...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Artur Kurasiński i jego #BriefNa2023

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…

K

Artur Kurasiński, przedsiębiorcą, „człowiek renesansu” w komunikacji marketingowej, komentator bieżących wydarzeń, autor książek , człowiek zaangażowany społecznie.
Przemyślenia Artura na temat minionego roku oraz startującego 2023:

● Minione przynajmniej dwa ostatnie lata dowodzą nam, że snucie precyzyjnych planów, szczególnie jeśli chodzi o biznes, coraz bardziej mija się z celem.

● Przekonuje zarówno siebie jak i innych, żeby zaniechać wiary w to że będzie lepiej, że będzie prościej – w tym roku może nie będzie gorzej, ale na pewno będzie równie ciężko jak 2022.

● Ubiegły rok obfitował wydarzenia związane z takimi uzzwordami jak web3, NFT, kryptowaluty, blockchain.

● Pozytywnie zaskakuje mnie rozwój sztucznej inteligencji (AI), bo właśnie w minionym roku dostaliśmy na razie „do zabawy” narzędzia do interakcji z czatem.

● W przypadku narzędzi sztucznej inteligencji obawiam się, że wchodzimy do piekiełka pod tytułem prawa autorskie?

● Jest bardzo niewielkie zagrożenie, że sztuczna inteligencja stanie się alternatywą kreatywności, na przykład kreatywności w agencjach reklamowych. Co więcej sztuczna inteligencja może wesprzeć kreatywność w ogóle.

● Z wielką satysfakcją obserwuje profesjonalizację rynku startupów w Polsce i to z obu strony ze strony fundusz inwestycyjny i samych startupów.

● Artur kurasiński i jego brief na 2023: powinniśmy dbać o swoje zdrowie bo to zdrowie determinuje nasze możliwości skutecznego działania w biznesie.

Grzegorz Kiszluk

Sztuczna inteligencja napisze twoje maile

flowrite gmail

Flowrite działa dzięki wykorzystaniu GPT-3 największego otwartego silnika sztucznej inteligencji tworzącego treści pisane. Algorytm działa tak, że większość ludzi nie jest w stanie rozróżnić czy tekst został napisany przez człowieka, czy maszynę.

Dzięki temu pomysłodawca projektu Aaro Isosaari był w stanie stworzyć narzędzie, które po otrzymaniu kilku krótkich instrukcji jest w stanie odpisać na maila za nas.

Pomysł powstał, kiedy Aaro w poprzedniej pracy spędzał kilka godzin dziennie na odpisywaniu na takie same schematyczne wiadomości. Postanowił stworzyć rozwiązanie, które pozwoli komunikować się szybciej i prościej.
Na ten moment projekt jest w fazie testów zamkniętej bety, która obsługuje jedynie odpisywanie przez Gmail. Oficjalny start usługi wraz z obsługą większej ilości platform mailingowych przewidywany jest na połowę 2022 roku. Wtedy też spodziewać się możemy monetyzacji projektu.

Co ważne przy korzystaniu z wtyczki nasze maile nie stracą na autentyczności dzięki temu, że Flowrite może uczyć się naszego stylu pisania na bazie poprzednich wiadomości.

flowrite

 

W zeszłym miesiącu firmie udało uzyskać się pierwszych inwestorów oraz fundusze zalążkowe w postaci 4.4 mln dolarów. Mają one pozwolić na rozwój projektu oraz małego kilkuosobowego zespołu. W tym momencie dla twórców kluczowe jest wsparcie dla wszystkich poczt email oraz udostępnienie narzędzia dla wszystkich. A w przyszłości rozbudowanie go o wsparcie dla innych języków niż angielski.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF