Tag
gemius
Jacek Makowski dołączył do struktur Gemius Polska z początkiem grudnia 2021. Do jego najważniejszych zadań należeć będzie rozwój działalności spółki na polskim rynku, szczególnie w segmencie największych nadawców telewizyjnych i radiowych…
Pomiar treści audio i wideo w badaniu Mediapanel już w marcu 2021
Gemius i Polskie Badania Internetu uruchamiają pomiar treści audio i wideo online w ramach Mediapanelu – pierwszego jednoźródłowego badania mediów w Polsce. Wyniki dostępne będą dla odbiorców badania już od 24 marca 2021.
Badanie internetu – wyniki badania Mediapanel za grudzień 2020
Szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października 2020 r. według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji.
Mediapanel – nowe jednoźródłowe badanie cross-mediowe
Gemius, Polskie Badania Internetu oraz Komitet Badań Radiowych uruchomiły nowe badanie obejmujące pasywny pomiar konsumpcji internetu, telewizji oraz radia – Mediapanel. Kompleksowy pomiar stanowi połączenie dotychczasowego standardu…
Polski internet w sierpniu 2020
Liczba internautów w Polsce w sierpniu 2020 roku wyniosła ogółem 27,2 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 21,6 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,2…
Gemius: DPD Polska najchętniej wybieraną firmą kurierską w Polsce
Raport „E-commerce w Polsce 2020” przygotowany przez międzynarodową firmę badawczo – technologiczną Gemius jest analizą postaw, zwyczajów i motywacji e-konsumentów dokonywaną na podstawie ruchu w Internecie. W tym roku najchętniej wybieraną…
Gemius po raz piąty nagrodzony w konkursie IAB Europe Research Awards
Gemius zdobył srebrną statuetkę w kategorii Audience Measurement. Jury doceniło polską firmę za innowacyjne rozwiązanie, które dostarcza jednoźródłowych danych na temat konsumpcji mediów oraz kontaktu reklamowego w telewizji, radiu i…
Szczególne zainteresowanie informacjami, mniejsza popularność sportu. Rynek reklamowy w czasie…
Telewizja, komórka czy może komputer? Czy i w jaki sposób stan epidemii wpłynął na zachowania Polaków jeśli chodzi o korzystanie z mediów? Odpowiedzi na te pytania dostarcza analiza Gemius, przygotowana na bazie cross-mediowych danych z…
Gemius wspólnie z PBI zrealizują jednoźródłowe badanie internetu, telewizji i radia
Gemius oraz Polskie Badania Internetu podpisały porozumienie, na mocy którego jeszcze w tym roku wdrożą jednoźródłowe badanie cross-mediowe. Nowe badanie obejmie pasywny pomiar konsumpcji internetu, telewizji oraz radia.
Wyniki badania Gemius/PBI za czerwiec 2019
Liczba internautów w Polsce w czerwcu 2019 roku wyniosła ogółem 28 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 22,2 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,4 mln.…