...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Rafał Ryś na czele kreacji w Havas Creative Group

Rafał Ryś

Rafał Ryś dołącza do Havas Creative Group. Do tej pory stanowisko Dyrektora Kreatywnego nie było obsadzone. Magdalena Marek i Mikołaj Pawlak, którzy przez ostanie 8 miesięcy sprawowali piecze nad działem kreacji, pozostaną w rolach Associate Creative Directors i będą wspierać Rysia w rozwoju agencji.

Dołączenie do zespołu Dyrektora Kreatywnego niewątpliwe wzmocni nasze wewnętrzne struktury. Zależy nam na tym, aby dostarczać najlepszą jakość, ale również sięgać po nagrody. Wierzę, że Rafał będzie bardzo dobrym wparciem dla utalentowanych osób jakie są w Havas.

Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group

Dla Rafała jest to powrót po ośmiu latach, kiedy to pracował w Havas jako Senior Art i zdobywał swoje nagrody w Cannes Lions.

„\Na pierwszy rzut oka może to wyglądać na powrót, ale tak naprawdę agencja HAVAS przeszła długą drogę i jest teraz zupełnie innym miejscem niż dekadę temu. Ja też, mam nadzieję, nabrałem trochę doświadczenia w tym czasie. Cieszę się bardzo, że dostałem szansę dołączenia do ekipy HAVAS i dam z siebie wszystko, żeby biznesy Klientów, a razem z nimi agencja, kwitły w tych niełatwych czasach. Chcę, byśmy razem robili rzeczy oryginalne i skuteczne.

 Rafał Ryś, Dyrektor Kreatywny Havas Creative Group

Ryś ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję Associate Creative Directora w agencji Saatchi&Saatchi. Wcześniej, przez 3 i pół roku pracował w Grey Group jako Deputy Creative Director. Pracował też jako art director w Isobar Poland, McCann Worldwide, Havas Worldwide i Change Integrated. W ciągu ostatnich lat odpowiadał za projekty takich marek jak Mercedes Benz, Pekao S.A., IKEA, XTB, mBank, Volvo, fundacja Rak’n’Roll, Empik, Pepco i wiele innych.

Rafał Ryś ma na swoim koncie wiele nagród zarówno w kraju jak i za granica. Warto nadmienić, że są to między innymi trzy lwy w Cannes, dwa GrandPrix GoldenDrum, kilka Clio, kilka Eurobestów w tym dwa złote Effie. Ryś kilkukrotnie był jurorem KTR oraz, ostatnio, Innovation Awards.


Źródło: Havas Creative Group

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Monika Mielczarczyk na czele Havas Engage Warsaw

Monika Mielczarczyk - Havas Engage

Z początkiem roku stanowisko dyrektor zarządzającej Havas Engage Warsaw objęła Monika Mielczarczyk. Zadaniem Moniki jest rozwój oferty Havas Engage oraz poszerzanie grona klientów agencji świadczącej usługi z zakresu marketingu bezpośredniego i aktywacji konsumenckich.

Monika Mielczarczyk dysponuje szerokimi kompetencjami oraz bogatym doświadczeniem zdobytym w szeregu międzynarodowych organizacji zarówno po stronie agencyjnej (m.in. Change Communications i McCann/ MRM Momentum), jak i klienckiej (m.in. Huawei, Samsung, czy iSpot). Monika specjalizuje się w obszarach nowych technologii, komunikacji marketingowej, retailu, wsparciu sprzedaży oraz e-commerce.

Cieszymy się z dołączenia Moniki do zespołu Havas. Wierzymy, że jej kompetencje i doświadczenie, a także spojrzenie z perspektywy agencji i klienta, pomogą nam wzbogacić ofertę Havas Engage dla klientów. Jednocześnie pragnę podziękować Antoniemu Kolendowskiemu, dotychczasowemu szefowi Havas Engage, który po 20 latach rozstaje się z Grupą Havas. Dziękuję mu za zaangażowanie w budowanie pozycji Havas na polskim rynku i życzę wielu sukcesów w dalszych przedsięwzięciach.

Dorota Mazur, Prezes Havas Creative Group

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF