Przewidywanie może być naszym największym wyzwaniem- Stefan Batory, Impact 22

Podczas Impact'22 mieliśmy okazję spotkać się i porozmawiać z wieloma wyjątkowymi osobami. Jedną z nich jest Stefan Batory, CEO Booksy. Platformy, dzięki której każdy może w dowolnej chwili umówić się z usługodawcami pokroju fryzjer czy kosmetyczka. Cały projekt rozwinął się do tego stopnia, że korzystają z niego już ludzie na całym świecie.

Na impact’22 pojechałem z uwagi na dwie rzeczy. Pierwszą jest chęć usłyszenia przemowy Yuvala Harariego. Było to bardzo insprujace i bardzo się cieszę, że go zobaczyłem. Poza tym udział w dyskusjach panelowych.

Poza głównym powodem przyjazdu Stefana mogliśmy również usłyszeć jego statement dotyczący globalizacji i wypowiedzi Yuvala nt. obecnej sytuacji na świecie.

Największy kłopot jest z przewidzeniem się trendów. To co wydarzyło się na Ukrainie to były „czarne łabędzie”. Większość ludzi nie brała tego pod uwagę planując swoje biznesy i decyzje. Żyliśmy w świadomości, że w Europie od wielu lat nie było żadnych pandemii ani wojen i nikt nie brał tego pod uwagę. Przewidywanie może być naszym największym wyzwaniem. Teraz każdy musi być przygotowany na najbardziej nieoczekiwane scenariusze. Może dlatego startupom jest teraz łatwiej, bo są mniejsze, bardziej zwinne i lepiej przygotowane mentalnie.

Stefan Batory, Booksy

A jaki stosunek do wojny na Ukrainie mają mieszkańcy Stanów Zjednoczonych?

W Stanach Zjednoczonych trend pomocy Ukrainie jest znacznie mniejszy. W Polsce było to czuć, zwłaszcza na początku wojny. Nawet teraz widać w Polsce tę chęc pomocy, która za oceanem stopniowo maleje.

Nigdy nie mieliśmy biznesu na Ukrainie, ale po dzisiejszych panelach stwierdziłem, że bardzo chciałbym otworzyć tam Booksy. Głównie z pobódek pomocowych, a nie biznesowych. Chciałbym pomóc im za darmo, żeby branża beauty mogła się po wojnie odbudować.

Stefan Batory

Zapraszamy na rozmowę przeprowadzoną podczas Impact 22

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wstęp do Impact’22. Jaki wpływ na globalizację ma wojna na Ukrainie?

Impact '22 za nami. Wydarzenie, które porusza ważne kwestie w tematach gospodarki, polityki, ale także kultury i biznesu.

Spotkanie zostało otwarte mocnym wystąpieniem Yuvala Harariego, który wypowiedział się o obecnej sytuacji politycznej na świecie.

W pamięć zapadły mi dwie wypowiedzi Yuvala. Pierwsza, kiedy nazwał prezydenta Ukrainy – Wołodomyra Zełenskiego – pozytywnym nacjonalistą. Prezydent Ukrainy pokazuje nam co to znaczy być narodowcem i jak zrzeszyć wokół siebie wszystkich obywateli. Harari wskazał też w jaki sposób oddalamy się od globalizacji. Z racji na to co robi teraz Rosja, jeśli ten kraj osiągnie swój cel, to będzie zielone światło dla innych państw by stać się bardziej agresywnym.

Harari swoją argumentację poparł słowami, że w globalizacji nie chodzi o to żebyśmy byli tacy sami. A o to, żebyśmy się dogadali. 

Wojciech Krzemień, BRIEF

Dla mnie ważny był też o fragment o słowach nt. pozytywnego aspektu obecnych czasów. Według Yuvala przyszłość jest bardzo ciekawa i znajdujemy się obecnie w najlepszych czasach. A to ze względu na to ile pieniędzy idzie na edukację i health-care. Przez setki lat wydawano głównie na zbrojenie się. Nie myślano o społeczeństwie, a o rozwoju i imperializacji. 

Agata Kiszluk-Krzemień, BRIEF

Wojciech Krzemień był również prowadzącym dwóch paneli dyskusyjnych.

Pierwszy panel będzie na temat gamingu. Chciałbym postawić tezę, że gaming nie jest już tylko rozrywką przyszłości, a teraźniejszości. Zobaczymy odpowiedź publiczności. Ważnym aspketem rozmowy będzie sama publika, ponieważ 90% społeczeństwa gra w gry. Poruszymy też temat marketingu, o tym jak docierać do środowiska graczy. 

Drugie wystąpienie dotyczy employer brandingu. Rozmowa odbędzie się z prezesem Wyborowa Pernod Ricard Andrzejem Szumowskim. Przedyskutujemy jak wygląda obecnie proces rekrutacyjny i z jakimi mierzą się wyzwaniami w tym dynamicznie zmieniającym się świecie.

Wojciech Krzemień 

Na Impact’22 mieliśmy również przyjemność porozmawiać z inspirującymi gośćmi: Stefanem Batorym, Marcinem Bruszewskim oraz Mateuszem Matysiakiem. Rozmowy z nimi pojawią się już niedługo.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Impact ma impakt

Tytuł tego artykułu nie jest przypadkowy. Agencja The Way po przejęciu marki Impact rozwinęła ją do poziomu mocno znaczącego przedsięwzięcia na skalę europejską. Przybyliśmy na Impact’22 ze studiem VTV dla Brief.pl w przeddzień rozpoczęcia konferencji. To co nas urzekło to fantastyczna organizacja. Wszyscy członkowie zespołu byli bardzo dobrze poinformowani i oferowali pomoc na każdym kroku. Bez przesady mogę stwierdzić, że organizacja była super. To tyle w kwestii organizacji.

 

Merytorycznie, towarzysko w zrównoważonej luźnej atmosferze.

Yuval Noah Harrari swoim wystąpieniem otworzył tegoroczny Impact. Prezentacja Yuvala była niezwykle aktualna, a jej treść sprowokowała mnie do zweryfikowania mojego podejścia do globalizacji i nacjonalizmu. Tu za przykład podał Prezydenta Wolodimira Żeleńskiego który wygrał wybory w Ukrainie pochodząc z rosyjskojęzycznego domu zdobywając około 70% poparcia społecznego a dziś walczy z Rosją w obronie swojego kraju i zachowuje pełne społeczne poparcie. To pokazuje, że ukraiński nacjonalizm jest na tyle oświecony, że nie dotyka różnic etnicznych ani źródeł pochodzenia, a koncentruje się na deklaratywnej przynależności narodowej. Samo pojęcie globalizmu również zostało zawężone do uwspólnienia zasad moralnych i praw których narody miałyby przestrzegać. Harrari użył metafory aby zobrazować pojęcie globalizacji opisując je na przykładzie mistrzostw świata w piłce nożnej gdzie spotykają się ze sobą różne nacje, grają w jedną grę, wobec tych samych zasad jednocześnie zachowując tożsamość narodową. Świat ewidentne się zmienił, widzimy to wszyscy, dlatego tym bardziej należy dziś mądrze go odbudować. Autor wskazał kilka znaczących zmian między innymi wzrost nakładów na edukacje o czyni świat dojrzalszym.

Mnóstwo merytorycznej treści.

Swoje wystąpienia pośród ok. 500 prelegentów mieli między innymi Premier Mateusz Morawiecki, Erin Meyer, Carl Bildt. Ze świata biznesu bardzo ciekawie mówił Tomasz Suchański (Żabka), Anna Zielińska (Stor9) oraz Przemysław Gdański (BNP Paribas).

Sam miałem przyjemność poprowadzić dwa panele w ścieżce marketingowej więc nie udało mi się zobaczyć wszystkich interesujących wystąpień. Pierwszy panel poprowadziłem z Mateuszem Matysiakiem (GG League) oraz Asią Marks (Gamerhash). Poruszyliśmy temat oczekiwań społeczności graczy (dot. Gier Wideo) wobec współpracy z markami. Co jest ważne w tej relacji, czego unikać i jak działać aby komunikacja marketingowa w gamingu i esporcie była skuteczna. Kolejna rozmowa to fireside chat w którym rozmawiałem z Prezesem Wyborowa Pernod Ricard Andrzejem Szumowskim o employer brandingu i kulturze organizacyjnej w kontekście pozyskiwania talentów do pracy. Bardzo dziękuję moim rozmówcom i wszystkim którzy nas słuchali. Drugiego dnia tłumy przyciągnął Robert Kubica, sala pękała w szwach a Orlen dodatkowo przygotował atrakcje na Torze Poznań.

Uczestnicy chętnie mówili o swoich wrażeniach.

W naszym studiu VTV dla Brief.pl do rozmowy zaprosiłem między innymi Stefana Batorego (Booksy) oraz Marcina Bruszewskiego (Zwolnieni z Teorii) do podzielenia się swoją opinią na temat Impact’22. Wniosek jest jeden – warto być na Impact, ponieważ poza warstwą merytoryczną wydarzenie oferuje ogromny potencjał networkingowy. Sporo tego odbywa się podczas imprezy organizowanej przez MasterCard.

Zachęcam do śledzenia publikacji na Brief.pl, gdzie systematycznie będziemy udostępniali dla Was relacje z wydarzenia, wywiady oraz ciekawsze wystąpienia.

Spędziłem 20 lat w reklamie i marketingu. Założyłem, rozwinąłem i sprzedałem agencję kreatywną, prowadziłem własny coworking, po drodze angażowałem się w startupy. Promuję polską kulturę w azji poprzez sztukę filmową i content telewizyjny. Od 2017 roku jestem związany z BRIEF. W 2017 roku przeprowadziłem rekonstrukcję redakcji oraz digitalizację wydawnictwa na BRIEF.PL. W 2020 roku ruszył nowy serwis BRIEF ESPORTS którego jestem wydawcą. Od 2010 roku jestem związany z rynkiem startupów w Polsce. Jestem mentorem startupowym. Współtworzę wraz z Grzegorzem Kiszlukiem największy i najstarszy Polski ranking kreatywności aplikowalnej – 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie. Jestem fanem i propagatorem esportu i gamingu jako narzędzia komunikacji marketingowej.

Wojciech Krzemień

Zderzenie perspektyw gracze vs. marki! Już 11 maja na Impact’22 – zapraszam do uczestnictwa!

Gry wideo to rozrywka przyszłości. Nic bardziej mylnego. Gry wideo to rozrywka teraźniejszości. Wartość rynku gier wideo osiągnęła w 2020 roku niebagatelne 155 miliardów dolarów (to dwa razy więcej niż suma przemysłu filmowego i muzycznego razem wziętych) a szacuje się, że może ona wzrosnąć do 260 miliardów dolarów już w 2025 roku jak podaje investopedia.com. Palytoday.co podaje, że na świecie jest obecnie 3,1 miliarda graczy, a w samej europie jest ich 668 milionów. Te kwoty nie są dla marketera obojętne.

 

W Brief Esports od ponad dwóch lat edukujemy marki jak skorzystać na tym niegasnącym trendzie rosnącej popularności gier, jak docierać z komunikacją marketingową do gamerów. Na pierwszy rzut oka nie wydaje się to trudne. Mamy grupę skupioną wokół jednego tematu — gier wideo — nic tylko szykować produkt, komunikat i jazda! Takie podejście to błąd. Należy bardzo dobrze rozpoznać środowisko, aby maksymalnie spersonalizować zarówno produkt jak i przekaz. Wiedza w tym zakresie jest jak góra lodowa unosząca się w wodzie, jej wierzchołek jest widoczny i łatwo do rozpoznania. Jednak to, co kryje się pod powierzchnią, jest najistotniejsze. W obszarze gier jest mnóstwo kategorii: sport, strzelanki (tzw. FPSy), gry fabularne (tzw. RPGi), logiczne, platformowe, mobilne, survivale, itd. można by naprawdę długo wymieniać. Każdy rodzaj gry to określona społeczność graczy, twórców i widzów. Każda kategoria to kanał komunikacji.

Potrzeba wiedzy eksperckiej!

Tu pojawia się popyt na wiedzę specjalistyczną. Z pomocą markom przychodzą takie osoby jak ja które emigrowały do świata komunikacji marketingowej w gamingu i e-sporcie z tradycyjnego marketingu. Potrzeba pomostu łączącego cele i wizje firm oczekiwaniami reprezentantów pokolenia gier wideo. Dodatkowym aspektem utrudniającym sprawę jest rosnące zaangażowanie czasowe graczy czas poświęcony graniu vs. rozwój osobisty i nauka. Które gry są dobre, które rozwijają, w jakie obszary inwestować przy zachowaniu „brand safety”? Na te i inne pytania pomogą mi odpowiedzieć moi goście to Jacek Jankowski (ekspert branży gier i tiktoker występujący pod nickiem „tata gracza”) oraz Mateusz Matysiak GG League – mówi Wojciech Krzemień, brief.pl

Podczas rozmowy zderzymy ich punkty widzenia i — mam nadzieję — rozkodujemy gaming.

Zapraszamy na Impact’22

Ścieżkę Media & Marketing Insight poprowadzi Wojciech Krzemień, pracujemy przy niej wspólnie z THE WAY / Brief.pl.
Odbędzie się 11.05.2022 w godzinach 15:40-18:00.

Spędziłem 20 lat w reklamie i marketingu. Założyłem, rozwinąłem i sprzedałem agencję kreatywną, prowadziłem własny coworking, po drodze angażowałem się w startupy. Promuję polską kulturę w azji poprzez sztukę filmową i content telewizyjny. Od 2017 roku jestem związany z BRIEF. W 2017 roku przeprowadziłem rekonstrukcję redakcji oraz digitalizację wydawnictwa na BRIEF.PL. W 2020 roku ruszył nowy serwis BRIEF ESPORTS którego jestem wydawcą. Od 2010 roku jestem związany z rynkiem startupów w Polsce. Jestem mentorem startupowym. Współtworzę wraz z Grzegorzem Kiszlukiem największy i najstarszy Polski ranking kreatywności aplikowalnej – 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie. Jestem fanem i propagatorem esportu i gamingu jako narzędzia komunikacji marketingowej.

Wojciech Krzemień

Pierwszy naprawdę światowy kongres w Polsce. Impact’22 już w maju w Poznaniu

Harari, Morawiecki, Bildt, Kubica. A także ministrowie, ambasadorzy, naukowcy i szefowie największych firm w Polsce i na świecie – to tylko sam szczyt najważniejszego w Polsce i tej części Europy kongresu gospodarczo-technologicznego, który w maju odbędzie się w Poznaniu.

11-12 maja 2022 r. Poznań i Wielkopolska staną się najjaśniejszym punktem na biznesowej, technologicznej, naukowej i politycznej mapie Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. Podczas dorocznego kongresu Impact’22 najważniejsi goście z Polski i ze świata będą dyskutować nt. tego, jak zmienia się Polska oraz świat i w jaki sposób możemy mieć na to wpływ.

Impact najlepiej ze wszystkich kongresów w regionie wpisuje polską bieżącą dyskusję w światowe trendy i pozwala na lepsze zrozumienie wszystkiego, co się dzieje dookoła.

Dlatego wśród zaproszonych gości są nie tylko najważniejsze osoby z naszego kraju, w tym przedstawiciele rządu, dyrektorzy z niemal wszystkich głównych banków w Polsce, najważniejszych firm technologicznych i inwestorzy. Będą oni dyskutować ze szefami światowych firm, technologami i naukowymi autorytetami.

Wśród najważniejszych gości imprezy są prof. Yuval Noah Harari, najważniejszy historyk ostatniej dekady na świecie, prof. Erin Meyer z INSEAD, Mateusz Morawiecki, premier RP, Carl Bildt, współprzewodniczący Europejskiej Rady Spraw Zagranicznych, Alina Polyakova – szefowa wpływowego waszyngtońskiego think tanku CEPA, prof. Bogdan de Barbaro, terapeuta i legenda polskiej psychiatrii, Natalia Hatalska, założycielka Instytutu Badań nad Przyszłością, prof. Jeffrey Pfeffer, jeden z najważniejszych teoretyków zarządzania na świecie, Robert Kubica, polska legenda sportów motorowych, prof. Marcin Piątkowski, ekonomista Banku Światowego.

Oni i setki innych, równie wybitnych gości, będa przez dwa dni dyskutować w salach największej przestrzeni kongresowej w Polsce, czyli Międzynarodowych Targach Poznańskich, o najważniejszych wyzwaniach na ten rok i przyszłe lata. Dyskusje odbędą się w ramach kilku ścieżek tematycznych, takich jak: cyfryzacja i sztuczna inteligencja (Digital Future), AI w przemyśle (Industry 5.0), zielona gospodarka (Green Economy), efektywność i bezpieczeństwo energetyczne (Energy), innowacyjny transport i mobilność (Mobility), a także czyste technologie w miastach (Urban Next). W tym roku do tych ścieżek dołączyły także nowe: wyzwania spowodowane atakiem Rosji na Ukrainę i europejski “Plan Marshalla” (#StandWithUkraine), zdrowie psychiczne i równowaga cyfrowa (Mental Health & Wellbeing), sport i biznes (Sports Marketing).

Na kongres można się zarejestrować, korzystając ze strony: https://impactcee.com/pl/start/ . Liczba biletów jest ograniczona. Do wydarzenia będzie można także dołączyć online.

Kongres odbywa się we współpracy z ponad 30 partnerami medialnymi oraz ponad setką partnerów z sektora prywatnego i publicznego. Tak niezwykłe i wartościowe wydarzenie, jakim jest Impact’22, nie mogłoby się odbyć, gdyby nie ogromne wsparcie partnerów strategicznych: Mastercard, Google, Bank Gospodarstwa Krajowego, Żabka, Allegro, BNP Paribas, AstraZeneca i Scania, oraz strategicznych partnerów medialnych: Wirtualna Polska, money.pl, Dziennik Gazeta Prawna, forsal.pl, Puls Biznesu, RMF, Polska Agencja Prasowa i 300Gospodarka.

 

Najbardziej rozpoznawalni mówcy w kraju i na świecie z Nassimem Talebem i Natalie Portman na czele, 7 scen, ponad 500 speakerów, 23 ścieżek tematycznych, warsztaty dla liderów biznesu i konkurs dla startupów z Polski wspierany przez Sebastiana Kulczyka i Puls Biznesu – to plan na dwa dni Impact’23, najważniejszego w Polsce i tej części Europy kongresu gospodarczo-technologicznego, który w maju 2023 r. odbędzie się w Poznaniu. 10-11 maja 2023 r. Poznań i Wielkopolska jako gospodarze Impact’23 – kongresu o skali i rozmachu bez precedensu – staną się najjaśniejszym punktem na biznesowej, technologicznej, naukowej i politycznej mapie Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. Impact może się poszczycić wyjątkowym gronem dotychczasowych prelegentów. W poprzednich edycjach udział wzięli m.in. jeden z najważniejszych współczesnych myślicieli prof. Yuval Harari, była sekretarz stanu USA Hillary Clinton czy prezes YouTube Susan Wojcicki. W styczniu, do grona TOP SPEAKERÓW Impact’23 dołączyła Natalie Portman – laureatka Oscara, aktorka, producentka, autorka bestsellera, matka i aktywistka. W tej ostatniej roli wystąpi w maju w Poznaniu. Rejestracja uczestników jest już otwarta, a liczba biletów ograniczona https://impactcee.com/impact/2023/.

Impact'23

Ludzie Impact’22: Małgorzata Ohme

Jednym z najważniejszych speakerów wiosennej edycji Impact ’22 w ramach ścieżki „mental health & wellbeing” będzie ceniona psycholożka Małgorzata Ohme. Nowa ścieżka tematyczna to wyjście naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom odbiorców i społeczeństwa, które w ostatnim czasie musi mierzyć się z problemami związanymi z pandemią Covid-19 i rosyjską agresją na Ukrainie. Impact ‘22 odbędzie się w dniach 11-12 maja w Poznaniu.

Ostatnie lata to wyjątkowo trudny czas dla społeczeństw całego świata. 2020 rok przyniósł zupełnie nowe problemy i wyzwania związane z pandemią a kiedy wydawało się, że najgorsze mamy za sobą i wraca normalność, na Europę spadł kolejny dramat: inwazja Rosji na Ukrainę. Nikt nie przypuszczał, że w XXI wieku świat będzie musiał zmierzyć się z brutalną wojną i tysiącami ludzkich dramatów. Właśnie dlatego organizatorzy tegorocznej edycji Impact przygotowali zupełnie nową ścieżkę tematyczną „mental health & wellbeing”, w ramach której poruszane będą kwestie związane z aktualnymi problemami społecznymi i psychologicznymi. Na scenach Impact ’22 głos zabiorą najwybitniejsze osobistości z dziedziny psychologii.
Jedną z nich będzie Małgorzata Ohme, jedna z najbardziej znanych i cenionych polskich psycholożek. Ohme ukończyła Psychologię Społeczną na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, na którym obecnie jest wykładowcą. Jest też psychoterapeutką Akademickiego Centrum Psychoterapii SWPS i współautorką trzech książek o tematyce psychologicznej: „Dowód dojrzałości”, „Co z tym życiem?” oraz „Droga do samodzielności. Jak wspomagać rozwój dzieci i młodzieży z ograniczeniami sprawności”. Małgorzata Ohme obecnie jest też prezenterką telewizyjną w „Dzień Dobry TVN”, redaktor naczelną serwisów lifestylowych kobieta.onet.pl oraz właścicielką portalu ohme.pl. Prowadzi także wykłady, prelekcje i webinary związane z psychologią, poprawą jakości życia, life coachingiem i rozwojem osobistym. W 2019 współprowadziła reality show Big Brother oraz wieczorne odcinki na żywo Big Brother nocą i Big Brother Raport. Prowadziła również reality show „Kto mówi o pannie młodej” na antenie TVN7.
Zupełnie nowa ścieżka tematyczna „mental health & wellbeing” to odpowiedź na najbardziej aktualne problemy wynikające z panującej trudnej sytuacji na świecie. Dwa ostatnie lata to wyniszczająca pandemia Covid-19 i rosyjska agresja na Ukrainę – wydarzenia, które zmusiły cały świat do wielkie reorganizacji i szukania nowych rozwiązań nie tylko biznesowych, ale również kadrowych. To wszystko sprawia, że społeczeństwo coraz częściej zmaga się z problemami zdrowotnymi i psychicznymi takimi jak depresja. W ramach „mental health & wellbeing” spikerzy będą szukać odpowiedzi na najważniejsze pytania i wskazywać kierunki niezbędne do rozwiązania problemów współczesnego świata. To również doskonała okazja do przeanalizowania sytuacji Polski na tle innych krajów pod względem zadowolenia z pracy i wskaźników depresji wśród pracowników. Jednym z najważniejszych tematów, które będą poruszane w ramach „mental health & wellbeing” jest zdrowie psychiczne i analiza dostępnych rozwiązań, które mogą pomóc w diagnozowaniu, leczeniu i zapobieganiu chorobom psychicznym. Speakerzy przybliżą również idee digital wellbeing oraz corporate wellness. Ważnym punktem będzie też dyskusja nad problemem otyłości, która uznawana jest za jedno z największych przekleństw XXI wieku.

Najbardziej rozpoznawalni mówcy w kraju i na świecie z Nassimem Talebem i Natalie Portman na czele, 7 scen, ponad 500 speakerów, 23 ścieżek tematycznych, warsztaty dla liderów biznesu i konkurs dla startupów z Polski wspierany przez Sebastiana Kulczyka i Puls Biznesu – to plan na dwa dni Impact’23, najważniejszego w Polsce i tej części Europy kongresu gospodarczo-technologicznego, który w maju 2023 r. odbędzie się w Poznaniu. 10-11 maja 2023 r. Poznań i Wielkopolska jako gospodarze Impact’23 – kongresu o skali i rozmachu bez precedensu – staną się najjaśniejszym punktem na biznesowej, technologicznej, naukowej i politycznej mapie Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. Impact może się poszczycić wyjątkowym gronem dotychczasowych prelegentów. W poprzednich edycjach udział wzięli m.in. jeden z najważniejszych współczesnych myślicieli prof. Yuval Harari, była sekretarz stanu USA Hillary Clinton czy prezes YouTube Susan Wojcicki. W styczniu, do grona TOP SPEAKERÓW Impact’23 dołączyła Natalie Portman – laureatka Oscara, aktorka, producentka, autorka bestsellera, matka i aktywistka. W tej ostatniej roli wystąpi w maju w Poznaniu. Rejestracja uczestników jest już otwarta, a liczba biletów ograniczona https://impactcee.com/impact/2023/.

Impact'23

Digital trends, gaming i przyszłość mobilności – ścieżka media & marketing insight na Impact’22

Tegoroczny Impact’22 to kolejna odsłona cyklu dyskusji w ramach ścieżki media & marketing insight. Tym razem współorganizatorem spotkań będzie redakcja BRIEF, a do debaty tradycyjnie już zaproszono cenionych ekspertów z branży i przedstawicieli takich cenionych marek jak Mastercard, Allegro, Google, Storytel czy Antyradio.

Media i marketing to w tej chwili dziedziny, które w ostatnich latach bardzo szybko ewoluowały i błyskawicznie dostosowały się do nowych i niezwykle trudnych rynkowych realiów. Marketerzy i dziennikarze wyjątkowo sprawnie weszli w cyfrową transformację, dostosowując się do stale zmieniających się wirtualnych i hybrydowych warunków biznesowych panujących w czasie pandemii COVID-19. Wniosek? Aby odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie mediów i marketingu oraz umiejętnie trafiać w oczekiwania odbiorców trzeba być o krok przed aktualnymi trendami.

W tym roku w ramach ścieżki media & marketing insight poruszane będą tematy związane z fake news i deep fake w mediach. Od dawna wiadomo, że tego typu publikacje mogą w drastyczny sposób zmieniać rzeczywistość i wpływać na przyszłość całych społeczeństw i światowych gospodarek. Ważnym tematem będzie też rosnąca rola treści audio we współczesnym świecie. To doskonały moment dla marketerów, by ocenić, czy tego typu formaty mogą przynieść marce wymierne korzyści. Radiowcy poszukają też odpowiedzi na pytanie, jak tradycyjne media przygotowują się do zmiany pokoleniowej, która jest nieunikniona.

W obrębie tematyki HR zaproszeni goście postarają się odpowiedzieć na pytanie, jak w dzisiejszym, postpandemicznycm modelu pracy zadbać o work-life balance? Ważnym tematem będzie również rola pracodawcy jako opiekuna w czasach izolacji i pracy zdalnej. Przeprowadzone w USA badania pokazują, że współpracownicy dla wielu ludzi stali się w czasie pandemii „nową rodziną”. Będzie również o zdalnym onboardingu, szkoleniach i mentoringu – wyzwaniach pracy hybrydowej.

W czasie debat na temat marketingu i komunikacji speakerzy skupią się na NFT w marketingu i non-fungible toleks. Goście postarają się znaleźć odpowiedzi na pytanie, czy w czasie pandemii firmy odeszły od zrównoważonego rozwoju na rzecz powstrzymania pandemii i ratowania życia? Będzie też o autonomicznych samochodach, które w najbliższej przyszłości będą miały ogromny potencjał komunikacyjny dla marek. To zupełnie nowe możliwości komunikacji z konsumentami tak w indywidualny jak i masowy sposób.

Ważnym punktem debaty będzie również przyszłość gamingu i próba znalezienia odpowiedzi na pytanie: co tradycyjna marka może zaoferować gamerom i fanom e-sportu oraz czy gaming i e-sport są gotowe na współpracę z globalnymi markami?

Najbardziej rozpoznawalni mówcy w kraju i na świecie z Nassimem Talebem i Natalie Portman na czele, 7 scen, ponad 500 speakerów, 23 ścieżek tematycznych, warsztaty dla liderów biznesu i konkurs dla startupów z Polski wspierany przez Sebastiana Kulczyka i Puls Biznesu – to plan na dwa dni Impact’23, najważniejszego w Polsce i tej części Europy kongresu gospodarczo-technologicznego, który w maju 2023 r. odbędzie się w Poznaniu. 10-11 maja 2023 r. Poznań i Wielkopolska jako gospodarze Impact’23 – kongresu o skali i rozmachu bez precedensu – staną się najjaśniejszym punktem na biznesowej, technologicznej, naukowej i politycznej mapie Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. Impact może się poszczycić wyjątkowym gronem dotychczasowych prelegentów. W poprzednich edycjach udział wzięli m.in. jeden z najważniejszych współczesnych myślicieli prof. Yuval Harari, była sekretarz stanu USA Hillary Clinton czy prezes YouTube Susan Wojcicki. W styczniu, do grona TOP SPEAKERÓW Impact’23 dołączyła Natalie Portman – laureatka Oscara, aktorka, producentka, autorka bestsellera, matka i aktywistka. W tej ostatniej roli wystąpi w maju w Poznaniu. Rejestracja uczestników jest już otwarta, a liczba biletów ograniczona https://impactcee.com/impact/2023/.

Impact'23

Ścieżka Media & Marketing Insight powraca na scenę Impact’22

ścieżka marketingArtboard 1

Już 11 maja, podczas pierwszego dnia Impact’22 w Poznaniu, odbędzie się trzecia odsłona cyklu dyskusji w ramach ścieżki Media & Marketing Insight, której partnerem jest agencja THE WAY. Do współpracy merytorycznej dołączyła redakcja BRIEF.pl - jednego z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii, a do wielu żywiołowych dyskusji dołączą topowi eksperci – przedstawiciele cenionych marek takich jak Mastercard, Google, BNP Paribas, Allegro, Dell, czy Inpost.

impact'22 banner

Zaproszeni przez Impact oraz BRIEF szefowie marketingu i komunikacji podzielą się z odbiorcami swoimi przemyśleniami na temat trendów oraz zjawisk, które ich zdaniem wpłyną na szeroko rozumiany dialog marek z konsumentami.

Podczas wydarzenia speakerzy omówią najnowsze trendy – rozwój treści audio, NFT, metaverse i internet 3.0. Porozmawiają również jakie zalety i wady widzą CMO’s w transferze brand’ów do świata wirtualnego. Media i marketing to dziedziny, które w ostatnich latach szczególnie szybko ewoluowały i dostosowały się do nowych, niezwykle trudnych rynkowych realiów. Marketerzy oraz dziennikarze wyjątkowo sprawnie przeszli przez cyfrową transformację, jednak aby odnieść sukces i sprostać oczekiwaniom odbiorców warto być o krok przed aktualnymi zmianami dokonującymi się na rynku.

Speakerzy poruszą tematy związane z wdrażaniem przez marki nowych modeli klientocentrycznych oraz cyfrowych technologii pozwalających skuteczniej zarządzać doświadczeniem i ścieżką zakupową klienta. Przemysław Kurdziel wspólnie z Wojciechem Krzemieniem poruszą tematy związane z gamingiem oraz przyszłością mobilności. Eksperci porozmawiają również o automatyzacji wykrywania fake-newsów za pomocą sztucznej inteligencji oraz technologii blockchain. Od dawna wiadomo, że publikacje mediowe mogą w drastyczny sposób zmieniać rzeczywistość i wpływać na przyszłość całych społeczeństw, jak i światowych gospodarek.

W post-pandemicznym czasie przyjrzymy się również wspólnie z wydawcą BRIEF.pl – organizatorem Rankingu 50 Kreatywnych w Biznesie oraz projektu Dream Employer – tematom związanym z HR i employer brandingiem.

Dwie pierwsze odsłony ścieżki Media & Marketing Insight, które miały miejsce na scenach Impact w 2021 roku można zobaczyć na stronie: https://theway.com.pl/the-way-to-get-inspired/

Bilety na Impact’22 do nabycia pod adresem: https://impactcee.com/


źródło: Impact’22

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF