Httpool organizuje wydarzenie GoGlobal z udziałem światowych marketerów w roli prelegentów

konferencja

GoGlobal, jednodniowe wirtualne wydarzenie, na które złożą się szybkie sesje dotyczące strategii marketingowych, odbędzie się po raz pierwszy 29 września 2021 r. o godzinie 12:00 czasu polskiego. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny i mogą wziąć w nim udział uczestnicy z Polski.

Event organizowany jest przez Httpool przy współudziale Aleph Holding (który jest właścicielem Httpool). Wydarzenie zgromadzi w roli prelegentów czołowych światowych marketerów i partnerów Httpool, którzy podzielą się swoją wiedzą i case studies, aby pomóc regionalnym markom przyspieszyć wzrost za pomocą reklamy w mediach społecznościowych.

Wśród prelegentów znajdą się m.in. Katarzyna Paliwoda, Head of Emerging Markets w Facebook CEE, Danny Wright, Chief Branding Officer w Adweek, Erikas Plotkinas, CMO Kilo Health, Andrej Kugonić, Marketing Lead and Head of Growth w Nordeus, Frederik Lucander, VP Marketing w Wolt i Maris Naglis, VP of Customer Success w Httpool – a to tylko niektórzy z branżowych liderów i specjalistów w dziedzinie performance marketingu, którzy podzielą się swoją wyjątkową wiedzą i przykładami podczas eventu GoGlobal.

Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się m.in. jak:

  • Przyspieszyć globalny wzrost swoich marek dzięki solidnej strategii reklamy performance’owej
  • Jak rozpocząć działania performance i zacząć badać customer lifetime value
  • Wykorzystać siłę brandingu do napędzania wzrostu

Wydarzenie jest bezpłatne. Zarejestrować można się poprzez stronę: https://goglobal.events/

GoGlobal jest w założeniu pierwszym z serii wydarzeń, podczas których koncern Aleph chce się dzielić wiedzą, by w ten sposób wspomagać firmy w jak najlepszym wykorzystaniu globalnego potencjału oferowanego przez digitalizację i media społecznościowe. Wydarzenie to pozwoli reklamodawcom performance’owym uczyć się od najlepszych firm i marek na rynku oraz poznać najnowsze trendy w dotarciu do 4 miliardów ludzi aktywnych codziennie na platformach cyfrowych.

Maris Naglis, VP of Customer Success w Httpool

Justyna Duszyńska HttpoolJesteśmy dumni, że w Polsce możemy współpracować z takimi markami jak CD Projekt, Techland oraz Huawei i mamy dużą satysfakcję, że możemy odegrać naszą rolę w ich niesamowitym rozwoju na przestrzeni ostatnich lat. W panelach GoGlobal wezmą udział klienci z różnych regionów działalności Httpool, tacy jak Kilo, Wolt, Printful, Norderus, Ericsson i inni. Jesteśmy zdeterminowani, aby kontynuować naszą misję wspierania wysiłków ambitnych marek by stawać się markami globalnymi.

Justyna Duszyńska, CEO / Managing Director Httpool Polska

Httpool to największy na świecie globalny partner reklamowy czołowych platform społecznościowych. Firma wchodzi w skład Aleph Holding, działając na ponad 70 rynkach na całym świecie. Jest przedstawicielem reklamowym największych platform społecznościowych, wśród których są m.in. Facebook, LinkedIn, Twitter, Tik Tok, Snapchat czy Spotify.


Źródło: Httpool

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

LinkedIn udostępnił polskim marketerom nowy format reklamowy – Event Ads

LinkedIn

LinkedIn wprowadził do swojej oferty w Polsce nowy format reklamowy – LinkedIn Event Ads. Premierę światową miał on kilka tygodni temu, obecnie jest dostępny także dla polskich marketerów za pośrednictwem Httpool Polska, który jest oficjalnym przedstawicielem reklamowym LinkedIn w naszym kraju.

Nowy format powstał jako odpowiedź na potrzeby promocji wydarzeń biznesowych przeprowadzanych na LinkedInie. Skierowany jest do tych, którzy chcą dotrzeć z informacją o planowanym wydarzeniu do profesjonalistów mających konto na LinkedInie, spoza sieci swoich kontaktów.

Justyna Bednarek-Roszkowska, LinkedIn Sales Lead Poland w Httpool Polska

Nowy format reklamowy służy wyłącznie do promocji wydarzeń (czyli LinkedIn Events). Zdefiniować przekaz reklamowy można w ramach nowego formatu bardzo elastycznie, wyjaśniając odbiorcom szczegóły związane z planowanym wydarzeniem, natomiast jego głównym celem jest właśnie przekierowywanie na promowany event.

Narzędzie LinkedIn Event, czyli możliwość tworzenia wydarzeń biznesowych (np. konferencji, zebrań, prezentacji itp.), zostało na platformie LinkedIn wprowadzone pod koniec 2019 roku i zyskało na popularności w 2020 roku i w pierwszej połowie roku bieżącego; z powodów dość oczywistych, czyli w wyniku nowej pandemicznej rzeczywistości. Biznes na całym świecie bardzo przestawił się na digital, większość spotkań biznesowych odbywa się teraz w ten sposób, dotyczy to również eventów, organizowanych coraz częściej online. I trzeba przyznać, że szczególnie właśnie LinkedIn wydaje się platformą wręcz stworzoną do tego typu działań, oferując najwłaściwszą grupę docelową, czyli profesjonalistów i szeroko pojęty „biznes”.

Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska

LinkedIn Event, czyli możliwości tworzenia i przeprowadzania wydarzeń, jest opcją bezpłatną, ale jego promocja – czyli wprowadzony obecnie Event Ads – jest płatnym formatem reklamowym.

Httpool to największy na świecie globalny partner reklamowy m.in. Twittera. Firma wchodzi w skład Aleph Holding i działa na ponad 40 rynkach na całym świecie, zatrudniając ponad 400 pracowników. Jest przedstawicielem reklamowym  największych platform społecznościowych, wśród których są m.in. LinkedIn, Twitter, Tik Tok, Facebook, Snapchat czy Spotify. Httpool ma też w swoim portfolio autorską technologię Wise.Blue – bardzo popularne narzędzie do skutecznej reklamy na Twitterze (także oficjalny partner API Twittera), używane przez największych reklamodawców na całym świecie.

Httpool ma siedzibę główną w Wielkiej Brytanii, jednak strategicznie i długofalowo celem firmy jest budowanie silnych zespołów lokalnych, współpracujących z  reklamodawcami i firmami „w terenie”. Lokalne i regionalne biura Httpool znajdują się w Europie Środkowej, krajach skandynawskich, krajach bałtyckich, Bałkanach, Rosji i WNP oraz w regionie Azji i Pacyfiku. W 2020 roku Httpool obchodził 20-lecie działalności.


Źródło: Httpool

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Cyberpunk 2077: Wstań, zrób kawę i graj!

HTTPOOL CYBERPUNK 2077

Httpool, największy partner reklamowy Twittera, wzbudza emocje wśród swoich pracowników, którzy wspierają CD Projekt Red przy premierze Cyberpunk 2077 poprzez przekazanie graczom bezpłatnej licencji oraz dnia wolnego na grę.

To prawda, że rok 2020 był dla nas wszystkich dziwny, ale nie jest to nic, z czym wojownicy z Httpool nie mogliby sobie poradzić! Httpool jest największym partnerem reklamowym platformy Twitter i walczy o to, aby stworzyć nową, pozytywną rzeczywistość w czasie Covid-19. W związku z tym gracze z firmy zostali nagrodzeni przepustką do Night City, dostając do użytku licencje i dzień wolny na granie.

Cyberpunk 2077 to obecnie najbardziej oczekiwana gra wideo na świecie. Nasi gracze w Httpool mają teraz możliwość dołączenia do świata gry i odkrywania Night City! I są niezwykle podekscytowani, że będą mieli okazję, aby podzielić się swoimi przemyśleniami i wrażeniami

Udział w przygotowaniach do kampanii Cyberpunk 2077 na Twitterze był doświadczeniem jedynym w swoim rodzaju!”

Michał Witkowski, Twitter Client Solution Manager w Httpool w Polsce, ojczyźnie CD Projekt Red, twórcy gry

Jako zapalony gracz, Michał był również bezpośrednio zaangażowany we wspieranie CD Projekt Red przy globalnej premierze gry na Twitterze.

Wiele się zmieniło na świecie od czasu pierwszego ogłoszenia Cyberpunk 2077 w maju 2012 roku, ale entuzjazm graczy nigdy nie osłabł. Dla Madary Dakse, Httpool TikTok Ads Client Manager fakt, że w grze występuje aktor Keanu Reeves, jest po prostu wisienką na torcie.

Jestem wielką fanką Keanu Reevesa, a teraz występuje on w tej najbardziej oczekiwanej grze w historii! Jestem gotowa poprawić swój 40-godzinny rekord gry, aby stanąć z nim twarzą w twarz.

Madara Dakse, Httpool TikTok Ads Client Manager

Tin Klasić, Facebook Senior Client Manager w Httpool z Chorwacji, zdołał dokonać niemożliwego i uniknąć wszystkich spoilerów Cyberpunk 2077 w ciągu ostatnich 12 miesięcy! Umiejętności i atrybuty prezentowane przez graczy, takie jak cierpliwość, rozwiązywanie problemów, umiejętności analityczne, szybkie podejmowanie decyzji, strategia i koordynacja, należą do wielu bardzo poszukiwanych cech wymaganych również w biznesie.

Ale teraz chodzi tylko o: wake up, make coffee, and play the game!

Tin Klasić, Facebook Senior Client Manager w Httpool z Chorwacji

Bycie częścią najbardziej oczekiwanej premiery gry w historii to tylko spełnienie marzeń. Kiedy dowiedziałem się o naszym zaangażowaniu w premierę, poczułem się naprawdę podekscytowany bo dla mnie jako gracza to wyjątkowy moment.

David Geborek, Twitter Client Solution Manager w Httpool w Szwecji

W Httpool, z ponad 400 cyfrowymi profesjonalistami na pokładzie działając na ponad 30 rynkach, ściśle trzymamy się idei: „work hard play hard”. Gdy ten szalony rok dobiega końca, Httpool Choombas zanurzają się w Braindance, walcząc o przetrwanie w wirtualnym świecie i ucząc się nowych cyber umiejętności („choomba” w slangu cyberpunkowym to „przyjaciel”, „członek rodziny”).

„Nie śpij, graj!” to przesłanie Madary, jednej z wielu graczy Httpool w dążeniu do nieśmiertelności, dla innych graczy, gdy stawia pierwsze kroki w Night City. Kto wie, w jakiej jeszcze premierze weźmie udział Httpool!

Uliczny slang Cyperpunk

  • Hindsight: sprytne oglądanie się za siebie.
  • Braindance: wirtualna rzeczywistość. Nowa forma interaktywnej rozrywki elektronicznej.
  • Chilled: być cool; być razem.
  • Chippin 'In: kupić oprogramowanie cybernetyczne po raz pierwszy, dzielić swój los z grupą, połączyć się z maszyną.
  • Chombatta (Choomba): slangowo oznacza „przyjaciela” lub „członka rodziny”.
  • Chunking: Jedzenie w biegu, jedzenie jako czynność drugorzędna.
  • C-YA: używane jako, i brzmiące jak „See ya”, oznacza tyle co „Cover You Ass” czyli „chronić swój tyłek”, „kryć”.
  • Downtime: czas wolny, czas wolny od pracy.

Źródło: informacja prasowa Httpool

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF