Tag
gry wideo
Młodzież w wieku 13-17 lat przeznacza więcej czasu na gry wideo niż na inny rodzaj rozrywki, w tym media społecznościowe czy oglądanie seriali. Jednocześnie nastolatkowie o wiele chętniej sięgają po gry oparte o metaverse, niż osoby nieco…
L33T* komunikacja czyli PR w gamingu
Głównym założeniem public relations jest utrzymanie pozytywnej reputacji marki oraz utrzymanie strategicznych relacji z potencjalnymi klientami, opinią publiczną, partnerami biznesowymi czy inwestorami. W branży gamingowej, kluczowym…
Nauczyciele zwracają się ku grom wideo, aby usprawnić naukę w pandemii [BADANIE]
G2A.COM ogłosiło dziś wyniki najnowszego badania przeprowadzonego przez niezależną firmę badawczą Censuswide, z którego wynika, że coraz więcej nauczycieli sięga po gry wideo, aby bardziej zaangażować i lepiej edukować swoich uczniów. Po…
Jak okiełznać raptowne zmiany na rynku dóbr cyfrowych?
Tradycyjne rynki i giełdy muszą liczyć się z wszelkimi wydarzeniami, które w nagły i trudny do przewidzenia sposób wpływają na wartość dóbr i zasobów. Prognozowanie i gotowość do odpowiedniego reagowania na takie zmiany leży w interesie…
IQS i Gameset: Kobiety stanowią 47% graczy w Polsce
Według autorskich badań IQS realizowanych pod nazwą Game Story w Polsce jest 17 milionów graczy w grupie wiekowej 9-55 lat. Niemal połowę z nich, bo 47%, stanowią kobiety. Oznacza to, że na wszystkich platformach w Polsce mamy już około 8…
USA i Izrael – liderami wspierania rozwoju sektora gamingowego
Rządy na całym świecie, dostrzegając potencjalne korzyści płynące z rozwoju odnoszącej sukcesy branży gier wideo, podjęły różne środki w celu wsparcia lokalnego przemysłu. Poniżej opis niektórych takich inicjatyw. Izrael to najważniejsze…