BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.
Amerykańska liga profesjonalna League of Legends rozpoczyna współpracę z HBO. Tematem przewodnim będzie wypromowanie "House of Dragons", prequelu "Gry o Tron", jednej z najpopularniejszych serii telewizyjnych ostatnich lat.
Podczas transmisji rozgrywek LCS zobaczymy unikalne elementy na mapie Summoner’s Rift, m.in. bannery z herbem rodu Targaryenów, którzy będą w serialu pełnić główne role. Innym nawiązaniem będą specjalne efekty wizualne podczas gdy jedna z drużyn zdobędzie Duszę Smoka.
Rzeczy te zostaną dodane podczas piątego tygodnia rozgrywek. Wtedy też możemy oczekiwać ostatniego zwiastuna, promującego nowy serial HBO.
Finały LCS odbędą się w Chicago już 10-11 września. Początek play-offów zbiega się z premierą serialu, która zaplanowana jest na 21 sierpnia.
Nowy serial HBO Max to prequel „Gry o Tron”. Będzie opowiadał o losach rodu Targaryenów przed wydarzeniami z głównej serii.
Zmagania serialowych bohaterów o miejsce na tronie dobiegły końca. Ich role przejął jednak ktoś inny, a rozgrywka toczy się znacznie bliżej nas - teraz do rywalizacji o wyjątkowe nagrody przystępują pracownicy Jednostek Samorządu Terytorialnego. Trwają bowiem zgłoszenia do Konkursu Kryształy PR-u, w którym nagradzane są najlepsze inicjatywy samorządów z całej Polski. Wręczenie nagród nastąpi podczas XV Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej, organizowanej w dniach 30.09-2.10.2019 w Katowicach.
PR w Samorządzie i Administracji Państwowej to najstarsza w Polsce Konferencja dedykowana przedstawicielom jednostek terytorialnych i samorządowych – w tym roku odbędzie się jej XV edycja. Od kilku lat wydarzeniu towarzyszy Konkurs Kryształy PR-u, w którym nagradzane są najbardziej wartościowe inicjatywy Jednostek Samorządów Terytorialnych i organów Administracji Państwowej jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań.
Najlepsi z najlepszych
Projekty są oceniane w sześciu kategoriach: najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych, najlepszy film promocyjny, najlepszy event społeczny, najlepsza kampania promocyjna, najlepsza gazeta miejska i najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej. Aby stanąć do konkurencji wystarczy do 31 sierpnia 2019 r. wypełnić formularz dostępny na stronie www.prwsamorzadzie.pl – udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny.
– Konkurs to niepowtarzalna okazja by wyróżnić te inicjatywy, na których inni mogą się wzorować – mówi Sebastian Chachołek, Prezes Grupy PRC Holding, organizującej konkurs – Jury, złożone m.in. z praktyków oraz wybitnych wykładowców z dziedziny PR i marketingu, po raz kolejny wybierze najbardziej kreatywne i pomysłowe projekty, które zdobędą nagrody główne – Gran Prix Kryształów PR-u – dodaje Chachołek.
Trendy i doświadczenia
Zarówno sama Konferencja jak i towarzyszący jej Konkurs to świetna okazja do zapoznania się z bieżącymi trendami w marketingu terytorialnym oraz prześledzenia dokonań wybranych samorządów. Eksperckie wykłady i branżowe prelekcje wskazują kierunki działań i pozwalają odpowiednio wdrożyć zdobytą wiedzę w realizowane na co dzień projekty. Wiedzą o tym uczestnicy spotkania, którzy co roku licznie przybywają na Konferencję. Najbliższa edycja to ukłon w stronę nowych mediów, współpracy z influencerami czy wykorzystania siły lokalnej społeczności. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Jacek Żakowski, Grzegorz Kiszluk, Paweł Tkaczyk, Monika Czaplicka, Jakub Mrugalski, Aleksandra Kutrz czy Przemysław Jedlecki. Szczegóły i program wydarzenia można znaleźć na stronie www.prwsamorzadzie.pl
Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.
Jak wynika z danych Avis Polska, lidera rynku wynajmu aut w Polsce, aż o 50%* wzrosła liczba internautów, którzy chcieli wypożyczyć samochód w Dubrowniku – miejscu, które posłużyło jako sceneria lądowania króla w przedostatnim odcinku serialu Gra o Tron.
Upadek jednej królowej, szaleństwo drugiej oraz spłonięcie miasta to nie jedyne elementy odcinka, które zapadły widzom w pamięci. Mieli oni okazję zachwycić się widokiem Dubrownika i jego okolic. Charakterystyczne dachówki budynków, piękna linia brzegowa oraz starożytne mury miejskie, zwrócone na Morze Adriatyckie to sceneria doskonale znana fanom Gry o Tron. Widzowie są teraz znacznie bardziej chętni do odwiedzenia miasta, które w serialowym świecie padło ofiarą ognia Drogona.
– Spodziewamy się wzrostu zainteresowania tą destynacją zarówno wśród fanów serialu, chcących zobaczyć miejsce lądowania króla, jak i osób, które po prostu pragną rozkoszować się wspaniałymi widokami Chorwacji i zaznać fascynującej kultury tego kraju. To zainteresowanie Chorwacją będzie się utrzymywać, najprawdopodobniej do zakończeniu serialu i podczas zbliżającego się sezonu wakacyjnego – stwierdza Martin Gruber, dyrektor zarządzający Avis Budget Group na Polskę, Czechy, Niemcy, Austrię i Szwajcarię.
*Źródło: Statystykiwyszukiwania na Avis.pl w dniach 12-13 maja 2018 i 12-13 maja 2019.
Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.
Dzień dobry!
Witamy Cię w nowej odsłonie serwisu. Zdajemy sobie sprawę, że zostało jeszcze trochę do poprawy i cały czas nad tym pracujemy. Jeśli chcesz zgłosić swoje uwagi – napisz do nas na rp@brief.pl