Tag
gaming
Masz 30-40 lat, dawno w nic nie grałeś, ale kiedyś to lubiłeś. Jak wrócić do gry?
ACTINA przywraca modę na granie na komputerach stacjonarnych
2020 rok zapamiętamy bardzo długo. W branży gier był również rokiem przełomowym o czym świadczą znaczące wzrosty oglądalności gier na takich platformach jak Twitch czy Youtube Gaming. Rośnie nam liczba oglądających, rośnie nam również…
ESL Polska rusza z 4. edycją programu stażowego „Road to ESL”
Od zera do bohatera to motto, które od lat przyświeca największej firmie esportowej ESL Gaming. Branża esportowa to domena głównie młodych ludzi, którzy nierzadko są na początku swojej kariery. Nie zawsze jednak mają chęci czy…
Gaming jako nośnik reklamowy: co-marketing przy Cyberpunk 2077
Gry wideo z rozgrywki opartej o nabijanie wyników na kilku bliźniaczych poziomach przeszły do przygód na setki godzin, w których możemy przeżywać wielowątkowe przygody w rozległych światach. Zmieniło się postrzeganie gier z rozrywki dla…
NVIDIA CHARITY STREAM z rekordową kwotą zbiórki
Ponad 100 godzin charytatywnej transmisji, 104 streamerów, a przede wszystkim 142 088,44 zł zebrane na rzecz Akademii Przyszłości, która przeznaczy zebrane środki m.in. na wsparcie dzieci wykluczonych cyfrowo. Robert Makłowicz i Marcin…
Intel® Extreme Masters Katowice 2021 zostanie zorganizowany w środowisku studyjnym
IEM Katowice 2021 zostanie rozegrany z osobistym udziałem zawodników. Posiadacze biletów mogą zatrzymać bilety do kolejnej edycji lub ubiegać się o zwrot środków.
Zwycięzca CS:GO w Polskiej Lidze Esportowej wyłoniony! ACTINA PACT zostaje Mistrzem Dywizji
Dwa miesiące rywalizacji, 100 000 złotych w puli, 8 drużyn, 33 spotkania i 1 zwycięzca, który po zaciętej rywalizacji, kilku dogrywkach i trzech mapach zdobył najwyższy tytuł w Dywizji Mistrzowskiej - to zespół ACTINA PACT.
IQS i Gameset: Kobiety stanowią 47% graczy w Polsce
Według autorskich badań IQS realizowanych pod nazwą Game Story w Polsce jest 17 milionów graczy w grupie wiekowej 9-55 lat. Niemal połowę z nich, bo 47%, stanowią kobiety. Oznacza to, że na wszystkich platformach w Polsce mamy już około 8…
ACTINA promuję nową serię komputerów i szuka Ambasadora marki
Znany i ceniony producent gamingowych komputerów stacjonarnych przy okazji premiery nowej serii komputerów stacjonarnych ogłasza konkurs na twarz ACTINY
Polska Liga Esportowa oraz Sponsoring Insight nawiązują współpracę
Dobra współpraca partnerów biznesowych z Polską Ligą Esportową opiera się na wzajemnym zaufaniu, szukaniu potencjału we wspólnych działaniach, wyznawaniu podobnych misji i wizji oraz docieraniu do szerokiego grona odbiorców.