...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Jesteś w sklepie CCC? Weź buty do domu, zapłać później

CCC

W krajach europejskich płatności odroczone stanowią już 30% wszystkich transakcji w sklepach internetowych. W Polsce rynek BNPL (Buy Now – Pay Later) wciąż intensywnie się rozwija. Tymczasem, Grupa CCC jako pierwsza w kraju wprowadza tę usługę również do salonów stacjonarnych. Dzięki innowacyjnemu zastosowaniu odroczenia płatności PayPo, klienci będą mogli zabrać wybrany towar do domu i tam zdecydować o jego zakupie.

„Weź do domu zapłać później” to kolejny projekt, który uruchamiamy z myślą o komforcie naszych klientów. To jest dla nas najważniejsze, kierujemy się tym każdego dnia. I to nie koniec – wkrótce oddamy do ich dyspozycji nowoczesne kasy samoobsługowe, a niebawem dalsze usprawnienia.

Karol Półtorak, Wiceprezes Zarządu Grupy CCC ds. Strategii i Rozwoju

Bezgotówkowe zakupy z odroczoną płatnością w sklepach stacjonarnych CCC realizowane są z wykorzystaniem własnej aplikacji mobilnej CCC, w której udostępniona została usługa PayPo. Za jej pomocą klient generuje kod, który przedstawia przy kasie, a następnie zatwierdza swój zakup na smartfonie. Odroczenie płatności na 30 dni nie wiąże się z dodatkowymi kosztami dla kupującego.

Wdrożenie płatności odroczonych PayPo w handlu tradycyjnym wyznacza nowy kierunek rozwoju dla całego rynku BNPL w Polsce. Nasz produkt płatniczy jest od teraz omnichannelowy – klient może płacić wygodnie i bezpiecznie zarówno online, jak i offline. Współpraca z Grupą CCC, naszym partnerem oraz liderem sektora obuwniczego i e-commerce w regionie CEE, jest dla nas niezwykle ważna. To kolejny duży gracz sceny handlowej, który zaufał jakości naszego rozwiązania.

Radosław Nawrocki, CEO PayPo

Wprowadzenie tej metody finansowania w handlu tradycyjnym jest przede wszystkim odpowiedzią na zainteresowanie konsumentów. Zgodnie z wynikami badania ze stycznia br. 80% klientów PayPo zadeklarowało, że skorzystałoby z metody płatności odroczonych także w sklepach stacjonarnych, gdyby takie rozwiązanie było dostępne. Łączenie świata offline i online, wpisuje się w strategię rozwoju modelu omnichannelowej sprzedaży CCC. Celem Grupy jest rozwijanie unikalnego ekosystemu handlu poprzez budowanie doświadczenia i wygody dla klientów.

Jesteśmy przekonani, że nowe usługi sprawią, że klienci jeszcze chętniej będą wybierać CCC jako swoją ulubioną sieć oferującą buty i akcesoria. Od dziś mogą oni nie tylko swobodnie wybrać, czy zakupią artykuły online czy offline, ale także – kiedy za niego zapłacą. Nasz model omnichannel zakłada, ze niezależnie od tego gdzie klient dokonuje zakupu, ma dostęp do tych samych korzyści.

Konrad Jezierski, Dyrektor ds. Rozwoju Omnichannel w Grupie CCC

CCC jest również pierwszym partnerem PayPo, który w sieci sklepów stacjonarnych oferuje nowy produkt Podziel na 4. W jego ramach klient może zapłacić z zakupy w 4 ratach 0%. W ciągu 30 dni od dnia transakcji, konsument będzie mógł więc zdecydować czy woli opłacić całość należności za zakupy, czy jedynie pierwszą ratę – w obu wariantach nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów.


Źródło: CCC

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF