...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Katarzyna Piecuch dyrektorem komunikacji i social mediów

Kartarzyna Piecuch

Katarzyna Piecuch została dyrektorem komunikacji i social mediów w Grupie Eurozet. Do firmy wróciła po kilkuletniej przerwie związanej z urlopem wychowawczym.

Będzie kierować nowo powstałym działem, który integruje wszystkie obszary komunikacji marketingowej flagowej marki Grupy Eurozet. W jego skład weszły zespoły: promocji i social mediów Radia ZET oraz PR.

Katarzyna Kawka, dotychczas odpowiedzialna m.in. za social media Radia ZET, będzie obecnie koordynować i prowadzić projekty specjalne działu programowego stacji.

Katarzyna Piecuch była dyrektorem promocji Grupy Eurozet w latach 2013-2016. Z firmą jest związana od 2010 roku.


Źródło: Grupa Eurozet 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nowi naczelni w Grupie Eurozet

Mariusz Smolarek

Nowym redaktorem naczelnym Radia ZET został Mariusz Smolarek, dotychczasowy redaktor naczelny i dyrektor programowy Antyradia i Chillizet. Stanowisko p.o. redaktora naczelnego i dyrektora programowego Antyradia objął Marcin Bąkiewicz, Dariusz Staniak – redaktora naczelnego i dyrektora programowego Chillizet.

Michał Celeda złożył rezygnację ze stanowiska redaktora naczelnego Radia ZET, motywując decyzję względami osobistymi. Nie rozstaje się z firmą. Będzie przebywać na kilkumiesięcznym urlopie, z którego wróci w nowej roli. Jego obowiązki przejął Mariusz Smolarek, dotychczasowy redaktor naczelny i dyrektor programowy Antyradia i Chillizet, który jednocześnie przestał pełnić funkcje redaktora naczelnego i dyrektora programowego Antyradia i Chillizet.

Wybór Mariusza Smolarka na stanowisko redaktora naczelnego Radia ZET to dobrze przemyślana decyzja. Pod jego kierownictwem Antyradio odnosi największe sukcesy w historii, w kilku miastach będąc w trójce najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych. Jestem przekonana, że jego umiejętność pracy z zespołem, profesjonalizm i wyczucie radiowe przyniesie również wymierne korzyści dla Radia ZET.

Ewa Rosiewicz, prezes Grupy Eurozet

Konsekwencją zmian na stanowisku redaktora naczelnego Radia ZET jest powołanie Marcina Bąkiewicza na p.o. redaktora naczelnego i dyrektora programowego Antyradia. Nową funkcję będzie łączyć z dotychczasową – dyrektora muzycznego stacji, którym jest od 2016 roku. W Chillizet funkcję redaktora naczelnego i dyrektora programowego objął Dariusz Staniak, pozostając jednocześnie dyrektorem muzycznym. Staniak był już redaktorem naczelnym Chillizet w latach 2015-2017. W maju 2020 wrócił do stacji jako dyrektor muzyczny.

Mariusz Smolarek jest związany z radiem od 1995 roku. Pracował w Radiu Live w Częstochowie, RMF FM i Radiu Złote Przeboje. W 2005 roku dołączył do katowickiej redakcji Antyradia. W 2008 roku został szefem katowickiego oddziału stacji, a w 2013 roku przeniósł się do Warszawy, obejmując stanowisko szefa anteny Antyradia. W 2015 roku został redaktorem naczelnym i dyrektorem programowym stacji, która dziś notuje swoje rekordowe wyniki słuchalności. Od początku 2020 roku był też redaktorem naczelnym i dyrektorem programowym Chillizet.


Źródło: Grupa Eurozet 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nominacje do Nagrody Woyciechowskiego 2020

Nagrody Radia ZET

14 października obradowała Kapituła 16. edycji Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego. Jej członkowie nominowali jedenaście materiałów dziennikarskich. Wśród nich: sześć artykułów i cykli artykułów prasowych, dwa reportaże telewizyjne, dwie publikacje internetowe, a także jeden wywiad radiowy. Laureaci zostaną ogłoszeni 25 listopada br. podczas uroczystej gali, której forma zostanie dostosowana do obowiązujących zasad bezpieczeństwa epidemiologicznego.

Autorami nominowanych materiałów są: Wojciech Bojanowski (TVN/TVN24); Tomasz Kuzia, Tomasz Kozłowski i Michał Pietrzak („Fakt”); Bertold Kittel (TVN/TVN24); Jakub Korus („Newsweek Polska”); Robert Mazurek (RMF FM); Zbigniew Nosowski („Więź”); Andrzej Poczobut („Gazeta Wyborcza”), Janusz Schwertner (Onet); Ewa Siedlecka („Polityka”); Patryk Słowik i Jakub Styczyński („Dziennika Gazeta Prawna”); Edyta Watoła i Wojciech Czuchnowski („Gazeta Wyborcza”).

Szczegóły nominacji TUTAJ. Skład Kapituły TUTAJ.

Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego to jedna z najbardziej prestiżowych nagród świata dziennikarskiego w Polsce. Przyznawana jest autorom materiałów dziennikarskich, które zdaniem Kapituły łamią stereotypy, wykraczają poza schematy i zaglądają za kulisy otaczającej nas rzeczywistości. Jej celem jest uhonorowanie dziennikarzy za odwagę w docieraniu do prawdy i odkrywanie, tego co wcześniej było ukryte lub niedopowiedziane. Po raz pierwszy została wręczona w 2005 roku. Prawo zgłoszenia nominacji do nagrody przysługuje każdemu z członków Kapituły. Zgodnie z regulaminem nie można jednak zgłaszać dziennikarzy ze swoich redakcji, ani z redakcji powiązanych. Redakcja Radia ZET nie ma wpływu na zgłaszane nominacje.

Zwycięzca oprócz statuetki otrzyma też nagrodę pieniężną w wysokości 50 tysięcy zł netto, której fundatorem jest w tym roku firma InPost.

Wśród dotychczasowych laureatów Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego znaleźli się: Alicja Kos i Wojciech Cieśla (2005); Tomasz Sekielski i Andrzej Morozowski (2006); Adam Wajrak (2007); Ewa Stankiewicz i Anna Ferens (2008); Ewa Ewart (2009); Paweł Reszka i Michał Majewski (2010); Andrzej Poczobut (2011); Wawrzyniec Smoczyński (2012); Mariusz Szczygieł (2013); Grzegorz Sroczyński (2014); Bianka Mikołajewska (2015); Małgorzata Zubik i Iwona Szpala (2016); Wojciech Bojanowski (2017); Bertold Kittel, Anna Sobolewska i Piotr Wacowski (2018); Marek i Tomasz Sekielscy (2019). W 2010 roku przyznano również Nagrodę Specjalną Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego „Dziennikarz XX-lecia”, która trafiła w ręce Jerzego Baczyńskiego – redaktora naczelnego tygodnika „Polityka”, a w 2019 wręczono trzy równorzędne Nagrody Specjalne „Dziennikarz Dekady”, które otrzymali: Bianka Mikołajewska, Adam Pieczyński oraz Paweł Reszka.

Mecenasem 16. edycji Nagrody jest firma InPost, a partnerem prawnym – kancelaria GWW.


Źródło: Informacja prasowa Grupa Eurozet

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Radio ZET celebruje 30. urodziny

radio ZET

Radio ZET rozpoczęło świętowanie 30 lat obecności w polskim eterze. Łączna pula nagród w urodzinowych konkursach wynosi blisko 150 tys. zł.

28 września 1990 roku to ważna data dla historii wolnych mediów w Polsce. Wtedy została uruchomiona pierwsza komercyjna stacja radiowa w Warszawie – Radio Gazeta, która wkrótce przeistoczyła się w Radio ZET, a w 1994 stała się radiem ogólnopolskim. Jej założycielem był wybitny polski dziennikarz, Andrzej Woyciechowski. Radio ZET ten historyczny moment świętuje wspólnie ze słuchaczami.

„Muzyczne gwiazdy 30-lecia Radia ZET” to konkurs, w którym codziennie, od poniedziałku do piątku, słuchacze wygrywają 2 tys. zł. Wystarczy, że jako pierwsi dodzwonią się do radia, gdy usłyszą piosenkę muzycznej gwiazdy dnia związanej z historią stacji. Zwycięzca każdej z rund zgarnia 1 tys. zł, a łączna pula nagród wynosi 30 tys. zł. 28 września czeka na nich specjalna edycja zabawy, w której będzie można wygrać 30 tys. zł oraz samochód Honda Jazz z opłaconym podatkiem od nagrody.

Cały czas trwa głosowanie, w którym słuchacze wybierają projekt ekologicznego muralu Radia ZET. Zostanie on zaprezentowany w Warszawie, w dniu urodzin stacji.

Na antenie można też usłyszeć okolicznościową audycję „Sensacje XXX-lecia Radia ZET”, w której Marcin Wojciechowski opowiada o najważniejszych wydarzeniach związanych z danym rokiem i Radiem ZET. Program nadawany jest codziennie po 12:30. Do końca września zbierane są wspomnienia, pamiątki i zdjęcia słuchaczy nawiązujące do historii „Zetki”, z których powstanie „Archiwum XXX-lecia Radia ZET”.


Źródło: informacja prasowa Radia ZET 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kiszluk rozmawia #12 Andrzej Matuszyński, Grupa Eurozet

Kiszuk rozmawia Andrzej Matuszyński

Czy media miały już do czynienia z tak gwałtownym i dużym kryzysem jak ten, który spowodował koronawirus? Czy radio może działać zdalnie? Czy w obecnych cyfrowych czasach radio ma nadal swoją przyszłość? W kolejnym odcinku Grzegorz Kiszluk rozmawia z Andrzejem Matuszyńskim, Prezesem Grupy Eurozet.

 

Grzegorz Kiszluk

Chillizet. Stacja chillout

Chillizet logo

Od dzisiaj rusza nowa ramówka Chillizet. Zmienia się brzmienie, oprawa dźwiękowa, liner, pojawią się nowości programowe. Na antenie jeszcze więcej tematów ze świata kultury, stylu życia, motoryzacji, podróży, kulinariów, nowych trendów, biznesu i ekologii. Nie zabraknie inspirujących rozmów z ciekawymi gośćmi i klimatycznej, relaksującej muzyki. Chillizet jest Partnerem 10. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

W tygodniu od 7.00 do 10.00 Dominika Biegańska będzie niespiesznie serwować „Śniadanie do łóżka”. Codzienna dawka relaksującej inspiracji na resztę dnia. Niebanalne aktualności i goście, a wszystko przy aktywnym udziale słuchaczy. Od 10.00 „Kulturowski w Chillizet”. Trzygodzinne autorskie spotkanie z Rafałem Turowskim i jego kulturalnymi, podróżniczymi i muzycznymi gustami. Rekomendacje okraszone przenikliwym komentarzem i zaskakującą pointą. Od 13.00 do 16.00 na „Flower Bauer w Chillizet” zaprosi Magda Bauer. Codzienna dawka ulotnego piękna, międzyludzkiej życzliwości, uniwersalnych wartści i najlepszych wzorców z różnorodnych dziedzin sztuki życia. Po 16.00 „Dagmaraton w Chillizet” – popołudniowe pasmo pełne dobrej energii i naturalnego entuzjazmu Dagmary Kowalskiej. W rozkładzie tematy związane z kulturą fizyczną, tańcem, multimediami, technologiami i aktywnym stylem życia. „Same przyjemności w Chillizet” od 19.00 do 21.00. Codzienne rozmowy Iwony Kutyny z przedstawicielami rozmaitych dziedzin kultury.

W każdą środę po 21.00 autorska audycja artystyczno-obyczajowa Macieja Ulewicza, czyli „Krulewicz w Chillizet”. Dwugodzinny late-night-show wypełniony ekscentryczną osobowością prowadzącego i jego odważnym spojrzeniem na świat sztuki i obyczajów.

Weekendowe poranki to spotkania z Kubą Sito i jego autorską audycją o biznesie, pieniądzach i gospodarce dedykowaną zarówno profesjonalistom, jak i amatorom. W programie „Chillizet Business Lounge” między 8.00 a 10.00 rozmowy z ekspertami, porady i objaśnienia na pozór skomplikowanych mechanizmów ekonomicznych. W soboty od 10.00 do 12.00 na „Plac zabaw” słuchaczy zabierze Magda Bauer. Dwie godziny najciekawszych pomysłów na twórcze i zajmujące aktywności międzypokoleniowe, czyli inspirujące vademecum dla rodziców i nie tylko. Po 12.00 „Bryki Agaty w Chillizet” – wakacyjne spotkanie z literaturą i Agatą Passent. Seria autorskich, satyrycznych i przenikliwych streszczeń kanonu najważniejszych lektur obowiązkowych. Od 13.00 do 16.00 „Bryki Dagmary w Chillizet”. Tym razem rzecz o motoryzacji. Dynamiczny przewodnik Dagmary Kowalskiej po najciekawszych technologiach, nieprzeciętnych osiągach i imponujących parametrach. Również w soboty, po 16.00, Jeremi Pedowicz zaprosi na popołudniowy magazyn ekologiczny promujący szacunek wobec potęgi natury.

Niedzielna audycja kulinarna „Chilli zjedz” od 10.00 do 13.00. Jeremi Pedowicz wraz ze słuchaczami odkryje nowe smaki, spróbuje swoich sił w kuchni i pozna najciekawsze historie gastronomiczne. Trzy godziny pobudzające apetyt i kształtujące kulinarne gusta. Tuż po nich dwugodzinne spotkanie z Agatą Passent i twórcami literatury współczesnej w programie „Biblioteka radiowa”. Rozmowy o ważnych książkach dla wymagających czytelników.

Od 6 lipca Chillizet zmienia oprawę dźwiękową i wprowadza nowy liner – Chillizet. Stacja chillout. Od kilku miesięcy stopniowo zmienia się również brzmienie muzyczne. Dziś w Chillizet można usłyszeć utwory z gatunków: jazz, chill out, electronica, alternativ, synth pop czy electro pop. Stacja nie raz zaskakoczy jednak słuchaczy nieoczywistymi dźwiękami i będzie promować nowe trendy muzyczne wpisujące się w klimat anteny. Nie zabraknie popularnych piosenek dobrze znanych wykonawców takich jak: Adele, Jessie Ware, Metronomy, Zero 7, Gotan Project, Variety Lab czy Frank Ocean, ale też rodzimych debiutantów oraz artystów młodego pokolenia, występujących na największych festiwalach w Polsce. W planach są liczne spotknia z muzykami i koncerty na żywo z udziałem słuchaczy.


Źródło: informacja prasowa Chillizet 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nowa strona główna Radiozet.pl

strona www

Strona główna Radiozet.pl – największego portalu Grupy Eurozet – zyskała nowy, funkcjonalny i nowoczesny layout. Zwiększono też prędkość jej ładowania, stanowiącą jeden z najistotniejszych parametrów dla użytkowników. ChilliZet, należące do grupy Eurozet, jest partnerem 10. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

Na nowej stronie głównej Radiozet.pl codziennie można znaleźć najświeższe wiadomości ze świata polityki, finansów, sportu, zdrowia, a także rozrywki i show-biznesu. Aby ułatwić poruszanie się po stronie i sprawne odnajdywanie konkretnych newsów, zastosowano szereg graficznych etykiet, wyróżniających najważniejsze treści.

Poza newsami użytkownicy znajdą także przydatne widgety m.in. z prognozą pogody czy kursami walut, informacje o aktualnych konkursach czy akcjach specjalnych skierowanych do słuchaczy. Nie zabraknie także sekcji radia, które jest nieodłącznym elementem marki. Użytkownicy mogą nie tylko w prosty sposób przejść do playera Radia ZET online, ale też posłuchać najnowszych podcastów z ulubionych programów stacji.

Nowa strona główna Radiozet.pl to zwieńczenie naszej pracy nad poszczególnymi serwisami i konsekwentna realizacja strategii przyjętej na początku 2019 roku, która zakłada m.in. zmiany zarówno layoutowe, strukturalne, jak i technologiczne wszystkich naszych stron. Postawiliśmy na przejrzystość, czytelność treści i szybkość ładowania. Wprowadzone zmiany sprawiły, że korzystanie z serwisu jest łatwiejsze i bardziej intuicyjne. Jestem przekonany, że dzięki temu nowa strona główna portalu Radiozet.pl stanie się pierwszym źródłem informacji dla jeszcze szerszego grona internautów, którzy właśnie od nas będą codziennie czerpać najświeższe wiadomości z każdego interesującego ich obszaru.

Tomasz Sofuł, dyrektor Działu Online Grupy Eurozet

strona główna Radiozet.pl
źródło: Grupa Eurozet

Serwis został zaprojektowany zgodnie z filozofią mobile first w technologii Responsive Web Design, umożliwiającej komfortowe użytkowanie zarówno na desktopie, tablecie, jak i smartfonie. Za przygotowanie, projekt graficzny i wdrożenie nowej strony odpowiedzialny był zespół online Grupy Eurozet.

W kwietniu 2020 r. portal Radiozet.pl liczył 9 024 540 realnych użytkowników i notował 73 184 476 odsłon (dane Gemius/PBI za kwiecień 2020).


Źródło: Informacja prasowa Grupa Eurozet

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Mariusz Smolarek redaktorem naczelnym Chillizet

Mariusz Smolarek redaktor naczelny Chilizet

Od 13 stycznia br. Mariusz Smolarek będzie redaktorem naczelnym Chillizet, zastępując na tym stanowisku Iwonę Kostkę-Kwiatkowską, która rozstaje się ze stacją. Chilizet jest partnerem 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Smolarek pozostaje jednocześnie redaktorem naczelnym Antyradia. Z Grupą Eurozet związany jest od 2004 roku, a od 2016 kieruje Antyradiem jako redaktor naczelny i dyrektor programowy.

Iwona Kostka-Kwiatkowska pracowała w Chillizet od maja 2017 roku. Wcześniej była związana m.in. Radiem Kampus, a także odpowiadała za strategię programową i budowanie wizerunku marki Programu IV Polskiego Radia.

Mariusz od zawsze związany jest z radiem i zna to medium od podszewki. Zaczynał w lokalnej rozgłośni, a dziś zarządza największą i najbardziej znaczącą stacją rockową w Polsce. Antyradio rośnie i realizuje kolejne stawiane przed nim cele. Stacja ta jest patronem wszystkich największych i najważniejszych imprez rockowych w kraju, ale też za granicą. Umiejętność budowania zespołu i sprawne nim zarządzanie, a także osiągane efekty dają mi pewność, że Mariusz jest również doskonałym menadżerem, który w sposób profesjonalny podchodzi do tego co robi. Chillizet jest stacją z ogromnym potencjałem wzrostu i słuchaczem, który ma jasno określone oczekiwania wobec tego medium, jego przekazu i muzyki, i jestem przekonany, że Mariusz wie, jak ten potencjał wykorzystać.

Andrzej Matuszyński, Prezes Eurozet

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF