Gortat i Łozo w akcji ESPOT GRA zagrają dla dzieciaków z Akademii Przyszłości!

Gamingowe studio ESPOT w ramach walki z cyfrowym wykluczeniem dzieci i młodzieży organizuje specjalne wydarzenie lifestyle gaming i zbiera pieniądze dla dzieci z Akademii Przyszłości!

Już w najbliższą sobotę 14 listopada, znane osobistości oraz podmioty ze świata sportu, muzyki i gamingu jednoczą się i wspólnie zagrają dla Akademii Przyszłości! Swój udział i wsparcie zadeklarowały takie osobistości jak Marcin Gortat, Wojciech Łozowski, Katarzyna 'Urqueeen’ Jajuga, czy Aleksander 'Vuzzey’ Kłos, którzy wspólnie z innymi influencerami wezmą udział w akcji ESPOT GRA.

Współorganizatorami wydarzenia są uznani organizatorzy rozgrywek esportowych w Polsce – Polska Liga Esportowa, Good Game League, Codmania oraz serwis Vigilant Magazine.

Zbierane są fundusze na ufundowanie tzw. indeksów umożliwiających włączenie większej ilości dzieci do Akademii Przyszłości + sprzętów potrzebnych przede wszystkim do nauki zdalnej, bo problem braku komputerów do nauki jest powszechny, a pandemia tylko pogłębia ten proces. Dodatkowo w ramach wydarzenia wsparta zostanie również Szlachetna Paczka, a ESPOT wspólnie z zaproszonymi gośćmi przygotuje swoją paczkę.

Kluczowym elementem wydarzenia będzie charytatywny turniej Call of Duty: Warzone by ESPOT, w którym udział zadeklarowali czołowi zawodnicy i streamerzy w kraju jak również wielu celebrytów ze świata lifestyle. Akcje ESPOT GRA uzupełni Lifestyle Gaming Show, Rodzinny Obiad Online, a na zakończenie Marta Praktyczna, mistrzyni świata DJ’ów Red Bull zaprosi na Domówkę Online z udziałem gwiazd.

 Wydarzenie transmitowane będzie w sobotę 14 listopada na kanale Polskiej Ligi Esportowej (twitch.tv/ple_gg), a także na kanale Good Game League (twitch.tv/goodgame_league) oraz Vigilant Magazine (twitch.tv/vigilant_magazine)

 

Pełny harmonogram wydarzenia ESPOT GRA:

14:00-15:00 Obiad online z ESPOT by Adriana Marczewska

  • Adriana Marczewska wspólnie z Marcinem Gortatem i dwoma zaproszonymi dziećmi z Akademii Przyszłości przygotuje smaczny obiad i zainspiruje do wzajemnego pomagania

15:00 -16:30 Wyścig PLE.GG F1 CUP w ramach rozgrywek Polskiej Ligi Esportowej

  • 20 kierowców zmierzy się w wyścigu F1 w rywalizacji o pulę 5000 złotych w ramach turniejów Polskiej Ligi Esportowej

16:30-17:15 ESPOT & PLE Lifestyle Gaming Show

  • W serii wywiadów z zaproszonymi celebrytami poruszymy tematykę lifestyle, gamingu, a także odpowiedzialnej pomocy

17:15-18:00 Rozgrzewka przed Call of Duty Warzone Cup by ESPOT

  • Przepytamy i weźmiemy pod włos wszystkich znanych zawodników biorących udział w turnieju. Będzie śmiesznie, wybuchowo i charytatywnie!

18:00-21:00 Call of Duty Warzone Cup by ESPOT

  • WYDARZENIE WIECZORU – Kilkunastu celebrytów ze świata sportu, muzyki i gamingu stanie naprzeciwko siebie w walce o Warzone!

21:00-0:00 Domówka Online razem z ESPOT

  • Marta Praktyczna znana jako Praktyczna Pani DJ, mistrzyni świata DJ’ów Red Bull / mistrzyni świata DJ’ów Red Bull

 

Sama zbiórka na dzieciaki z Akademii Przyszłości będzie prowadzona poprzez stronę www.espot.pl/gra od czwartku 12.11 do niedzieli 15.11. Bezpośredni link do zbiórki.

Akademia Przyszłości jest siostrzanym programem Szlachetnej Paczki prowadzonym przez Stowarzyszenie Wiosna. Akademia Przyszłości pomaga dzieciom zagrożonym wykluczeniem społecznym z klas 1-6 szkoły podstawowej. To program mentoringowy, gdzie wolontariusze przez cały okres roku szkolnego, raz w tygodniu spotykają się z jednym dzieckiem. Program działa na terenie całej Polski i pomaga rokrocznie kilku tysiącom dzieci. Akademia Przyszłości daje świetne rezultaty i bardzo pozytywnie wpływa na pewność siebie i ogólną motywację dziecka do życia i nauki.

Studio ESPOT jest w pełni przystosowane do produkcji zaawansowanych wydarzeń związanych z gamingiem w realiach COVID, a położone jest w Elektrowni Powiśle w Warszawie. Partnerami technologicznymi wydarzenia są firmy Actina, MSI, HyperX, LG, TP-Link i Pro-Gamer.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wydarzenie Esports, Gaming & Livestyle by ESPOT!

Celem i tematem przewodnim jest szeroko rozumiany gaming na styku z lifestyle. Premierowo zaprezentowane zostanie badanie dotyczące marketingu w gamingu przeprowadzone przez Havas Media Group i Brief Esports.

Intencją organizatorów jest przybliżenie zjawiska, które zataczając coraz większe kręgi wkroczyło do mainstreamu.
Podczas wykładów zaproszeni goście będą mieli okazję zapoznać się z wynikami badań przeprowadzonymi przez Havas Media Group i Brief Esports oraz posłuchać specjalistów w obszarze inwestycji w gaming i esport.

Transmisja prowadzona będzie prosto z ESPOT pop-up gaming concept, który już 23 października rozpoczyna działanie w Elektrowni Powiśle w Warszawie. Jest to pierwszy lokal w Polsce łączący gaming z lifestyle.

AGENDA:
10:00 – 10:10 Przywitanie Gości | Marcin Krzemień / Vigilant Magazine
10:10 – 10:18 Prezentacja ESPOT pop-up gaming concept | Jarosław Śmietana / ESPOT
10:20 – 11:00 Rynek gamingu i esportu w Polsce w roku 2020. Czy marketing w gamingu działa? Prezentacja badania Brief Esports & Havas Media Group | Alex Gręziak / Havas Media Group
11:00 – 11:20 Wartości mediowe w esporcie i gamingu na podstawie badania Pentagram dla Porsche MPDM | Michał Mango / ESE
11:20 – 11:30 Esportowe areny. Kibicujmy na żywo? | Mateusz Matysiak / Good Game League
11:30 – 11:40 Trendy w lifestyle i gaming oraz content przyszłości | Lila Malinowska & Wojciech Krzemień / Vigilant Magazine
11:40 – 12:00 Polska Liga Esportowa jako połączenie esportu i lifestyle | Joanna Marks / Polska Liga Esportowa (Gościnnie materiał z
12:10 – 13:00 Panel dyskusyjny – jak łączyć lifestyle, gaming i esport? Jarosław Śmietana, Alex Gręziak, Joanna Marks

Konferencja odbywa się online, transmisja na stronie ESPOT pop-up gaming concept:

https://www.facebook.com/ESPOTWarszawa/videos/2784906765114601

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF