Tag
IAB Polska
Czwarty kwartał roku 2020 zaowocował dynamiką rozwojową reklamy online na poziomie 17%. Dzięki temu w skali całego roku komunikacja cyfrowa wzrosła o 4,9% rok do roku, co przełożyło się na rekordową wartość na poziomie 5,2 mld zł.…
Najbliższa edycja DIMAQ Voice Online już 30 marca. Poznaj agendę najbliższego spotkania! [BRIEF…
Zapraszamy na kolejne bezpłatne, wirtualne spotkanie dla entuzjastów digital marketingu. Marcowa edycja DIMAQ Voice, który emitowany jest na platformie streamingowej, odbędzie się 30.03, w godzinach 15:00 - 16:35.
Branże regulowane w social media – zestawienie IAB Poska
Grupa Robocza Social Media IAB Polska przygotowała publikację zawierającą podsumowanie regulacji przyjętych przez ustawodawcę w stosunku do branż regulowanych oraz zasad obowiązujących w poszczególnych mediach społecznościowych w Polsce.
Kolejna edycja DIMAQ Voice Online już 23 lutego. Poznaj agendę najbliższego spotkania! [BRIEF…
Kolejna edycja DIMAQ Voice, który emitowany jest na platformie streamingowej, odbędzie się 23 lutego, w godzinach 15:00 - 16:35. Podczas najbliższego spotkania DIMAQ VOICE wysłuchamy trzech prelekcji. Wystąpią: Damian Wiszowaty z Gonito,…
Reklama online ponownie na plusie w trzecim kwartale 2020 (IAB Polska/PwC AdEx)
Trzeci kwartał 2020 roku przyniósł spodziewane odbicie dynamiki rozwojowej reklamy online. Wartość komunikacji cyfrowej wzrosła w tym czasie o ponad 4% w porównaniu do porównywalnego okresu roku 2019. Choć całkowita wartość rynku w…
Influencer Marketing – nowa Grupa Robocza w IAB Polska
W styczniu 2021 roku w ramach struktur IAB Polska została powołana nowa Grupa Robocza. Będzie ona skupiać swoje działania wokół uporządkowania tematów związanych z szeroko pojętym influencer marketingiem.
Cyfryzacja: skorzystaj z dofinansowania na szkolenia z e-kompetencji
Pandemia COVID-19 sprawiła, że Unia Europejska dynamicznie przyśpieszyła prace nad strategią dotyczącą transformacji cyfrowej, w której rozwój kapitału ludzkiego, czyli między innymi zwiększenie kompetencji digitalowych to jeden z…
Tak zwycięża się w digitalu. Nagrody IAB MIXX Awards rozdane!
Już po raz czternasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Hulaj z głową” przygotowany przez GONG i MullenLowe MediaHub dla firmy ING Bank…
Forum IAB 2020: jakość to filar skutecznej reklamy internetowej [BRIEF PATRONUJE]
Podnoszenie jakości jest wspólnym celem branży reklamy cyfrowej, dlatego IAB Polska po wielu miesiącach intensywnych prac oraz konsultacjach z najlepszymi ekspertami rynku, zainaugurowało autorski Program poprawy jakości QUALID. Jego…
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu? [BRIEF PATRONUJE]
W badaniu przeprowadzonym przez IAB Polska, co drugi internauta zadeklarował, że pandemia koronawirusa zmniejszyła jego poczucie bezpieczeństwa. Ostatnie miesiące nie tylko zachwiały globalną gospodarką, ale również bezpowrotnie zmieniły…