Tag
hr
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Anną Macnar (CEO HRM Institute) o budowaniu marki poprzez employer branding. Z rozmowy dowiesz się, czym jest EB i jak wyglądają działania employer brandingowe. Dlaczego jest to często oddzielny dział w firmie…
Srebrne tsunami w sektorze komunikacji marketingowej. Raport z badania potrzeb…
W grudniu 2020 r. Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej przeprowadziła badanie dotyczące sytuacji zawodowej osób powyżej 50. r.ż w branży marketingowej. Wielowątkowość badania dotknęła zarówno tematu rynku pracy,…
LinkedIn vs Kandydat – polskie ogłoszenia o pracę
Jak liczba ogłoszeń na LinkedIn wpływa na rynek pracy? Co oznaczają jej zmiany dla kandydatów?
BADANIE: W jaki sposób eventy budują zaangażowanie pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych?…
W jaki sposób eventy budują zaangażowanie pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych? Antal zdecydował się przeprowadzić badanie mające na celu opisanie roli, jaką spotkania i wydarzenia biznesowe odgrywają w budowaniu zaangażowania…
Ogłoszenia o pracę na LinkedIn a rynek pracy
Jak liczba ogłoszeń na LinkedIn wpływa na rynek pracy? Co oznaczają jej zmiany dla kandydatów?
Biznesowa liga e-sportów innowacyjnym narzędziem integracji zespołu
Nowe, wymuszone przez pandemię okoliczności zarządzania zespołem są nie lada wyzwaniem dla wielu managerów – zarówno w korporacjach, jak i w sektorze MŚP. Powszechna praca zdalna ma znaczący wpływ na funkcjonowanie zespołów, relacje między…
LinkedIn vs Kandydat – polskie ogłoszenia o pracę
Jak liczba ogłoszeń na LinkedIn wpływa na rynek pracy? Co oznaczają jej zmiany dla kandydatów?
HRevolution 2021 — Remote Edition [BRIEF PATRONUJE]
Transformacja cyfrowa diametralnie zmieniła sposób działania działów HR. Dziś jako liderzy musimy być gotowi na najważniejsze cyfrowe trendy, technologie i kompetencje oraz wiedzieć, jak budować i zarządzać wysokowydajnymi zespołami w…
Kandydat na polskim rynku pracy w czasach COVID-19
Zmiany liczby ogłoszeń o pracę na polskim LinkedIn od początku pandemii. Jak wpływają na rynek pracy? Co oznaczają dla kandydatów?
Polski rynek pracy – tydzień 4
COVID-19 to poważne zmiany na rynku pracy: 45 tygodni naszych obserwacji pokazują jak zmieniała się liczba polskich ogłoszeń o pracę na LinkedIn.