Tag
GfK
Grudzień przyniósł polepszenie klimatu konsumenckiego w Polsce. Wzrosły wszystkie składowe Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK.
Nastroje polskich konsumentów pozostają bez zmian
Odczyt Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK z początku października nie wykazał zmiany klimatu konsumenckiego w Polsce. Jednak dalszy dynamiczny przyrost zachorowań w drugiej połowie miesiąca i równoległe pojawienie się niepokojów…
Dalszy spadek nastrojów polskich konsumentów
Wrześniowy odczyt Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK wskazuje na możliwe pogłębianie się tendencji spadkowej klimatu konsumenckiego w Polsce. Sierpniowe wyhamowanie szybkiego odbudowywania się notowań, we wrześniu zostało wzmocnione…
Centra handlowe – redukcja liczby sklepów w branżach najbardziej dotkniętych kryzysem wciąż realną…
Powierzchnie handlowe w centrach handlowych w różnym stopniu dotknięte są skutkami pandemii. Kryzys w handlu trwa. Dalsze samoograniczanie się konsumentów i wstrzymywanie wydatków mogą jeszcze uderzyć w najemców z każdej branży. GfK jest…
Sierpniowe pogorszenie nastrojów konsumentów
Szybkie odbudowywanie się klimatu konsumenckiego w ostatnich trzech miesiącach w sierpniu zostało wyhamowane. Wakacyjne nastroje sprzyjające mniejszej uważności, letni optymizm, wzmożona mobilność osób odreagowujących kilkumiesięczne…
W lipcu dalsza poprawa klimatu konsumenckiego [BADANIE]
Początek sezonu urlopowego, dalsze otwieranie gospodarki i kolejnych obszarów społecznej aktywności spowodowały, iż w lipcu nastroje konsumenckie kontynuowały odbicie. O kolejne punkty procentowe zmniejszył się w lipcu poziom…
W czasie pandemii najbardziej ucierpiała psychika polskich Milenialsów i Generacji X [BADANIE]
57 proc. respondentów z pokolenia Milenialsów i 58 proc. przedstawicieli Pokolenia X zadeklarowało, iż pandemia miała negatywny wpływ na ich psychiczne samopoczucie.
Maleją obawy polskich konsumentów o zdolność do regulowania swoich zobowiązań finansowych [BADANIE]
Na początku pandemii niepokój konsumentów dotyczący prognoz stanu ich finansów osobistych był, obok zdrowia, najczęściej formułowaną obawą. Obecnie, odsetek respondentów lękających się o swoją zdolność do regulowania zobowiązań finansowych…
Czerwcowa poprawa nastrojów konsumentów [BADANIE]
Otwieranie gospodarki i stopniowy powrót społeczeństwa do codziennej rutyny wpłynęły w czerwcu na zdecydowaną poprawę nastrojów, choć nadal jeszcze daleko do poziomu optymizmu sprzed pandemii. Mniej pesymistycznie patrzymy w przyszłość –…
GfK i Nielsen Media Polska prezentują nowe narzędzie do efektywnego planowania kampanii TV
Ametyst – tak nazywa się najnowsze narzędzie do planowania i kupowania kampanii telewizyjnych, opracowane wspólnie przez GfK i Nielsen Media Polska dla firm z branży FMCG, OTC oraz detalistów. Nowa usługa pozwala na bardzo precyzyjne…