...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

W gry na Netflixie gra ledwo 1% subskrybentów

Pewnie niewielu o tym pamięta, a niektórzy pewnie nawet o tym nie słyszeli, ale Netflix od jakiegoś czasu oferuje za pomocą swojego portalu streamingowego ogranie kilku ciekawych tytułów. Opcja ta jednak nie cieszy się zbyt dużą popularnością.

Dane sporządzone przez CNBC (grupa Apptopia) informują, że wśród 220 milionów subskrybentów Netflixa, z sekcji gier korzysta ledwie 1,5 miliona dziennie na całym świecie. Apptopia informuje w sumie o pobraniu gier ledwie 23 miliona razy, od momentu pojawienia się ich na platformie. Jednak dane dotyczące pobrań różnią się znacznie w zależności od tego, jaka baza danych je przedstawia. O ile Apptopia ukazuje, że w styczniu gry z Netflix Games zostały pobrane 8 milionów razy, o tyle firma analityczna Sensor Tower pokazuje wynik wynoszący 13 milionów.

Biblioteka gier Netflixa oferuje nieco ponad tuzin gier. Znajdą się w nich m.in. spin-off gry League of Legends — Hextech Mayhem, kosmiczna strategia Into the Breach, Asphalt Extreme, a także  gry oparte na licencjach popularnych seriali, czy też małe tytuły mobilne. Sama firma ogłosiła, że chce, aby lista gier poszerzyła się do ok. 50 grywalnych pozycji.

Gry można pobierać na komputerach osobistych oraz telefonach z systemem Android i IOS.

 

Adam Daniluk

NetEase wchodzi na polski rynek i inwestuje miliony w nowe studio gier VR – Something Random

Nowe studio VR na mapie polskiego gamedev’u pozyskało kilka milionów dolarów na rozwój od światowego giganta – NetEase. Korzystając na doświadczeniu zdobywanym przy rozwoju gier z portfolio SUPERHOT, Something Random planuje umocnić pozycję Polski wśród liderów rozwoju rynku gier wirtualnej rzeczywistości. Pierwszy tytuł będzie dostępny już w 2023 roku.

Według danych The Business Research Company, rynek gier VR na koniec 2022 będzie wart ponad 12 mld dol. i będzie bardzo dynamicznie się rozwijał w najbliższych latach, osiągając wartość prawie 34 mld dol. już w 2026 roku. Ale świat gamingu VR to nie tylko same gry. Jak wynika z badań Newzoo, już połowa graczy przynajmniej raz wzięła udział w wydarzeniu w wirtualnej rzeczywistości, aby spotkać się z innymi osobami podzielającymi ich gamingowe pasje, a aż 80% graczy deklaruje, że weźmie udział w tego typu spotkaniu w najbliższej przyszłości. Zatem, to aktywna i zaangażowana społeczność, która jest otwarta na takie nowe trendy jak metaverse.

Polska może stać się jednym z ośrodków aktywnie rozwijających świat gamingu VR. Łódzkie studio SUPERHOT już teraz może się pochwalić sukcesami na tym polu. A w najbliższej przyszłości z dynamicznego wzrostu tego segmentu gamingowego skorzysta nowe studio na mapie polskiego gamedev’u – Something Random – także pochodzące z Miasta Włókniarzy.

Something Random to łódzkie studio gier VR, które zostało stworzone przez ludzi zbierających doświadczenie przy okazji rozwoju najsłynniejszej polskiej strzelanki VR. Założycielami Something Random są Cezary Skorupka, Jakub Witczak, Anna Żurawicz-Skorupka oraz Piotr Goguś. W potencjał założycieli oraz twórców gier VR uwierzył globalny gigant cyfrowej rozrywki – NetEase.

Świat gier VR ma przed sobą bardzo dynamiczną przyszłość i drzemie w nim ogromny potencjał. Wirtualna rzeczywistość to obszar, w którym mamy doświadczenie i globalny inwestor docenił nie tylko nasze dotychczasowe osiągnięcia, ale przede wszystkim zainwestował w produkcje, nad którymi właśnie pracujemy.

Cezary Skorupka, prezes zarządu i założyciel studia Something Random

Łódzkie studio pozyskało w rundzie seed od branżowego inwestora kilka milionów dolarów na rozwój dwóch gier VR, w tym jednej z gatunku first-person shooter. Something Random planuje swoją pierwszą premierę już w 2023 roku.

Doświadczenie i kontakty NetEase będą dla nas bardzo cenne. Jest to poważny i wiarygodny partner, który pozwoli nam skalować nasz biznes – wyjaśnia Piotr Goguś, wiceprezes i dyrektor finansowy spółki.

Something Random aktywnie rozbudowuje zespół, a jego trzon stanowią doświadczeni twórcy, którzy wcześniej rozwijali gry z portfolio SUPERHOT.

Rekrutacja trwa – poszukujemy przede wszystkim dyrektora artystycznego i projektantów poziomów. Zależy nam na pozyskaniu nowych członków zespołu, nie tylko pracowników. Oferujemy coś więcej niż tylko atrakcyjne wynagrodzenie i ambitne projekty. Chcemy, aby ludzie czuli się współwłaścicielami studia. Dlatego oferujemy im opcje na akcje, aby mogli czerpać korzyści z tego, co tworzą.

Anna Żurawicz – Skorupka, head of people i założycielka studia

Nasz zespół pracuje ze sobą od lat, a teraz, dzięki wsparciu, jakie otrzymaliśmy, będziemy mogli w pełni rozwijać to, co kochamy i co nas pasjonuje.

Jakub Witczak, wiceprezes i założyciel Something Random

Więcej informacji o Something Random oraz aktualne oferty pracy można znaleźć na stronie somethingrandomgames.com.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Oświadczenie Wargaming ws. sytuacji na Ukrainie

Wargaming Kyiv 1

Wargaming wydaje oświadczenie, w którym informuje o wsparciu dla swoich pracowników z Ukrainy. Komunikat możecie przeczytać poniżej.

W firmie Wargaming zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników jest najważniejsze. Obecnie wszystkie zasoby firmy są zaangażowane w pomoc naszym 550 kolegom z biura w Kijowie zapewniając alternatywne miejsca zamieszkania, wcześniejsze wypłaty pensji, dodatkowe fundusze i pomoc w relokacji.
Pomagamy również rodzinom pracowników w podróży do sąsiednich krajów i organizujemy tam zamieszkanie.
Chcielibyśmy również poinformować, iż dzisiaj Wargaming Kijów przekazał 1 000 000$ na rzecz ukraińskiego Czerwonego Krzyża. Te środki wesprą ukraińskie szpitale i lekarzy, obywateli Ukrainy, którzy musieli opuścić swoje domy oraz inne, kluczowe aktywności humanitarne.
W razie potrzeby będziemy pomagać dalej.

Zespół Wargaming

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Creepy Jar zamyka rok z ogromnym zyskiem

Green Hell

Opublikowane przez Creepy Jar dane finansowe z 2021 roku pokazują jakim sukcesem okazało się Green Hell. Twórcy jednak nie zwalniają tempa i już zapowiadają nowości na 2022 rok.

Spółka zanotowała wzrost sprzedaży w ubiegłym roku o 8,3 mln zł. Oznacza to, że łącznie uzyskali 46 mln zł. Twórcy uzyskali tak dobry wynik dzięki sprzedaży Green Hell. W 2022 tytuł przekroczył granicę 3 milionów sprzedanych kopii, zaledwie 4 miesiące po przebiciu 2,5 miliona egzemplarzy. W ubiegłym roku sprzedaż gry na platformach Steam, Playstation i Xbox wyniosła 1,26 mln.

Rok 2021 był dla nas bardzo udany zarówno pod względem osiągniętych wyników finansowych, jak i rozwoju samej gry Green Hell. W czerwcu tytuł zadebiutował na konsolach PlayStation 4 i Xbox One, co istotnie wpłynęło na wzrost przychodów ze sprzedaży. Ponadto premierę na PC miały dwie z trzech części dodatków z serii Spirits of Amazonia, które, dzięki nowej zawartości, znacząco wzbogaciły rozgrywkę i utrwaliły pozycję Green Hell wśród longsellerów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wypracowanych przez spółkę wyników finansowych, dlatego jako zarząd wyrażamy również intencję podzielenia się zyskiem z akcjonariuszami i wypłatę dywidendy za rok 2021 na poziomie ok. 50% zysku netto.

Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar S.A

Deweloperzy zapewniają Green Hell ciągły rozwój dodając mniejsze i większe aktualizacje. W tym roku gra ma doczekać się dwóch rozszerzeń oraz trzecią część cyklu Spirits of Amazonia.

Adam Daniluk

Epic Games rejestruje swój „metaverse”

Epic Games Travis Scott

Epic Games rejestruje znak towarowy pod nazwą "Epic Games Megaverse". Czy to oznacza, że firma chce na sto procent wejść do metaverse?

Pod koniec 2021 Epic Games złożyło wniosek i zarejestrowali „Megaverse” jako pełnoprawny znak towarowy. Z dokumentacji można dowiedzieć się, że nowy podmiot należący do deweloperów obejmie wiele produktów i usług, które staną się częścią ich własnego wirtualnego świata.

Dodatkowo Epic Games zainwestowało ostatnio w firmę Spire Animation Studios, zajmującą się tworzeniem animacji. Spółka ma podobno przenieść swoje produkcje na silnik Unreal Engine. Z tego zaś, małymi kroczkami powstawać ma pełnoprawne metawersum od Epic Games.

Adam Daniluk

Novakid wprowadza autorski świat gier na rynek nauczania metodą ESL

Świat Gier Novakid to innowacyjny produkt na globalnym rynku ESL (English as a Second Language - angielski jako drugi język). Firma, laureat naszego Rankingu 50 Kreatywnych, dostarcza nauczycielom, jak i uczniom kompleksowy ekosystem do nauki języka angielskiego w ramach świata gier edukacyjnych online. Możliwości programu codziennie wykorzystuje już ponad 15 tysięcy uczniów.

Świat Gier Novakid to edukacyjne, innowacyjne środowisko oparte na fabule z animowanymi komiksami, przepełnionymi przyciągającymi wzrok postaciami. Na proces nauki składają się indywidualne lekcje angielskiego z native-speakerem, minigry i zadania domowe. Wszystkie te elementy osadzone są w angażującej fabule przewodniej, dzięki czemu nauka języka angielskiego łączy rozwój z rozrywką.

Akademia Magii, pierwszy wirtualny, animowany świat nauki na platformie Novakid, została uznana za atrakcyjną koncepcję dla dzieci w 45 krajach, w których działa Novakid. Akademia mieści się w budynku osadzonym w gałęziach ogromnego, magicznego drzewa o uroczej, średniowiecznej estetyce. Niedaleko Akademii Magii znajduje się małe miasteczko, które zamieszkują mieszkańcy wirtualnego świata nauki. Akcja gry łączy ich przygody z perypetiami uczniów Akademii Magii Novakid.

Gamifikacja dodaje nauce głębi, pozwala dziecku zanurzyć się w procesie edukacji, a nie tylko opierać się na teorii. Nagrody i gry funkcjonują głównie po to, aby stworzyć zabawny i wciągający sposób powtarzania ćwiczeń i materiałów, które tego wymagają.

Amy Krolevetskaya, dyrektor ds. badań w Novakid.

Technologie grywalizacji i fabuła opierają się na atrakcyjnym systemie nagród, zaprojektowanym w celu zwiększenia zaangażowania uczniów i ulepszenia procesu kształcenia incydentalnego. Kombinacja wszystkich elementów składających się na świat gier edukacyjnych: komiksów, lekcji angielskiego z lektorem, minigier i zadań domowych jest dostosowywana do potrzeb uczniów i poziomu rozwoju ich kluczowych kompetencji.

Po odbyciu lekcji z nauczycielem proponujemy uczniom wykonanie dodatkowych, angażujących zadań. Same zajęcia z native-speakerem są również prezentowane w formacie grywalizacyjnym: przepełnione są postaciami komiksowymi, scenami i obiektami z fabuły. W rzeczywistości cała lekcja poprowadzona jest wokół tematu przewodniego gry, a zgrywalizowane treści nauczania w połączeniu z pracą nauczyciela dają niesamowite rezultaty: dziecko wchodzi w interakcję z prowadzoną opowieścią na wiele sposobów przed i po lekcji oraz omawia ją z nauczycielem podczas zajęć.

Simon Andrew, Content Developer w Novakid

 Minigry, będące kluczowym elementem Świata Gier Novakid, pozwalają uczniom na interakcję z treścią i ćwiczenie nowej wiedzy w zabawny sposób. Badania pokazują, że dzieci spędzają na platformie Novakid 4,5 lekcji miesięcznie w wartościowy sposób, grając samodzielnie w minigry. Podkreśla to znaczenie uczenia się opartego na grywalizacji dla zaangażowania w proces nauki.

Według najnowszych danych, opracowanych przez Novakid, grywalizacja zastosowana w nauczaniu języka angielskiego nie zakłóca procesu przyswajania wiedzy, wskaźnik niepowodzeń wynosi tylko 13%. Z drugiej strony, zdobywanie punktów, osiągnięć i nagród faktycznie stymuluje ośrodek nagrody w mózgu i prowadzi do lepszej wydajności.

Świat Gier Novakid daje możliwość efektywnej nauki języka angielskiego. Rozpoczęty w 2020 roku eksperyment, polegający na wykorzystaniu gier na naszej platformie, okazał się sukcesem i postanowiliśmy stworzyć całkowicie zgrywalizowaną przestrzeń do nauki języka angielskiego. Na początku 2022 roku wypełniliśmy niszę rynkową wprowadzając pierwszy produkt, w którym technologie grywalizacyjne nie wykluczają nauczycieli z procesu edukacyjnego i nie przejmują ich roli. Akademia Magii to pierwszy wirtualny świat nauki w Świecie Gier Novakid. Planujemy uruchomić kolejne, tematyczne wirtualne światy grywalizacji, aby każdy uczeń mógł wybrać dla siebie ten najciekawszy i najbardziej angażujący.

Max Azarov dyrekor generalny Novakid

W 2022 roku marka będzie skupiać się na rozwoju “zgrywalizowanego świata”, a jedną z rozważanych nowych koncepcji jest “Akademia Kosmiczna”. Jeśli chodzi o zastosowane technologie grywalizacji, Novakid planuje wydać gry edukacyjne służące trenowaniu wypowiadania się i usprawnieniu pracy zespołowej między uczniami poprzez znaczące interakcje za pośrednictwem systemu multiplayer w Świecie Gier Novakid. Wdrażane są rozwiązania zamiany mowy na tekst i oprogramowanie do rozpoznawania emocji, aby analiza lekcji była jeszcze bardziej zaawansowana.

W styczniu platforma Novakid ESL udostępniła pierwszy poziom programu Akademii Magii. Wszystkie 5 poziomów zostanie wprowadzonych do lipca 2022 roku.


Źródło: Novakid

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

VR Factory Games z nominacją

VR Factory Games

Polska firma tworząca gry virtual reality - VR Factory Games otrzymuje nominacje za nominacją! Laureat 50-tki Kreatywnych ma za sobą dobry okres.

VR Factory Games specjalizuje się w aplikacjach i grach wykorzystujących technologię wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Rzeczy są tworzone z „misją”. Nie tylko mają być przedmiotem rozrywki, ale także chcą uświadomić „coś” użytkownikom. Jeden z ich tytułów, „Horror Bar VR”, został nominowany w 2021 do tytułu „VR Game of the Year”. Teraz firma otrzymała nominację do tytułu „Made in Poland 2022”, w programie prowadzonym przez Polską Agencję Przedsiębiorczości oraz redakcje Forum Przedsiębiorczości i Biznes Plus w Gazecie Wyborczej. Nominacja jest oficjalnym potwierdzeniem uczestnictwa w programie nagród gospodarczych. III edycja Kongresu Made in Poland 2022 odbędzie się 2-3 czerwca 2022 w Berlinie.

Warto wspomnieć, że firma VR Factory Games, we wrześniu zeszłego roku, połączyła się z notowaną na rynku NewConnect spółką Surfland Systemy Komputerowe S.A., co pozwoliło im wejść na giełdę pod nazwą VR Factory Games S.A.

Adam Daniluk

Xbox nawiązuje współpracę z marką lakierów do paznokci

Microsoft potwierdził dość niecodzienną współpracę. Korporacja nawiązała współpracę z przodującą marką lakierów do paznokci OPI. Wprowadzą na rynek nową paletę kolorów „inspirowaną grami”.

Paznokcie i konsole

Najnowsza kolekcja OPI x Xbox  wprowadzi na rynek 12 odcieni lakierów. W ocenie Microsoftu lakiery mają ożywiać wirtualne światy, które są dostępne w subskrypcji Xbox Game Pass, a także mają bezpośrednio do nich nawiązywać, poprzez oferowane kolory.

Już niedługo do sprzedaży trafią takie kolory jak m.in.:

  • Quest for Quartz – reklamowany, jako połyskujący lakier, który „sprawi, że znajdziesz się w kręgu zwycięzców”.
  • Pixel Dust – kolor, który oferuje połyskujący róż w odcieniu mauve (tzw. brudnego różu), który ,,rozpikseluje Twój świat”.
  • Achievement Unlocked –  niesamowita gama, która ma ,,odblokować świat kolorów”.

Lakiery i wirtualna zawartość

Mogłoby się wydawać, że oferowane produktu nie wnoszą nic do gamingowego świata. Jak się okazało, każda osoba, która zakupi przynajmniej jeden egzemplarz kolorowej inspiracji, będzie mógła odblokować cyfrową zawartość w najnowszy grach Microsoftu – Forza Horizon 5 i Halo Infinite, głównie są to skórki i specjalne farby, którymi możemy pomalować swojego żołnierza lub pojazd.

Jednak to nie koniec niespodzianek. Oprócz wystylizowanego produktu z cyfrowym prezentem gracz otrzyma możliwość uczestnictwa w specjalnym losowaniu. Wytypowany w losowaniu zwycięzca otrzyma jeden ze specjalnie zaprojektowanych kontrolerów do konsoli Xbox. Niestety, wydarzenie, jak i aktualna oferta OPI będzie dostępna obecnie na terenie USA. Jednak prawdopodobnie firma nie wklucza tego, aby wkrótce wprowadzić je także do sprzedaży w Europie.

Oficjalna premiera kolekcji OPI x Xbox zapowiedziano na wiosnę 2022 roku. Jego pełny opis można już znaleźć na oficjalnej stronie Xbox.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nowa mechanika w CS:GO. Oto FLASHBOOST 2.0

Gracze Counter Strike Global Offensive odkryli bardzo ciekawą mechanikę, która całkowicie zmienia tempo rozgrywek. Społeczność nazwała ją FLASHBOOST 2.0.

Społeczność popularnej strzelanki kolejny raz udowadnia, że silnik Source nadal kryje w sobie wiele tajemnic. W sieci pojawił się film prezentujący najprawdopodobniej wcześniej nigdy niepoznaną mechanikę w Counter-Strike: Global Offensive.

Czym jest FLASHBOOST 2.0?

To nowa mechanika, która pozwala na wystrzelenie jednego gracza wysoko w powietrze z bardzo dużą prędkością. Jednak aby pomyślnie wykonać mechanikę, potrzebujemy do tego 3 osób z drużyny i drabinę. W powyższym filmiku użytkownik Slippery_ tłumaczy, jak poprawnie wykonać całą sekwencję.

Nowa mechanika zmieniająca rozgrywkę

Dzięki  FLASHBOOST 2.0 gracze mogą bez problemu wskakiwać na wcześniej niedostępne tekstury i obiekty oraz likwidować swoich oponentów z niepozornych, a czasem niewidzialnych miejsc.

Innowacja silnika Source

Silnik Source został wyprodukowany przez Valve Corporation. Od wielu lat gracze odkrywają w grach korporacji (CS:GO, Half Life, Garry’s Mode, Team Fortress 2) wiele ciekawych mechanik, które stały się tzw. ,, efektem ubocznym” zaprojektowanej fizyki w poszczególnych tytułach. W jego efekcie powstało wiele innowacyjnych trybów, tj.: surfowanie czy deathruny, które charakteryzują się odmiennością w oferowanej, standardowej rozgrywce.

Mogłoby się wydawać, że po 17 latach od wydania silnika wszystkie jego tajemnice zostały już poznane. Jednak nic bardziej mylnego, gdyż społeczność CS: GO nadal zaskakuje swoją kreatywnością samych deweloperów, jak i miłośników tejże gry.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Motorcycle Mechanic Simulator 2021 pojawi się na konsolach

Fani konsolowej rozgrywki i popularnych symulatorów mają powód do świętowania. Zgodnie z zapowiedziami warszawskiego producenta i wydawcy gier wideo Play2Chill, gra Motorcycle Mechanic Simulator 2021 pojawi się w przyszłym roku na najpopularniejszych konsolach.

Szereg portów konsolowych powstanie dzięki współpracy z polską spółką Ultimate Games, która przeniesie komputerowy hit na konsolę. Oprócz tego spółka szykuje także kolejne nowości, które systematycznie będzie wprowadzała do projektu.

Cieszymy się, że będziemy mogli rozszerzyć dystrybucję gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021 o najpopularniejsze konsole, która daje nam możliwość zwiększenia sprzedaży i popularności naszej produkcji. Tytuł powinien pojawić się na urządzeniach od Sony, Microsoftu i Nintendo w pierwszym półroczu 2022 roku z zastrzeżeniem, że ten termin może ulec wydłużeniu. Zgodnie z umową, Ultimate Games wypłaci Play2Chill wynagrodzenie ze sprzedaży gry na wspomnianych platformach w wysokości 50 proc. brutto.

Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill

Motorcycle Mechanic Simulator na konsolach

Debiutancka gra warszawskiego studia zostanie wydana na konsole PlayStation 4, Xbox One, i Nintendo Switch w pierwszej połowie 2022 roku. Gra, pojawi się także w sprzedaży w wersji cyfrowej.Firma Ultimate Games będzie również odpowiedzialne za stronę dystrybucyjną, promocyjną oraz marketingową.

Sukces polskiej produkcji na rynku

Premiera oryginalnego portu Motorcycle Mechanic Simulator 2021 odbyła się 17 listopada br. na platformie Steam, na której pozostawiono 84 pozytywnych recenzji.  W ciągu 72 godzin od premiery gra sprzedała się w liczbie 8,5 tys. egzemplarzy i tym samym tytuł trafił  na 24 miejsce w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestsellers.

Od premiery gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021 nieprzerwanie pracujemy nad rozwojem naszej debiutanckiej produkcji. W ostatnim czasie wprowadziliśmy aktualizacje, w których zostały dodane nowe typy zleceń. Głównie ukierunkowane na tuning motocykli, a także nowe customowe części do jednośladów. Mogę jeszcze zdradzić, że po Nowym Roku pojawi się coś dla fanów ścigaczy, czyli nowe motocykle sportowe.

Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill

Działalność Play2Chill

Play2Chill jest polską spółką, której podstawowa działalność obejmuje produkcję gier przeznaczonych na komputery stacjonarne jak również konsole. Obecnie głównym filarem działalności spółki jest produkcja gier z kategorii indie premium (o budżetach 800.000 zł i wyższych). Play2Chill ściśle współpracuje z grupą PlayWay, która jest jej największym udziałowcem.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF