...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Plan 5-letni Inchcape Polska

Witold Wcisło_Prezes Zarządu Inchcape Polska

Kolejna lokalizacja Inchcape Park, 3 nowe punkty sprzedaży samochodów używanych, dostarczenie do Klientów 12 000 pojazdów z historią, znaczący wzrost zatrudnienia i rozwój kluczowych kompetencji – to plany Inchcape Polska na najbliższe 5 lat, które docelowo mają doprowadzić do 6-krotnego wzrostu biznesu samochodów używanych na polskim rynku.

Inchcape Polska znacząco przyspiesza swoją ekspansję w Polsce. Pierwszym krokiem na drodze rozwoju Inchcape jest uruchomienie z początkiem 2022 roku w Warszawie, przy ul. Łopuszańskiej 38B, pierwszego obiektu Inchcape Park. To innowacyjny koncept biznesowy, łączący multibrandowy salon samochodów używanych premium oraz innowacyjny serwis marek BMW, MINI, Jaguar i Land Rover.

Od 18 lat jesteśmy ważnym, wielokrotnie nagradzanym partnerem dla marek BMW i MINI. W tym roku otrzymaliśmy wyróżnienie Partnera Serwisowego 2021, co potwierdza najwyższą jakość naszych usług. Warszawski oddział kolejny raz zyskał tytuł Dealera Roku BMW, dostarczając Klientom najwięcej pojazdów tej marki. Mając na uwadze to, co dla Klienta jest dziś najcenniejszą walutą, czyli czas, naturalna była dla nas budowa kolejnego warszawskiego punktu świadczącego usługi serwisowe

Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska

W ramach Inchcape Park firma po raz pierwszy w swojej polskiej historii rozwija działalność o kolejne dwie marki premium: Jaguara oraz Land Rovera.

Silne partnerstwo to jeden z najważniejszych elementów naszej działalności i to, co pozwala budować nam przewagę konkurencyjną. Standard Inchcape Park to dowód tego, jak poważnie i profesjonalnie podchodzimy do naszych partnerów

Witold Wcisło

Inchcape działa w Polsce prawie od 20 lat, podczas których sukcesywnie rozwija się i odnosi lepsze wyniki rok do roku. Na co dzień korzysta z międzynarodowego know-how i wsparcia Grupy Inchcape, która jest największym niezależnym dystrybutorem w branży motoryzacyjnej na świecie i z sukcesami funkcjonuje w ponad 30 krajach.
Realizowane wewnętrznie badania oraz liczne analizy branżowe wyraźnie wskazują, że w najbliższych latach to właśnie w Polsce, porównując do pozostałych rynków, gdzie działa Inchcape, rynek samochodów używanych ma największy potencjał wzrostu.

Polska to dziś bardzo silny rynek, który w najbliższych latach jeszcze mocniej zyska na wartości. Aktualna sytuacja rynkowa tworzy nie tylko wyzwania, ale także nowe możliwości, a my jesteśmy w pełni gotowi, aby z nich skorzystać Witold Wcisło

Witold Wcisło

Inchcape zapowiada, że niebawem, we Wrocławiu, powstanie kolejny Inchcape Park. W następnej kolejności uruchomione zostaną także 3 kolejne punkty sprzedaży samochodów używanych. W efekcie, w 2027 roku firma planuje dostarczyć na polski rynek 12 000 sztuk pojazdów używanych.

Najbliższe miesiące poświęcimy na rozwój kluczowych dla organizacji kompetencji, znaczące zwiększenie zatrudnienia oraz poszukiwanie kolejnych inwestycji, które będą przybliżać nas do założonego celu. Jesteśmy przekonani, że nasz rozwój będzie widoczny, a co najważniejsze, stale będzie towarzyszyć mu troska o Klientów poprzez dbałość o najwyższą jakość obsługi i oferowanych przez nas usług

Witold Wcisło

W obszarze samochodów używanych Inchcape Polska buduje swoje wyróżniki poprzez oferowanie pojazdów z niskim przebiegiem poniżej średniej wartości dla danego wieku, modele o niskim zużyciu i ze szczegółowo sprawdzoną historią pod względem technicznym. Wszystkie auta oferowane przez Inchcape objęte są gwarancją, którą Klient może dowolnie zarządzać, przedłużać i rozszerzać zgodnie z indywidualnymi potrzebami. Co ważne, firma zapewnia Klientowi szeroki wybór form finansowania, w tym także możliwość pozostawienia w rozliczeniu swojego dotychczasowego pojazdu.


Źródło: Inchcape Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Łukasz Goździor awansuje na stanowisko Marketing Director w Inchcape Northern Europe Distibution

Łukasz Goździor, dotychczasowy Marketing Country Manager w Inchcape Polska, został dyrektorem marketingu w Inchcape Northern Europe Distribution. To kolejny awans Polaka w europejskich strukturach Inchcape PLC, największego niezależnego dystrybutora branży motoryzacyjnej na świecie. Łukasz Goździor został wyróżniony w 3. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Goździor związany jest z Inchcape od kwietnie 2017 roku, kiedy to objął stanowisko szefa działu marketingu. Wcześniej odpowiadał m.in. za wdrożenie Strategii Marki Poznań oraz Konsorcjum Marki Poznań, będąc dyrektorem biura promocji Poznania. Był też dyrektorem fundacji Marka dla Polski. Posiadając ponad 15-letnie doświadczenie w marketingu, był odpowiedzialny za budowę strategii wielu marek, a jego dokonania zostały wyróżnione m.in. tytułem Dyrektora Marketingu Roku i jednego z 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie.  

Jako Marketing Director Inchcape Northern Europe Distribution, odpowiedzialny będzie za strategię oraz zarządzanie działaniami marketingowymi kilku czołowych marek samochodowych reprezentowanych przez Inchcape w Europie Północnej, takich jak: Jaguar, Land Rover, Mazda, Ford i Mitsubishi. W Polsce stanowisko Marketing Country Managera w Inchcape Polska powierzono Wojciechowi Dopierała, dotychczasowemu koordynatorowi ds. marketingu w Inchcape Poznań.

W marcu przez europejską centralę firmy doceniony został Marcin Słomkowski, wieloletni prezes i dyrektor generalny Inchcape w Polsce, który awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego dystrybucją na region Europy Północnej.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF