Tag
havas
W różnych grupach nawet do 80% populacji w Polsce gra w gry, a największą koncentracje możemy zaobserwować wśród osób w wieku 18-35 lat. "Hard gamerów" możemy szacować na około 6 milionów. Warto więc zastanowić się nad prowadzeniem…
Wydarzenie Esports, Gaming & Livestyle by ESPOT!
Celem i tematem przewodnim jest szeroko rozumiany gaming na styku z lifestyle. Premierowo zaprezentowane zostanie badanie dotyczące marketingu w gamingu przeprowadzone przez Havas Media Group i Brief Esports.
Polacy a koronawirus [BADANIE]
Pandemia koronawirusa zdominowała ostatnie miesiące życia Polaków i bezpośrednio wpłynęła nie tylko na ich poczucie bezpieczeństwa, ale również stworzyła nowe potrzeby zakupowe czy nawyki konsumpcji mediów. Na pytania o to, jak epidemia…
Czy marketing w gamingu działa? Ankieta
Brief Esports wspólnie z Havas Sports & Entertainment organizuje badanie wśród marketerów. Chcemy zebrać opinię o potencjale reklamowym branży.
Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę dziennikarzy?
18 Havas Warsaw, wyspecjalizowana w innowacyjnej komunikacji marketingowej jednostka Havas Media Group, wykorzystała sztuczną inteligencję do napisania artykułu o przyszłości mediów. Tekst, stworzony przez bota, mimo prostej formy, stawia…