...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Jak Mata przejął Maka… i YouTube w październiku

YouTube

W październiku Mata przejął nie tylko McDonald’s, ale także YouTube. Wideo reklamujące jego zestaw w popularnej sieci fast foodów zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za ubiegły miesiąc. W rankingu znalazła się także reklama nowego Xiaomi 11T oraz Gangu Swojaków Biedronki. Sprawdźcie, które klipy najbardziej przypadły do gustu użytkownikom platformy.

Niekwestionowanym królem październikowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard zostaje raper Mata, który we współpracy z McDonald’s przygotował swój własny zestaw, dostępny w sieci fast foodów w październiku oraz listopadzie. Wideo promujące akcję Jak Mata przejął Maka, utrzymane w konwencji spełniającego się marzenia artysty, było najchętniej oglądanym klipem reklamowym na YouTube w październiku. Za kreację odpowiada agencja DDB Warszawa, zaś za zakup mediów – dom mediowy OMD.

Drugie miejsce należało zaś do wideo Polska premiera serii Xiaomi 11T już 6 października!, przygotowanego przez Xiaomi Polska. W 30-sekundowym klipie przedstawione zostały zalety nowego smartfona, ze szczególnym podkreśleniem funkcjonalności aparatu fotograficznego, takich jak m.in. audio zoom.

W październiku aż trzy kolejne pozycje rankingu YouTube Ads Leaderboard zajęły reklamy Biedronki związane z Gangiem Swojaków, czyli kolejną, promocyjną serią pluszaków dostępną w sklepach marki. Pierwszy z nich, Ta książka pomaga! „Chrońmy zagrożone gatunki” od Gangu Swojaków już w sprzedaży! dotyczy akcji, w ramach której cały przychód ze sprzedaży książki „Chrońmy zagrożone gatunki” zostanie przekazany na ochronę opisanych w niej, żyjących w Polsce zwierząt.

Kolejne wideo to zaś krótka bajka Gang Swojaków nad Bałtykiem. W animacji pluszaki odwiedzają Słowiński Park Narodowy, gdzie pomagają rysiowi uratować z sieci morświna.

Zestawienie zamyka klip Gang Swojaków w Górach Stołowych, czyli następna przygoda tytułowego gangu, w której wilk i sowa mówią o zasadach panujących na obszarach chronionych. Za wszystkie reklamy akcji Biedronki odpowiada agencja Duda Polska oraz dom mediowy Wavemaker Polska.

Polskie zestawienie YouTube Ads Leaderboard w październiku jest dostępne również na stronie Think with Google.


Źródło: YouTube

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF