Tag
gameset
Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, najbardziej zaawansowaną na świecie platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse…
Wojciech Grzegorzyca i Jan Dąbrowski awansowali w agencji Gameset
Gameset (grupa LTTM) to agencja specjalizująca się w gaming i metaverse marketingu. W czerwcu ogłosiła strategiczne wejście w obszar metaverse marketingu. Z badań zrealizowanych przez Gameset we współpracy z IQS wynika m.in. że ponad 16…
Gameset podsumowuje pięć lat gaming marketingu w Polsce [RAPORT]
Mija 5 lat od powstania Gameset — pierwszej w Polsce agencji gaming marketingu, łączącej marki z graczami. O ile zwiększyły się przychody rynku gier od tamtego czasu? Ile procent populacji obecnie stanowią gracze i kim są? Jak bardzo…
Gaming Marketing Days już 20-21 października! Wystąpią m.in. przedstawiciele PepsiCo, BMW i Twitcha
Kate Brady i Paul Mascali z PepsiCo, Pia Schörner z BMW, Jan Bojko z Twitcha czy Joe Offer z GWI - to tylko część prelegentów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas Gaming Marketing Days. Druga edycja międzynarodowej…
Cezary Pazura nie może oderwać się od gry w reklamach Match Masters
Aktor wystąpił w serii reklam promujących grę mobilną wydawaną przez studio Candivore z Tel Avivu. Spoty z Pazurą emitowane są w telewizji przez cały sierpień.
MSI i NVIDIA tworzą escape room w grze Minecraft RTX
24 stycznia odbędzie się organizowany przez firmy MSI i NVIDIA turniej Minecraft RTX Challenge. Znani streamerzy będą rywalizować na mapie typu escape room. Ich widzowie będą mieli szansę wygrać kartę graficzną GeForce RTX 3060 ti.
Philips z aktywacjami dla fanów League of Legends i FIFY
W ramach kampanii OneBlade OneWinner marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Fanów czekają dwie akcje pełne gamingowych emocji w towarzystwie najpopularniejszych graczy z YouTube i…
Orange i Play zaprosili do kampanii 14 influencerów gamingowych!
W najnowszej kampanii Orange i Play udział wzięło aż czternastu twórców treści gamingowych na YouTube. Influencerzy promują możliwość skorzystania z cashbacku w Google Play przy dokonaniu płatności za zakupy poprzez rachunek operatora.
Startuje seria webinarów #GamesetKnows dla marketerów!
Gameset startuje z serią webinarów #GamesetKnows dla marketerów zainteresowanych działaniami w gamingu i esporcie.
non-stop Gamertok – pierwszy gamingowy event na polskim TikToku
TikTok w ostatnich miesiącach znacznie zyskuje na popularności i wciąż zaskakuje nowymi formami. Wystartowała kampania skierowana do graczy.