Tag
generacja Z
Młodzi przedsiębiorcy spotkają się podczas Business Market już 21 kwietnia w nowoczesnych przestrzeniach E-spotu w warszawskiej Elektrowni Powiśle.
Kim jest HENRY, przedstawiciel nowej generacji konsumentów? [BADANIE]
Coraz silniejszą grupą konsumentów, która wyrosła między generacją Z i Y stanowią w Polsce przedstawiciele pokolenia HENRY. Cenią sobie wygodne życie, aktywnie korzystają z gadżetów technologicznych, a w obszarze rozrywki poszukują…
Co czwarty młody człowiek najbardziej boi się zmian klimatu [RAPORT]
Milenialsi oczekują zmian społecznych, elastyczności w miejscu pracy i większej dbałości pracodawców o zdrowie psychiczne.
Facebook i Instagram nie tylko dla boomerów! Nadszedł czas Gen Z [RAPORT]
Już teraz osoby poniżej 25. roku życia, stanowią więcej niż 40% populacji całego świata. Według danych GUS, w Polsce Zetki to już ponad ⅕ społeczeństwa. Oznacza to, że ich rola w kształtowaniu świata i rynku będzie coraz ważniejsza, a głos…
Dlaczego sukces lodów „Ekipa” nie powinien nas dziwić?
Obserwując sukces marki Koral wiele osób łapie się za głowę nie mogąc zrozumieć, jak się to udało. Tymczasem wystarczy powrócić do raportów i obserwacji konsumenckich sprzed kilku lat.
Najbardziej zdigitalizowana generacja Z tęskni za życiem offline [RAPORT]
Accenture i Fashion Biznes przeprowadziły II edycję badania zwyczajów zakupowych generacji Z, czyli osób urodzonych po 1995 r. Jego celem było zrozumienie wpływu ostatnich miesięcy na sposób realizacji procesów zakupowych młodego pokolenia…
Komunikacja do Zetek na radarze Effie Awards 2021 – powstaje nowa kategoria poświęcona komunikacji…
Pokolenie Z, czyli urodzeni po 1995 roku, właśnie rozpoczyna życie na własny rachunek, a co za tym idzie – rośnie jego siła nabywcza. To segment społeczeństwa znacznie różniący się od starszych pokoleń, przez co trudniej go rozgryźć i…
Pokolenie Z w Polsce i na świecie
Roszczeniowe, nielojalne i leniwe - takie przekonania dotyczące pokolenia Z istnieją w świadomości wielu osób. Młodzi zaczynają wkraczać na rynek pracy, a pracodawcy patrzą na to z lekkim przerażeniem, nie wiedząc, czego mogą się spodziewać…
Generacja Z i użytkownicy TikToka w Polsce – raport agencji Open Mobi
Kocha ubrania z sieciówek, sięga po popularne kosmetyki, jako przekąskę wybiera chipsy, a w wolnych chwilach tańczy – taki właśnie obraz użytkownika TikToka wyłania się z najnowszego badania Open Mobi. Agencja digitalowa publikuje najnowsze…
Generacja Z na zakupach w Internecie – raport Trusted Shops
Zakupy online to chleb powszechni dla młodych Polaków reprezentujących generację Z. Jak wynika z badania SW Research, przygotowanego na zlecenie Trusted Shops, firmy oferującej gwarancję zwrotu pieniędzy klientom sklepów internetowych, 84%…