Tag
Szybkość działania oraz User Experience mobilnej strony internetowej mają istotny i dający się zmierzyć wpływ na rozwój e-biznesu. To teza którą udowadniają wyniki audytu przeprowadzonego przez Google oraz e-point, a które będą…
Nowy rozdział personalizacji – raport firmy Oracle o świecie bez „ciasteczek”
Co drugi badany Polak uważa, że spersonalizowane reklamy są dla niego ważne – wynika z badania firmy Oracle. Warto wiedzieć, że wycofanie plików cookies third-party – zjawisko znane pod nazwą “Cookieless world” – z najpopularniejszej w…
Ogromna inwestycja Google w Indii
W weekend Google poinformował o planowanej inwestycji w indyjski rynek smartfonów. Firma zamierza przeznaczyć miliard dolarów indyjskiej firmie telekomunikacyjnej, która zajmie się redukcją kosztów tych urządzeń i zaadaptuje je do obecnego…
Google porzuca kolejną technologię w poszukiwaniu następcy ciasteczek
W pierwszej zapowiedzi odejścia od plików cookies padały przeróżne daty, te najbardziej optymistyczne mówiły nawet o 2021 roku. Finalnie wiemy, że nawet 2022 rok był zbyt wczesnym szacunkiem, teraz Google musi walczyć z czasem.
Google pozwany za śledzenie lokalizacji użytkowników
W poniedziałek prokuratorzy generalni z Dystryktu Kolumbii, Indiany i Teksasu wnieśli zbiorowy pozew przeciwko Google, w którym oskarżają giganta o śledzenie lokalizacji swoich użytkowników, naruszając przy tym ich prywatność.
Koniec darmowej poczty Google dla firm
Usługa G Suite ogłoszona została blisko 16 lat temu, po tym czasie twórcy zdecydowali się zakończyć jego wsparcie w dotychczasowej formie.
Spotify wciąż dominuje
Na rynku pojawia się coraz więcej usług pozwalających na słuchanie muzyki. Każdy wiec stara wyróżnić się na swój sposób, a mimo to król jest nadal jeden.
Czy to koniec Google Analytics w Europie?
Google Analytics jako potężne narzędzie do analizowania statystyk strony internetowej jest wykorzystywane przez większość osób zainteresowanych tematem. Decyzja austriackiego sądu może to jednak zmienić.
YouTube wycofuje się z projektu „Original”
Miała być konkurencja dla takich gigantów jak Netflix czy HBO, po 6 latach Google składa broń i wywiesza białą flagę.
Trendy biznesowe w wyszukiwarce Google w 2021 roku, które mogą być przydatne marketerom [RAPORT]
Do jakich aktywności wracamy po najtrudniejszym okresie pandemii, a czego nam nie brakuje? Google postanowił przeanalizować wyszukiwania z całego świata i przedstawić wyniki w formie przypominającej stories.