Tag
iaa
IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy ustanowiło 3 października Światowym Dniem Marketingu i Komunikacji. To dzień poświęcony branży komunikacji marketingowej, wszystkim jej interesariuszom, przypominający historię i osiągnięcia. Jest…
#KiszlukRozmawia 70 – Agnieszka Sora, IAA
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Agnieszką Sorą, prezeską Międzynardowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce.
#KiszlukRozmawia 55 – Jacek Olechowski, IAA
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Jackiem Olechowski, prezesem IAA.
119 kandydatów do pierwszego programu liderskiego w branży komunikacji marketingowej: Marketing…
IAA Polska zakończyło pierwszy etap rekrutacji do programu liderskiego Marketing Masterminds. Zainteresowanie programem było ogromne i przerosło oczekiwania: wpłynęło bowiem aż 119 nominacji, potwierdzonych kompletnymi zgłoszeniami…
Diversity. Różne pokolenia w firmie – potencjał, który warto wykorzystać
Różnorodność pokoleniowa w organizacjach stała się faktem. Dane demograficzne pokazują, że pokolenie X i BB zostaną na rynku pracy dużo dłużej, niż ktokolwiek się spodziewał. Dziś najstarsze aktywne zawodowo pokolenie już nie chce być…
Czy transparentność przetargowa się opłaca? Kto na tym zyskuje, a kto traci?
Zapraszamy na interaktywny panel branżowy IAA Polska i SAR, który odbędzie się we wtorek 20 kwietnia 2021 o godz. 15:00.
Dlaczego marki są ważne? Światowa kampania przygotowana przez polską agencję marketingową
Wyobraźmy sobie mecz piłkarski, w którym wszyscy piłkarze grają w koszulkach bez nazw klubów i swoich nazwisk, albo szare puszki, na których znajduje się jedynie nazwa napoju. To wyobrażenie to świat bez marek. Czy jest możliwy?
Branża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy
"Według ośrodków i firm badawczych zajmujących się analizami Internetu wartość reklamowych oszustw (ang. “digital ad frauds”) na globalnym rynku online w 2019 roku może przekroczyć 50 miliardów dolarów, i zwiększa się z roku na rok o około…
Polak wysoko w strukturach największej, globalnej organizacji reklamy
Paweł Kowalewski został wybrany VP Area Director Europe Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Global na kolejną kadencję.
Polka, Dagmara Szulce Dyrektorem Zarządzającym IAA Global
Oficjalna prezentacja Dagmary Szulce na stanowisku Dyrektora Zarządzającego IAA Global odbyła się podczas IAA Europe Meeting w Amsterdamie.