...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Cyberwataha rośnie w siłę – GRID Esports wesprze Cyberwolves podczas Esport Tour 2022

Uznana platforma danych esportowych GRID została oficjalnym partnerem Esport Tour 2022. Firma zajmie się dostarczaniem danych z rozgrywanego turnieju do nadawców transmisji, na czele z Cyberwolves oraz współpracujących podmiotów z branży bukmacherskiej.

Technologia GRID odpowiada na potrzeby właścicieli praw autorskich największych wydarzeń esportowych, zarówno w zakresie pozyskiwania, jak i dystrybucji ich oficjalnych zasobów danych. Innowacyjne rozwiązania opracowane przez markę pobierają dane bezpośrednio z silnika gry, porządkują je i gromadzą na Platformie Danych GRID, umożliwiając pełną kontrolę nad ich dystrybucją.

Cyberwolves to polski organizator wydarzeń esportowych i gamingowych o charakterze międzynarodowym. Od 2018 roku umożliwia firmom z różnych sektorów, budowanie efektywnej rozpoznawalności oraz świadomości wśród graczy, streamerów i pasjonatów esportu oraz gamingu, gwarantując swoim partnerom biznesowym bezpośrednie dotarcie do nowych grup odbiorców oraz lokowanie produktów i usług w świecie sportów elektronicznych. Firma jest także właścicielem i organizatorem jednej z największych w Polsce serii turniejów Counter Strike Global Offensive dla profesjonalistów. Esport Tour, bo taką nazwę nosi cykl, w tym sezonie otrzyma wsparcie specjalisty sektora danych – GRID Esports.

Korzystając z technologii GRID, organizator wzmocni ochronę danych i materiałów wideo z transmisji rozgrywek, co umożliwi skuteczne monitorowanie uczciwości sportowej podczas meczów. Takie wsparcie pozwoli podnieść poziom samego wydarzenia oraz będzie dla jego uczestników gwarantem sprawiedliwie rozegranych eliminacji.

Nawiązanie współpracy z GRID Esports jest naturalnym krokiem podjętym na drodze bardzo dynamicznego rozwoju projektu jakim jest Esport Tour. Bardzo cieszy nas perspektywa wspólnego działania. Po raz pierwszy w historii turnieju, w tym roku poza naszym rodzimym rynkiem tak szeroko otwieramy się na zagraniczną scenę sportu elektronicznego. Mamy świadomość jak istotną częścią tego uniwersum stanowią dane i jakie znaczenie mają dla jego stabilnego i efektywnego rozwoju.

Maciej Sikorski, Dyrektor Zarządzający Cyberwolves

O wysokiej wartości i skuteczności świadczonych przez GRID usług świadczy nieustannie rozrastająca się sieć klientów oraz stale odnawiane współprace z największymi graczami na rynku zawodów esportowych.


źródło: Cyberwolves

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

GRID Esports ogłosiło uruchomienie GRID Open Platform

GRID_OP 1920x1080 (X2) (1)

GRID Open Platform pozwoli na sprawdzenie danych e-sportowych za darmo. Umożliwi to tworzenie projektów opartych na danych z gier przez każdego.

Zarejestrowani użytkownicy uzyskają dostęp do ponad 70 posiadaczy praw do danych e-sportowych, w tym informacji od BLAST, WePlay Holding i Epic Events.

Platforma jest już dostępna i przejmuje zgłoszenia do udziału we wczesnym dostępie do 14 marca. Uczestnicy otrzymają bezpośrednie wsparcie z ramienia GRID, a ich opinie będą miały wpływ na kształt portalu w przyszłości. Dostęp do early acces można uzyskać tutaj:  grid.gg/open-platform

 

Adam Daniluk

GRID and WePlay Esports przedłużają partnerstwo

GRID x WePlay

GRID, platforma zbierające dane e-sportowe i gamingowe przedłużyła współpracę z firmą WePlay Esports na kolejny rok.

Umowa skupia się na zarządzaniu zasobami danych, dystrybucji i wszystkich transmisji WePlay Esports, czołowej firmy należącej do WePlay Holdings zajmującej się wprowadzeniem kreatywnych rozwiązań w obszarze transmitowania i produkcji w e-sporcie. Dodatkowo GRID zapewni sobie dodatkowe usługi z zakresu integralności i bezpieczeństwa danych.

W GRID jesteśmy oddani budowaniu długotrwałych relacji z naszymi partnerami. Współpraca z WePlay Esports jest przykładem tego, co to znaczy mieć wzajemnie satysfakcjonujące partnerstwo. Przez ostatnie dwa lata WePlay Esports ulepszyło swoją transmisję i poprawiło interaktywne wrażenia z treści e-sportowych. Cieszymy się, że możemy nadal wykorzystywać dane WePlay Esports i dostarczać im zasoby, których potrzebują, aby nadal być liderem innowacji w transmisji. Ich podejście do zaangażowania fanów jest punktem odniesienia dla tego, w jaki sposób oficjalne dane e-sportowe mogą być wykorzystywane jako paliwo do rozwoju całej branży.

Charley Hanley-Nickolls, dyrektor ds. zakupów, GRID Esports

W 2021 roku GRID wspierał WePlay Esports w jednym z najczęściej oglądanych turniejów e-sportowych. Współpraca obejmowała wszystkie turnieje CS:GO i Doty 2 firmy oraz najważniejsze transmisje rosyjskojęzyczne. Rekordowy stream PGL Major Stockholm osiągnął szczyt ponad 865 tys. jednoczesnych widzów podczas finałowego meczu. Konkurs WePlay AniMajor ustanowił dodatkowy rekord z ponad 37 milionami godzin oglądania.

W 2022 roku naszym celem jest dalsze poszerzanie naszego portfolio o kolejne gatunki i skupienie się na organizacji wydarzeń tematycznych. We wszystkich naszych inicjatywach dążymy do kontynuowania naszych innowacji i ulepszania WePlay Esports. Nasze partnerstwo z GRID pozwala na maksymalne wykorzystanie naszych zasobów danych i podnosi jakość transmisji WePlay Esports.

Valentyn Shevchenko, dyrektor ds. rozwoju, WePlay Esports

W ubiegłym roku GRID zabezpieczył ponad 70 oficjalnych partnerstw, czyniąc z nich wiodącą platformę oferującą oficjalny dostęp do danych na serwerze.

Adam Daniluk

GosuGamers, przejęty przez esportowego przedsiębiorcę, ogłasza partnerstwo z GRID

GosuGamers

Platforma GosuGamers została przejęta przez esportowego działacza Samsona Oha i nawiązała współpracę z GRID, wiodącą platformą i dostawcą danych dla esportu, oraz jej założycielem - Moritzem Maurerem, sygnalizując nową erę dla globalnego rynku mediów esportowych.

GosuGamers jest podstawą sceny esportowej od momentu jej założenia w 2002 roku, a przejęcie ma tchnąć nowe życie w markę, wzmacniając jej zespół redakcyjny, jednocześnie rekrutując nowych specjalistów z całego świata ds. marketingu, operacji, technologii i produktów.

Wraz z przejęciem, Moritz Maurer założyciel GRID i jeden z najbardziej rozpoznawalnych przedsiębiorców, wspiera nową wizję, która zakłada zintegrowane partnerstwo GosuGamers z GRID, wiodącą platformą i dostawcą oficjalnych rozwiązań danych w esporcie.

GosuGamers z GRID na pokładzie jako oficjalnym partnerem technologicznym, dostawcą rozwiązań danych esportowych wprowadzi własną, zastrzeżoną technologię do swojej platformy, w tym funkcję statystyk na żywo, która została zaprojektowana, aby na nowo zdefiniować wrażenia z oglądanych turniejów, obejmując dane w czasie rzeczywistym i przewidywania meczów utrzymując fanów na bieżąco w jednym scentralizowanym centrum esportowym.

Nowymi mediami pokieruje Samson Oh, znany przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem w branży esportowej i gamingu, w tym w Team Flash, MOT Games i Cargo Studio. Pod rządami Samsona, GosuGamers skupi się na rozszerzeniu swojego zasięgu poza Azję, aby stać się prawdziwie globalnym rynkiem medialnym, podczas gdy jego doświadczenie w wychowywaniu młodych i aspirujących talentów sprawi, że marka GosuGamers poczyni postępy w tworzeniu treści, które są łatwo dostępne i przemawiają do wielu fanów esportu, jak i całej kultury gamingu.

Freddy Tan, były redaktor naczelny IGN na Azję Południowo-Wschodnią, dołącza jako szef działu kreatywnego, aby pomóc w opracowywaniu globalnych i zlokalizowanych treści na GosuGamers. Firma dodała również szeroki wachlarz talentów z branży sportowej. Esther Quek, była pionierka marketingu sportowego NBA, dołącza jako Head of Marketing, aby rozwijać profil marki i jej partnerstwa, podczas gdy Wei Khim Cheah, bardzo doświadczony ekspert ds. mediów i transmisji, zajmujący wysokie stanowiska w ESPN i Globecast, będzie wsparciem w zakresie doradztwa.
Teraz, wspierany przez wielu weteranów branży, GosuGamers stale rozszerza swój profil w globalnych rynkach esportowych, dzięki rosnącej liście redaktorów z całego świata, tworzących zlokalizowane treści w Europie, Ameryce Północnej i Azji Południowo-Wschodniej, budując obecność mediowego outletu w zasięgu ponad dziesięciu milionów unikalnych użytkowników.
W ciągu kilku krótkich miesięcy pod nowym kierownictwem GosuGamers rekrutowało z całego świata: z Europy, Stanów Zjednoczonych i Azji, podczas gdy nowa platforma jest obecnie dopracowywana. Media uruchomiły również podcast Unmuted, program, który głęboko zanurza się w świat esportu ze wszystkimi najważniejszymi wiadomościami i trendami, podczas gdy w planach są kolejne cotygodniowe programy i serie redakcyjne.
 Samson OhPrzejęcie jest przełomem dla GosuGamers, które od momentu powstania podbiło serca entuzjastów esportu. Teraz, z GRID na pokładzie, możemy nadal zapewniać fanom centrum rozrywki, kreatywnego i nowatorskiego raportowania, będąc jednocześnie pozytywną siłą dla branży, promującą innowacyjną integrację danych, która będzie napędzać bardziej przejrzystą i informacyjną kulturę w esporcie i dziennikarstwie.
Samson Oh, CEO GosuGamers
Moritz MaurerGosuGamers było pierwszym źródłem wiadomości, kiedy wszedłem do esportu, a możliwość rozwoju na tym wspaniałym dziedzictwie, z tak niesamowitymi partnerami, jest zarówno pokorna, jak i ekscytująca.
Moritz Maurer,CEO i założyciel GRID
Założona z myślą o entuzjastach esportu w 2002 roku GosuGamers dzięki przejęciu wzmocni więzi z pełną pasji zgromadzoną społecznością, która w ciągu następnego roku zgodziła się na kilka partnerstw z esportowymi turniejami.
Media esportowe nawiążą również współpracę z twórcą Mobile Legends: Bang Bang, od studia MOONTON Games. Nowe partnerstwo, zapewni dostęp do esportowych rozgrywek Mobile Legends Professional League (MPL) na Filipinach w ósmym sezonie, z możliwością rozszerzenia współpracy w przyszłości na inne terytoria, w tym Indonezję i Brazylię.
GosuGamers przez lata tworzyło pasjonującą się społeczność graczy. Chcemy wzmocnić tę relację i budować silniejsze więzi z GosuGamers oraz wspierać rozwój ekosystemu esportowego poprzez nasze partnerstwo.
Matt Jaron, Head of Business Development, MOONTON Games

Źródło:  GosuGamers

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF