Tag
iaa
Gościem trzeciego podcastu IAA POWER PODCAST był Robert Bednarski, Country Director Central & Eastern Europe, Meta.
Ekspert w dziedzinie rynku cyfrowego, ekonomii, finansów i zarządzania, który karierę związał z nowymi technologiami.…
3 października Światowym Dniem Marketingu i Komunikacji, zainaugurowanym przez IAA
IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy ustanowiło 3 października Światowym Dniem Marketingu i Komunikacji. To dzień poświęcony branży komunikacji marketingowej, wszystkim jej interesariuszom, przypominający historię i osiągnięcia. Jest…
#KiszlukRozmawia 70 – Agnieszka Sora, IAA
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Agnieszką Sorą, prezeską Międzynardowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce.
#KiszlukRozmawia 55 – Jacek Olechowski, IAA
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Jackiem Olechowski, prezesem IAA.
119 kandydatów do pierwszego programu liderskiego w branży komunikacji marketingowej: Marketing…
IAA Polska zakończyło pierwszy etap rekrutacji do programu liderskiego Marketing Masterminds. Zainteresowanie programem było ogromne i przerosło oczekiwania: wpłynęło bowiem aż 119 nominacji, potwierdzonych kompletnymi zgłoszeniami…
Diversity. Różne pokolenia w firmie – potencjał, który warto wykorzystać
Różnorodność pokoleniowa w organizacjach stała się faktem. Dane demograficzne pokazują, że pokolenie X i BB zostaną na rynku pracy dużo dłużej, niż ktokolwiek się spodziewał. Dziś najstarsze aktywne zawodowo pokolenie już nie chce być…
Czy transparentność przetargowa się opłaca? Kto na tym zyskuje, a kto traci?
Zapraszamy na interaktywny panel branżowy IAA Polska i SAR, który odbędzie się we wtorek 20 kwietnia 2021 o godz. 15:00.
Dlaczego marki są ważne? Światowa kampania przygotowana przez polską agencję marketingową
Wyobraźmy sobie mecz piłkarski, w którym wszyscy piłkarze grają w koszulkach bez nazw klubów i swoich nazwisk, albo szare puszki, na których znajduje się jedynie nazwa napoju. To wyobrażenie to świat bez marek. Czy jest możliwy?
Branża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy
"Według ośrodków i firm badawczych zajmujących się analizami Internetu wartość reklamowych oszustw (ang. “digital ad frauds”) na globalnym rynku online w 2019 roku może przekroczyć 50 miliardów dolarów, i zwiększa się z roku na rok o około…
Polak wysoko w strukturach największej, globalnej organizacji reklamy
Paweł Kowalewski został wybrany VP Area Director Europe Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Global na kolejną kadencję.