Tag
Grzegorz Kiszluk
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Karoliną Dehnhard, prawnikiem związanym z firmą Lyndabury McCormick i Prezydentem Polsko-Amerykańskiej Izby na Północno-Wschodnią Amerykę, Anną Marią Rożek, prawnikiem w kancelarii BCP Law oraz Piotrem Barteckim,…
#KiszlukRozmawia 48 – Ewa Łabno-Falęcka, Mercedes-Benz
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Ewą Łabno-Falęcką, Dyrektorem ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych w Mercedes-Benz Polska.
#KiszlukRozmawia 47 – Wioletta Kandziak, PKN ORLEN
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Wiolettą Kandziak, Dyrektorem Wykonawczym ds. Kadr w PKN ORLEN
#KiszlukRozmawia EXTRA 46 – Dawid Zieliński, Columbus Energy
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Dawidem Zielińskim, Prezesem Zarządu Columbus Energy o tym jak działa i do kogo należy prąd produkowany przez konsumentów, o sposobach na zieloną energię i rozwiązaniach, które stosuje Columbus oraz o tym, jak…
#KiszlukRozmawia 45 – Kamil Szymański, G2A Arena
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Kamilem Szymańskim, Prezesem Zarządu G2A Arena o tym, jakie były główne przyczyny utworzenia centrum wystawienniczo-kongresowego akurat w Rzeszowie, o tym, jakie zmiany wywołała pandemia w organizacji wydarzeń…
DREAM EMPLOYER – do końca zgłoszeń zostało 5 dni!
Niecały tydzień dzieli nas od zamknięcia zgłoszeń do konkursu Dream Employer. Celem konkursu jest wspieranie organizacji w dotarciu, rekrutacji i utrzymaniu najlepszych pracowników.
#KiszlukRozmawia 44 – Mateusz Galica, Lata Dwudzieste
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Mateuszem Galicą, założycielem agencji Lata Dwudzieste o zmianach zachodzących na rynku badań oraz globalnej zmianie strategii agencji Kantar, o genezie butiku doradczego Lata Dwudzieste, który zajmuje się…
#KiszlukRozmawia 43 – Małgorzata Skorwider, NEKK
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Małgorzatą Skorwider, CEO NEKK.
#KiszlukRozmawia 42 – Joanna Makolus, Dream Employer
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Joanną Makolus, dyrektorką projektu Dream Employer o tym dlaczego program Dream Employer jest ważny i dlaczego warto zgłosić się do tego konkursu, jakie zmiany spowodował w idei projektu wybuch pandemii, co…
#KiszlukRozmawia 40 – Jakub Biel, ekspert ds. nowych mediów
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Jakubem Bielem, ekspertem ds. nowych mediów. Kreatywne reklamy robił już w kosmosie, telegazecie, TikToku, a nawet na Pornhubie. Na co dzień pomaga największym markom w niestandardowych kampaniach. Wykładowca…