Orange Polska – Partner Strategiczny, Mastercard – Partner Wspierający oraz Motivational Speaking, Albrecht&Partners, Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, BRIEF i Very Human Services, którzy objęli wydarzenie partnerstwem merytorycznym.

Business Market to marka mentor, która została stworzona przez ekspertów, językiem zrozumiałym dla każdego. Chcemy łączyć ze sobą ludzi przedsiębiorczych, wierzących w swoje siły i działanie oraz tych, którzy chcą się aktywnie rozwijać zawodowo. Ludzi, których pomysły i inicjatywy przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz poprawy komfortu i jakości życia nas wszystkich. Zaprojektowaliśmy to wydarzenie w taki sposób, aby praktycznie wspierać przedsiębiorców najbardziej dotkniętych pandemią. Chcemy tworzyć przestrzeń, która wspiera i rozwija biznes – nie tylko ten w dużych i szklanych biurowcach, ale szczególnie ten lokalny i bliski naszej codzienności.

Anna Bichta, Prezes Fundacji Think, organizator konferencji Business Market

Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy wejść na stronę www.businessmarket.com.pl i kupić bilet.


Źródło: Fundacja Think 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF