Illuminar Gaming dołącza do platformy Zetly

Illuminar Gaming, najstarsza i jedna z największych organizacji sportów elektronicznych w Polsce dołącza do platformy Zetly. Na mocy podpisanego porozumienia o Partnerstwie, w przyszłości Illuminar będzie mógł wyemitować własne tokeny użytkowe i stworzy wspólnie z Zetly cyfrowy ekosystem fanów esportu w naszym kraju, w tym przede wszystkim ekosystem społeczności wokół naszej organizacji.

Połączenie z Zelty

Cieszymy się bardzo, że powstają technologie, które wprost pozwalają na rozwój naszej drużyny.
Dzięki dodatkowym środkom będziemy zdolni do budowania jeszcze lepszej drużyny. Ponadto
będziemy mogli nagradzać naszych fanów  poprzez specjalne akcje Play to Earn. W ramach przyszłej
współpracy Illuminar Gaming będzie miało również możliwość produkcji własnych kart kolekcjonerskich
– statycznych i dynamicznych, w tym osobistych kart zawodników, edycji specjalnych, NFT czy
animowanych NFT z najbardziej pamiętnymi akcjami z rozgrywek. Stawiamy także na edukację!
Będziemy dzielić się z Wami wiedzą na temat rozwiązań opartych o sieć blockchain. Tokenizacja
naszej drużyny to także potencjał inwestycyjny, bowiem tak pozyskane środki będziemy przeznaczać
m.in.: na rekrutację nowych graczy.

Illuminar Gaming to jedna z najlepszych i najbardziej utytułowanych organizacji e-sportowych w Polsce. Cieszymy się, że udało nam się pozyskać tak uznaną markę do współpracy w popularyzowaniu technologii blockchain oraz tokenów NFT. Jesteśmy przekonani, że dzięki partnerstwu z Zetly Illuminar umocni swój wizerunek jako e-sportowego lidera, łatwo adaptującego nowe trendy i wyznaczającego nowe standardy w polskim esporcie.

Michał Glijer, CEO Zetly

Chcemy być częścią cyfrowej rewolucji nie tylko w e-sporcie, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Zetly. Już dziś technologia NFT odgrywa wielką rolę w sztuce czy szeroko pojętej kulturze. Już niebawem będzie przenikać do wszystkich dziedzin naszego życia, w tym sportu i esportu. Wierzymy, że platforma Zetly nie tylko jeszcze bardziej zacieśni kontakt pomiędzy zawodnikami i ich oddanymi fanami, ale może też być ważnym miejscem, łączącym światy gier wideo i portów tradycyjnych.

Wojciech Krzemień Illuminar Gaming. 

Zetly OÜ

To polsko-estońska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, która wykorzystuje
technologię blockchain do stworzenia spersonalizowanej, wielopoziomowej, sportowej platformy z
aplikacją. Zetly tworzy unikalny ekosystem i rynek dla oferty tokenów klubowych, NFT, pamiątek
sportowych i zdecentralizowanego portfela cyfrowego w jednym miejscu. Dzięki tej platformie kluby
mogą emitować swoje tokeny a wszyscy użytkownicy tworzyć swoje własne NFT. Sportowcy
organizować kampanie crowdfundingowe, a federacje i kluby, emitować unikalne zestawy cyfrowych
kolekcji.

Illuminar Gamming

Założona w 2015 r. polska formacja esportowa. Zrzeszeni w niej gracze rywalizują w grach Counter-Strike, League of Legends, FIFA, World Of Warcraft oraz TFT. Organizacja skupia wokół siebie także pokaźną grupę streamerów, którzy transmitują popularne gry w serwisie Twitch. IHG przez wiele lat była niepokonaną w naszym kraju formacją w grze League Of Legends, a w sezonie 2019/2020 sukces ten powtórzyła ich drużyna Counter Strike Global Offensive, która była najlepszym zespołem na rodzimym podwórku i świętowała także międzynarodowe sukcesy. „Wielkie Oko” wiele razy pojawiało się na dużych międzynarodowych turniejach, takich jak DreamHack, IEM, czy EU Masters.


Autor: Illuminar Gamming

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

7. sezon Ultraligi wystartuje 11 stycznia w Polsat Games

Ultraliga

Najlepsi zawodnicy League of Legends z Polski i krajów bałtyckich już 11 stycznia rozpoczną walkę o mistrzowski tytuł, zaproszenie do międzynarodowego turnieju EU Masters i nagrody z puli 100 000 zł. Ultraliga transmitowana będzie we wtorki i środy od godz. 16:40 na kanałach Polsat Games w telewizji oraz w internecie.

Ultraliga Sezon 7. jest kolejną edycją wspieranej przez producenta tytułu – firmę Riot Games – oficjalnej ligi regionalnej League of Legends. To pierwszy sezon po ogłoszonych jesienią 2021 r. zmianach w ekosystemie europejskich zmagań. Od 2018 do 2021 roku Ultraliga skupiała wokół siebie polskie drużyny walczące o tytuł mistrza kraju. Dzięki połączeniu z Baltic Masters, począwszy od 2022 roku, Ultraliga zyskuje status rozgrywek międzynarodowych. 11 stycznia topowe drużyny z Polski i krajów bałtyckich rozpoczną walkę o tytuł mistrzowski, zaproszenie do europejskiego turnieju EU Masters oraz nagrody pieniężne z puli wynoszącej 100 000 złotych. Transmisje na żywo z dedykowanego rozgrywkom esportowym studia w Warszawie będzie można oglądać we wtorki i środy od godz. 16:40 równolegle w Polsat Games oraz w internecie na platformach Polsat Box Go, Twitch.tv i YouTube. Faza zasadnicza, w której rywalizacja toczyć się będzie w systemie każdy z każdym, potrwa do 9 marca. Faza pucharowa odbędzie się natomiast w terminie 15 – 30 marca z udziałem sześciu najlepszych drużyn. O tytule mistrza zdecydują cztery rundy play-off rozgrywane w systemie Best Of 5.

Liczba zespołów rywalizujących w Ultralidze wzrosła z 8 do 10. Tym samym faza zasadnicza wydłuża się o dwie kolejki, a każda z nich oznacza dla widza aż pięć spotkań na żywo. Oprócz znanych już fanom drużyn Illuminar Gaming, AGO Rogue, devils.one, Gentlemen’s Gaming, Komil & Friends oraz Team ESCA Gaming o tytuł mistrzowski powalczą też polskie Forsaken, litewska formacja Topo Centras Iron Wolves, serbskie Zero Tenacity oraz pochodząca z Włoch organizacja Goskilla.

Skład Illuminar Gaming między sezonami przeszedł solidną przebudowę. Organizacja postanowiła, pokazać rywalom z kim będą musieli się mierzyć, a widzom kogo mogą spodziewać się na serwerach, w dość oryginalny sposób. Jak mówi filmowy Książę, a zarazem pomysłodawca projektu Fryderyk “Veggie” Kozioł. Chodziło o pokazanie pewności siebie drużyny i jej celów na nadchodzącą ligę. Top 3 i awans na turniej międzynarodowy to minimum, a ambicje każą sięgać po zwycięstwo. A inspiracją jest seans „ogniem i mieczem”, którego akcja dobrze odzwierciedla pojawienie się dużej liczby zagranicznych zespołów w rozgrywkach.

 

Ogłoszone zmiany to nie tylko wyraz rozwoju FRENZY jako organizatora rozgrywek, ale również impuls dla społeczności graczy oraz kibiców w Polsce i w krajach bałtyckich. Wysoka jakość produkcji i europejski poziom rywalizacji od zawsze były synonimami Ultraligi. To się nie zmieni. Czeka nas za to jeszcze więcej emocji, otwarcie się na zagraniczną publikę i międzynarodowa walka już na poziomie regionalnym.

Marcin Kilar, Dyrektor Zarządzający FRENZY

Z ekscytacją wyczekujemy kolejnego sezonu Ultraligi, który powstaje we współpracy z FRENZY. Z każdym rokiem polska scena esportowa się rozrasta, a nasze tytuły: League of Legends, Teamfight Tactics i VALORANT zyskują coraz większą popularność oraz przyciągają nowych widzów i graczy. FRENZY wprowadziło nowy poziom transmisji na żywo i prezentowania gier w telewizji. To z kolei zaowocowało jednym z najbardziej wyjątkowych i wciągających wydarzeń esportowych. Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę i że wspólnie zaprezentujemy wam kolejny sezon Ultraligi. Sezon, w którym udział wezmą nie tylko polskie drużyny, ale również zespoły z innych krajów!

Grzegorz Szabla, Senior Brand Manager EE

 

Analizą oraz komentarzem w 7. sezonie Ultraligi zajmą się Michał “Avahir” Kudliński, Tomasz “TheFakeOne” Milaniuk, Tomasz “Magvayer” Filipiuk, Michał “Myha” Francuz oraz Mikołaj “Silv4n” Sinacki. Do obsady Ultraligi w nadchodzącym sezonie dołączą Piotr “CzarnyPiotruś” Barański i Wojciech “Bezi” Wróbel. Za organizację Ultraligi i produkcję transmisji odpowiada dom produkcyjny FRENZY, który zajmuje się realizacją topowych, esportowych wydarzeń w Polsce – są to m.in. Ultraliga Mistrzostwa Polski w Teamfight Tactics, Trinity Force Puchar Polski, a także Polska Liga Esportowa.


Źródło: Polsat Games, Illuminar Gaming  

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Jak było na Vigilant Fight Club?

Vigilant Fight Club

27 listopada w warszawskim lokalu ESPORT SPOT gracze Tekkena z całego świata zebrali się by rywalizować w turnieju Vigilant Fight Club v3.

Już po wejściu do ESPORT SPOT dało się poczuć, jaką wagę ma całe wydarzenie. Dziesiątki graczy zebranych przy komputerach, wszystkie miejsca przy głównym ekranie zajęte, a to był dopiero początek eventu.  Na początku wszystko rozpoczęło się od fazy eliminacyjnej, kiedy to równolegle na wielu komputerach na raz najlepsi gracze rozgrywali spotkania gwarantujące im udział w głównej drabince turnieju.

Cieszę się, że zjechało się mnóstwo graczy z całego świata. Nie jesteśmy tylko reprezentacją z Polski, mamy też ludzi z Francji, Korei, Anglii i do tego to bardzo mocni zawodnicy. Fajnie, że organizatorom udało się dogadać z takimi graczami jak Super Akouma, który jest aktualnym Mistrzem Europy i reprezentuję nas [Europę] na całym świecie i naprawdę nie musimy się wstydzić, kiedy występujemy w Azji czy w Ameryce. Jest z kim grać, jest się od kogo uczyć. Klimat jest naprawdę super. Lokal jest na tyle duży, że mimo obecności 80 zawodników, to nie ma problemu żadnego z miejscem. Myślę, że wszyscy mogą się czuć komfortowo. Na razie wygrałem dwie gry, jestem dobrej myśli, może coś się nawet uda wygrać.

– Maciek „Why” Stegienko, zawodnik IHG

Po fazie grupowej czekała nas krótka przerwa, w której swoje pokazy mieli reprezentanci zaproszonych szkół walki. Okazało się to fantastyczną odskocznią od turnieju. Pierwszy wyszedł Michał Malinowski z akademii Kung Fu Pro, pokazujący tradycyjne ruchy Wushu, wykorzystywane również przez niektóre postacie w serii Tekken. Następnie serca fanów skradła Maja Ostrowska, wcielająca się w postać Lidii Sobieskiej (postaci z gry). Pokazała ona jej ruchy w formie choreografii przypominającej walkę z Tekkena 7.

Nigdy nie interesowałam się grami dopóki nie padła propozycja wzięcia udziału w turnieju. Od razu jak zobaczyłam Lidię to się zauroczyłam! Stworzenie takiej choreografii to nie była łatwa rzecz. Tyle treningów, a to było ciągle za mało.

– Maja Ostrowska-Gralka, Centrum Sportu i Usług Prozdrowotnych „Pro-Health”

Po pokazach szkół walki czekała nas główna część eventu, czyli faza play-off. Najlepszym na turnieju okazał się Polak, Maciek „Why” Stegienko. Reprezentant organizacji Illuminar po drodze pokonał Super Akoumę, a w finale, po zdecydowanie najbardziej widowiskowym pojedynku na turnieju, uległ mu Joka (3:2).

Turniej VFC okazał się wielkim sukcesem. Nie wiedzieliśmy że społeczność dość niszowej gry przyjmie organizacje turnieju z takim entuzjazmem. Odczuwam wielką dumę. Przede wszystkim to co nas cieszy to obecność ekipy międzynarodowej. Zawodnicy przyjechali z ponad dziesięciu krajów, żeby uczestniczyć w turnieju. Co więcej, jest to prawdopodobnie największy i najpopularniejszy stream e-sportu sztuk walki.

Turniej jest trzecią edycją. W ciągu nich udało nam się uzyskać tytuł lidera pod względem organizacji w Polsce. W przyszłym roku planujemy zrobić kolejne cztery edycje, i piąty event specjalny. Planujemy zrobić z tego regularną ligę. 

– Wojciech Krzemień, współwłaściciel ESPORT SPOT i Illuminar Gaming

 

 

 

Adam Daniluk

Mercedes zwiększa zaangażowanie w esport. Dla marki to sposób na dotarcie do młodszego pokolenia

Mercedes_simracing

Gaming to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów rozrywki, podobnie jak jego sportowa odmiana – e-sport. Rosnąca rzesza graczy i widzów sprawia, że dla marek to atrakcyjne pole do inwestowania. – Nie mogliśmy przegapić okazji, żeby poprzez tę formę rozrywki dotrzeć do młodszych grup docelowych – mówi Tomasz Mucha z Mercedes-Benz Polska. Wykorzystaniu tego potencjału ma służyć współpraca i wspólne inicjatywy z teamem Illuminar Gaming, najstarszej w Polsce organizacji e-sportowej, której dywizja League of Legends jest jedną z najbardziej utytułowanych polskich drużyn. Jedną z nich jest warszawskie studio gamingowe ESPOT, które zostało właśnie rozbudowane o nową strefę simracingową dla miłośników symulacji wyścigów.

Gaming jest już od lat jednym z najszybciej rosnących segmentów rynku rozrywki. Według ubiegłorocznego raportu PARP „The game industry of Poland” w gry komputerowe gra ok. 16 mln Polaków, a wartość krajowego rynku sięga blisko 600 mln dol. To plasuje Polskę w okolicach 20. pozycji na światowym rynku gier wideo. Te dane mogą być jednak niedoszacowane, na co wskazują statystyki najważniejszych platform w PC gamingu. Polscy gracze są trzecią największą grupą klientów GOG.com pod względem udziałów w sprzedaży, zaraz po graczach z USA i Niemiec. Z kolei dane Epic Games Store wskazują graczy z Polski jako siódmą największą społeczność na tej platformie.

W Polsce sytuacja branży gamingowej jest wyjątkowo ciekawa. Od wielu lat jesteśmy czołowym rynkiem pod względem relacji gamerów do ogółu populacji. Zajmujemy trzecie–czwarte miejsce po takich potęgach jak Stany Zjednoczone, Chiny czy Turcja. To pierwszy powód, żeby zainteresować się tą dziedziną. Drugi to sytuacja w gamie Mercedesa. Od kilku lat odmładzamy gamę modeli mniejszych, kompaktowych, które są też najczęściej kupowane przez młodszych nabywców. Nie mogliśmy więc przegapić okazji, żeby dotrzeć poprzez tę formę rozrywki do młodszych grup docelowych.

Tomasz Mucha, product PR w Mercedes-Benz Polska

Gaming i powiązany z nim esport stwarzają szerokie możliwości product placementu, przyciągając na ten rynek coraz więcej firm i sponsorów. W 2020 roku globalna publiczność e-sportowa była szacowana przez Newzoo na 495 mln osób, a oglądalność największych eventów z tej dziedziny przekracza widownię konwencjonalnej telewizji.

Marka Mercedes jest na tym rynku obecna już od czterech lat. W ubiegłym roku została motoryzacyjnym partnerem wszystkich globalnych wydarzeń esportowych League of Legends – gry, która osiągnęła liczbę 100 mln graczy na świecie. W tym roku Mercedes zaznaczył swoją obecność także w polskim e-sporcie, nawiązując współpracę z teamem Illuminar Gaming. To najstarsza w Polsce organizacja esportowa, której dywizja LoL jest jedną z najbardziej utytułowanych drużyn na świecie.

Ta współpraca jest dla nas sposobem dotarcia do polskiego gamera.

Tomasz Mucha, product PR w Mercedes-Benz Polska

W ramach tej współpracy marka, która doskonale rozumie potrzeby młodszego pokolenia, związanego z grami i esportem, dociera do niego właśnie tam, gdzie młodzież ma swoją bezpieczną przestrzeń. Ta współpraca pokazuje też, że nawet marki takie jak Mercedes, który jest jednym z najstarszych brandów na świecie, są dla wszystkich. Z drugiej strony Illuminar Gaming reprezentuje nowoczesną rozrywkę nowego pokolenia. Dlatego z tej współpracy możemy wiele wyciągnąć i wiele się od siebie nauczyć.

Wojciech Krzemień, członek zarządu Illuminar Gaming

Jednym z elementów współpracy Mercedesa i Illuminar Gaming jest ESPOT, studio gamingowe, które działa od października 2020 roku w Elektrowni Powiśle. To pierwsze tego typu miejsce w Polsce: w pełni wyposażone studio do transmisji online z dużą strefą gamingową (45 stanowisk z wysokiej klasy sprzętem i szybkim, bezpiecznym łączem internetowym oraz kamerami 4K), przestrzenią dla nawet stuosobowej publiczności i zapleczem gastronomicznym. Łączy światy gier wideo, sportu i muzyki oraz przestrzeń rozrywkową, przeznaczoną zarówno dla rodzin, jak i aspirujących graczy.

Tutaj można przyjść, spotkać się, obejrzeć relacje na Twitchu, zobaczyć samochód Mercedesa, ale też zjeść kanapkę i pograć. To takie miejsce styku świata realnego z cyfrowym, jesteśmy tu obecni i mówimy do nowego pokolenia tym tradycyjnym i tym nowszym językiem.

Tomasz Mucha, product PR w Mercedes-Benz Polska

W ubiegłym tygodniu w studiu została uruchomiona nowa simracingowa strefa. To gratka dla miłośników symulacji wyścigów, którzy mogą wziąć udział w konkursie Hot Lap by Mercedes-Benz na najszybsze okrążenie w grze Assetto Corsa.

Simracing staje się coraz bardziej popularny, a grający w wyścigi robią to już na profesjonalnych stanowiskach, w specjalnych kokpitach z profesjonalnymi kierownicami. Wszyscy, którzy przyjdą spróbować swoich sił do ESPORT SPOT na Zajęczą 4 w Warszawie, będą mogli poczuć się jak prawdziwy esportowy kierowca na profesjonalnych symulatorach jazdy do simracingu i przy okazji zdobyć ciekawe nagrody. Fani mogą tu też obejrzeć wszystkie wydarzenia sportowe oraz esportowe na arenach międzynarodowych i krajowych, a także spotkać swoich ulubionych streamerów i graczy komputerowych.

Piotr Adamski, szef ds. esportu i gamingu w ESPOT

To m.in. wśród fanów wirtualnych wyścigów Mercedes chce promować gamę swoich elektrycznych aut, m.in. model EQA. Połączenie elektromobilności i gamingu nie jest przypadkowe. Jak podkreśla przedstawiciel marki, tak jak gaming i e-sport są przyszłością rozrywki, tak elektromobilność stanie się wkrótce przyszłością motoryzacji. Ta zmiana w dużej mierze będzie zależeć od młodych ludzi.

Dzisiaj w pokoleniu Z około 90 proc. osób ma styczność z grami komputerowymi. Łącząc się, dokonujemy doskonałego mariażu i dajemy doskonały przykład innym markom, które chciałyby współpracować z esportem. Świat esportu jest już gotowy na taką współpracę.

Wojciech Krzemień, członek zarządu Illuminar Gaming

Promocji połączenia motoryzacji i gamingu miał służyć rozstrzygnięty właśnie konkurs na e-sportową personalizację Mercedesa EQA 250. Samochód ze zwycięskim projektem artystycznym będzie można spotkać w sierpniu w wielu miastach w Polsce. Ekipa Illuminar Gaming ruszyła nim właśnie w podróż w ramach projektu Mercedesem po Polsce. „Służbowy” EQA graczy zagości m.in. w Krakowie (14 sierpnia) oraz Trójmieście (20 sierpnia), po czym 28 sierpnia wróci do Warszawy na finał i podsumowanie akcji.

Wychodzimy do graczy i fanów gamingu i e-sportu, bo nie możemy w każdym mieście mieć takiego miejsca jak ESPOT. Taką przestrzenią do spotkań będzie dla nas samochód. Będzie można w nim spotkać się z elektromobilnością, trochę ze światem e-sportu, ale przede wszystkim będziemy mogli porozmawiać o tym, czym jest dla nas gaming.

Wojciech Krzemień, członek zarządu Illuminar Gaming


Źródło: Newseria

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Mercedesem przez Polskę z Illuminar Gaming

Mercedesem przez Polske

Illuminar Gaming we współpracy ze swoim partnerem, firmą Mercedes - Benz Polska, uruchomił akcję, która ma za zadanie pokazać kreatywny potencjał fanów polskiego esportu.

Illuminar Gaming i Mercedes zapraszają fanów gamingu do wzięcia udziału w konkursie, polegającym na stworzeniu projektu designu samochodu marki Mercedes, który nawiązywał będzie do kultowej organizacji spod znaku “Wielkiego Oka”. Nagrodą w konkursie jest warta ponad 6 tysięcy złotych hulajnoga elektryczna, również ze stajni firmy Mercedes – Benz. Dodatkowo zwycięski projekt zostanie oficjalnie zaprezentowany na samochodzie podczas finału akcji w Warszawskim ESPOT, skąd wyruszy w trasę po Polsce z ekipą influencerów skupionych wokół organizacji Illuminar.

Tak prezentuje się harmonogram konkursu i akcji “Mercedesem przez Polskę”:

  • 19 lipca – 2 sierpnia: Termin zgłaszania prac konkursowych
  • 6 sierpnia: Podsumowanie konkursu i prezentacja zwycięskiego projektu w ESPOT
  • 7 sierpnia: Start akcji “Mercedesem przez Polskę”

Finał akcji będzie transmitowany na żywo z ESPOT za pośrednictwem serwisu Twitch i wezmą w nim udział gwiazdy Illuminar Gaming. Po zakończeniu finału konkursu, samochód w zwycięskich “barwach” wyruszy w polskę na pokładzie z influencerami oraz zawodnikami Illuminar, którzy spotkają się z swoimi fanami w największych miastach naszego kraju. Ich podróż będzie można śledzić na kanałach komunikacyjnych organizacji w mediach społecznościowych.

Regulamin konkursu oraz wszelkie szczegóły znajdują się na oficjalnej stronie organizacji Illuminar.


Źródło: Illuminar Gaming

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Huczna premiera lodów Illuminar. Fani zasmakowali gamingu podczas PGE Superpucharu PLE

Lody_Illuminar_gaming

Illuminar Gaming, jedna z najbardziej rozpoznawalnych organizacji esportowych w naszym kraju, przygotowała niespodziankę dla fanów gier komputerowych i esportu. Wspólnie z firmą Lodis stworzyła śmietankowo - czekoladową linię lodów, które swoją premierę miały podczas weekendowego wydarzenia PGE Superpuchar Polskiej Ligi Esportowej w Gdańsku.

Wydarzenie odbywające się na gdańskiej plaży okazało się frekwencyjnym sukcesem, a lody sygnowane Illuminar Gaming były hitem, który został ciepło przyjęty przez fanów elektronicznej rozrywki, profesjonalnych zawodników, gwiazdy internetu, sportu oraz show biznesu.

Źródło: Illuminar gaming

Współpraca Illuminar Gaming z firmą Lodis zakłada szeroko przeprowadzoną kampanię displayowa w internecie. Lody promować będą influencerzy skupieni wokół esportowej marki oraz ich zawodowi gracze.

zespół Illuminar Gaming
Źródło: Illuminar Gaming

 

Lody śmietankowe na patyku w polewie orzechowo-kakaowej z orzechami arachidowymi pojawią się w sprzedaży już wkrótce na terenie całego kraju w sugerowanej cenie detalicznej 2,99 PLN.


Źródło: Illuminar Gaming

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

YumYum rozpoczyna komunikację mediową w gamingu!

Komunikacja mediowa YumYum

Marka YumYum oferująca tajskie zupy instant z makaronem, rozpoczęła w marcu 2021 działania mediowe w środowisku gamingowym, a już w najbliższą niedzielę odbędzie się „Wielki Finał YumYum”.

Do współpracy zostały zaangażowane dwie drużyny streamerów wokół Veggiego oraz Mai Linh, powiązanych z Illuminar Gaming. W marcu zostały zainicjowane zmagania gamingowe na platformie Twitch, gdzie streamerzy sprawdzili swoje umiejętności w azjatyckiej grze Street Fighter w ramach „Wielkiego Wyzwania YumYum”.

W najbliższą niedziele, w studio ESPOT na żywo spotkają się wszyscy uczestnicy aktywacji gamerów. W ramach finału gamerzy i streamerzy zmierzą się w takich grach jak Street Fighter, Minecraft, League of Legends, czy Rocket League i szachy. Dla widzów finałowego livestreama marka YumYum zaplanowała też dodatkowe konkursy z nagrodami.

Wyzwanie YumYum
Źródło: YumYum

To pierwsze działania YumYum skierowane do gamingowej grupy odbiorców. Marka zakłada, że podobne aktywacje pozwolą na poszerzenie grupy docelowej i zdobycie odbiorców w nowym segmencie konsumenckim.

Aktywności marki YumYum i innych znanych marek FMCG przyczyniają się do wzrostu popularności esportu w Polsce, wspierają szeroki rynek gamingu w Polsce.

Transmisja wydarzenia finałowego „Wielki Finał YumYum” wystartuje w niedzielę 25.04 o godzinie 17:00 na kanałach Twitch Fryderyka ‘Veggie’ Kozioł, Roksany ‘Mai Linh’ Nguyen oraz Facebook Illuminar Gaming.

YumYum to oryginalna tajska marka zup instant z makaronem, importowana przez Aji

nomoto Poland z oddziału firmy w Tajlandii- Wan Thai Foods. YumYum oferuje wysokiej jakości produkty w 3 oryginalnych tajskich smakach: Krewetka, Kaczka, Kurczak, które dzięki łatwości przygotowania mają szansę na stałe zagościć w menu gamerów. Informacje o marce YumYum dostępne są na https://yumyumy.com.pl/.


Źródło: YumYum

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Illuminar Gaming z dywizją VALORANT – do organizacji dołącza drużyna Chakalaka!

Illuminar dywizja Valorant

VALORANT szturmem zdobywa scenę esportową i coraz więcej organizacji bierze pod swoje skrzydła zawodników drużynowego FPS-a wydanego przez Riot Games. Illuminar Gaming również dołącza do tego grona i podpisuje kontrakt z zespołem występującym dotychczas pod nazwą Chakalaka.

Skład Illuminar Gaming w VALORANT:

  • Kamil „frontside” Moroń
  • Kacper „AjMERiTO” Barszcz
  • Grzegorz „GRUBINHO” Ryczko
  • Karol „Nitro” Przedpełski
  • Sebastian „snikk” Kaminski
  • Dominik „NeroIntegrate” Dąbrowski – menadżer

Potwierdzam ploteczki! BOOM Chakalaka i mamy dywizję VALORANT w Illuminar. Cieszę się, że IHG po raz kolejny jest jedną z pierwszych organizacji w Polsce która inwestuje w świeżą grę esportową i liczę na to, że nasza inwestycja pomoże rozwinąć się całej scenie. Chłopaki są mocno zmotywowani i nastawieni na osiąganie dobrych wyników na poziomie europejskich rozgrywek. Dodatkowo Dominik, który posiada bogaty know-how zdobyty jeszcze za czasów THOSE GUYS, dobrze wpasowuje się w nasze struktury menadżerskie. Będzie co grać, a nasi fani będą mieli co oglądać. Spike podłożony!

Fryderyk „Veggie” Kozioł, Head of Esports w Illuminar Gaming

Zaczynamy nowy rozdział. Po wyboistej drodze w końcu zostaliśmy docenieni i mamy oparcie w postaci stabilnej organizacji. Jestem przekonany, że dzięki ciężkiej pracą całej drużyny i wsparciu Illuminar Gaming uda nam się zrealizować nasze cele. Trzymajcie kciuki!

Kamil „frontside” Moroń

Zawodnicy oraz przedstawiciele Illuminar Gaming są otwarci na wszelkie propozycje wywiadów. Zapraszamy do kontaktu: fryderyk.koziol@illuminar.pl, liliana.malinowska@illuminar.pl

Zachęcamy do śledzenia Illuminar Gaming w mediach społecznościowych:
Illuminar Gaming na Facebook
Oficjalna grupa – Wtajemniczeni
Illuminar Gaming na Twitterze
Illuminar Gaming na Instagramie


Źródło: Illuminar Gaming

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Zwycięzca CS:GO w Polskiej Lidze Esportowej wyłoniony! ACTINA PACT zostaje Mistrzem Dywizji

Dwa miesiące rywalizacji, 100 000 złotych w puli, 8 drużyn, 33 spotkania i 1 zwycięzca, który po zaciętej rywalizacji, kilku dogrywkach i trzech mapach zdobył najwyższy tytuł w Dywizji Mistrzowskiej - to zespół ACTINA PACT.

W wielkim finale zmierzyły się ze sobą dwie bezapelacyjnie najlepsze drużyny tego sezonu. Niepokonane Illuminar Gaming oraz Actina PACT, która stabilnie przeszła przez fazę zasadniczą. IHG dość sprawnie rozprawiło się Actiną na etapie grupowym, więc wielu stawiało na to, że i tym razem niepokonany lider nie da większych szans swojemu rywalowi. Nic bardziej mylnego! Dodatkowym smaczkiem był fakt, że PACT występowało w finale w roli obrońcy tytułu sprzed sezonu. Niesamowite wystąpienie drużyny Jacka “minise” Jeziaka, który tuż przed startem rozgrywek w wywiadzie dla PLE powiedział: “Mamy sporo do udowodnienia…”, pokazało najwyższy poziom CS’a i prawdziwość esportowych emocji.

Transmisja w ESPOT, źródło: PLE

CO TO BYŁ ZA FINAŁ!

 Przez trzy dni rywalizacji, komentatorzy w studiu Polsat Games – Łukasz “hermes” Pożyczek, Olek “Vuzzey” Kłos oraz Piotr “Izak” Skowyrski wraz ze specjalistami przeprowadzali kibiców przez prawdziwe emocje Counter – Strike’a. Transmisja po raz pierwszy w historii odbyła się przy wsparciu tłumaczy języka migowego, którzy pod hasłem #GamingBezBarier podjęli się tego niezwykle trudnego zadania, nie tylko z perspektywy dynamiki pojedynków, ale również złożoności języka rozgrywki.

Transmisja uzupełniania była materiałami ze studia w ESPOCIE, w którym odbyły się koncerty artystów – Wiatra, z kawałkiem “Testarossa”, którego wyświetlenia przebiły już 22 miliony na YouTubie, reprezentującego SONY Music Polska, oraz znanego rapera Żabsona, kojarzonego z Chillwagonem, którego wspierała Young Leosia. Współpraca z młodymi artystami pozwala sięgać po nowych odbiorców, a stała współpraca z osobami na co dzień nie kojarzonymi z grami to stały punkt w działaniach Polskiej Ligi Esportowej.

fot. Marcin Gortat, Rohana Tungate, Piotr Gruszka, PLE

Również podczas tego finału w wywiadach między meczowych prowadzonych przez Wojtka “Łozo” Łozowskiego i Asię Marks, można było posłuchać takich postaci jak: Piotr Gruszka, Martin Lewandowski, Maciej Musiał czy Yankes. Swoją obecność na ściance PLE zanotowali również Rafał Maślak, Karol “Blowek” Gązwa, Piotr Kędzierski, Rafał Jonkisz, Sebastian Chłodnicki oraz Cezary Trybański.

Kilka miesięcy kreatywnej pracy całego zespołu pokazuje, że esport i rozgrywka na najwyższym poziomie jest początkiem całego spektrum możliwości około gamingowych. Stabilnie umacniamy naszą pozycję w świadomości kibiców i upewniamy, że nasze transmisje turniejowe to dobra jakość. Dodatkowo przenikamy się z mainstreamem i rozrywką masową, wprowadzając do naszego świata gwiazdy telewizji, muzyków, sportowców i ludzi z showbiznesu. Już mamy plany na dalsze działania!

Radosław Wójcik, Head of Communication and PR

W trakcie pojedynków kibice mogli wspierać swoje ulubione zespoły na dedykowanym serwerze Discord. PLE ogłosiło również dwie dodatkowe nagrody MVP – pierwszą za fazę zasadniczą, którą jest Porsche Carrera na weekend, a za fazę finałową przelot do USA i mecz NBA!

fot. Żabson, Radosław Wójcik, PLE

W trakcie emisji odbył się również Showmatch, rozegrany na aim mapie w wykonaniu Marcina Gortata i Piotra “Izaka” Skowyrskiego.

Już za tydzień odbędzie się oficjalne wręczenie nagród i przyznanie tytułów “Most Valuable Players”.

CO TO BYŁ ZA SEZON!

Polska Liga Esportowa od początku podkreśla jak ważna jest dla zespołu profesjonalizacja działań nie tylko własnych, ale również około branżowych. W ramach obu dywizji, zarówno Lotto Dywizji Profesjonalnej jak i Mistrzowskiej, łącznie w turniejach CS:GO udział wzięło 16 drużyn, co daje 80 zawodników w podstawowych składach, kilkunastu graczy rezerwowych, trenerów, czyli 16 profesjonalnych organizacji, które w różnym stopniu i stażu angażują się w budowę rynku esportowego w Polsce. Dzięki temu dziesiątki tysięcy kibiców, na bieżąco może śledzić wyniki swoich ulubionych zespołów w rywalizacji Counter – Strike: Global Offensive. To wszystko zbudowane w profesjonalnych strukturach organizacji esportowych.

fot. Paweł Kowalczyk CEO PLE, Adam Gil Head of Esports PLE

Lipcowa konferencja w świat esportu wprowadziła Marcina Gortata, jako nowego inwestora Polskiej Ligi Esportowej. Ogłoszono rywalizację 8 najlepszych polskich zespół oraz pulę 100 000 złotych do zdobycia podczas ligi Counter – Strike’a. Ważnym i osiągniętym punktem do zrealizowania turnieju było otrzymacie oficjalnej licencji od VALVE. Współpraca z Polsat Games i wykorzystanie nowoczesnego, dedykowanego grom studia, pozwoliła na dostarczenie najwyższej jakości transmisji zarówno na platformie streamingowej jak i w telewizji. Podczas trwania siedmiu kolejek fazy zasadniczej rozgrywek CS:GO, zespół PLE nawiązał działania z PZPN, w ramach której zwycięzca w eFootball PES otrzyma możliwość znalezienia się w finale eliminacji do reprezentacji Polski, w projekcie PZPN eFutbol, oraz reprezentowania kraju podczas UEFA eEURO 2021 – oficjalnych mistrzostw Europy! W międzyczasie rozpoczęła się również wirtualna rywalizacja fanów wyścigów FORMUŁY 1, pod szyldem PLE.GG F1 CUP.

Partnerem Strategicznym Polskiej Ligi Esportowej jest legalny bukmacher – eWinner, którego ambasadorem jest Marcin Gortat. Jako Partner Główny Polskiej Ligi Esportowej oraz Partner Tytularny Dywizji Profesjonalnej występuje Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO. Wsparcia podczas finałów udzieliły marki takie jak Sokołów Red Bull oraz Man Generation.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Alior Bank z przemyślaną strategią esportową – Illuminar Gaming, Ultraliga, dedykowany produkt

Bank sukcesywnie tworzy ekosystem dla graczy i ogłasza partnerstwo z Illuminar Gaming - czołową organizacją esportową w Polsce. Jest to kolejne działanie w esporcie, po dedykowanej karcie płatniczej dla graczy i zostaniu Sponsorem Tytularnym Ultraligi.

Na początku maja informowaliśmy, że Alior Bank został Sponsorem Tytularnym kolejnych sezonów Ultraligi, czyli wiodącej ligi League of Legends w Polsce. Wczoraj zostało ogłoszone jest roczne partnerstwo z Illuminar Gaming – czołową organizacją esportową.

Partnerstwo Banku obejmie wszystkie dywizje organizacji. Logotyp Alior Bank pojawi się na wszystkich kanałach social media organizacji, jej zawodników i streamerów. Poza pasywnym brandingiem przewidywane są kreatywne działania aktywizujące fanów. Bank jest tym samym kolejną marką, która związała się z Illuminar Gaming. Pozostałymi partnerami organizacji jest operator sieci Play, marka gum bezcukrowych Orbit, sklep komputerowy Morele.net, sieć restauracji Subway, sklep z grami G2A i producent krzeseł gamingowych ProGamer.

Illuminar Gaming
Fot. Illuminar Gaming

Zdecydowaliśmy się wesprzeć miłośników esportu, ponieważ zgodnie ze strategią „Więcej niż bank” chcemy być blisko naszych klientów i ich zainteresowań. Stawiamy na maksymalnie spersonalizowane produkty i chcemy docierać do młodszej grupy docelowej. Analizy przeprowadzone przez RBL_Innovation by Alior Bank wskazują, że są jedynie dwa obszary zainteresowań, które zrzeszają tak dużą liczbę młodych ludzi – Gry i Muzyka.

W czasie badań przeprowadzonych przez RBL_, nasze laboratorium innowacji, okazało się że niemal połowa klientów bankujących online gra w sieci przynajmniej raz w tygodniu. Ogółem w Polce regularnie na komputerze gra 4-6 mln osób.

Pierwsze przymiarki do komunikacji skierowanej do graczy testowaliśmy ponad rok temu, w marcu 2019 r. Działania te pozwoliły nam w praktyce lepiej poznać ten rynek i oczekiwania fanów esportu w Polsce. Po tym teście mieliśmy jasny wniosek – produkt skierowany do tego segmentu rynku musi dawać benefit graczom, żaden „overpromise” nie wchodzi w grę. Dlatego stworzyliśmy wyjątkową ofertę dla graczy, za której przygotowaniem stoi zespół, którego wielu członków to zagorzali fani League of Legends. Znaleźliśmy także rzeczywisty benfit – dostęp do darmowych Riot Pointów.

Marek Jaworski, Menedżer ds. Marketingu Internetowego, Alior Bank

Illuminar Gaming posiada czołowe drużyny Counter-Strike i League of Legends występujące z sukcesami na największych turniejach w Polsce. Drużyna League of Legends zajęła trzecie miejsce w poprzednim sezonu Ultraligi, a drużyna Counter-Strike broni tytułu w aktualnie trwających ESL Mistrzostwach Polski. Poza esportem, organizacja stawia również na gaming i zatrudnia w swoich szeregach dywizje streamerów, w skład której wchodzą m.in. Remigiusz 'Overpow’ Pusch oraz Karolina „Nieuczesana” Brodnicka.

Cieszymy się, że zdobyliśmy zaufanie takiego Partnera jak Alior Bank, pokazując jednocześnie, że esport to nie tylko gry, to styl życia i emocje, w które warto inwestować. Wprowadzenie dedykowanej oferty podoba się naszym fanom – zawsze staramy się przekonać współpracujące marki do działań, które wspierają branże i samych graczy – Alior Bank zadbał o benefity w postaci punktów RP i unikatową kartę z Ashe. To świetny krok w budowaniu świadomości marki i naprawdę dobrze uszyty produkt, który w prosty i skuteczny sposób trafia do graczy.

Wojciech Niesiobędzki, członek zarządu Illuminar Gaming

Zarówno sponsoring Ultraligi, jak również partnerstwo Illuminar Gaming jest spójnym działaniem komunikacyjnym banku skierowanym do społecznosci graczy. Bank skupia się przede wszystkim na grze League of Legends i liczy na pozyskanie fanów związanych z ta grą.

Alior-Riot
Fot. Alior Bank

Alior Bank wspólnie z Riot Games i Mastercard przygotował dedykowany produkt – kartę płatniczą z wizerunkiem Ashe, postacią z gry League of Legends. Karta w zamian za dokonane transakcje płatnicze umożliwia zbieranie Riot Points, które następnie można wykorzystać w grze.

Zachęcamy również do śledzenia naszych biznesowych podsumowań tygodnia w esporcie

W tym tygodniu w esporcie: Valorant, Alior Bank, ESL Mistrzostwa Polski, HP Omen, XPG, Rainbow Six, Orbit

Redaktor Prowadzący sekcji Brief Esports. Business Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży esportu i gamingu. Organizator ponad 20 esportowych wydarzeń i turniejów dla profesjonalistów i amatorów. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company. Regularny mówca na konferencjach poświęconych tematyce gamingu i esportu w Polsce. Doradca Esports Associations w temacie Narodowej Drużyny Esportu i strategii rozwoju esportu w Polsce.

Jarosław Śmietana