...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Olimpijskimi Paryż 2024

Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney Tunes, zachęcającymi do wspierania TeamPL w igrzyskach.

26 lipca w Paryżu rozpocznie się jedno z najważniejszych sportowych wydarzeń roku – igrzyska olimpijskie. Platforma Max będzie jedynym miejscem, w którym dostępny będzie na żywo i na żądanie każdy moment igrzysk. W trakcie konferencji zorganizowanej w Centrum Olimpijskim PKOl i TVN Warner Bros. Discovery ogłosiły, że Max został oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Podczas wydarzenia Maciej Gozdowski, Group VP Streaming TVN Warner Bros. Discovery symbolicznie przekazał na ręce dwukrotnego mistrza olimpijskiego w pchnięciu kulą i szefa Misji Olimpijskiej Tomasza Majewskiego dostęp do serwisu Max dla wszystkich członków Olimpijskiej Reprezentacji Polski na Igrzyska XXXIII Olimpiady Paryż 2024.

Polski Komitet Olimpijski współpracuje z Warner Bros. Discovery czy Eurosportem na różnych płaszczyznach i bardzo cenimy sobie te współpracę. Jednak dziś nabiera ona nowego wymiaru, bo platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, a to ponad 3500 godzin transmisji, zostaje Partnerem Streamingowym PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Max zrewolucjonizuje oglądanie igrzysk olimpijskich. Daje masę możliwości, które spowodują, że kibice poczują się jakby byli częścią tego najważniejszego wydarzenia w świecie sportu. Użytkownicy będą mogli śledzić wydarzenia z wszystkich aren olimpijskich, ale także skoncentrować się na jednej dyscyplinie. Bardzo się cieszę, że Max przygotował także świetną niespodziankę dla naszych sportowców wyjeżdżających do Paryża na tak ważne, bo historyczne dla nas igrzyska olimpijskie. Max będzie także służył polskim dziennikarzom akredytowanym przy Igrzyskach XXXIII Olimpiady Paryż 2024 – będzie dla nich dostępny choćby w Domu Polskim. Dzięki temu nie umknie im ani jedna sekunda startów Polaków. Bardzo za to Państwu dziękuję i witam platformę Max w Polskiej Rodzinie Olimpijskiej – powiedział Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Radosław Piesiewicz.

Max zrewolucjonizuje doświadczenia widzów podczas oglądania igrzysk olimpijskich. Użytkownicy będą mogli śledzić wydarzenia z wszystkich aren olimpijskich, ale także skoncentrować się na jednej dyscyplinie. Wydarzenia będą dostępne na żywo, a także z opóźnieniem i na żądanie. Na urządzeniach mobilnych i w wersji przeglądarkowej dostępna będą alerty medalowe, dzięki którym widzowie nie przegapią żadnego ważnego momentu igrzysk.

Debiut Max w Polsce to największe wydarzenie w świecie mediów, a igrzyska olimpijskie to bez wątpienia jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych świata. Przez nieco ponad 2 tygodnie pokażemy ponad 3500 godzin transmisji. Tylko tu widzowie będą mogli obejrzeć każdy moment igrzysk. Damy użytkownikom pełny wybór i nowe możliwości, które wyniosą transmisje na nieznany dotychczas poziom. Z ogromną dumą wzmocniliśmy współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim zostając jego oficjalnym partnerem streamingowym i bardzo się cieszę, że z platformy Max będą mogli korzystać także członkowie Olimpijskiej Reprezentacji Polski – podkreślił Group VP Streaming TVN Warner Bros. Discovery, Maciej Gozdowski.

Kolekcja Looney Tunes x TeamPL

Przygotowując się do igrzysk olimpijskich Warner Bros. Discovery Global Consumer Products nawiązało współpracę z Polskimi Komitetem Olimpijskim i firmą LPP, której efektem są niezwykłe kolekcje ubrań marek Reserved Kids i Sinsay. Ubrania łączą uwielbiane postacie Looney Tunes z polską drużyną olimpijską TeamPL.

Wraz z Polskim Komitetem Olimpijskim realizujemy wspaniały projekt, w którym możemy połączyć kochane przez widzów postacie Looney Tunes z kibicowaniem TeamPL na igrzyskach olimpijskich w Paryżu. Cieszymy się również ze współpracy z LPP, wiodącą polską firmą odzieżową, która stworzyła wyjątkową kolekcję ubrań. Jestem przekonana, że te ubrania zrobią furorę zarówno wśród fanów igrzysk olimpijskich, jak i miłośników Looney Tunes – powiedziała Dorota Pawłowska, Sr. Director, Licensing & Retail

Polski Komitet Olimpijski po raz pierwszy w historii podjął współpracę przy projekcie licencyjnym. Dziś rozpoczynamy taką współpracę z polską firmą LPP oraz Warner Bros. i debiutujemy ze świetną kolekcją TeamPL z popularnymi i lubianymi przez wszystkich bohaterami kreskówek. Bardzo nam zależy, aby ta kolekcja ubrań trafiła do najmłodszych kibiców, aby w ten sposób zwracać ich uwagę na sport i przede wszystkim olimpizm oraz wartości, które promuje od lat. Wierzę, że tego typu projekty spełnią swoją rolę i przybliżą naszym dzieciom igrzyska olimpijskie, czyli sport w najlepszym wydaniu. Mam nadzieję, że w przyszłości wraz z naszym Partnerem firmą Warner Bros. rozszerzymy ten projekt licencyjny o nowe marki, a dzięki temu znajdziecie Państwo logo TeamPL i swoich ulubionych bohaterów kreskówek na innych markowych produktach – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes PKOl.

Jako marka Reserved z grupy LPP, od lat współpracujemy z Warner Bros. Discovery. Tegoroczne igrzyska olimpijskie jako jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych w tym roku, zainspirowały nas do stworzenia wyjątkowej kolekcji – powiedziała Anna Matraszek, Digital & PR Manager Reserved.

W skład kolekcji wchodzą bluzy i t-shirty dla dzieci. Obecnie kolekcja dostępna jest w kilkudziesięciu salonach największych miast w Polsce. Mamy nadzieję, że dzięki tej współpracy przyczynimy się do propagowania sportu oraz aktywnego kibicowania Olimpijskiej Reprezentacji Polski przez najmłodszych – dodała Karolina Kogut-Żyło, Dyrektor Departamentu Reserved Kids.

Looney Tunes to marka od lat związana ze sportem. W 1996 na ekranach kin pojawił się film „Kosmiczny mecz”. Ukochane postacie powróciły do kin w 2021 roku w kontynuacji „Kosmiczny mecz: Nowa Era”.

 

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media

Panasonic kluczowym dostawcą technologii na Igrzyskach Olimpijskich i Paraolimpijskich 2024

Panasonic, jako Worldwide Olympic Partner w sektorze urządzeń audiowizualnych, odegra kluczową rolę w przygotowaniach do Letnich Igrzysk 2024 w Paryżu, skupiając się na promowaniu efektywności operacyjnej i ekologicznej równowagi.

Panasonic Connect Co., Ltd. zaopatrzy Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024, trwające od 26 lipca do 11 sierpnia oraz następujące po nich Igrzyska Paraolimpijskie, od 28 sierpnia do 8 września, w najnowocześniejsze technologie audiowizualne. Jako jeden z kluczowych sponsorów, Panasonic dostarczy zaawansowane projektory i monitory profesjonalne, sprzęt do produkcji transmisji live i systemy projekcji. We współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim, Paryskim Komitetem Organizacyjnym Igrzysk oraz Olimpijskimi Usługami Nadawczymi, Panasonic, jako czołowy partner globalny oraz założyciel Programu TOP, zobowiązał się do świadczenia niezawodnego wsparcia na każdym etapie przygotowań i realizacji tych wyczekiwanych wydarzeń.

Dążąc do tego, by Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024 stały się wydarzeniem jeszcze bardziej zgodnym z zasadami zrównoważonego rozwoju, Panasonic dostarczy przełomowe rozwiązania, które odpowiadają na branżowe wyzwania, takie jak deficyt siły roboczej oraz potrzeba zaawansowanej kreacji wizualnej. Wykorzystanie platformy IT/IP KAIROS umożliwi wyświetlanie wideo na dużych ekranach LED w prawie każdej z 26 lokalizacji zawodów, co przyczyni się do znacznego uproszczenia i zwiększenia efektywności procesów. Dzięki temu, obsługa treści dla maksymalnie trzech lokalizacji będzie możliwa za pośrednictwem jednego sytemu KAIROS Core.Kamery zdalne znajdą się także we wszystkich 29 pomieszczeniach dla mediów, a centralizacja usług językowych w głównym centrum prasowym umożliwi realizację tłumaczeń z dowolnej lokalizacji, minimalizując potrzebę przemieszczania się. Te inicjatywy podniosą wydajność operacyjną poprzez udoskonalenie zarówno sprzętu, jak i oprogramowania, w porównaniu do wcześniejszych wydarzeń.

Planując najobszerniejszą dotychczas instalację projektorów na obiektach Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, Panasonic przewiduje montaż 130 laserowych projektorów. Wśród nich wyróżnia się model uznawany za najmniejszy i najlżejszy projektor[1] na świecie, którego wymiary są o 40% mniejsze[2] w porównaniu do wcześniejszych wersji. Dzięki oszczędzającym pracę rozwiązaniom projekcyjnym producenta, zminimalizowane zostanie zapotrzebowanie na zasoby potrzebne do transportu, magazynowania i instalacji, co wpłynie na obniżenie śladu węglowego imprezy. Niedawno wprowadzona przez Panasonic zdalna usługa zarządzania – Remote Managed Service – umożliwi operatorom sterowanie i monitorowanie rozległych systemów projekcyjnych przez chmurę, co pozwoli na szybką korektę potencjalnych niedoskonałości projekcji, jak np. nieprawidłowości w ustawieniu obrazu wynikające z wibracji, bez fizycznej obecności w miejscu instalacji. Te przełomowe technologie wspólnie przyczynią się do realizacji celu wydarzenia w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Od ponad 30 lat, począwszy od Igrzysk w Barcelonie w 1992 roku, Panasonic dostarcza sprzęt i usługi AV na Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie. Ponadto, w październiku 2014 roku, firma przeszła do historii i jako pierwsza japońska spółka została Worldwide Paralympic Partner Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego, tym samym przyczyniając się do rozwoju tej imprezy na arenie międzynarodowej.

Pod hasłem „Dzielenie się pasją”, Panasonic poprzez swoje działania sponsorskie pomaga przekazywać ludziom na całym świecie podekscytowanie, napięcie i emocje tych elitarnych zawodów sportowych. Firma z całego serca wspiera misję Igrzysk Paraolimpijskich, których celem jest tworzenie inkluzji społecznej dla osób z niepełnosprawnościami poprzez promowanie sportu paraolimpijskiego. Panasonic pozostaje oddany tworzeniu produktów i usług, które są dostępne dla wszystkich, w tym dla seniorów i osób z niepełnosprawnościami.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.paris2024.org lub w witrynie Panasonic Connect dla Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich: https://panasonic.net/cns/olympic.

 

[1] PT-RQ25K jest najmniejszym i najlżejszym na świecie projektorem laserowym DLP® o jasności 16 000 lm lub większej od marca 2024 r., według własnych badań Panasonic.

[2] Na podstawie porównania przybliżonej masy i wymiarów zewnętrznych projektorów PT-RQ25K (20 000 lm) i PT-RQ22K (20 000 lm), z wyłączeniem obiektywu projekcyjnego.

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media

Igrzyska Olimpijskie przez pryzmat popularności mediów

Tokyo2020

Igrzyska Olimpijskie w Tokio to kolejne, po Euro 2020, wydarzenie sportowe o globalnym zasięgu, które odbyło się tego lata. Podobnie jak święto futbolu, przyciągnęło przed ekrany komputerów i telewizorów rzesze kibiców, co przełożyło się na znaczące wzrosty popularności serwisów sportowych i transmitujących zawody stacji telewizyjnych.

Analiza dzień po dniu zagregowanych danych dla wszystkich serwisów sportowych wyraźnie wskazuje, że start Igrzysk Olimpijskich był momentem, w którym zainteresowanie internautów sportem znacząco wzrosło. Jest to istotnie widoczne na wykresie prezentującym liczbę odsłon.

Gemius wykres
Źródło: Mediapanel, 1.07 – 11.08, kategoria Sport, Views

Szczegółowej analizie poddaliśmy serwisy sportowe, które miały największą liczbę użytkowników w czerwcu. Efekt Igrzysk jest wyraźnie widoczny w przypadku serwisów sportowych należących do Wirtualnej Polski – liczba przeglądających je codziennie użytkowników przekroczyła nawet wyniki osiągane podczas Euro 2020. Rekord liczby RU padł 29 lipca i wyniósł blisko 2,7 mln – był to wynik o ok. 700 tys. wyższy niż w dniu finałowego meczu Mistrzostw Europy (blisko 2 mln). Podobną sytuację można zaobserwować w przypadku sportowych serwisów Onetu, które w dniu największej aktywności internautów (28 lipca) odwiedziło 2,3 mln osób – o ponad 700 tys. więcej niż podczas spotkania Anglia – Włochy.

Gemius wykres
Źródło: Mediapanel, 1.07 – 11.08, serwisy sportowe, Views

Duże zainteresowanie Igrzyskami Olimpijskimi widać także w danych prezentujących liczbę odsłon na analizowanych stronach. Ponownie liderem zestawienia są serwisy Wirtualnej Polski – rekord liczby wygenerowanych odsłon padł w ich przypadku 3 sierpnia i wyniósł 15,3 mln. Tego dnia na olimpijskim stadionie triumfowały polskie młociarki – Anita Włodarczyk i Malwina Kopron – które wywalczyły złoty i brązowy medal olimpijski. W przypadku serwisów Onetu najwięcej odsłon użytkownicy wykonali 28 lipca (8,3 mln), w dniu tenisowego miksta z udziałem Igi Świątek i Łukasza Kubota oraz spotkania reprezentacji siatkarzy z zespołem z Wenezueli.

Gemius wykres
Źródło: Mediapanel, 1.07 – 11.08, serwisy sportowe, Views

A w jaki sposób kształtowała się liczba widzów oglądających kanały transmitujące olimpijskie zmagania? W przypadku TVP 1 i TVP Sport wyniki były niższe niż podczas Euro 2020, kiedy to w dni finału mistrzostw czy meczów Polaków padały rekordowe liczby RU.

Gemius wykres
Źródło: Gemius, 1.07 – 11.08, wybrane stacje telewizyjne, RU

Warto natomiast przyjrzeć się kanałom Eurosport 1 i Eurosport 2, które dzięki olimpijskim transmisjom przyciągnęły przed ekrany znacznie większe niż zwykle grono widzów. Średnia dzienna liczba widzów wynosiła w trakcie Igrzysk Olimpijskich (23.07 – 8.08) 2,8 mln w przypadku Eurosport 1 i 1,5 mln w przypadku Eurosport 2. To ok. 3 razy więcej, niż wyniosły średnie dzienne dla tych stacji w okresie poprzedzającym Igrzyska (1-22 lipca).

Gemius wykres
Źródło: Gemius, 1.07 – 11.08, wybrane stacje telewizyjne, RU

Źródło: Gemius

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Event manager na medal, czyli jak zrobić karierę w olimpijskim stylu

W minioną niedzielę odbyła się ceremonia zamknięcia XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020. Dla Polski była to najlepsza olimpiada od dwóch dekad. Biało-czerwoni łącznie 14 razy stanęli na upragnionym podium, czym dostarczyli nam nie lada emocji, wzruszeń i powodów do dumy. I właśnie podczas śledzenia zmagań naszych sportowców, ich heroicznych wysiłków, niezwykłej determinacji i hartu ducha, ich sukcesów, a czasem również upadków i porażek, ale przede wszystkim obserwując ich postawę, wyrażającą, że najważniejsze wcale nie jest zwycięstwo, ale sam udział w igrzyskach i sprawiedliwa rywalizacja, uzmysłowiłam sobie jak wiele od olimpijczyków możemy się nauczyć – życiowo i zawodowo. Bo wziąć udział w tej najważniejszej na świecie sportowej imprezie mogą tylko nieliczni – wybrańcy w swoich dyscyplinach. Jak to osiągnęli? Jakie cechy i umiejętności zaprowadziły ich na szczyt? I wreszcie – które z tych zasad i wartości powinniśmy wdrożyć u siebie, aby odnieść zwycięstwo na arenie zawodowej w iście olimpijskim stylu?

  1. Etos pracy i dążenie do doskonałości

Rozpoczynając swoją przygodę z branżą eventową, pewnie marzysz o organizowanych przez siebie czy to koncertach z udziałem największych gwiazd sceny muzycznej czy też prestiżowych galach prowadzonych przez osoby z pierwszych stron gazet. Jednak zwykle w tej branży jest dokładnie tak, jak na igrzyskach – sukcesy i zlecenia nie spadają z nieba, a łut szczęścia zdarza się jedynie osobom przygotowanym. Tak można by interpretować sukces Patryka Dobka na igrzyskach – nie tylko dlatego, że był to jego pierwszy występ na olimpiadzie, ale również, że brązowy medal zdobył w całkiem nowej dla siebie konkurencji – biegu na 800 m, podczas gdy wcześniej rywalizował w biegu na 400 m przez płotki. Ale to nie szczęście czy przypadek pozwoliły mu stanąć na podium, a ciężka praca, treningi, wytrwałość i determinacja. A te ostatnie przydają się również w branży eventowej, gdzie często trzeba odpowiadać na kilkadziesiąt zapytań ofertowych po to, aby zrealizować jedynie kilka z nich, weryfikować dla klienta całe mnóstwo różnych opcji, po to tylko, aby ten mógł je odrzucić i wrócić z nowymi wytycznymi. Bo zawód event managera to zdecydowanie zawody dla wytrwałych, dla tych, którym nie są straszne wielokrotne, żmudne i męczące powtórzenia. Jednak bez nich wzniesienie się na wyżyny swoich możliwości nie byłoby możliwe. Bądź więc jak zawodnik olimpijski – gotowy na ciężką pracę, silnie zmotywowany i potrafiący przezwyciężyć własne ograniczenia, a Twój sen o wielkich eventach na pewno się ziści. I nie zapominaj, że to „trening czyni mistrza”.

 

  1. Przezwyciężanie i radzenie sobie z trudnościami

A te zdarzają się nawet mistrzom olimpijskim! Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i popełniamy błędy, ale to właśnie to, jak na nie reagujemy i jak sobie z nimi radzimy determinuje powodzenie lub porażkę. Jaka zatem reagują na potknięcia sportowi wybrańcy?
Zamiast koncentrować się na tym, co się wydarzyło i rozpamiętywać porażkę, zawodnik skupia się na tym, co dzieje się teraz i na co ma wpływ. Negatywne myśli są jednym z największym wrogów sportowca, prowadzącym do spadku efektywności działania.
Jaka zatem rada płynie z tego dla Ciebie jako event managera? Nie zadręczaj się, nie rozdrapuj ran zadanych przez klienta, który odrzucił Twoją ofertę – popraw koronę i skup się na tym, co przed Tobą! Niech dołki, w które zdarzy Ci się wpaść w drodze na upragniony szczyt, pozwolą Ci wyjść z nich silniejszym i bogatszym o nowe doświadczenia.

 

  1. Czysta gra – Fair Play

Mistrzowie olimpijski swoje zwycięstwo osiągają nie po trupach i rozpychając się łokciami, ale w duchu szacunku, przyjaźni i zasady fair paly. Dlaczego to takie ważne w perspektywie event managera? Bo konkurencja zawsze była, jest i będzie, ale to jak ułożysz sobie z nią relacje zależy wyłącznie od Ciebie. Tylko pamiętaj, że rynek w czasach pandemii jest już i tak wystarczająco trudny, żeby tworzyć sobie dodatkowe problemy i wrogów – poza tym nigdy nie wiesz, kiedy przyjdzie Ci połączyć siły z konkurencją, żeby wspólnie zrealizować dla klienta jakieś duże przedsięwzięcie. Niech więc drogowskazem po relacjach z innymi agencjami eventowymi będzie dla Ciebie przykład wioski olimpijskiej i współistnienie tam zawodników ze wszystkich stron globu, wioski, w której spotykają się zawodnicy różnych dyscyplin, gwiazdy światowego sportu z innymi gwiazdami, którzy to zasiadają do posiłków na tej samej stołówce, by następnie rywalizować ze sobą w uczciwej walce, zakończonej gratulacjami dla zwycięzców.

  1. Balans

Nawet mistrzowie olimpijscy nie żyją samymi treningami! Jak twierdzi kanadyjski psycholog sportu Terry Orlick, sportowiec funkcjonuje w dwóch strefach: złotej i zielonej. Na tę pierwszą składa się wszystko, co jest związane z aktywnością sportową, a więc treningi, ustalanie taktyki, zawody. Ta druga to życie pozasportowe, czyli rodzina, przyjaciele, wolny czas. Żeby dobrze funkcjonować w strefie złotej, sportowiec musi zachować równowagę między obiema strefami. Ważne, by pamiętał, że nie samymi zawodami człowiek żyje. Istotne znaczenie ma umiejętność odzyskiwania energii i przełączania się na inne sfery: relaks, lekturę dobrej książki, hobby – a więc wszystko, co pozwoli oderwać się od rzeczywistości.

I ta zasada ma zastosowanie absolutnie w każdej branży, nie tylko w sporcie!

 

  1. Praca zespołowa

Mimo, że to niewątpliwie na zawodniku spoczywa największa presja i ciężar odpowiedzialności za sukces lub porażkę, to jednak nie dźwiga ich samodzielnie. Może liczyć na wsparcie trenerów, psychologów i całego sztabu. Jaka lekcja płynie z tego dla event managera?
A no taka, że prawdziwe zwycięstwo to wcale nie ten indywidualny sukces, ale powodzenie całego projektu, dlatego dobry event manager wpiera również innych członków drużyny, by wspólnie mogli zrealizować zamierzony cel, a w przypadku napotkanych trudności nie boi się prosić o pomoc – bo wszyscy gramy przecież do jednej bramki.

 

To tylko niektóre z olimpijskich wartości, które przełożone na wymiar zawodowy, pozwolą Ci zbudować karierę w etyczny i zrównoważony sposób, w duchu szacunku, przyjaźni, dążenia do doskonałości i zasady fair play. Mając taki drogowskaz, sukces to tylko kwestia czasu (no i ciężkiej pracy). Powodzenia!


Autorka: Katarzyna Kseniuk 

Cyrek Events to agencja eventowa, która powstała by łączyć dwie rzeczywistości: offline i online, zamiłowanie do nowych technologii i miłość do eventów. Wiemy, że coraz trudniej zaskoczyć czymś uczestników, dlatego uważnie śledzimy, (a czasem wyprzedzamy!) bieżące trendy, aby zapewnić naszym klientom niepowtarzalne doznania i efekt WOW! cyrekevents.com

Cyrek Events

Twitch we w współpracy z NBC Olympics zrealizuję część transmisji na żywo z Igrzysk Olimpijskich w Tokio

Twitch

Platforma do transmisji na żywo Twitch stanie się częścią olimpijskiej zawartości i planu transmisji NBC w ramach nowego partnerstwa. Twitch będzie realizował zawartość na żywo przed meczami i przez cały czas trwania olimpiady.

Platforma do transmisji na żywo Twitch stanie się częścią olimpijskiej zawartości i planu transmisji NBC w ramach nowego partnerstwa. Twitch będzie realizował transmisje na żywo przed meczami i przez cały czas trwania igrzysk.

Zmienia się sposób, w jaki ludzie konsumują tradycyjne wydarzenia sportowe. Nie chcą już po prostu patrzeć; chcą być jak najbliżej akcji i sportowców. Widzieliśmy to na własne oczy wraz z rozwojem naszej społeczności sportowej na Twitchu, gdy widzowie oglądają nie tylko swoich ulubionych sportowców, ale także biorą udział w wywiadach przed i po meczu oraz wirtualnie łączą się z innymi fanami z całego świata.

Michael Aragon, dyrektor ds. Treści w Twitch

Część tej realizacji obejmie stworzenie kilku funkcji interaktywnych. Na przykład w tygodniu poprzedzającym ceremonię otwarcia streamerzy Twitcha i ich widzowie będą utrzymywać ogień wirtualnej pochodni.

Kanał NBC Olympics na Twitchu będzie gospodarzem kilku seriali w trakcie igrzysk, w tym pokazu ze skrótami, konkursów streamerów oraz pytań i odpowiedzi na żywo ze sportowcami olimpijskimi. Obie firmy będą również współpracować przy sprzedaży treści.

Twitch w ostatnich latach systematycznie rozszerzał swoje treści poza gry wideo. W 2020 roku firma uruchomiła specjalną kategorię dla tradycyjnych treści sportowych, która obejmowała transmisje i najważniejsze wydarzenia z różnych zawodów. Platforma w przeszłości współpracowała również z NFL, aby wyświetlać komentarze popularnych streamerów, takich jak Tyler „Ninja” Blevins, podczas czwartkowych meczów piłki nożnej.


Źródło: The Esports Observer oraz doświadczenia Brief Esports

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF