...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

„Żubr przegania żywiec” w kampanii otwierającej piwny sezon 

 

Spot reklamowy, który jest głównym nośnikiem kampanii, obrazuje spotkanie Żubra z żywcem. 

Dzisiejszy świat jest pełen chwiejnych emocji i nieprzewidywalnych zdarzeń, ale na Żubra zawsze można liczyć! Nowa historia opowiada o tym, że Żubr jako strażnik puszczy, dobry gospodarz i opiekun słabszych, dba o ład i bezpieczeństwo nawet w trudnych momentach. Tym razem Żubr zapewnia spokój stadzie zwierząt hodowlanych – mówi Michał Szczerba, brand manager Żubra.  

https://youtu.be/9FkNMMvuIT8

Działania reklamowe będą realizowane głównie w telewizji, internecie m.in. w kanałach social media oraz we współpracy z twórcami internetowymi.  

Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się Moon Films, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith należący do Publicis Groupe. 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Huta 19 im. Joachima Fersengelda z działem social media i public relations

Stanowisko Head of Social Media objął Artur Roguski, który wcześniej pracował przez 5 lat w mediach (magazyn Brief, Grupa Onet-RAS oraz Edipresse Polska), a ostatnio zajmował się mediami społecznościowymi w agencji public relations Dfusion Communication pracując m.in. z Cisco Polska i Microsoft Polska. 

Stanowiska moderatorów objęli Monika Krawczyk (wcześniej Communication Manager w agencji Streetcom) oraz Miłosz Brzana (poprzednio Kayax).

W aktualnych projektach public relations i pozyskiwaniu nowych klientów, agencję wspiera Justyna Sztengreber, od 5 lat działająca w branży jako konsultant, wcześniej przez 4 lata w Ogilvy Public Relations. Sztengreber prowadziła działania dla takich marek jak: Faktoria Win, Mastercard, WWF, Żydowski Instytut Historyczny, Helios, Nordea, LEGO czy ONZ. Jako współtwórca kampanii ma na koncie nagrody w konkursach: Cannes Lions, Effie, Golden Drum i KTR. Współpracuje również na stałe z środowiskiem start-upowym.

– Rozwój kompetencji w zakresie działań w social media i public relations jest dla nas naturalnym krokiem – komentuje Mateusz Żdanko, wspólnik i dyrektor kreatywny agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda. – Jest odpowiedzią na potrzeby Klientów, którzy szukają agencji skupiających wiele różnych kompetencji w ramach jednej organizacji. Dzięki temu działania podejmowane przez agencję są spójniejsze komunikacyjnie, szybsze i lepiej dostosowane do krajobrazu mediów.

Huta 19 im. Joachima Fersengelda to obecnie 22 osoby. Oprócz wymienionych marek agencja obsługuje w zakresie digital m.in. sieć sklepów Biedronka i markę piwa Dębowe. Projektowo przygotowuje także kampanie reklamowe dla polskiego oraz zagranicznych oddziałów Viacom (Nickelodeon, Comedy Central, MTV), a w ostatnim czasie zrealizowała spoty TV dla dwóch marek USP Zdrowie (Ibuprom Sport i Stoperan).

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF