...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Dorota Haller przewodniczącą jury EFFIE 2022 w kategorii ESG Inluence

Dorota Haller, Dyrektorka marketingu, Komunikacji i Digital w polskim oddziale Huawei Consumer Business Group, została przewodniczącą grupy jurorskiej nagród Effie. Od wielu lat związana jest z tym najważniejszym konkursem w branży marketingu i reklamy, a teraz będzie przewodziła pracy komisji w kategorii ESG Influence, Equality, Non - Profit oraz Public Service.

 

Effie Awards jest największym konkursem marketingowym na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. Coroczne wydarzenie organizowane jest w 50 krajach, w tym od ponad 20 lat w Polsce. Kandydatury można zgłaszać w 12 kategoriach, a najlepsze projekty wyłoni łącznie aż 190 polskich specjalistek i specjalistów z branży marketingu i reklamy. Wśród nich jest Dorota Haller, która od lat związana jest z Effie jako jurorka i laureatka wielu nagród. Wraz z partnerami ze współpracujacych agencji otrzymała m.in.: dla Huawei złoto za long term marketing excellence oraz złoto w kategorii react and defend. Jurorka w tym roku poprowadzi obrady grupy IX – ESG Influence, Quality, Non Profit & Public Service.

Bardzo dziękuję Komitetowi Organizacyjnemu i Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej za zaufanie. To dla mnie ogromny zaszczyt przewodniczyć jury w kategorii ESG Influence, Equality, Non – Profit & Public Service. Są to tematy mi szczególnie bliskie – równość płci jest dla mnie niezwykle ważna i zajmuję się tym zagadnieniem społecznie od wielu lat. Effie Awards to wyjątkowy konkurs, któremu towarzyszą wyjątkowe emocje. Poznałam je zarówno od strony uczestniczki, jak i jurorki. Cieszę się na samą myśl o dyskusjach na temat nadesłanych kampanii, w znamienitym gronie jurorskim.

Dorota Haller, dyrektorka marketingu, Komunikacji i Digital w polskim oddziale Huawei Consumer Business Group

Termin zgłaszania kampanii do nagród Effie 2022 mija 11 lipca. Wyróżnione kampanie zostaną zaprezentowane na gali finałowej 8 listopada, w Teatrze Wielkim Opery Narodowej w Warszawie. Organizatorem Effie Awards w Polsce wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.


źródło: Huawei

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Znamy finalistów konkursu Huawei Startup Challenge II [BRIEF PATRONUJE]

Huawei Startup Challange

Huawei Polska wraz ze Startup Academy rozpoczęły kolejny etap drugiej edycji konkursu Huawei Startup Challenge, którego celem jest wyłonienie polskich, najbardziej innowacyjnych startupów, aktywnie działających na rzecz zrównoważonego rozwoju świata. W finale znalazła się dziesiątka innowatorów z sektora OZE, IT czy FoodTech, która powalczy o trzy nagrody pieniężne w wysokości 100 000, 60 000 i 40 000 złotych. Zwycięzców konkursu poznamy w marcu 2022 r. podczas gali finałowej Huawei Startup Challenge II.

Gremium ekspertek i ekspertów ze świata nauki, biznesu i administracji publicznej, spośród 20 półfinalistów wyłoniło dziesięć startupów, które w najbardziej nowatorski sposób zaprzęgają technologie na rzecz przeciwdziałania zmianom klimatu i ochrony naszej planety. Są to: DAC (DynamicAirCooling) z najbardziej ekologicznym rozwiązaniem chłodzenia; MakeGrowLab, który skupił się na ograniczeniu produkcji plastikowych opakowań poprzez zastąpienie ich biodegradowalnym materiałem; The True Green – substytut twardego drewna na bazie konopi włóknistych; StorkJet zajmujący się oprogramowaniem dla linii lotniczych, które optymalizuje zużycie paliwa w czasie lotu; SunRoof Technology – zintegrowane fotowoltaiczne dachy 2w1 oraz marketplace energetyczny, Plan Be Eco – narzędzie wspierające proces osiągnięcia neutralności klimatycznej przedsiębiorstwa oraz raportowania śladu węglowego; NanoSci – silniki fotokatalityczne oczyszczające powietrze, Hydrum – reaktor chemiczny, który jest w stanie pracować bez kosztochłonnego uzdatniania wody jako surowca; MaasLoop – kompaktowe kruszarki do butelek szklanych oraz Vegan Manufactura – marketplace dla producentów żywności i startupów foodtechowych, które mogą wykorzystywać wolne siły przerobowe już istniejących zakładów produkcyjnych.

Zielona transformacja to wielka suma małych i dużych aktywności, które podejmujemy my wszyscy – zarówno zwykli ludzie i drobni przedsiębiorcy, jak i wielkie firmy oraz całe państwa. By ekologiczna zmiana dokonała się za naszego życia, poza wiedzą i świadomością wyzwań, musimy dostać do rąk narzędzia, które przybliżą nas do tej bardziej zielonej przyszłości. Fnałowa dziesiątka startupów naszego konkursu idealnie się w to wpisuje. Pokazują, że w młodych, polskich firmach drzemie ogromny potencjał innowacyjności, która pomoże przeobrażać nie tylko wielkie podmioty przemysłowe, ale także drobnych przedsiębiorców i samych konsumentów dając im łatwy dostęp do ekologicznych rozwiązań.

Ryszard Hordyński, dyrektor ds. strategii i komunikacji Huawei Polska

Droga do finału dla najlepszych

Zadaniem rywalizujących ze sobą startupów było w pierwszej kolejności przygotowanie strategii zrównoważonego rozwoju, w której zaprezentują swoje działania, mające na celu zostawienie naszej planety lepszą dla przyszłych pokoleń. Następnie uczestnicy konfrontowali własne nowatorskie rozwiązania z mentorami, a także mieli czas na udoskonalenie projektów. Ostatnim działaniem było nagranie 2-minutowego wideo przedstawiającego strategię dalszego rozwoju.

Ogromnie nas cieszy zapał i aktywność uczestników, którzy realizują swoje pasje, wzmacniając jednocześnie polski potencjał w obszarze ochrony środowiska i klimatu. Łączenie kompetencji i zasobów oraz różnorodne perspektywy sprawiają, że biznes i startupy pozytywnego wpływu świetnie się uzupełniają, odpowiadając na złożone problemy społeczne i środowiskowe oraz zwiększając swoją efektywność we wspólnym działaniu na rzecz lepszego jutra. Na co dzień współpracujemy z tego typu organizacjami w różnych obszarach. Wierzymy, że pozytywny wpływ jest możliwy tylko dzięki efektywnym partnerstwom, szczególnie gdy obu stronom chodzi o wiele więcej, niż prowadzenie biznesu.

Karolina Piotrowska, członkini zarządu Startup Academy

Motywem przewodnim konkursu jest idea #TechForBetterPlanet. W naborze poszukiwane były rozwiązania technologiczne, które pomagają walczyć z negatywnymi skutkami wpływu człowieka na środowisko naturalne. Wśród 226 zgłoszeń dominowały projekty związane z rozwojem odnawialnych źródeł energii (12 proc.), wsparciem dla gospodarki obiegu zamkniętego (12 proc.) czy technologii pomagających ograniczyć marnowanie żywności (8 proc.)

Huawei Startup Challenge II powstał, aby z jednej strony pomóc w rozwoju polskich innowacyjnych startupów, które są na początku swojej drogi do ekologicznej rewolucji, a z drugiej, by wspierać realizację przyjętych Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ w odniesieniu do wyzwań klimatycznych i środowiskowych.

Konkurs odbywa się pod patronatem honorowym Marszałka Województwa Mazowieckiego, patronatem wspierającym Krajowej Izby Klastrów Energii oraz patronatem medialnym Rzeczpospolita, WP, InnPoland, ISBNews, eGospodarka.pl, Mam Startup, Brief, Nowy Marketing, Marketing i Biznes, Homo Digital oraz Eco-News.


Źródło: Huawei 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Znamy Kapitułę konkursu Huawei Startup Challenge! II edycja [BRIEF PATRONUJE]

huawei konkurs startup challenge

Huawei Polska oraz Startup Academy ogłosili skład tegorocznej Kapituły konkursu Huawei Startup Challenge 2. Znaleźli się w niej uznani eksperci ze świata nauki, biznesu oraz administracji publicznej. Oceniającymi zostali m.in. Przemysław Kurczewski, Zastępca Dyrektora Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Bartosz Sokoliński, Dyrektor Zarządzający ds. Innowacji i Technologii w Agencji Rozwoju Przemysłu.

Motyw przewodni drugiej edycji Huawei Startup Challenge brzmi #TechForBetterPlanet. W naborze poszukiwane są rozwiązania technologiczne, które pomagają walczyć z negatywnymi skutkami wpływu człowieka na środowisko naturalne. W ramach tegorocznej edycji, Huawei Polska wraz ze Startup Academy zaprosili do Kapituły konkursowej osoby z dużym doświadczeniem i dorobkiem w dziedzinach związanych z nowymi technologiami, ale także takie, które w swojej codziennej pracy realizują szereg zadań związanych m.in. z wdrażaniem Agendy Zrównoważonego Rozwoju ONZ, promocją postaw ekologicznych w społeczeństwie czy etycznym wykorzystaniem technologii.

W Kapitule konkursowej obecni będą m.in. przedstawiciele organów administracji publicznej – Przemysław Kurczewski, Zastępca Dyrektora Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Bartosz Sokoliński, Dyrektor Zarządzający ds. Innowacji i Technologii w Agencji Rozwoju Przemysłu. Udział w ocenie zgłoszeń weźmie także Kamil Wyszkowski, Dyrektor Generalny UN Global Compact Network Poland.

kapitula-pr-huawei-startup-cha
Źródło: Huawei

Wśród ekspertów z sektora prywatnego i świata akademickiego, oceniających startupy, znaleźli się m.in. prof. Bolesław Rok – inicjator rankingu Startupy Pozytywnego Wpływu, który na co dzień specjalizuje się w badaniu odpowiedzialnego biznesu; prof. Piotr Płoszajski, ekspert z zakresu przemysłu 4.0; prof. Marcin Bajkowski – naukowiec działający w obszarze nowych technologii; prof. Aleksandra Przegalińska, promotorka i badaczka sztucznej inteligencji oraz jej zastosowania w codziennym życiu; dr Maciej Kawecki, prorektor ds. innowacji i współpracy w Wyższej Szkole Bankowej oraz Prezes Instytutu Lema.
Do grona oceniających w konkursie Huawei Startup Challenge dołączyły także dr. Bianka Siwińska, CEO w Fundacji Edukacyjnej Perspektywy, która aktywnie wspiera udział kobiet w tworzeniu nowych technologii; Mirella Panek-Owsiańska, wieloletnia prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu, ekspertka ds. CSR i innowacji społecznych oraz Martyna Zastawna, która jest pionierką w budowaniu biznesu w duchu less waste, założyciela i prezeska WoshWosh.

W Kapitule konkursowej zasiądą również przedstawiciele Huawei oraz Krajowej Izby Klastrów Energii – partnera wspierającego konkurs Huawei Startup Challenge. Z ramienia Huawei Polska startupy oceniać będą Ryszard Hordyński, Dyrektor Strategii i Komunikacji oraz Agnieszka Pietrzak – Technology Cooperation Manager. Ze strony KIKE, w prace Kapituły włączy się Prezes Albert Gryszczuk, doświadczony menedżer w przedsiębiorstwach tworzących rozwiązania zaawansowane technologicznie.

Kapituła konkursu zbierze się 18 i 19 listopada 2021 r., kiedy to wybrana 40-tka startupów zaprezentuje swoje rozwiązania, a do następnego etapu wybranych zostanie 20 projektów, które wezmą udział w tytułowym wyzwaniu. Ostatnie posiedzenie Kapituły planowane jest na 17 grudnia 2021 r., w czasie którego wyłonionych zostanie 10 finalistów, którzy zyskają szansę na zaprezentowanie się na wielkiej gali wieńczącej konkurs. To w czasie tego wydarzenia poznamy zwycięzców drugiej edycji Huawei Startup Challenge! Wszystkie startupy, które chcą podjąć wyzwanie i powalczyć o nagrody o łącznej wartości 210 000 zł, mogą zgłosić swój udział w konkursie pod adresem https://huaweistartupchallenge.pl/.


Źródło: Huawei 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Martin Sun nowym dyrektorem zarządzającym w Huawei Consumer Business Group w Polsce

Martin Sun

Martin Sun od 1 września obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Huawei CBG Polska, jednej z trzech grup biznesowych Huawei, zajmującej się szerokim portfolio elektroniki użytkowej, między innymi smartfonami, laptopami, tabletami czy urządzeniami wearables.

Martin Sun jest związany z firmą Huawei od ponad 9 lat. Przez ostatnie 2 lata pracował w Huawei CBG Polska, jako dyrektor odpowiedzialny za całość sprzedaży produktów marki w Polsce. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w Huawei CBG w Maroko, a poprzednio – managera ds. sprzedaży w Pakistanie.

Martin Sun zastąpi na stanowisku Jeffersona Zhanga, który z początkiem września dołączy do struktur Huawei w centrali firmy w Chinach.

Objęcie stanowiska dyrektora zarządzającego Huawei CBG w Polsce to dla mnie wielki zaszczyt i wyzwanie. Polska jest jednym z kluczowych rynków dla Huawei na świecie, mamy tutaj ambitne plany rozwoju i inwestycji w szereg kategorii produktowych, w tym laptopów, smartfonów, smartwatchy czy produktów audio. Nadal również będziemy inwestować w rozwój własnego ekosystemu Huawei Mobile Services i sklepu z aplikacjami AppGallery. Polski oddział Huawei to zespół ambitnych profesjonalistów i wierzę, że wspólnymi siłami osiągniemy zamierzone cele.

Martin Sun, nowy dyrektor zarządzający w Huawei CBG Polska


Źródło: Huawei

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Jak dbać o oczy przed ekranem laptopa? Huawei i Polskie Towarzystwo Optometrii i Optyki edukują w kampanii „Włącz ochronę oczu”

ochrona oczu

Właściwa postawa przed ekranem laptopa, ćwiczenia wzmacniające oczy, nawilżanie oczu dzięki mruganiu czy diecie – to tylko niektóre z katalogu dobrych nawyków, stworzonego przez Huawei i Polskie Towarzystwo Optometrii i Optyki w ramach kampanii edukacyjnej „Włącz ochronę oczu”. Kampania ma dostarczyć Polakom wiedzę o tym, jak dbać o oczy i wzrok w czasach, gdy restrykcje sanitarne – i wynikające z nich praca i nauka zdalna – zmuszają nas do spędzania większej ilości czasu przed ekranem komputera.

Ruszyła strona internetowa dedykowana kampanii, dostępna pod adresem: https://consumer.huawei.com/pl/offer/wlaczochroneoczu/, w której znajdują się pogłębione treści edukacyjne. Głównym elementem kampanii „Włącz ochronę oczu” jest zbiór prostych i zarazem skutecznych zasad i wskazówek, opracowany przez ekspertów PTOO, które warto włączyć do swojej codzienności. Huawei, producent między innymi laptopów, zlecił badania, które potwierdziły, że Polacy spędzają więcej czasu przed ekranami w czasie pandemii, narzekają na kondycję oczu i nie mają wystarczającej wiedzy, jak o nie zadbać.

Badanie Ipsos dla Huawei wykazało, że aż 67% Polaków spędza więcej czasu przed komputerem w porównaniu do okresu sprzed pandemii, czyli przed marcem 2020. Niemal połowa (47%) ocenia, że czas spędzany przed komputerem wydłużył się o przynajmniej 3 godziny dziennie. Aż 70% z tej grupy deklaruje, że jest to przyczyna pogorszenia kondycji ich oczu. Najczęściej wymieniane dolegliwości to zmęczenie oczu, pogorszenie ostrości widzenia, łzawienie i pieczenie oraz suchość oka.

Z badania wynika też, że 43% Polaków nie podejmuje żadnych działań chroniących oczy, tłumacząc to najczęściej brakiem wiedzy. Niska jest też świadomość istnienia technologii ochrony wzroku w nowoczesnych laptopach. Aż 61% badanych nie wie, co to jest redukcja niebieskiego światła, 69% nie ma wiedzy o technologii redukcji migotania ekranu.

Dorota HallerZaskoczyło nas, że tak wiele osób nic nie robi, by pomóc swoim oczom. Wielu Polaków nie wie też, że w nowoczesnych laptopach dostępne są ważne funkcje chroniące oczy, takie jak redukcja niebieskiego światła i redukcja migotania ekranu, obecne na przykład w naszym najnowszym laptopie MateBook D 16. Jako producent laptopów uznaliśmy, że edukacja w tej kwestii jest ważna i potrzebna, stąd katalog dobrych nawyków przygotowany wspólnie z ekspertami PTOO. Proste ćwiczenia i zasady, które polecamy włączyć do codziennych rytuałów, by samodzielnie wesprzeć swoje oczy i wzrok.

Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce, CMO w Huawei CBG Polska

W ramach kampanii, eksperci PTOO radzą, jak ustawić laptop względem źródła światła, w jaki sposób przyjąć dobrą postawę przy biurku, jak ćwiczyć oczy i jak dbać o ich nawilżanie „od środka” za pomocą odpowiedniej diety, jak samodzielnie zrobić „test suchego oka” i jakiej pomocy można oczekiwać od optometrysty. Kampania uświadamia też przydatność i znaczenie technologii chroniących oczy, dostępnych w nowoczesnych laptopach, takich jak redukcja emisji niebieskiego światła i redukcja migotania ekranu.

Luiza Krasucka Zlecone przez Huawei badanie Ipsos potwierdza to, co jako optometryści na co dzień obserwujemy w swoich gabinetach. Warunki pracy i nauki zdalnej sprawiły, że bardziej nadwyrężamy nasze oczy poprzez konieczność skupiania wzroku wyłącznie na bliskich odległościach. Z tego powodu nawet mało znaczące do tej pory zaburzenia widzenia powodują dolegliwości u osób, które dotychczas funkcjonowały nieźle. Pacjenci częściej niż zwykle obserwują u siebie i swoich dzieci zamazywanie się obrazu pod koniec dnia, niestabilną ostrość obrazu, trudności z utrzymaniem uwagi lub wręcz niechęć do czytania. Dlatego z przyjemnością postanowiliśmy wesprzeć kampanię edukacyjną Huawei „Włącz ochronę oczu”, która ma dostarczyć Polakom kilka najważniejszych wskazówek, jak dbać o wzrok, gdy sytuacja zmusza nas do spędzania większej ilości czasu przed ekranem komputera.

Luiza Krasucka, optometrystka, Przewodnicząca Polskiego Towarzystwa Optometrii i Optyki

Kampania edukacyjna „Włącz ochronę oczu” będzie realizowana poprzez media i liderów opinii publicznej, w placówkach medycznych zainteresowanych tematem, w komunikacji do partnerów biznesowych Huawei oraz pracowników firmy, a także w kanałach komunikacji PTOO.

Ochrona oczu
Źródło: Huawei

Nadmierna ekspozycja na światło niebieskie, emitowane przez większość urządzeń cyfrowych, może prowadzić do zespołu objawów nazywanego cyfrowym zmęczeniem wzroku. Światło niebieskie reguluje cykl dobowy człowieka i wpływa na możliwości poznawcze, pamięć oraz dobry nastrój, jednak zbyt długie korzystanie z urządzeń cyfrowych tuż przed snem może go zaburzyć i w efekcie powodować zmęczenie w ciągu dnia. Redukcja niebieskiego światła jest więc szczególnie istotna w sytuacji, gdy czas spędzany prze laptopem wydłuża się tak, jak dzieje się to obecnie. Po włączeniu funkcji „Nocne światło” w ustawieniach ekranu laptopa Huawei Matebook D 16, kolory wyświetlacza zmieniają się na cieplejsze, przez co emisja niebieskiego światła zostaje ograniczona. Skuteczność tego rozwiązania w MateBook D 16 została potwierdzona certyfikatem TÜV Rheinland.

Z kolei częstotliwość odświeżania ekranu powinna być na tyle wysoka, by nie powodować męczącego dla oczu wrażenia migotania. W badaniach naukowych, w których porównywano wyświetlacze cyfrowe o wysokiej i niskiej częstotliwości odświeżania obrazu, pacjenci korzystający z ekranów o niższej częstotliwości zdecydowanie częściej zgłaszali objawy zmęczenia i bólu oczu oraz dyskomfortu wzrokowego niż druga grupa ankietowanych. Technologia redukcji migotania, również dostępna w MateBook D 16 i potwierdzona certyfikatem TÜV Rheinland, wykorzystuje inteligentną regulację podświetlenia oraz ogranicza występowanie niskich poziomów jasności, które mogą niekorzystnie wpływać na wzrok użytkownika.


Źródło: Huawei

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Dorota Haller, dyrektorka marketingu Huawei CBG Polska, teraz zarządza również e-commerce

Dorota Haller

Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu, CMO w Huawei CBG Polska, od marca jest też odpowiedzialna za obszar e-commerce, a działy marketingu i e-commerce zostały połączone w jeden pod jej kierownictwem.

Dorota Haller dołączyła do Huawei CBG Polska w październiku 2017 r. jako dyrektorka marketingu w randze CMO. Jest odpowiedzialna za strategię i komunikację marketingową marki i produktów w kanałach tradycyjnych i digital, relacje z mediami i liderami opinii oraz komunikacje PR. Od marca tego roku, Dorota Haller odpowiedzialna jest również za obszar e-commerce w Huawei CBG w Polsce, w tym planowanie strategii sprzedażowej oraz marketingowej sklepu huawei.pl.

Działania marketingowe i sprzedażowe to sprzężone ze sobą elementy skutecznej strategii rozwoju e-commerce, dlatego efektywne zarządzanie tym obszarem wymaga skoordynowania różnych kompetencji i zasobów. Potrzeby konsumentów są zawsze w centrum mojej uwagi. Dziś bardzo ważna jest możliwość komunikacji zdalnej, w czym pomagają nasze produkty oraz możliwość zakupów on-line i tu wkracza sklep internetowy Huawei. Nasz cel to sprawić, by konsumenci zapamiętali i polubili nasz sklep huawei.pl i przyzwyczaili się do myśli, że warto pod ten adres zaglądać codziennie, bo czeka tam na nich atrakcyjna oferta i doskonała obsługa.

Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce, CMO w Huawei CBG Polska

Dorota Haller to ceniona w branży ekspertka, wielokrotnie nagradzana prestiżowymi nagrodami, m.in. Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku. Jest też jurorką konkursów marketingowych. Wraz z zespołami zdobyła szereg nagród marketingowych, m.in. statuetki Effie Awards oraz Złoty Spinacz. Przed rozpoczęciem pracy w Huawei w październiku 2017 roku kreowała i realizowała strategie marketingowe w firmach z różnych branż – od medycznej, poprzez bankowość i lotnictwo.

Dorota Haller jest mentorką, aktywną działaczką na rzecz kobiet i równouprawnienia zarówno w społeczeństwie, jak i w biznesie.

Sklep internetowy huawei.pl został uruchomiony we wrześniu 2019 roku. Znaleźć w nim można szeroką gamę produktów producenta: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria, w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej. Na odwiedzających sklep codziennie czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW.

Klienci sklepu huawei.pl zyskali od 22 marca również nowe korzyści, m.in. wydłużoną do trzech lat gwarancję na laptop, jednorazową, bezpłatną naprawę ekranu smartfona w ciągu 3 miesięcy od zakupu i dostawę na następny dzień roboczy przy zakupach opłaconych do południa dnia poprzedniego. Użytkownicy huawei.pl mogą też otrzymać 20 zł zniżki na zakupy na huawei.pl za wystawienie opinii o produkcie oraz 50 zł zniżki na zakupy za zapisanie się do newslettera sklepu.


Źródło: Huawei Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Huawei uruchamia własną platformę reklamową

Huawei Ads

Huawei uruchomił Huawei Ads, platformę, która umożliwia reklamodawcom prowadzenie kampanii i docieranie do użytkowników urządzeń Huawei poprzez angażujące i atrakcyjne formaty reklamowe. Platforma targetuje użytkowników zarówno starszych modeli smartfonów i tabletów Huawei opartych o GMS oraz, jako jedyne narzędzie na rynku, zapewnia dotarcie do użytkowników najnowszych urządzeń marki działających w oparciu o ekosystem Huawei Mobile Services.

Huawei Ads to nowa usługa w ramach ekosystemu HMS, z której mogą już korzystać reklamodawcy, twórcy aplikacji czy właściciele sklepów online chcący dotrzeć do bazy użytkowników smartfonów i tabletów Huawei. Treści reklamowe mogą być wyświetlane w aplikacjach i usługach własnych Huawei, takich jak Huawei AppGallery, Huawei Assistant, Huawei Video, Petal Search czy Huawei Browser, ale również w aplikacjach firm partnerskich, zintegrowanych z Huawei Ads za pomocą Ads Kit. Obecnie na polskim rynku dostępnych jest już 15 000 aplikacji zintegrowanych z Ads Kit.

Platforma Huawei Ads umożliwia profesjonalną i efektywną realizację kampanii reklamowych, w tym precyzyjne założenie celów oraz wybór grup docelowych. Użytkownicy Huawei Ads mają do dyspozycji szeroki wybór popularnych formatów reklamowych, m.in. banerów, interstitiali oraz rewarded wideo w ramach realizacji kampanii programatycznych.

Platforma Huawei Ads otwiera nowe możliwości dotarcia do milionów użytkowników urządzeń Huawei w Polsce z bardzo precyzyjną i różnorodną komunikacją. Zapraszamy wszystkich reklamodawców, agencje digitalowe, startupy czy sklepy online do współpracy i skorzystania z możliwości, jakie oferuje nasze nowe narzędzie do pozyskiwania i angażowania użytkowników.

Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska

Partnerzy Huawei, którzy chcieliby skorzystać z możliwości oferowanych przez platformę reklamową Huawei, mogą założyć bezpłatnie konto na stronie ads.huawei.com. Po zarejestrowaniu się otrzymują dostęp do wygodnego i prostego w obsłudze panelu, który umożliwia m.in. założenie kampanii, kompleksową analizę prowadzonych aktywności reklamowych oraz zarządzanie kosztami. Właściciele aplikacji mogą również skorzystać z platformy Supply Side Platform umożliwiającej kontrolę udostępnianych miejsc reklamowych w aplikacji, w której realizowana jest kampania reklamowa.

Platforma Huawei Ads to kolejny element ekosystemu Huawei Mobile Service, w skład którego wchodzi sklep z aplikacjami Huawei AppGallery oraz usługi mobilne, takie jak Huawei Assistant, Huawei Video i Petal Search.


Źródło: Huawei

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Popularni TikTokerzy zachęcają do udziału w wyzwaniu Huawei #TheBestJobInTheWorld

wyzwanie Huawei

Czworo popularnych TikTokerów - @nataliasisik, @kamelemona, @magicofy, @lukipoland - opublikowało filmy zachęcające do wzięcia udziału w wyzwaniu Huawei #TheBestJobInTheWorld. Do północy 21 czerwca można zgłosić swoją pracę w konkursie i powalczyć o możliwość współtworzenia kanału TikTok marki Huawei.

Wyzwanie #TheBestJobInTheWorld, które rozpoczęło się 15 czerwca i kończy się o północy w najbliższą niedzielę, zachęca do publikowania wideo inspirowanego tym właśnie hasłem. Spośród zgłoszonych filmów, jury wybierze 4 najciekawsze i najbardziej angażujące, a ich autorzy otrzymają możliwość publikowania swoich filmów na kanale Huawei przez dwa wakacyjne miesiące – lipiec i sierpień. Dodatkowo produkcje zwycięzców i zaangażowanych w projekt TikTokerów zostaną połączone w cztery filmy, które trafią na kanał Huawei i kanały TikTokowych twórców.

Popularni TikTokerzy na swoich kanałach opublikowali filmy charakterystyczne dla ich profili, w których zachęcają swoich obserwatorów do wzięcia udziału w wyzwaniu #TheBestJobInTheWorld. Każdemu z nich towarzyszy również muzyka nawiązująca do kampanii promującej sklep Huawei AppGallery – „Explore IT”, a także zaprezentowane są najnowsze smartfony marki – Y6p i Y5p.

@nataliasisik (1,7 mln obserwujących) 

@nataliasisik

Otrzymaj duet ze mną 😍 Zrób TikToka z #thebestjobintheworld dodaj @huaweimobilepl i zawalcz teraz 😍

♬ Explore It – Tomer Biran

 

@kamelemona (1,7 mln obserwujących)

https://www.tiktok.com/@kamelemona/video/6839225853696642310

@magicofy (638 tys. obserwujących)

@iluzjonista_y

Nagraj Tiktok do dźwięku ExploreIt, dodaj #thebestjobintheworld nagraj co to dla Ciebie znaczy!Do najlepszego filmiku nagrywam DUET! @huaweimobilepl

♬ Explore It – Tomer Biran

@lukipoland (562 tys. obserwujących)

@lukipoland

Akcja #thebestjobintheworld trwa! Co to dla Ciebie znaczy? Pokaż to w TikToku i twórz TikToki z Huawei, a do tego… duet ze mną 😉

♬ Explore It – Tomer Biran

TikTok to kolejny kanał w komunikacji Huawei w social media obok Facebooka, Instagrama, Twittera oraz YouTube’a.

Wyzwanie #TheBestJobInTheWorld nawiązuje do trwającej kampanii marketingowej promującej autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery oraz atrakcyjne cenowo smartfony z najnowszej serii Y – Y6p i Y5p. Huawei dynamicznie rozwija swój własny ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się prawie 1000 polskich aplikacji, a liczba ta z dnia na dzień rośnie. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 35 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 390 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services obok takich usług jak – między innymi – Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery powstała również dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/, na której mogą znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.


Źródło: Informacja prasowa HUAWEI

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

VIII Symfonia Schuberta, prawie 200 lat od powstania zostanie ukończona

Huawei zapowiada „Niedokończoną symfonię” - projekt artystyczny wykorzystujący najbardziej innowacyjne rozwiązania technologiczne. Prawie 200 lat od powstania, VIII Symfonia Schuberta zyska dwie brakujące części. Zostały one skomponowane przez cenionego artystę z wykorzystaniem sztucznej inteligencji wbudowanej w procesor Kirin 980. Jest to kolejny, po „Sound of Light” projekt Huawei, który udowodnia, że przenikanie technologii do świata sztuki wspiera kulturę i pomaga w przekraczaniu artystycznych granic.

Franz Schubert skomponował dwie części VIII Symfonii w 1822 roku, pozostawiając ją niedokończoną.

– Utwór od lat budzi emocje wśród miłośników muzyki klasycznej i wzbudza ogromny niedosyt artystyczny. Dlatego podjęliśmy kolejne wyzwanie, w którym chcemy udowodnić, że innowacyjna technologia może odgrywać istotną rolę w tworzeniu kultury – powiedział Walter Ji, prezes CBG, Huawei Western Europe.

Istniejące części VIII Symfonii Schuberta zostały wprowadzone do oprogramowania, operującego na Mate 20 Pro, pierwszego na świecie smartfonu z podwójnym chipsetem obsługującym sztuczną inteligencję. Algorytm dokładnie przeanalizował zapisy nutowe, tempo oraz brzmienie oryginalnego utworu Schuberta i wygenerował melodię dla trzeciej i czwartej części symfonii, wierną stylowi VIII Symfonii. Następnie do współpracy zaproszono światowej sławy kompozytora i multiinstrumentalistę, Lucasa Cantora. Moją rolą była analiza efektów pracy algorytmu, wypełnienie ewentualnych i opracowanie zapisu utworu, który mógłby zostać wykonany przez orkiestrę symfoniczną – podsumował Cantor. Finałowe wykonanie utworu odbędzie się 4 lutego br. w kultowym Cadogan Hall w Londynie.

„Niedokończona Symfonia” to nie jedyny projekt Huawei, który pokazuje jak technologia może przenikać do świata sztuki. Pod koniec ubiegłego roku w słynnej wiedeńskiej sali koncertowej Musikverein zostało zaprezentowane niezwykłe widowisko „Sound of light”, prezentujące jak brzmi zorza polarna.

Zorza polarna, sfilmowana w Norwegii stała się inspiracją dla muzyków, którzy podjęli wyzwanie, by spektakl świetlny tworzony przez naturę zamienić w symfonię. Inżynierowie Huawei stworzyli dedykowany temu projektowi system sztucznej inteligencji bazujący na Mate 20 Pro, potrafiący analizować właściwości światła tak niezwykłego jak zorza polarna, interpretować jej dynamikę i wyrażać ją dźwiękiem. Światowej sławy kompozytor Mark Sayfritz podjął się przetłumaczenia języka światła na język muzyki. Premierowego wykonania utworu dokonała Synchron Stage Orchestra pod batutą Jamesa Shearmana.

https://www.youtube.com/watch?v=TQ3KNXQwO1o

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Huawei pomaga osobom niewidomym „zobaczyć” emocje

Facing Emotions to najnowszy projekt Huawei, który przesuwa granicę wykorzystania innowacyjnych technologii i wspiera osoby, które nie mogą odbierać świata wszystkimi zmysłami. Aplikacja sprawia, że smartfon skanuje twarz osoby, z którą osoba niewidoma lub niedowidząca rozmawia, identyfikuje jej emocje i przekłada na charakterystyczny dźwięk.

 

– Bycie niewidomą nie powstrzymało mnie przed wyprawą w Himalaje, ale mój problem polega na tym, że nie jestem w stanie widzieć ludzkich emocji – mówi bohaterka filmu promującego projekt Facing Emotions, 25-letnia Marijana, mieszkanka Sztokholmu, która straciła wzrok w dzieciństwie. Twórcy aplikacji wyszli z założenia, że ograniczanie barier doświadczanych przez osoby niewidzące i niewidome w interakcjach międzyludzkich powinno być tak samo istotne, jak działania podejmowane na rzecz likwidacji  barier architektonicznych czy komunikacyjnych.

Aplikacja Facing Emotions sprawia, że obiektyw znajdujący się na tylnej ściance smartfona skanuje twarz osoby, z którą rozmawia osoba niewidoma i identyfikuje mimikę twarzy. Sztuczna inteligencja wbudowana w procesor Kirin 980 w smartfonie Mate 20 Pro przetwarza zidentyfikowane emocje na określony dźwięk słyszalny w telefonie (lub w słuchawce, którą nosi osoba niewidoma). Odbywa się to w czasie rzeczywistym i w trybie offline – bez połączenia z siecią. Aplikacja rozpoznaje siedem uniwersalnych emocji: zdziwienie, smutek, radość, strach, niesmak, pogardę i złość. Każda emocja ma przypisany określony, charakterystyczny dźwięk.

Facing Emotions to projekt, dzięki któremu chcemy przesunąć granicę wykorzystania telefonów w codziennym życiu i wesprzeć osoby niepełnosprawne. Dzieję się to dzięki kreatywnej pracy wielu ludzi z różnych dziedzin, m. in. muzyków, designerów, a także dzięki ogromnemu wsparciu osób niewidomych i Polskiego Związku Niewidomych – mówi Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Consumer Business Group Polska.

Rozwiązanie stworzone we współpracy z osobami niewidomymi

Aplikacja Facing Emotions została stworzona przy ścisłej współpracy z osobami niewidomymi i niedowidzącymi, dzięki temu na każdym etapie prac, uwzględniono ich szczególne potrzeby.

Dla osób niewidomych ważne jest korzystanie z aplikacji bez użycia rąk, ponieważ jedną rękę mogą mieć zajętą np. trzymając białą laskę. Firma Huawei podjęła współpracę z Janem Kochańskim – polskim projektantem, który opracował specjalny uchwyt przeznaczony do aplikacji Facing Emotions.  Również dźwięki przypisane do każdej z emocji zostały starannie dobrane – niewidomy kompozytor Tomasz Bilecki odpowiadał za skomponowanie intuicyjnych i łatwo rozpoznawalnych dźwięków wykorzystywanych przez aplikację.

Dostępność aplikacji

Aplikacja jest dostępna w Huawei AppGallery i Google Play i działa na smartfonie Huawei Mate 20 Pro, który wyposażony jest w podwójny chipset obsługujący sztuczną inteligencję.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF