...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Kamil Michalski na stanowisku General Manager w Kantarze

Kamil Michalski Kantar Polska

Naszą główną ambicją jest zmiana i przekształcenie Kantara w Polsce z lidera badań rynkowych w lidera badań rynkowych dostarczającego Klientom rekomendacji w oparciu o doświadczenie, zintegrowane dane i nowoczesne rozwiązania badawcze z obszaru AI, digital marketing i data science. Jednocześnie, nie rezygnujemy z obsługi Klientów poprzez najwyższej jakości usługi badawcze i konsultingowe tak, by Kantar Polska był Ich pierwszym wyborem w szerokim obszarze badań marketingowych, społecznych i politycznych. Koncentrujemy się na wzmacnianiu i poszerzaniu naszych relacji z Klientami poprzez tworzenie dedykowanych zespołów klienckich, dynamiczne rozszerzanie naszego portfela rozwiązań badawczych oraz inwestowanie w nowoczesne obszary analityki i automatyzację projektów. Kantar, ze swoim DNA, ludźmi, którzy w nim pracują i potencjałem na dalszy rozwój, jest firmą, która może z sukcesem zredefiniować na nowo badania rynkowe w Polsce.

Kamil Michalski, GM Kantara w Polsce

Kamil Michalski dołączył do Kantar Polska SA we wrześniu 2016 obejmując stanowisko Digital Director. Od kwietnia 2020 pełnił rolę COO.


Źródło: Kantar Polska 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wojciech Zaskórski nowym General Managerem w Lenovo Polska

Lenovo

Wojciech Zaskórski z rynkiem IT związany jest od ponad 20 lat. Ostatnio pełnił funkcję Enterprise Business Division Director w Samsung Electronics Polska, w ramach której przez ostatnie 5 lat zarządzał biznesem produktów IT marki Samsung w Europie Środkowo-Centralnej. W strukturze firmy zajmował też stanowisko kierownicze Head of Solutions and Product Marketing. Wcześniej pracował w polskiej grupie kapitałowej spółek z branży informatycznej Sygnity S.A., gdzie odpowiadał za nadzór nad wdrożeniem technologii i rozwiązań wykorzystanych m.in. w sektorze publicznym oraz bankowym.

Wojciech Zaskórski jest absolwentem wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wojskowej Akademii Technicznej, gdzie uzyskał tytuł doktora nauk o bezpieczeństwie informacyjnym. Ukończył także studia Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego oraz szereg studiów podyplomowych m.in. na University of Oxford, Fuqua School of Business w Duke University, University of Stockholm oraz London School of Business. Prywatnie jest fanem aktywnego spędzania wolnego czasu – uprawia CrossFit oraz pasjonuje się sportami wodnymi jak żeglarstwo czy wakeboarding.

Poprowadzenie Lenovo na polskim rynku to wyzwanie i odpowiedzialność, które z entuzjazmem podejmuję. Jestem dumny, że trafiam do firmy w przełomowym momencie cyfrowej transformacji pracy oraz biznesu. W Lenovo wierzymy, że technologia może rozwiązać największe wyzwania ludzkości, dlatego podstawą prowadzonych przez nas działań, od momentu tworzenia innowacji do ich wdrożenia, jest zorientowanie na potrzeby oraz oczekiwania klienta. Jestem skoncentrowany na systematycznej realizacji naszej strategii i wspieraniu dalszego rozwoju marki, który umożliwi nam urzeczywistnianie tej wizji i tym samym oferowaniu wszystkim użytkownikom inteligentniejszych technologii.

Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska


Źródło: Lenovo

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF