...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Co organizatorzy przygotowali dla uczestników GMC Live! vol.3? [BRIEF PATRONUJE]

biznesowa rozmowa video konferencja online

Już w najbliższy czwartek, 3 grudnia na platformach Facebook i YouTube organizator Golden Marketing Conference, Grupa MTP, zaprezentuje trzynaście tematów marketingowych, które pozwolą na lepsze dopasowanie Twojej oferty biznesowej, komunikacji i obranej strategii do grupy docelowej. Tematem przewodnim wydarzenia jest środowisko #eCommerce. Ponadto, branżowi eksperci zaprezentują prelekcje z obszaru employee advocacy, prawa w marketingu, e-sportu, Facebook Ads, Google Ads, Content & Influence Marketingu.

Do udziału w GMC Live! vol. 3 zaproszono prelegentów:

  • Tymoteusz Stengert, New Business Lead , Sylius
  • Tomasz Grzemski, CEO i Co-Founder, Macopedia
  • Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz
  • Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup
  • Dawid Fucia, Sales Team Leader, edrone
  • Marta Burchard, Digital Specialist, ToBilet.pl / r360
  • Karolina Kałużyńska, PR Manager, Gameset
  • Emilia Kusion, Dyrektor, CityDiet
  • Bartosz Pilc, Radca prawny i partner, Core Law
  • Paulina Mazur, Konsultantka HR, Propagatorka Odpowiedzialnego Employer Brandingu, Paulinamazur.com
  • Piotr Bucki, Wykładowca, szkoleniowiec, Bucki Pro
  • Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manager, Citi Handlowy
  • Justyna Oracz, Head of Communications, Fantasyexpo
  • Daniel Bossy, Kreator Marketingu Internetowego, danielbossy.pl

Trzecia już odsłona Golden Marketing Conference online – GMC Live! będzie bezpłatnie transmitowana w Internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC:
FB – https://www.facebook.com/GoldenMarketingConference/
YT – https://www.youtube.com/channel/UCq5BqQRFge4ya7symJ527qQ

Uczestnicy GMC Live vol. 3 będą mogli uzyskać certyfikat za udział właśnie w tym wydarzeniu.

GMC Live! vol. 3 jest objęte akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne.

Zachęcamy do śledzenia wydarzenia, gdzie publikowane są informacje o prelegentach i tematach konferencji.
Link do strony wydarzenia: https://www.facebook.com/events/3232960723496124

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Projekt GMC Live! powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, który w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zobligowany do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy. By móc kontynuować swoją misję prowadzenia rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzielić się dobrymi praktykami marketingowymi stworzyliśmy formułę spotkań online, które mają zagwarantować możliwość nieustannego wzbogacania wiedzy marketingowców i bezpłatnego podnoszenia kwalifikacji.

Dwie pierwsze edycje GMC Live! w liczbach:

  • 204 177 – Tyle minut widzowie konferencji live obejrzeli łącznie.
  • 23 057- Unikalnych użytkowników relacji live.
  • 5 073 – Stałych widzów w trakcie całej transmisji na FB oraz YouTube.
  • 1 528 – Reakcji pod relacją live.
  • 147 – Udostępnienia transmisji online.*

*Dane przedstawiają moment zakończenia transmisji live w dniu 15 lipca.


Źródło: informacja prasowa GMC

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Powrót do wirtualnej rzeczywistości [BRIEF PATRONUJE]

Golden Marketing Conference Live

Po wrześniowej konferencji w wersji stacjonarnej z udziałem między innymi Jurka Owsiaka, Artura Jabłońskiego, Anny Mościckiej oraz Piotra Buckiego, podczas której po wielomiesięcznej przerwie udało się marketerom spotkać twarzą w twarz, organizator wydarzenia - Grupa MTP, wraca do wirtualnych prelekcji.

Trzecia już odsłona Golden Marketing Conference online – GMC Live! odbędzie się 3 grudnia i tak samo jak w przypadku poprzednich edycji będzie bezpłatnie transmitowana w internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC:

FB – https://www.facebook.com/GoldenMarketingConference/

YT – https://www.youtube.com/channel/UCq5BqQRFge4ya7symJ527qQ

GMC Live! oraz GMC Live vol. 2 miały w sobie to do czego stacjonarna Golden Marketing Conference przyzwyczaiła swoich odbiorców: merytoryczne i inspirujące wystąpienia, tempo i zaangażowaną społeczność marketingowców oraz branżowych ekspertów z największych polskich i międzynarodowych firm. Wydarzenie zorganizowane przez Grupę MTP to doskonały benchmark, jak przenosić konferencję do sieci.

Dwie pierwsze edycje GMC Live! w liczbach:

  • 204 177 – Tyle minut widzowie konferencji live obejrzeli łącznie.
  • 23 057- Unikalnych użytkowników relacji live.
  • 5 073 – Stałych widzów w trakcie całej transmisji na FB oraz YouTube.
  • 1 528 – Reakcji pod relacją live.
  • 147 – Udostępnienia transmisji online.*

Do udziału w GMC Live! vol. 3 zaproszono prelegentów, których wykłady poruszą najistotniejsze w ostatnich miesiącach obszary e-commerce, employee advocacy, SXO, prawa w marketingu czy esportu. Całość zrealizowana zostanie w specjalnie wybudowanym studio nagraniowym Grupy MTP wyposażonym w najnowsze rozwiązania techniczne, umożliwiające przeprowadzenie transmisji live w najwyżej jakości. Zapewni to uczestnikom wydarzenia możliwie najlepszy odbiór oglądanych prelekcji. Wydarzenie całkowicie bezpłatnie będzie można śledzić na żywo na Facebooku oraz kanale YouTube Golden Marketing Conference już 3 grudnia. Wystarczy narzędzie z dostępem do internetu i wygodny fotel.

Wydarzenie objęte jest certyfikacja programu DIMAQ. Osoby z certyfikatem uczestniczące w konferencji GMC Live! vol. 3 otrzymają punkty recertyfikacyjne:

➡️ uczestnik – 10
➡️ prelegent – 30

Uczestnicy GMC Live vol. 3 będą mogli uzyskać certyfikat za udział właśnie w tym wydarzeniu.
Projekt GMC Live! powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, który w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zobligowany do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy. By móc kontynuować swoją misję prowadzenia rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzielić się dobrymi praktykami marketingowymi stworzyliśmy formułę spotkań online, które mają zagwarantować możliwość nieustannego wzbogacania wiedzy marketingowców i bezpłatnego podnoszenia kwalifikacji.

Bądź na bieżąco i śledź profil Golden Marketing Conference na Facebooku.

*Dane przedstawiają moment zakończenia transmisji live w dniu 15 lipca.


Źródło: informacja prasowa Golden Marketing Conference 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF