...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Greg Albrecht i jego #BriefNa2023

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…

 

Greg Albrecht, przedsiębiorca, twórca słynnego bloga „Greg Albrecht Podcast – Wszystkie Twarze Biznesu”, doradca i konsultant biznesu. Opowiada o swoich doświadczeniach 2023 i zastanawia się nad wydarzeniami w tym roku w kontekście zmian, które zachodzą w jego życiu rodzinnym i zawodowym.

● Czy decyzja o zakonczeniu (zawieszeniul) „Greg Albrecht Podcast – Wszystkie Twarze Biznesu”, to wynik uświadomienia sobie potrzeby nowej formy komunikacji, związanej ze zmianami na rynku mediów?

● Świat, również świat mediów zmienia się i dlatego musisz sobie w pewnym momencie zadać pytanie jak odnaleźć się w tym nowym świecie i nadal być w zgodzie ze sobą.

● W minionym roku, w ramach projektu #50Kreatywnych, zorganizowaliśmy kilka spotkań z młodymi przedsiębiorcami z pokolenia „Z”, żeby odpowiedzieć sobie na pytanie w jaki sposób zdobywają oni informacje dla swojej aktywności biznesowej

● Wśród moich planów i rzeczy które chciałbym zrealizować jest napisanie książki, ale nie chciałbym o tym mówić bardziej szczegółowo a przede wszystkim zobowiązywać się co do terminu jej ukończenia, bo lubię dotrzymywać zobowiązań.

● To w czym w dalszym ciągu czuję się najlepiej i co mnie stymuluje i napędza to towarzyszenie ludziom w budowaniu ich biznesów, jako konsultant i doradca.

● To co najbardziej będzie nam potrzebne w tym roku to umiejętność zrozumienia samego siebie, zrozumienia czym jest nasze ego oraz poszukiwanie niezbędnego nam spokoju zarówno w biznesie jak i w oczywistym życiu.

Grzegorz Kiszluk

Tefal zachęca do rozmów w Clubhouse

clubhouse

Pierwsze spotkanie pt. Więcej niż praca – o nowej kulturze organizacyjnej odbędzie się 16 marca (wtorek) o godz. 17:00.

O czym porozmawiamy na początek? Pierwsze spotkanie dotyczyć będzie autorskiej filozofii DBAM, którą kieruje się Tefal. DBAM w centrum stawia takie wartości jak zaufanie, autonomia i odpowiedzialność, dzięki którym pracownicy wszystkich szczebli mogą czuć się włączeni we współtworzenie sukcesu firmy.

Spotkanie poprowadzą Radosław Matuszewski, General Manager Poland&Ukraine
w Groupe SEB oraz Karol Turek, Retail Director Poland&Ukraine w sieci sklepów Tefal (Groupe SEB). Ich gościem będzie Greg Albrecht, anioł biznesu, autor podcastu biznesowego Greg Albrecht Podcast – Wszystkie Twarze Biznesu. Greg Albrecht od ponad dekady wspiera właścicieli przedsiębiorstw i zespoły zarządzające w optymalizacji strategii biznesowych.

Clubhouse to nowa sieć społecznościowa, w której wszystkie rozmowy odbywają się na żywo. Nie ma tam tekstów, są realne głosy. I marka Tefal chce na głos mówić o tym, jak prowadzenie sieci sklepów wygląda od kuchni.
Zachęcamy, by posłuchać głosów ludzi, którzy stoją za sukcesem sieci sklepów Tefal.
A najważniejsze jest to, że to nie będzie monolog, ale prawdziwa dyskusja. Zapraszamy do rozmów w Clubhouse!

Za koncept i komunikację akcji odpowiada Nieagencja, obsługująca markę sklepów Tefal.

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF