...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Gra Paczka 4 coraz bliżej! Do zgarnięcia m.in. kolekcjonerskie edycje gier, laptopy i sprzęt gamingowy

gra paczka szlachetna paczka

Podczas charytatywnego streamu Gra Paczka wiodący polscy gracze przeprowadzą transmisje live, zachęcając swoich widzów do wpłat na rzecz Paczki. To dzięki osobom, które wspierają program finansowo, Szlachetna Paczka może działać, docierać do nowych potrzebujących i odkrywać biedę, do której nie dotarł nikt inny.

Startujemy 15 października na www.grapaczka.pl, ale na tę stronę warto wejść już dzisiaj. Na kilka dni przed oficjalnym startem zaplanowaliśmy szereg wydarzeń towarzyszących. Dla kogo jest to wydarzenie? Absolutnie dla każdego. Nie trzeba być fanem gier, żeby dobrze się z nami bawić, móc wziąć udział w konkursach i pomagać ze Szlachetną Paczką.

Konrad Kruczkowski, Dyrektor ds. Komunikacji Stowarzyszenia WIOSNA organizującego Gra Paczkę

Pomóż wrócić do gry tym, których dotknął los. Streamy będzie można śledzić na stronie www.grapaczka.pl oraz na Twitchu – poprzez kanały własne uczestników lub na https://www.twitch.tv/grapaczka.

Baw się, wspieraj i…wygrywaj!

Podczas Gra Paczki organizowane są liczne konkursy. Każdy wpłacający może liczyć więc nie tylko na satysfakcję z pomagania czy rywalizacji o najlepsze miejsce w rankingu wpłacających, ale także na cenne nagrody. Monitor AORUS 43U, Laptop Bravo 17 A4DDK, fotel Genesis Trit 500 RGB, fotel SPC Gear SR300 – oprócz najwyższej jakości sprzętu do zgarnięcia będą także Wiedźmin 3: Dziki Gon Edycja Kolekcjonerska oraz Cyberpunk 2077 Edycja Kolekcjonerska. Partnerami w tej edycji Gra Paczki są CD PROJECT RED, COCON.PL, Genesis, MSI, SPC Gear, GIGABYTE – właściciel marki Aorus. Partnerem głównym eventu została Coca-Cola.

Cieszymy się, że dołączyliśmy do tej szczytnej akcji i będziemy wspólnie tworzyć niesamowitą historię GRA PACZKI. Przed nami możliwość poczucia prawdziwej magii, którą można czerpać z pomagania.

Klaudia Pac, brand manager marki Coca-Cola

Nowością w tej edycji będą aukcje charytatywne na Allegro. Do wylicytowania są m.in. unikatowa kolekcjonerska figurka z gry Dying Light 2 czy koszulka z autografem legendarnego gracza.

Kto zagra?

Gra Paczka w każdej edycji przyciąga najpopularniejszych graczy i streamerów w kraju. – W Gra Paczce najbardziej podoba mi się to, że posługujemy się naszym hobby, czyli graniem w gry, streamowaniem, tworzeniem zawartości internetowej, w szczytnym celu. Jednocześnie pokazujemy niedowiarkom, że granie w gry i rzeczy z tym związane, to nie tylko zabawa i marnowanie czasu dla najmłodszych, ale też coś, co może przydać się do pomocy najbardziej potrzebującym – podkreśla Niklaus, który w Gra Paczkę angażuje się już od pierwsze edycji. – Zapraszam serdecznie wszystkich do uczestniczenia i wspierania 4 edycji Gra Paczki. Jeżeli ktoś z Waszego otoczenia jeszcze nie przekonał się do livestreamów, to jest to jeden z najlepszych momentów, aby pokazać je z najlepszej strony.

Dla potrzebujących rodzin zagrają m.in. AdiGie, AlbanPL, Anianiania, Antris, Aikoiemil, ArcyK, Ayanoo, Bonkol, BrodasSqat, CarcassWhite, Cav3rn, Chojny, Cichy, CyberWiking, David, DDzikuseQQ, Doczu, DonMarcinos_TTV, Druvik, G4lrond, Gezaar, Guliasz, GraBaRtek, Impie, Inspirawka, JurAs, JustThePhil, Kaftan, Kasix, Kazimierzkazik, Kibic, Kondyss, Kozok, Lariss_Price, Lempiank, LinkTV, Listffa, Luna, MaaiLinh, Magnus, Magvayer, Makin, Makito_, malina_ceramics, mirabelkaxv, MKRR3, mokra_zabka, MrGreenQ, Namaenonaii, Niklaus, Nieuczesana, Optio, Ortis, PalaszujeGry, PannaGrywalna, Piepiel_TV, Piotr Maciejczak, Qud, Quong, Reachagalaxy, RealMrQ, Rootsrat, ScradeyBunny, stilj0, ShadowLime_, SharikanVR, SirMisiek, Slavertv, SouShibo, Spiralus, sqbunny_yt, Szczurek, SzejkTiVi, Thor, Tomaszuuuu, Tulu, UkuLula, Ugoroszczak, Vayana, Wez, WhyMe, Wiciu-ck, WujaSowa, Wujek_Ficek, XEmtek, YavorTV, Yoive, Zwyczajny.

A to nie wszyscy! Chcesz być na bieżąco? Śledź fanpage Gra Paczki na Facebooku: https://www.facebook.com/GraPaczka.

Oglądaj najlepszych polskich streamerów, baw się z nami i wesprzyj Szlachetną Paczkę. Wejdź na www.grapaczka.pl.

W stream zaangażowały się agencje Fantasyexpo, Gameset (grupa LTTM) oraz JaRock. Patronat medialny nad Gra Paczką 4 objęli zaś CD-Action, Esport Now i GRYonline.pl.


Źródło: Stowarzyszenie WIOSNA 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Gra Paczka rusza po raz czwarty. Co nowego czeka nas w trakcie październikowego eventu?

Gra Paczka

W październiku dla potrzebujących zagrają  m.in.:

AdiGie, AlbanPL, Anianiania, Antris, ArcyK, Ayanoo, Bonkol, BrodasSqat, CarcassWhite, Chojny, Cichy, David, DDzikuseQQ, Doczu, DonMarcinos_TTV, Druvik, G4lrond, Guliasz, Impie, Inspirawka, JurAs, JustThePhil, Kaftan, Kasix, Kazimierzkazik, Kibic, Kondyss, Kozok, Lariss_Price, Lempiank, Listffa, Luna, MaaiLinh, Magnus, Magvayer, Makin, Makito_, malina_ceramics, MKRR3, mokra_zabka, MrGreenQ,Namaenonaii, Niklaus, Optio, PalaszujeGry, PannaGrywalna, Piepiel_TV, Piotr Maciejczak, Qud, Quong, Reachagalaxy, RealMrQ, Rootsrat, ScradeyBunny, ShadowLime_, SharikanVR, SirMisiek, Slavertv,  SouShibo,  Spiralus, sqbunny_yt, Szczurek,  SzejkTiVi, Thor,Tomaszuuuu,  Tulu, UkuLula, Vayana, Wez, WhyMe, Wiciu-ck, XEmtek, YavorTV, Yoive, Zwyczajnyy.

A to nie wszyscy, będzie jeszcze wiele niespodzianek!

Baw się z nami i wesprzyj Szlachetną Paczkę. Streamy będzie można śledzić na stronie www.grapaczka.pl oraz na Twitchu – poprzez kanały własne uczestników lub na https://www.twitch.tv/grapaczka.   

Jak to działa?

Podczas charytatywnego streamu Gra Paczka wiodący polscy gracze prowadzą transmisje live, zachęcając swoich widzów do wpłat na rzecz Paczki. Każdy wpłacający może liczyć nie tylko na miejsce w prowadzonym w trakcie eventu rankingu, ale także na cenne nagrody ufundowane przez partnerów wydarzenia. W tej edycji są nimi m.in. Coca-Cola – partner główny wydarzenia, a także CD PROJECT RED, Genesis. MSI, SPC Gear, GIGABYTE – właściciel marki Aorus.

To dzięki osobom, które wspierają program finansowo, Szlachetna Paczka może działać, docierać do nowych potrzebujących i odkrywać biedę, do której nie dotarł nikt inny. Dzięki determinacji streamerów, graczy i przedstawicieli branży technologicznej podczas poprzednich eventów zebrano w sumie ponad 900 tys. złotych.

Nowy level pomagania

Na uczestników Gra Paczki 4 czeka kilka nowości. W serwisie Allegro prowadzone będą aukcje charytatywne – każdy będzie mógł wziąć udział w licytacji wybranych przedmiotów związanych ze światem gamingu. Środki wesprą cel projektu. Spis unikalnych, kolekcjonerskich rzeczy podlegających aukcjom znajdzie się także na stronie wydarzenia www.grapaczka.pl.

Wszyscy sympatycy charytatywnego streamu Szlachetnej Paczki mogą śledzić informacje dotyczące eventu na nowo utworzonym fanpage’u Gra Paczki na Facebooku: https://www.facebook.com/GraPaczka.

Nowości dotyczą także formuły samego wydarzenia. Główny event Gra Paczki odbywający się w dniach 15-17.10 rozpocznie i zakończy relacja ze studia Szlachetnej Paczki, a w trakcie prowadzonych streamów widzowie będą mogli oglądać nie tylko najbardziej znanych graczy w Polsce, ale także osoby związane z branżą technologiczną i e-sportem. Dodatkowo kilka dni przed głównym eventem będą odbywały się streamy towarzyszące – często równocześnie, na kanałach najpopularniejszych streamów.

Patronat medialny nad Gra Paczką 4 objęli już: CD-Action, Esport Now, GRYonline.pl.

Oglądaj najlepszych polskich streamerów, baw się z nami i wesprzyj Szlachetną Paczkę. Wejdź na www.grapaczka.pl.


Źródło: Gra Paczka

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Charytatywny stream Gra Paczka 3 coraz bliżej! Już 27.05 polscy streamerzy zagrają na rzecz Szlachetnej Paczki, organizatora eventu

Gra Paczka

Streamy w ramach eventu Gra Paczka 3 będzie można oglądać na kanale głównym wydarzenia na Twitchu (https://www.twitch.tv/grapaczka) oraz na stronie www.grapaczka.pl. Gracze mogą dołączyć także do społeczności Gra Paczki w aplikacji Discord (https://discord.com/invite/e76UZcTTpf).

Wspólny quest? Pomoc innym

Polscy gamerzy mają wielkie serca – nie tylko do rywalizacji, ale i pomocy! Znani streamerzy, przedstawiciele branży technologicznej, setki fanek oraz fanów gamingu – to dzięki ich zaangażowaniu w poprzednich edycjach Gra Paczki udało się zebrać łącznie ponad 650 000 zł.

Gra Paczka 3 będzie ponad 70-godzinnym wydarzeniem, podczas którego gracze po raz kolejny poprowadzą równoległe transmisje, zbierając donacje na rzecz Szlachetnej Paczki. Żeby zorganizować kolejną edycję tego ogólnopolskiego programu i dotrzeć ze wsparciem do nowych potrzebujących, którym nie pomaga nikt inny, potrzebne są bardzo konkretne działania. Utworzenie 600 rejonów pomocy Szlachetnej Paczki, rekrutacja i przeszkolenie ponad 10 tysięcy wolontariuszy z całej Polski – każda wpłata dokonana w trakcie trzeciej edycji Gra Paczki zostanie przeznaczona na realizację tych celów.

Baw się i pomagaj!

Esport na żywo, gamingowe challenge i wspieranie najbardziej potrzebujących – w tym evencie wszystko wchodzi w grę! Charytatywny stream Szlachetnej Paczki to propozycja zarówno dla fanów mądrego pomagania, jak i dobrej zabawy. W nadchodzącej edycji zadbają o nią m.in. Aleks Makowski, AlbanPL, Anianiania, Baniak, Bonkol, Bonnguś, Brunecia, CTSG, CzugA, Demonidias, Diger, Grzegorz Rycko, HighStyled, Kaluch, Karolek, KromkaChleba, kycu, Lucek, Łosiu, Miniuwa, Niklaus, Nitek, Nexos, Patryk Krutyj, PC by TQ, Seto, Sheo, SirMisiek, Slayproxx, Xemtek, Yuuhi i wielu innych.

Podczas wydarzenia każdy aktywny wpłacający może liczyć także na miejsce w prowadzonym w trakcie wydarzenia rankingu oraz cenne nagrody ufundowane przez partnerów Gra Paczki. Są wśród nich m.in. All In! Games, CD PROJEKT RED, MSI, Razer, SPC Gear.

W event angażują się także agencje Fantasyexpo, Gameset (grupa LTTM) oraz JaRock.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: CD-Action, Esport Now, PC-Format, https://www.gry-online.pl/

Wciąż można zostać partnerem wydarzenia – więcej informacji pod adresem e-mail: grapaczka@wiosna.org.pl.
Oglądaj najlepszych polskich streamerów, baw się i wesprzyj Szlachetną Paczkę. Już 27 maja wejdź na www.grapaczka.pl.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

W tym tygodniu w esporcie: Puki Style, Honoris, Red Bull, Orlen, Oponeo, Devils.one, Astralis, Le Mans, Blast, Rainbow Six

Przeglad wydarzen esport ESE

Puki Style popularniejszym sportowcem niż Robert Lewandowski!

puki lewy
Fot. TVP Sport

Nie milknie echo wielkiego sukcesu K1CK esports, które zajęło drugie miejsce na EU Masters. Czołowy zawodnik drużyny – Łukasz 'Puki Style’ Zygmunciak, w plebiscycie na ulubionego sportowca zdeklasował Roberta Lewandowskiego. W półfinałowym starciu plebiscytu organizowanego przez TVP Sport zdobył aż 82% głosów poparcia. Dla wielu fanów sportów tradycyjnego to ogromny szok. Czy to już zmiana pokoleniowa? Na pewno nie powinniśmy obawiać się esportu i powoli się z nim oswajajmy. Wygląda na to,  że będzie odgrywał coraz istotniejsza rolę.

Legendy Counter-Strike zakładają HONORIS. Red Bull sponsorem

Honoris
Fot. Honoris

Dwóch legendarnych zawodników i wielokrotnych zdobywców trofeów w grze Counter-Strike stworzyło nową organizacje. Filip 'Neo’ Kubski oraz Wiktor 'Taz’ Wojtas połączyli siły i powołali Honoris. Pierwszym sponsorem organizacji została marka Red Bull. Honoris będzie posiadało dywizje Counter-Strike i ma aspiracje dołączyć do najlepszych drużyn na świecie.

Orlen Stay & Play – włącz się do gry

Orlen stay and play
Fot. Orlen

Orlen z kolejnym projektem skierowanym do świata esportu. Wystartowała akcjach Stay&Play w ramach której przeprowadzane będą rozgrywki w grach Assetto Corsa oraz Rocket League. W rozgrywkach udział weźmie ponad 40 członków Orlen Team oraz Grupy Sportowej Orlen.

Oponeo poprzez simaracing wchodzi w świat esportu!

Oponeo jest kolejną marką, która zostaje sponsorem simracingu!  Działania z tradycyjnego motorsportu przenosi do digital motorsportu. Oponeo zostało tytularnym sponsorem Oponeo Rallycross Challenge, które będą rozgrywane w ramach Mistrzostw Polski Digital Motorsport. Poza partnerstwem tytularnym, marka będzie widoczna na obrandowanych samochodach wewnątrz wirtualnej rozgrywki.

Devils.one rekrutuje młode talenty w projekcie Adepci Summoner’s Rift

devils.one
Fot. Devils.one

Czołowa polska organizacja sportów elektronicznych oraz lider w dziedzinie esportowego scoutingu — devils.one, rozpoczyna akcję Adepci Summoner’s Rift skierowaną do młodych, aspirujących graczy League of Legends w wieku 13-16 lat. Zapisy do turnieju właśnie ruszyły i potrwają do 26 maja. To szansa dla tych, którzy grając w domowym zaciszu, marzyli o byciu profesjonalnym zawodnikiem. Fundatorem nagrody głównej jest Riot Games, twórca gry League of Legends, dzięki któremu 10 zawodników weźmie udział w tygodniowym Esports Skills Camp, podczas którego uczestnicy pod czujnym okiem trenerów szlifować będą swoje umiejętności

Paczka zagrała i zebrała ponad 300 tysięcy złotych

331 tysięcy złotych zebrało łącznie 80 streamerów grających w gry w czasie ostatniego weekendu. Kwota zostanie przeznaczona na zakup komputerów dla dzieci wykluczonych cyfrowo. Planem był zakup 50ciu urządzeń, ale jest szansa że liczba ta znacznie się powiększy. Pisaliśmy o tym pod koniec zeszłego tygodnia.

Rainbow Six Polish Masters na antenie Polsat Games

Fot. Ubisoft

Rainbow Six Polish Masters, największe rozgrywki Rainbow Six Siege w Polsce transmitowane będą w telewizji na antenie Polsat Games. W walce o mistrzowski tytuł i nagrody z puli wynoszącej 60 000 złotych zobaczymy osiem drużyn. Rainbow Six Polish Masters to oficjalne rozgrywki Ubisoft Polska o randze Mistrzostw Polski, które są kontynuacją Rainbow Six Masters League. Do turnieju przystąpią najlepsi zawodnicy w kraju, reprezentujący sześć zaproszonych organizacji i dwie, które awans uzyskały poprzez kwalifikacje. Wśród uczestników znaleźli się: AVEZ Esport, Izako Boars, Actina PACT, PRIDE, Invicta Gaming, Teetres SLAVGENT, .PS4 oraz Hummingbirds.

Astralis wygrywa europejskie ESL One Road to Rio

W miniony weekend zakończył się prestiżowy turniej ESL One Road to Rio w grze Counter-Strike, który znajduje się cyklem kwalifikacyjnym do CS:GO Major. Bezkonkurencyjna okazała się duńska drużyna Astralis, która w wielkim finale pokonała G2 Esports. Polskie drużyny nie zakwalifikowały się do tych rozgrywek.

Restrukturyzacja Starcraft II i Warcraft III ESL Pro Tour

Rozgrywki StarCraft® II & Warcraft® III przenoszą się do internetu i zakończą się finałami
Masters Championship w 2021 roku. Rozgrywki rozszerzono o dodatkowe 75 dni w porównaniu do oryginalnego harmonogramu z czterema turniejami na żywo. ESL Pro Tour będzie miał w tym roku trzy sezony i rozgrywany będzie w całości przez internet. Po zmianach w ESL Pro Tour ilość transmitowanych treści wzrośnie niemalże czterokrotnie. Jest to zgodne ze zmianami również w kalendarzach innych gier, co jest konsekwencją przenoszenia się turniejów do online.

24 godzinny wirtualny wyścig Le Mans zamiast tradycyjnego

Le Mans
Fot. Swipe Right

ACO i FIA WEC ogłosiły, że w oryginalnej dacie 13-14 czerwca sławny 24 godzinny wyscig Le Mans odbędzie się w formule wirtualnej. Profesjonalne zespoły wystawią czteroosobowe zespoły składające się z dwóch profesjonalnych zawodników tradycyjnego motorsportu i dwóch profesjonalnych simracerów. Ich areną zmagań będzie gra rFactor 2. Oryginalny Le Mans został przełożony na 19-20 września 2020.

Blast pozyskuje 12.5 miliona euro dofinansowania

Jeden z wiodących organizatorów turniejów esportowych na świecie – Blast, zebrał 12.5 miliona euro dofinansowania, które posłużą na przyśpieszenie dalszego wzrostu organizacji. W planach są kolejne projekty. W ostatnim czasie Blast zaistniał również w Polsce, poprzez projekt Blast Rising, realizowany wspólnie z Fantasyexpo.

PlayStation 4 osiągnęło pułap 110 milionów sprzedanych konsol

W oczekiwaniu na premiery konsol nowej generacji takich jak PlayStation 5, Sony publikuje wyniki sprzedaży jej obecnej konsoli, czwartej generacji, która osiągnęła poziom 110 milionów sprzedanych sztuk. Dla porównania PlayStation 3 sprzedało się w liczbie 87,4 mln sztuk, PS2 – 155 mln, PS1 – 102,5mln.

Tydzień temu pisaliśmy o K1CK Neosurf, EU Masters, Alior Banku, Śląsku Wrocław, czy Esport Pro Tour

W tym tygodniu w esporcie: K1CK Neosurf, EU Masters, Alior Bank, Śląsk Wrocław, Esport Pro Tour

Redaktor Prowadzący sekcji Brief Esports. Business Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży esportu i gamingu. Organizator ponad 20 esportowych wydarzeń i turniejów dla profesjonalistów i amatorów. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company. Regularny mówca na konferencjach poświęconych tematyce gamingu i esportu w Polsce. Doradca Esports Associations w temacie Narodowej Drużyny Esportu i strategii rozwoju esportu w Polsce.

Jarosław Śmietana