...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

IAB MIXX Awards – gala rozdania nagród za najlepsze kampanie digitalowe

IAB MIXX Awards

IAB MIXX Awards to konkurs organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB, w którym nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital. 2 grudnia poznaliśmy zwycięzców konkursu.

Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt „Najmłodszy headhunter na świecie” przygotowany przez Publicis Worldwide Polska dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW.

Jury konkursu przyznało 10 złotych statuetek kampaniom:

  • „#GamingBezBarier” w kategorii Games & eSport,
  • „Bez LGBT+ nie ma Polski” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR,
  • „Cyberpunk 2077 – Night City zmienia wszystkich” w kategorii Cross Media Integration,
  • „KRÓL w CANAL+” w kategorii Cross Media Integration,
  • „Najmłodszy headhunter na świecie” w kategoriach Best Use of Social Media oraz Online Marketing with Influencer,
  • „Stop kobietobójstwu!” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR,
  • „Walka o każdy grosz – Jak CCC podwoiła sprzedaż mobilną?” w kategorii Performance Marketing,
  • „Zanuć Turururu” w kategorii Innovation & Smart Solution,
  • „Żywiec Męskie Granie #wdomu” w kategorii Digital Experience.

 

Pełna lista zwycięzców w załączeniu oraz tutaj: https://mixx-awards.pl/zwyciezcy-2021/

Serdecznie gratulujemy wszystkim nominowanym!


źródło: IAB Polska

Adam Daniluk

Lexus uhonorował zwycięzców na The Esports Awards

Esports Awards

20 listopada odbyła się gala The Esports Awards. Gala tworzona przez firmę Lexus uhonorowała marki i osoby z branży e-sportowej.

Najbardziej prestiżowa noc w kalendarzu e-sportu odbyła się 20 listopada. Gala Lexusa miała miejsce w Arlingtone, w Teksasie. Jako idealne tło do uczczenia i uhonorowania osiągnięć z 2021 r. Esports Awards gościły jedne z największych marek i wpływowych osób z branży e-sportowej. W ceremonii, w której oddano rekordową liczbę 10 milionów głosów, przyznano łącznie 22 nagrody.

Prowadzącymi galę byli Eefje „sjokz” Depoortere, James „Dash” Patterson, Alex „Goldenboy” Mendez, Soe Gschwind, Nyvi Estephan i Thom „F.” Badinger. Specjalnymi wydarzeniami podczas gali było zaprezentowanie przez Lexusa samochodu zaprojektowanego przez graczy i dla graczy oraz cyfrowe występy menedżera Liverpoolu Jurgena Kloppa, DJ-a Steve’a Aokiego i piosenkarza Luke’a Combsa.

Wśród największych zwycięzców tego wieczoru był Riot Games, zgarniając nagrody zarówno dla Transmisji E-sportowej / Zespołu Producyjnego Roku, jak i Wydawcy E-sportowego Roku.  100 Thieves zostało ogłoszone zwycięzcami zarówno w kategorii Odzież Esportowa Roku, jak i Organizacji Esportowej Roku. Graczem E-sportowym Roku został Oleksandr „s1mple” Kostyliev, niedawny zwycięzca PGL CS:GO Major.

Adam Daniluk

Kryzys – szansa czy wyzwanie? Forum Biznesu – 7 Kluczy do Sukcesu pod patronatem honorowym Prezydenta Miasta Warszawa

7 Kluczy do Sukcesu

30 polskich przedsiębiorców otrzymało 11 czerwca, podczas gali kończącej Forum Biznesu 7 kluczy do Sukcesu, wyróżnienia w kategoriach: Top Polish Brands, Top Global Brands i Diamenty Biznesu. „Promujemy polską przedsiębiorczość, topowe marki i biznesmenów, którzy mają aspiracje międzynarodowe” – podkreślała dr Milena Gołda, redaktor naczelna CEOWORLD Magazine. Tegoroczną galę poprzedziło Forum Biznesu – 7 kluczy do sukcesu.

Top Polish Brands, Top Global Brands i Diamenty Biznesu to nagrody przyznawane przez CEOWORLD Magazine najbardziej wyróżniającym się firmom i osobowościom świata biznesu. Statuetki przyznano w trakcie uroczystej gali w hotelu Bristol, nad którą oraz nad Forum patronat honorowy objął Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, a którą poprowadził Zygmunt Chajzer i Milena Gołda.

Gospodarkę tworzą przedsiębiorcy. Przedsiębiorca to ktoś, kto zmienia świat i pcha go do przodu. Dobry przedsiębiorca skupia się na tym, co może dać, a nie na tym, co może wziąć. Ważne dla niego są: wartość, którą wnosi do świata oraz to, jakie problemy może rozwiązać dzięki swojemu doświadczeniu.

  Milena Gołda otwierając galę

Redaktor naczelna magazynu CEOWORLD podkreśliła, że nagrodzone firmy stały się topowymi polskimi markami, a w wielu przypadkach rozwijają swoją działalność globalnie. Wskazała również, że mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią ważny filar gospodarki nie tylko polskiej, ale również europejskiej. Firmy tego rozmiaru to 99,8 procent wszystkich przedsiębiorstw w Polsce i wytwarzają prawie co drugą złotówkę w krajowym PKB (49,1 proc.).

Karolina Zdrodowska, dyrektorka koordynatorka ds. przedsiębiorczości i dialogu społecznego Miasta Stołecznego Warszawy podkreśliła szczególną rolę warszawskich przedsiębiorców w tworzeniu lokalnej wspólnoty podczas pandemii.

Pandemia wyzwoliła również coś pozytywnego. Warszawscy przedsiębiorcy dzięki swoim firmom, dzięki ofercie produktów, usługom zapewniają to, co mieszkańcy nazywają przyjazną lokalnością. W ramach tej lokalności wyłoniła się wspólnota, a dzięki tworzonym wspólnie z przedsiębiorcami małym wspólnotom lokalnym pandemię było łatwiej przetrwać.

 Karolina Zdrodowska

Dyrektorka koordynatorka ds. przedsiębiorczości i dialogu społecznego dodała, że w 2030 roku Warszawa chce być miastem, w którym każda osoba prowadząca własną firmę będzie mieć łatwy dostęp do informacji o warunkach i zasadach zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, a także będzie mogła liczyć na wsparcie przyjaznych urzędników.

Jako samorząd chcemy stworzyć warunki do sieciowania i wymiany dobrych praktyk, do pokazywania młodym przedsiębiorcom i osobom z pomysłem na biznes przykładów innowacyjnych firm.

Karolina Zdrodowska

„Wiedza skłania do pokory wielkich, zadziwia przeciętnych, małych nadyma.”

Uczymy, jak osiągnąć sukces przyszłe pokolenia ludzi wykształconych, którzy zarządzają i tworzą własną przedsiębiorczość. Dlatego nasz sukces postrzegamy również poprzez wkład, jaki absolwenci i studenci AEH wnoszą w rozwój biznesu w Polsce.

Jego Magnificencja dr Konrad Janowski, rektor Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie – patrona merytorycznego Forum Biznesu i laureata nagrody Top Polish Brands

AEH w tym roku obchodzi 20-lecie istnienia. Dwa lata temu przekształciła się z Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Akademię. Dzięki zmianie marki uczelnia stała się rozpoznawalna nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Obecnie na AEH studiuje 8,5 tys. osób, w tym ok. 40 proc. studentów zagranicznych z 68 państw.

Okazją do wymiany doświadczeń biznesowych w trakcie gali był panel poświęcony studium przypadku zmian i transformacji firm w czasie pandemii, poprowadzony przez Milenę Gołdę wspólnie z Dariuszem Terendij.

Najtrudniejsze było po prostu przetrwać. A jednak pandemia to był czas, który pozwolił mi zrealizować wszystkie marzenia restrukturyzacyjne w spółce. Warto wykorzystać każdy moment w życiu, żeby się rozwijać.

Kalina Ben Sira, właścicielka klinik La Perla

Zdaniem Jacka Rutkowskiego, prezesa firmy Mat- Bud, w kryzysie powstają fortuny, ale są też bankruci. Dlatego silna i oparta na trzech filarach – uczciwości, wiedzy i pracowitości – klasa średnia jest gwarancją rozwoju.

Jesteśmy firmą rodzinną i mamy wartości – najpierw życie, zdrowie, a dopiero później dobra materialne. Gdyby w mojej firmie były śmiertelne ofiary koronawirusa, to czułbym, że moje ręce są zbrukane. Dlatego dużą ilość środków przeznaczyliśmy na pomoc innym.

Jacek Rutkowski

Bogumiła Sroka, Diamond Manager w Forever Living Products International opowiadała o swojej pasji tworzenia globalnego systemu sprzedaży naturalnych produktów, która zaczęła się 27 lat temu.

Nie wyobrażam sobie życia bez tej pracy. Okres pandemii to rozwój i wielki sukces, ponieważ mamy preparaty wzmacniające odporność. Dowodem na to, że firma się tak dynamicznie rozwija, jest to, że mamy drugie miejsce w rozwoju w Europie i piąte miejsce w świecie.

Bogumiła Sroka, Diamond Manager w Forever Living Products International

Część charytatywną gali poprowadził Zygmunt Chajzer. Licytowano na niej fanty na rehabilitację Leosia Freja po operacji, którą umożliwiła zbiórka pieniędzy podczas zeszłorocznej gali. Część uzyskanych środków zostanie przeznaczona na wsparcie dwóch młodych mistrzów pływackich: Krzysia i Zbysia Walerych.

Licytację otworzył obraz „Gemma” namalowany przez księcia Ulrika Poniatowskiego – gościa honorowego gali. Na licytacji można było kupić m.in. bon edukacyjny od Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej o wartości 10 tys. zł, obraz Mirosława Rossy, trening pływacki z mistrzem świata Pawłem Korzeniowskim, zestaw od Bogumiły Sroki o wartości ok. 2 tys. zł, voucher do kliniki La Perla, konsultację z Mileną Gołdą dot. budowy marki wraz z rabatem na Forum „Nowa Era Przywództwa”, konsultację stylistyczną u Diany Walkiewicz etc. Z licytacji uzyskano ponad 30 tys. zł, ale dzięki wpłatom internetowym kwota wciąż rośnie.

Wszyscy, którzy chcieliby włączyć się w pomoc dla chłopców, mogą wpłacać darowizny na konta:

Leoś Frej

Nr rachunku: 42 2490 0005 0000 4600 7549 3994 (Alior Bank)

Tytułem: 27985 Frej Leon, darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

www.dzieciom.pl/27985

Krzysztof Walerych

Nr rachunku: 44 1160 2202 0000 0003 3473 2365 (Bank Millenium)

Nagrody w kategorii Diamenty Biznesu otrzymali: Jacek Rutkowski, prezes zarządu PW. Mat-Bud; Korporacja ViPoL; Bogumiła Sroka, Diamond Manager Global Leadership Team I Forever Living Products International; Monika Bęcka, mentorka i Coach Biznesu; Kalina Ben Sira, właścicielka Kliniki La Perla; Rafał Michalski, CEO Blachotrapez; Sławomir Jagieła; Dominika Flaczyk, prezes Grupy Profesja; Paulina Miechurska, Dostrojona Dusza; Dariusz Kosowski; Navitel Poland Sp. z o.o.; Kamila Żak, Motivation Academy; KINGWAY; Roksana Wójcik; Ev Beauty Academy Ewelina Komorniczak.

Nagrodami Top Polish Brands uhonorowano: Akademię Ekonomiczno-Humanistyczną w Warszawie; Ilonę Piotrowską, prezes HR Europa Sp z o.o.; Holiday Hotel Park; Telewizję ATV Andrzej Tarkowski-Kiliszewski; PVGE PV Green Energy; Wydawnictwo DEWROJ; Tuk Tuk; MMA – VIP; Jubiler Agnieszka Celmer.

Nagrody Top Global Brands przypadły: Korporacji ViPoL ; PW. Mat-Bud Sp. z o.o. Sp.k. w Rozgartach; Klinice La Perla; CEO Blachotrapez; RBA MULTITRADE LTD; Tomasz Miksa & Grzegorz Gołębiowski, Beat Blast Record Music Company; DeVu Diana Walkiewicz.

Zgromadzeni tu przedsiębiorcy reprezentują wspaniałe firmy, które są dumne z faktu przynależenia do topowych polskich marek.

  książę Ulrik Poniatowski

Gali towarzyszyła promocja publikacji pod redakcją Mileny Gołdy „Diamenty biznesu i ich klucze do sukcesu”. Galę uświetnił też pokaz kreacji Diany Walkiewicz oraz koncert genialnej skrzypaczki Kamili Malik.

Wieczorna gala w hotelu Bristol stanowiła uroczyste zwieńczenie Forum Biznesu – 7 Kluczy do Sukcesu w warszawskiej Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej, którego tematem przewodnim było skuteczne przywództwo w czasach kryzysu.

Konferencja składała się z trzech merytorycznych paneli: „Rola lidera w czasie kryzysu”, który poprowadził Dariusz Terendij, Senior Partner z Career Partners Intenational z panelistami: Kaliną Ben Sira właścicielką Klinik La Perla, Aleksanderem Arabadźić, prezesem Akademii Kadr Europejskich oraz Robertem Kościelskim, właścicielem House of Glam; „Innowacje i rozwój biznesu w czasie turbulencji” moderowany przez Milenę Gołdę z panelistkami: Katarzyną Cierpka, Dominiką Flaczyk właścicielką Grupy Profesja oraz Pauliną Miechurską z Dostrojona Dusza oraz „Nowa era digitalizacji, zarządzanie marką” prowadzony przez Wiolettę Gołdę, absolwentkę ekonomii Uniwersytetu Purdue z panelistami: Kamilem Wiśniewskim właścicielem Content Media, Moniką Bęcką, mentorką i Coachem Biznesu oraz Olgą Wilińską z wydawnictwa Dewroj. W trakcie paneli praktycy biznesu opowiadali, jak przekształcili swoje firmy w czasie pandemii i z jakimi trudnościami musieli się mierzyć.

Kryzys jest nie tylko wyzwaniem, jest szansą na oszlifowanie diamentów. W biznesie diamentami są liderzy, którzy mają odwagę stawić czoła trudnym kompromisom i dokonać rewolucyjnych przekształceń.

Milena Gołda

Podstawa to zarządzać zmianą, a nie poddać się zmianie. Tymczasem po 9 miesiącach pandemii tylko 20 proc. firm wprowadziło szkolenia online, bo kadra szkoleniowa nie była przygotowana na brak interakcji.

Monika Bęcka, mentorka i Coach Biznesu

Kamil Wiśniewski, właściciel agencji medialnej Content Media doradzał, że skuteczna strategia cyfrowa firmy wymaga zweryfikowania grupy docelowej, analizy konkurencji lokalnej i zagranicznej, wprowadzenia powtarzalnych linii postów na platformach społecznościowych, stworzenia wyróżniającej się identyfikacji graficznej przedsiębiorstwa, a także wykorzystania walorów platformy Linkedin.

W opinii organizatorki forum i gali w gospodarce po pandemii trzeba działać szybko i sprawnie, wykorzystywać każdą możliwość wejścia na wyższy poziom, otaczać się sprawczymi liderami i uczyć się od najlepszych.

Wierzymy, że odpowiednie proaktywne osoby z jednej strony tworzą otoczenie stające się katalizatorem rezultatów, a z drugiej strony są fundamentem stabilnego biznesu.

To będzie forum dialogu dla liderów, prezesów – w celu znalezienia drogi do lepszego i bardziej skutecznego przywództwa. Zapraszamy do współpracy.

Milena Gołda, zapraszając na Forum Nowa Era Przywództwa, które odbędzie się 10 września


Źródło: PAP

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Pierwsza ogólnopolska relacja gali finałowej XI edycji konkursu Bizneswoman Roku

gala finałowa

Coroczna gala Bizneswoman Roku organizowana przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką to finał największego i najstarszego konkursu w Polsce nagłaśniającego sukcesy przedsiębiorczych kobiet i promujący różnorodność w biznesie. Konkurs docenia osoby odważnie realizujące projekty biznesowe, naukowe i społeczne. W tym roku, w związku z pandemią, uroczysty finał XI edycji, podczas którego zostaną wręczone statuetki, po raz pierwszy w historii odbędzie się w Internecie. Najlepszą jedenastkę obejrzymy w najbliższą sobotę (27 czerwca) na www.polskatimes.pl i kanałach społecznościowych Fundacji o godz. 20.00.

Udział w konkursie pozwala kobietom rozwinąć swój biznes nie tylko na skalę ogólnopolską, ale i na międzynarodową czego dowodzi historia konkursu. To także jedyny konkurs w Polsce, w którym nagrody przyznawane są polskim biznesmenom, którzy doceniają równość i różnorodność w biznesie. Do tej pory, we wszystkich edycjach, zostało nagrodzonych już 90 osób.

Finał każdej edycji konkursu to dla mnie czas wdzięczności, dlatego z całego serca dziękuję wszystkim partnerom, którzy są z nami od wielu lat. Partnerom, którzy dołączyli do nas wierząc, że wspólnie możemy zmienić kawałek świata i patronom medialnym którzy nagłaśniają sukcesy naszych laureatek i finalistek. Dziękuję wszystkim uczestniczkom konkursu, których w tym roku było kilkaset. Dziękuję im za zaufanie. Przed nami wszystkimi zapewne trudny rok. Ale trudne sytuacje przynoszą też wiele szans, które można przekuć w sukces. Zatem jak mawiał Churchill – nigdy nie marnujcie dobrego kryzysu.

Olga Kozierowska, prezeska Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką

W XI edycji konkursu przyznano także Grand Prix w kategorii Inspiratorka Roku. Nagroda, za aktywną działalność społeczną, odwagę, ważny głos w sprawach istotnych dla kobiet i nie tylko, trafiła do Mai Ostaszewskiej. Jury doceniło osobiste zaangażowanie laureatki oraz wykorzystanie jej wpływu jako liderki opinii publicznej dla celów wyższych. Uznano, że głos Mai Ostaszewskiej, jest dziś jednym z kluczowych głosów Polek.

W tym roku, w kategoriach otwartych Bizneswoman Roku wpłynęło rekordowo 710 nominacji. Laureatki i laureatów obecnej edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku znajdziecie pod tym linkiem: https://bizneswomanroku.pl/laureatki/.

Zapraszamy do obejrzenia filmu zapowiadającego galę:

KATEGORIA BIZNES ROKU

  • Firma – Przychód Powyżej 10 milionów zł – Anna Krajewska, Salad Story
  • Firma – Przychód Poniżej 10 milionów zł – Monika Kowal, SOTI Natural

KATEGORIA START-UP ROKU

  • Katarzyny Boryckiej-Kiciak, OASIS Diagnostics
  • Katarzyny Przybył, XOXO Solutions

KATEGORIA POMYSŁ NA START / BIZNES LOKALNY

  • Justyna Borska, JAMINO LDT
  • Julia Święch i Weronika Zimny z Agencji OGIEŃ (wyróżnienie)

KATEGORIA LIDERKA W NOWYCH TECHNOLOGIACH

  • Magdalena Jander, Uvera
  • Annie Ogar, Insignes Labs (wyróżnienie)

KATEGORIA DZIAŁALNOŚĆ SPOŁECZNA

  • Maria Lipiak z Fundacji Leżę i Pracuję
  • Jadwiga Jagieło, Fundacja Wielkie Serce dla Dzieci (wyróżnienie)
  • Magdalena Lesiewicz, Fundacja Onkorejs – Wybieram Życie (wyróżnienie)

W kategoriach zamkniętych jury nagrodziło 5 osób w 3 kategoriach:

KATEGORIA FEMALE CHAMPION OF CHANGE

  • Dorota Strosznajder – Dyrektor działu komunikacji korporacyjnej w Polsce i krajach bałtyckich,
  • pełnomocniczka ds. odpowiedzialności społecznej w HENKEL POLSKA.

KATEGORIA MALE CHAMPION OF CHANGE

  • Andrzej Pacek – Head of NatWest, Dyrektor Oddziału, National Westminster Bank PLC SA, Oddział w Polsce
  • Michał Gajewski – Prezes Zarządu, Santander Bank Polska (wyróżnienie)

KATEGORIA NAUKA I BIZNES

  • dr Beata Fałda, Prorektor ds. studenckich, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie (wyróżnienie)
  • dr hab. Ewa Kurantowicz, Rektor Dolnośląskiej Szkoły Wyższe, Dolnośląska Szkoła Wyższa (wyróżnienie)

KATEGORIA ORGANIZACJA PRZYJAZNA RODZICOM

W tym roku Jury zdecydowało, że nie przyzna nagrody w tej kategorii.

Organizatorzy: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką

Partner strategiczny: Mastercard

Partner wspierający: Coca-Cola

Partner edukacyjny: Microsoft

Partnerzy kategorii: BNP Paribas, IGT Poland, DPD Polska, Google Cloud, HUAWEI

Partner merytoryczny: Deloitte

Partnerzy konkursu: Shell, emba@UW, Vital Voices, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet, Humanites

Patronat Honorowy Konkursu: Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Patroni medialni: TVN Discovery, ChilliZet, Polska Press Grupa, Onet, Forbes, Forbes Women, Uroda Życia, Wysokie Obcasy, Wysokie Obcasy Praca, HiCash, MamStartUp, polki.pl, Perspektywy, Głos Mordoru, Imperium Kobiet, Law Business Quality, Polska the Times


Źródło: Informacja prasowa Sukces Pisany Szminką

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Innowatorzy 2020 roku nagrodzeni!

Innowatorzy 2020

W tym roku, 1 czerwca był świętem nie tylko dla dzieci, ale także dla tych, co lubią przełamywać schematy. Podczas e-Gali Innovation 2020 jury konkursu nagrodziło 53 projekty, których autorzy stworzyli odważne koncepcje, przełamujące schematy w obszarze biznesu, mediów czy działań marketingowych.

Finał konkursu wypadł w trudnym okresie, jednak organizatorzy niezrażeni trudnościami, postawili na innowacyjne rozwiązanie. Jako jedni z pierwszych, zrealizowali niezwykłe wirtualne wydarzenie, w którym odbyło się kilkadziesiąt łączeń online jednocześnie, m.in.: z finalistami konkursu, a uczestników było ponad 400 osób. E-Galę poprowadził z wirtualnego studia Max Cegielski.

Jury przyznało 53 nagrody, z czego 8 złotych statuetek, 22 srebrne i 23 brązowe. Przedstawiamy 8 projektów ze złotem, w kategoriach:

1. Innowacyjny Biznes – podkategoria CSR:

  • Isobar Polska, za projekt Podróż bez barier, w ramach którego powstał Regioasystent – CRM do zarządzania zgłoszeniami, zrealizowany dla POLREGIO;
  • VMLY&R, za projekt „Arka 2.0 – wysyłamy w kosmos DNA zagrożonych gatunków zwierząt”, zrealizowany dla NOIZZ.pl, BNP Paribas;
  • Today, za projekt „Skreśl niepotrzebne”, w ramach projektu Avon kontra przemoc, zrealizowanego dla Avon.

2. Innowacyjny Biznes – podkategoria Usługa:

  • Isobar Polska, za projekt Podróż bez barier, w ramach którego powstał Regioasystent – CRM do zarządzania zgłoszeniami, zrealizowany dla POLREGIO.

3. Innowacyjne Doświadczenie:

  • ING Bank Śląski, za aplikację w ramach projektu „Prostomat – języka automatyzacja, taka sytuacja :)” (podkategoria CX/UX);
  • Storytel, za projekt dla audiobooka „PSY 2.5 w imię miłości” (podkategoria Content).

4. Innowacyjne Doświadczenie – kampania społeczna:

  • VMLY&R, za projekt Ostatni Twój Weekend, zrealizowany dla Gazeta.pl, Mastercard, BNP Paribas;
  • BBDO Warszawa, za projekt Kolacje wigilijne dla starszych i samotnych, w ramach kampanii Nieużywane życzenia, zrealizowany dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
Innowatorzy
fot. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
e-Gali Innovation
fot. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Twin.digital collective, Spark Foundry
Sponsor strategiczny: TVN
Sponsorzy: Nielsen, AMS
Partnerzy: Restaurant Week, ThinkThank
Media: Nowy Marketing, Gazeta.pl, Brief, Marketer +, Rzeczpospolita


Źródło: Informacja prasowa Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Krzesła Rent Design najlepszym narzędziem organizatora w 2019 roku wg jury konkursu MP Power Awards

Eventy

Kolejny sukces naszych 50-tkowiczów! W czwartek 21 maja 2020 r. po raz ósmy zostały rozdane nagrody branży eventowej MP Power Awards. W nowej kategorii MP Power Produkt - Narzędzie Organizatora, pierwszą w historii statuetkę zdobyła firma Rent Design – lider wypożyczalni mebli w Polsce. Wojciech Zbroja, prezes Rent Design został wyróżniony w 6. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

MP Power Awards to prestiżowy konkurs branży eventowej, w którym wyłaniane są osobistości branży, najlepsze projekty, obiekty, produkty oraz agencje roku. To wydarzenie organizowane przez portal MeetingPlanner.pl, które każdego roku skupia uwagę tysięcy przedstawicieli branży MICE.

Wypożyczalnia mebli eventowych Rent Design, została w tym roku wyróżniona aż trzema nominacjami, w tym jedną nagrodą główną:

  • MP Power Produkt w kategorii Narzędzie Organizatora (nowa kategoria): nominacja oraz nagroda główna dla produktu jakim są krzesła z oferty Rent Design;
  • MP Power 12 w kategorii Dostawca Open: nominacja dla dyrektor zarządzającej Rent Design, Adriany Szczeniowskiej;
  • MP Power w kategorii specjalnej Zrównoważony rozwój w branży eventowej: nominacja za wewnętrzny program realizowany w firmie z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

Wypożyczalnia mebli Rent Design od początku swojego istnienia stawiała na stworzenie oferty mebli na wynajem, będącej praktycznym i estetycznym narzędziem dla organizatorów zróżnicowanych wydarzeń. Obecnie firma dysponuje największym asortymentem mebli w Polsce, a w jej przestrzeni magazynowej znaleźć można już ok. 30 tysięcy produktów.

branża eventowa
fot. Rent Design

W ofercie Rent Design znajduje się aż 35 modeli krzeseł mających cechy dobrze zaprojektowanego designu, charakteryzujących się zróżnicowanym wzornictwem i kolorystyką. Krzesło to jedno z podstawowych narzędzi niezbędnych do stworzenia metamorfozy powierzchni eventowych, a tym samym do aranżacji spektakularnych przestrzeni, dlatego to właśnie ta grupa produktów z oferty Rent Design została nagrodzona przez Jury konkursu MP Power Awards.

W tym roku w związku z epidemią wywołaną SARS-CoV-2, uroczysta gala wręczenia nagród po raz pierwszy w historii zorganizowana została w formie online, zaś organizatorzy łączyli się z nagradzanymi za pomocą platformy do wideokonferencji. Gala transmitowana była na żywo.

Jest to dla nas szczególne wyróżnienie, przyznawane przez osoby z branży, które jak widać doceniają nasz wkład w stały jej rozwój. Dostaliśmy POWERA w kategorii produkt, co daje energię do dalszego działania, by rozwijać naszą ofertę dostarczając kolejnych narzędzi dla Eventowców. Duże brawa dla naszej #zgranejzałogi za wkład, który prowadzi do wspólnych sukcesów.

Wojciech Zbroja, prezes Rent Design

Zgłoś się do 10. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie: https://kreatywni.brief.pl/


Źródło: informacja prasowa Rent Design

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Dołącz na e-Galę Innovation 2020!

Innovation gala_online

1 czerwca o 19:00 szykuje się nietypowe wydarzenie, e-Gala konkursu Innovation. W tym roku, Max Cegielski poprowadzi finał Innovation w wirtualnym studiu, a przy zakupie biletów każdy uczestnik otrzyma od organizatorów unikalny gift pack, składający się z wykładów on-line. Sprzedaż biletów już wystartowała.

Po raz czwarty będę miał przyjemność prowadzić finał Innovation. Każda edycja konkursu była inna, ponieważ ciągle pojawiają się innowacje technologiczne i nowe pomysły w komunikacji marketingowej – dostosowujące się do zmieniającego się świata. Tym razem innowacje wymusiła na nas epidemia, więc jak większość zachodniego świata przez ostatnie miesiące spotkamy się w wirtualnym studio. Nie będziemy jednak udawać, że wszystko jest po staremu – wręcz przeciwnie, zapraszamy na nie-galę, czy wręcz anty- galę Innovation. Będzie można robić to, czego zwykle nie można. Bądźcie z nami, pozostając u siebie!

 Max Cegielski, gospodarz Gali

W tym roku, oprócz innowacyjnej formy finału konkursu, podczas której dowiemy się kto odbierze statuetkę konkursu Innovation 2020, uczestnicy będą mogli skorzystać ze specjalnie przygotowanej dla nich wiedzy. Wraz z biletami otrzymają pakiet wykładów live, udostępnianych cyklicznie w czerwcu. Autorami materiałów są, m.in.: przedstawiciele Klubu AdTech SAR, grupy Gaming oraz Rady Programowej Innovation Camp. Wśród wykładowców pojawi się także gość specjalny – Peter Szekeres* CEO i współzałożyciel Neticle, który opowie o tym, czego możemy nauczyć się z fake newsów?

Pełną listę prelegentów i ich wykładów można znaleźć na www.innovation.sar.org.pl

Częścią e-Gali Innovation będzie także TOP10 Startup Program, czyli program mentoringowo-szkoleniowy organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, w ramach którego poznamy najciekawsze startupy na polskim rynku. Podczas wydarzenia zostanie wręczona nagroda dla jednego ze startupów, który jako zwycięzca programu, wyłoniony na drodze pitch’u przez jury konkursu, pojedzie na międzynarodową konferencję Web Summit w Lizbonie i tytuł BEST STARTUP 2020.

W trakcie wydarzenia współorganizator – Spark – wyróżni najlepszą innowację w czasach pandemii. Nagroda zostanie przyznana na podstawie głosowania uczestników, w trakcie wydarzenia.

Bilet na finał Innovation kosztuje 200 zł netto – w tym są 2 dostępy (na dwa oddzielne IP) do oglądania e-Gali oraz dwa pakiety wykładów. Sprzedaż biletów na wydarzenie prowadzona jest przez stronę: www.innovation.sar.org.pl.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Twin.digital collective, Spark Foundry
Sponsor strategiczny: TVN
Sponsorzy: Nielsen, AMS
Partnerzy: Restaurant Week, ThinkThank
Media: Nowy Marketing, Gazeta.pl, Brief, Marketer +
Audytor konkursu: LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy

* Peter Szekeres jest CEO i współzałożycielem Neticle, startupu zajmującego się analizą tekstu. Koncentruje się na tym, w jaki sposób zautomatyzowana analiza tekstu i powiązane technologie AI mogą wspierać podejmowanie decyzji i codzienną pracę marketerów. Jest także członkiem grupy Forbes Hungary’s 30 under 30 i w 2017 roku otrzymał tytuł Założycielem Roku na Węgrzech. Jego firma, Neticle, jest jednym z najszybciej rozwijających się startupów SaaS B2B na Węgrzech, oferującym rozwiązania analizy tekstu dla przedsiębiorstw w 9 krajach regionu CEE. Firma przyspiesza rozwój biznesu dzięki dwóm głównym produktom; Neticle Media Intelligence to inteligentne narzędzie społecznościowe, które w czasie rzeczywistym gromadzi i analizuje ogromne ilości treści wraz z sentymentem, na interaktywnej platformie z przyjazną nawigacją, grafiką i wykresami. Kolejnym ich sztandarowym produktem jest Zurvey.io, służący do tworzenia profesjonalnych ankiet i analiz opinii, na bazie których doskonali się doświadczenia konsumentów.


Źródło: informacja prasowa SAR

Anita Florek

AD WO/MAN 2019: Maciej Marasek, Paweł Gala, Jacek Kulczycki i Marcin Sienkowski ze statuetkami

Gala AD WOMAN 2019

Maciej Marasek z 2012 Agency, Paweł Gala z Wavemaker Polska i Jacek Kulczycki z OTO Film – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2019. AD Marketerem Roku 2019 został Marcin Sienkowski z OLX Polska.

Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe i, po raz pierwszy, Studia produkcyjne. To nagrody za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Konkurs organizuje magazyn „Press”, a zwycięzca wybierany jest w głosowaniu agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych.

W kategorii Agencje reklamowe tytuł AD WO/MAN Roku 2019 otrzymał Maciej Marasek (2012 Agency), który w głosowaniu uzyskał 156 punktów. Na podium w tej kategorii znaleźli się też: Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung von Matt, 121 pkt) i Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine, 75 pkt). Nominowani byli też: Dawid Szczepaniak (VMLY&R Poland) i Agnieszka Wasilewska (Ogilvy).

W kategorii Agencje mediowe zwyciężył Paweł Gala (Wavemaker Polska), zdobywając 85 punktów. Za nim znaleźli się: Piotr Piętka (Publicis Groupe Polska, 76 pkt) i Adrian Kawecki (Mindshare Polska, 64 pkt). Nominowane były też: Magdalena Kolenkiewicz (Starcom) i Izabela Sochacka (Carat Polska i Dentsu X).

Pierwszym zdobywcą tytułu przyznanego w kategorii Studia produkcyjne został Jacek Kulczycki (OTO Film), który otrzymał 139 głosów. Kolejne miejsca w nowej kategorii zajęli: Kacper Sawicki (Papaya Films, 129 pkt) i Marcin Dworucha (F25 Production House, 85 pkt). Nominowani byli również: Jakub Laskus (Bites i Crunch Films) i Magdalena Olak (TANK).

Po raz drugi w historii konkursu została wręczona też nagroda dla najlepszego marketera. Wybór przebiegał w dwóch etapach. W pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm (agencje reklamowe, mediowe, interaktywne, studia produkcyjne i postprodukcyjne, studia dźwiękowe oraz agencje PR) mogła wskazać najbardziej cenionych marketerów, również swoich klientów.

W drugim etapie o wyborze Ad Marketera Roku decydowało jury: Jarosław Gajewski (Lemon Film), Maciej Lissowski (Agencja Warszawa), Agata Małkowska-Szozda („Press”). Jerzy Minorczyk (IAA Polska), Tomasz Pawlikowski (Publicis Groupe Polska), Andrzej Skworz („Press”, przewodniczący), Grzegorz Szczepański (Hill + Knowlton Strategies), Paweł Tyszkiewicz (SKM SAR). Obrady odbyły się w formie wideokonferencji, a głosowanie przeprowadzono SMS-owo.

Ad Marketerem Roku 2019 został Marcin Sienkowski (OLX Polska). Drugie miejsce zajęła Katarzyna Jezierska (VISA), a trzecie Arkadiusz Gwizdek (Škoda). Nominowani do tytułu Ad Marketera Roku 2019 byli też: Dariusz Maciołek (BNP Paribas) i Adam Szałamacha (Allegro).

Wyniki konkursu AD WO/MAN Roku 2019 ogłoszono podczas transmisji na Facebooku i na Press.pl. PRESS uruchomił również środowiskową zbiórkę pieniędzy „ODDECH OD REKLAMY – zbieramy na respirator”, z której środki przeznaczone zostaną na pomoc w walce z koronawirusem.

Dajmy oddech tym, którzy zachorują. Złóżmy się na respirator! Zbierzmy 100 tysięcy złotych, by móc zakupić choć jeden. Wierzę, że się uda, choć nie jest nas wielu i nie stoją za nami miliony odbiorców.

Andrzej Skworz, redaktor naczelny „Press”

Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Provident Polska
Główny Partner kategorii AD Marketer: Publicis Groupe Polska
Partnerzy: Audio Network Polska, ColorOffOn, Digital Beast Studios, Digital Knowledge Village, F25 Production House, TSE Grupa
Patron medialny: Sprawny Marketing


Źródło: informacja prasowa PRESS

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF