Tag
Grupa SARE
Digitree Group (do niedawna SARE) zrealizowała całościowy rebranding, a impulsem do zmian były produkty i usługi czyli rozszerzenie kompetencji głównie w obszarze e-commerce.
Grupa SARE zmienia nazwę na Digitree Group i przedstawia nowy logotyp
Technologiczna Grupa SARE przeprowadza rebranding. Zmiany podyktowane są intensywnym rozwojem usług Grupy w kierunku kompleksowej realizacji działań dla klientów, opartych na digital marketingu.
Viral marketingowy – co warto wiedzieć?
Viral marketingowy czyli marketing wirusowy jest to rozprzestrzenianie się wiadomości marketingowych w postaci modnych haseł. Głównym celem reklamy jest wzbudzenie u widza gamy emocji, jak wzruszenie, zachwyt, radość smutek czy rozbawienie.…
Czy aparat smartfona może sprzedawać?
Snapchat, najbardziej popularna aplikacja, pozwalająca na dzielenie się momentami z życia użytkowników, testuje właśnie nową opcję – „kup”. Twórcy aplikacji podejmują kolejną próbę sprzedażowego dotarcia do użytkowników, wprowadzając…
Fake news… co to, po co i dla kogo?
Maciej Musiał ginący w wypadku samochodowym, Hillary Clinton sprzedająca broń ISIS czy Papież Franciszek popierający Donalda Trumpa… To chyba najbardziej znane i barwne przykłady fake news (z angielskiego „fałszywych wiadomości”).
Trendy mediowe w 2018r. Gdzie znajduje się klucz do sukcesu?
Zawsze na przełomie roku wszyscy zadają sobie pytanie co nowego i co tak spektakularnego pojawi się w branży mediowej, że będzie wyznacznikiem na kolejne lata...
Snapchat. Nowe możliwości?
Snapchat od momentu pojawienia się na rynku marketingu mobilnego znacznie się rozwinął. Jego początki sięgają września 2011 roku, od tego momentu zwany też jako „duch” czy „snap” może pochwalić się ponad 100 milionami aktywnych użytkowników…
Branded content a zaspokajanie potrzeb klienta
Branded content to pojęcie, które coraz częściej pojawia się w języku reklamy. Oznacza ono kreatywne podejście do zaspokajania potrzeb klienta w zakresie promowania danej marki lub danego produktu. I angażuje go dużo bardziej niż tradycyjna…
Gamer Advertising – marketing gier, sposoby efektywnej komunikacji marketingowej
Miliony graczy w Polsce to nie lada wyzwanie dla marek. Rynek podbijają ciągle nowe narzędzia marketingowe, pomagające firmom w promocji wśród gamerów.
Nowości w emisji Trueview. Google stawia na video.
YouTube w Polsce staje się głównym źródłem konsumowania treści wideo. Zmierza do przekształcenia się w najskuteczniejsze narzędzie do budowania wizerunku firmy poprzez formaty TrueView, które w ciągu najbliższych lat mogą stać się…